Iznajmljivač smještaja si i ponestaje ti ideja za privlačenje novih gostiju i podizanje kvalitete ponude? Ili imaš ideje koje bi podijelio s drugim domaćinima? Ideje i trendovi za umrežavanje i bolje poslovanje.
U sklopu projekta Dalmatia Storytelling Destination, YouTube promocija u svrhu pričanja zanimljivih priča, koje bi mogle biti motiv za 365 dana turističkih dolazaka u Splitsko-dalmatinsku županiju. I vi možete poslati svoju priču...
prije 2 dana 22 270Turisti iz zapadnih zemalja sve češće u svoje planove za putovanje uključuju lokacije snimanja svojih omiljenih TV serija. Popularne serije kao motiv za dolazak navodi čak 65% američkih turista
prije 2 dana 144Kamo za vikend, pitamo se često, a toliko je čudesnih mjesta oko nas. Uzmemo li šestar, zabodemo ga na karti tamo gdje smo pa označimo perimetar uz pola sata ili sat vožnje dostupan, sigurno ćemo pronaći mnoštvo kulturnih i prirodnih znamenitosti vrijednih posjeta. Evo nekoliko ideja...
23.03.2023 1.078Kalendar sadnje povrća je vrijedan alat koji pomaže pri uspješnom uzgoju jestivih biljaka kojima možemo ukrasiti vrtove i okućnicu, ali i začiniti smještajnu ponudu - ukusnom okućnicom oduševiti svoje goste
22.03.2023 1.047Kako od jedne obične rupe u kalendaru rezervacija stvoriti vrijedno sredstvo za podizanje zadovoljstva gostiju i povećanje popunjenosti?
21.03.2023 700Je li ekoturizam prilika za razvoj lokalnih zajednica, kao što mu se često tepa, ili može biti sjeme uništenja te iste zajednice kojoj navodno pomaže? Može li biti štetan?
16.03.2023 296 968Ponekad već na prvu, kroz upit turista, možemo procijeniti kako će se daljnja komunikacija razvijati i hoće li gost na kraju rezervirati. Psihologija nas uči da je to zato što postoji nekoliko osnovnih tipova turista po potrošačkim navikama...
13.03.2023 614Popis hrvatske nematerijalne kulturne baštine je škrinja blaga u koju moramo zaviriti kako bismo svojim gostima mogli pokazati sve vrijednosti naše tradicije i ljepotu baštine
28.02.2023 27 442Direktne rezervacije znače prihode bez plaćanja visokih provizija, najčešće stranim agencijama. Nisu besplatne, ali isplativost većeg broja izravnih rezervacija je neupitna. Kako do njih?
23.02.2023 2.192Kako ispričati priču kojom ćemo se povezati s gostima, zadržati njihovu pažnju i potaknuti ih na rezerviranje naše smještajne ponude? Koje tehnike storytellinga koristimo u turizmu?
20.02.2023 124 2.278Pametni klima-uređaji su prilika za bolju kontrolu nad potrošnjom energije u našim smještajnim objektima. Kako spojiti klimu na WiFi vezu i ostvariti uštede?
16.02.2023 1.730Svaka aplikacija za iznajmljivače koja poboljšava iskustvo boravka gosta u smještajnom objektu ujedno olakšava i naše poslovanje. Neke od njih polako postaju standard u opremanju smještaja
16.02.2023 42 2.544Turizam spavanja ili pospani turizam tek jedan je od fenomena koji bi mogli oblikovati budućnost industrije putovanja. Vraćaju se dugoročna planiranja putovanja, a stižu novi modeli smještaja i plaćanja
14.02.2023 109 1.260Pravila za korištenje bazena je nužno istaknuti ih kako bismo goste upozorili da ovaj dodatak ponudi smještaja koriste na vlastitu odgovornost, ali i poduzeli sve da se zaštitimo od rizika koje korištenje bazena u privatnom smještaju donosi
09.02.2023 1.238Efikasno oglašavanje apartmana i kuća za odmor traži angažman. Ovih 12 pitanja nam mogu pomoći da optimiziramo oglašavanje i, uz što manje troška, privučemo što veći broj rezervacija
07.02.2023 1.676Zašto bismo uopće mjerili uspješnost poslovanja kad možemo to onako od oka procijeniti? Koje mjere se mogu primijeniti u obiteljskom smještaju?
07.02.2023 1.086Koliko često treba mijenjati madrac, često se pitamo. Postoji li univerzalan odgovor na to pitanje ili to ipak ovisi o kvaliteti i namjeni madraca?
31.01.2023 1.314Plavi turizam je mnogo više od turizma u obalnim područjima. Koje sve aktivnosti obuhvaća i koji su primjeri dobre prakse na našim obalama Jadrana?
26.01.2023 738Ljubaznost je esencija gostoprimstva, čak i onda kada smo u neugodnoj situaciji pa moramo otkazati rezervaciju. Kako odbiti gosta, ne razljutiti ga pa zaraditi lošu recenziju?
24.01.2023 1.220Što su to instant rezervacije smještaja? Kada ih volimo, a kada baš i ne? Kakve su njihove vrline, a koje su mane?
24.01.2023 37 2.180Popisi su dobri, popisi su podsjetnici i kontrolni obrasci uz koje lakše obavljamo pripreme i poslove. Preuzmi besplatno popis potrošnog materijala u apartmanu ili kući za odmor za efikasniju pripreme sezone i lov na akcije u kojima bismo mogli ostvariti značajne uštede
19.01.2023 41 4.538Prvaci u odvajanju otpada u Hrvatskoj su gradovi i općine Međimurske županije, Dalmacija je uvjerljivo najlošija. Preuzmite besplatno obavijest o odvajanju otpada za svoje goste pa uključite ovu održivu i nužnu praksu u svoje poslovanje i živote
18.01.2023 77 5.110Pored trendova u turizmu koji će obilježiti 2023. na globalnoj razini, Hrvatska ima i samo svoje nove momente - ulazak u šengenski prostor i eurozonu. Kakav turizam očekujemo ove sezone?
12.01.2023 494 2.696Podići cijenu nije problem, ali obavijestiti svoje stare goste o poskupljenju može biti. Lojalnost gosta je važan poticaj uspjehu našeg poslovanja, kako je sačuvati prilikom podizanja cijena usluga
11.01.2023 15 3.682Kako pripremiti čarobnu miso juhu koja poklanja dugovječnost i uživanje u tanjuru punom okusa?
09.01.2023 11 1.358Nazivi kojih turističkih atrakcija su najčešće pretraživani tijekom 2022. godine?
19.12.2022 1.016Obožavate svoju brvnaru ili gorsku kuću koju iznajmljujete? Pošaljite fotografije i podatke pa se uvrstite među najbolje planinske kuće u Hrvatskoj
08.12.2022 1335 10.018[Domaćin na hrvatski način] Pričali smo i prije #storytelling-a, i te priče su bogatstvo, zlato koje treba iskapati jer obogaćuje naš turizam, daje pečat prepoznatljivosti destinaciji i čuva našu kulturu i hrvatski jezik
05.12.2022 231 2.028Emocionalna inteligencija je sposobnost prepoznavanja i kontrole svojih emocija, ali i uvažavanja tuđih. Jedno od osnovnih vrijednosti visoke emocionalne inteligencije je sposobnost prilagodbe promjenama
01.12.2022 1.176Uspjeh možemo procjenjivati na različite načine, ali najlakše ga je mjeriti vlastitim ciljevima. Uspješan iznajmljivač obiteljskog smještaja ima jasno definiran poslovni cilj i to je samo jedna od 9 dobrih navika
29.11.2022 1.632Rane rezervacije vole svi - i iznajmljivači i gosti. Kako spriječiti otkazivanje ranih rezervacija i zašto su drage našim gostima (osim eventualnih povoljnijih cijena)?
29.11.2022 1.732