Ideje i trendovi

Iznajmljivač smještaja si i ponestaje ti ideja za privlačenje novih gostiju i podizanje kvalitete ponude? Ili imaš ideje koje bi podijelio s drugim domaćinima? Ideje i trendovi za umrežavanje i bolje poslovanje.

Recepti za koktele - 5 osvježavajućih napitaka s aromom vrtova naših baka i Dalmacije

Recepti za koktele, koji nisu samo ljetno osvježenje, već prava aromaterapija u čašama sa svježinom lavande, elegancijom ružmarina i otmjenošću kadulje

prije 5 dana 470

10 preporuka kako čuvati more za iznajmljivače i goste u obiteljskom smještaju

I ovu godinu su organizatori festivala aMore pripremili preporuke koje iznajmljivači mogu besplatno preuzeti i isprintati pa njima ukrasiti svoje apartmane, a koje apeliraju na savjest turista da čuvaju naše more

09.07.2021 706

FITUR 2021.: ​Bez zdrave doze patriotizma nema uspješnog turizma

Od 19. do 23. svibnja u Madridu je održan FITUR, jedan od vodećih turističkih sajmova u Europi. Program je upriličen uživo, kao simboličan otpor svemu što nam se dogodilo, a pratila ga je na licu mjesta Natalia Krešić Lončar

30.06.2021 1.384
Aktualno:

5 razloga zbog kojih gosti rezerviraju privatne apartmane kad idu na mora, oceane

Zašto gosti, koji odsjedaju u privatnom smještaju, ne vole hotele i trebaju li nas brinuti all-inclusive ponude niskih cijena velikih hotelskih marki?

29.06.2021 3.315 1

Privatnost kao turistički proizvod i prilika za uzlet manje poznatih destinacija

Sve je veća popularnost nerazvikanih destinacija koje mogu ponuditi privatnost kao turistički proizvod i novu vrstu luksuza. Na tom tragu, bili smo u Požeško-slavonskoj županiji i otkrili ogroman potencijal za razvoj posebnih oblika turizma

15.06.2021 929

​Opis nije popis - 10 kreativnih domaćina koji znaju kako opisati svoj smještaj

Opis smještaja je važan. Točka. Pronašli smo deset maštovitih opisa kao inspiraciju nama koji nismo sigurni kako opisati svoj smještaj i predstaviti svoju ponudu riječima...

14.06.2021 5.263

Gosti traže maksimalnu fleksibilnost politike otkazivanja

Polemike se vode oko politike otkazivanja - ostati pri svojim uobičajenim uvjetima ili malo popustiti gostima zbog neizvjesnih pandemijskih vremena?

02.06.2021 2.087

Suradnja poduzetnika u turizmu: Promocija drugih kao dodatak vlastitoj ponudi smještaja

Mnogi će postaviti pitanje: "Zašto bi baš ja trebao trošiti vlastite resurse i promovirati susjedov restoran, za što je zadužena turistička zajednica ili mjesto?" Odgovor je, Između ostalih razloga, možda i zato što je suradnja u turizmu kroz promociju drugih najjeftinija dodatna vrijednost vašoj ponudi smještaja

05.05.2021 883

Kako napraviti potpis u Gmailu i postaviti GPS koordinate unutar njega

Zašto koristiti e-mail potpis? Zato jer je to brz i jednostavan način za pružanje vrijednih informacija gostima poput GPS koordinata, adrese, naziva objekta i slično. Kako napraviti potpis u Gmailu? Lako...

05.05.2021 3.447

7 kriterija za prepoznavanje najbolje stranice za oglašavanje apartmana, soba i kuća za odmor

Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja je potreban jer je oglašivača sve više, a tržište sve zahtjevnije. Lakše ćemo prepoznati najbolje stranice za oglašavanje apartmana ako obratimo pažnju na sedam osnovnih praksi koje u svojem poslovanju primjenjuju uspješni internetski oglašivači

15.04.2021 3.019

​10 trendova koji bi mogli potrajati i nakon krize u turizmu

Od sve češćeg rada na daljinu do sve popularnijih nepoznatih turističkih odredišta - koji od trendova, koje nam je epidemiološka situacija uvjetovala, bi mogli ostati i jednom kada ograničenja putovanja prođu?

18.03.2021 3.804

Male muke iznajmljivača: Kako se riješiti mrava u apartmanima i kućama za odmor?

Kako se riješiti mrava - problem je s kojim se često susrećemo u proljeće i ljeto, bez obzira na sve higijenske standarde koje u svojim smještajnim objektima provodimo. Od bezbroj prirodnih metoda (koje rijetko pale), izdvojili smo par zbilja učinkovitih

18.03.2021 4.342

Uređenje okućnice smještaja: 20 moćnih biljaka koje izgledaju fantastično, a ne traže mnogo pažnje

Konačno je vrijeme da se posvetite tom vrtu ili terasi, a ne znate koje biljke odabrati? Koje biljke su savršene za uređenje okućnice smještaja i izgledaju moćno ljeti, a ne traže stalnu pažnju?

11.03.2021 109 16.834

Direktan kontakt s gostom: Turiste sada, više nego ikada ranije, zanima tko su njihovi domaćini

Veliki gradovi s čuvenim turističkim atrakcijama bilježe i do 60% rezervacija manje, nego u vremenima prije pandemije, a rezervacije u manje popularnim ruralnim sredinama rastu. Pri tome, turiste sve više zanimamo mi, kao domaćini kod kojih odsjedaju, zbog osobne sigurnosti i nužnog povjerenja u ovim nesigurnim vremenima

04.03.2021 164 5.483

Popunjenost može biti veća i do 40 posto uz kvalitetne fotografije apartmana i kuća za odmor

U promociji smještajnih kapaciteta, fotografija je sve. Dobro, možda ne baš sve, ima nešto i u ocjenama smještaja ili cijeni, ali bez dobre (naslovne) fotografije, gost teško da će ući u naš oglas i primijetiti sve one sjajne stvari koje nudimo

01.03.2021 4.075

​Važnost ujednačene cijene smještaja kroz sve prodajne kanale

Danas gosti aktivno pregledavaju smještaj u kojem planiraju ljetovati i zato je važno da su cijene smještaja na svim prodajnim kanalima jednake...

15.02.2021 1.714

Što je follow up i kako nam može pomoći kad gost ne odgovara na poslanu ponudu?

Što kad gost ne odgovori na ponudu? Zaboraviti ili primijeniti follow up poslovnu praksu? Kako nam pokušaj nastavka takve komunikacije može pomoći?

08.02.2021 3.226

Oglašavanje smještaja u Facebook grupama: Je li takva promocija zaista besplatna?

Kako i zašto oglašavati smještaj u Facebook grupama? Koje su prednosti, a koji nedostaci takvog oglašavanja? Plaća li se članstvo u Facebook grupama za oglašavanje smještaja?

04.02.2021 374 7.373

Prijetnje i ucjene gosta radi postizanja povoljnije cijene smještaja

Da, nažalost, i to se događa. Događa se da gost prijeti i ucjenjuje ne bi li dobio popust na cijenu smještaja. Kako i čime se obraniti u takvim slučajevima?

03.02.2021 3.170

Trik za prepoznavanje lažnih stranica za oglašavanje smještaja

Da se bliži proljeće, znamo i po sve češćim pozivima s ponudama za oglašavanje naših smještajnih kapaciteta na stranicama za koje nikad nismo čuli. Kako prepoznati lažne stranice za oglašavanje smještaja?

03.02.2021 1.874

Cijene smještaja: Ne nudite popuste besplatno

Možda vam naslov ne zvuči previše logično jer kako nešto, poput popusta bilo koje vrste koji je u suštini dodatna “besplatna” vrijednost, možete “naplatiti”?

29.01.2021 3.242

Udruživanje turističkih zajednica: Novi sporazumi u Zagrebačkoj županiji, najviše sinergije u kontinentalnoj Hrvatskoj i Istri, u Dalmaciji suradnja samo na otocima

Turističke zajednice Zagrebačke županije sklopile sporazume o udruživanju s ciljem jačanja turističkih proizvoda i promocije gourmet i kulturnog turizma na području županije. Do sada je sklopljeno više od 20 takvih sporazuma - najviše u kontinentalnoj Hrvatskoj i u Istri

21.01.2021 1.944

Turizam poslije pandemije - sve poželjnija dulja putovanja u manja turistička odredišta

Ankete kažu da će nam turisti ostajati dulje, a radije će birati smještaj u manjim sredinama. Rezerviraju li vaši gosti dulji boravak u 2021.?

09.12.2020 2.370

Kako uloviti rezervacije smještaja za 2021. godinu?

Epidemiološka situacija ne potiče na akciju, ali sad jest vrijeme za akciju, za promotivne i first minute ponude koje bi nam mogle pomoći da mirnije uplovimo u poslovnu 2021. godinu

26.11.2020 5.719

Domaćin na hrvatski način: 5 koraka za održivi razvoj ponude smještaja i čuvanje života na našem planetu

Nataila Krešić Lončar preporučuje dokumentarac Davida Attenborougha "Život na našem planetu" iz kojeg možemo naučiti kako svaki iznajmljivač može pomoći u čuvanju života na našem planetu. Dobra je vijest da to još uvijek možemo...

23.11.2020 2.838
Posljednji komentari

15 trendova u turizmu: Kako će izgledati putovanja u 2021. godini?

Poznavanje trendova je važno za kvalitetniju promociju i veće šanse za bolju popunjenost naših kapaciteta, a dobra vijest je da je jedan od trendova sve veća popularnost privatnog smještaja

20.11.2020 9.876

Vitamin D – jača imunitet i pomaže u promociji turističkog smještaja

Vitamin D se sve češće spominje kao saveznik u borbi protiv koronavirusa – može li biti i saveznik u promociji turističke ponude u krizi?

12.11.2020 3.279

#plasticfree smještaj: Kako možemo pomoći u borbi protiv jednokratne plastike

Jednokratna plastika ugrožava zdravlje ljudi, životinja i prirode koja nas okružuje. I iznajmljivači privatnog smještaja mogu pomoći u suzbijanju korištenja potrošnih plastičnih proizvoda, a time i brendirati svoju smještajnu ponudu kao #plasticfree smještaj

02.11.2020 3.290

K(o)ronična promjena: Kako razumjeti nove prilike i turizam poslije korone

Domaćin na hrvatski način: Korona je donijela nove prilike u turizmu - pokušajmo razumjeti turizam poslije korone i pripremiti se na sve ono što "novo normalno" donosi obiteljskom smještaju

13.10.2020 2.760

Sufinanciranje solara privatnim iznajmljivačima i obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima

Prijave na Javni poziv Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost fizičkim osobama građanima – registriranim iznajmljivačima i obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima za sufinanciranje korištenja obnovljivih izvora energije u turizmu, bit će otvorene od 1. do 23. studenog

06.10.2020 3.861

Vinski turizam u Hrvatskoj: Zanemareni potencijal u doba sve većeg uvoza i manje domaće proizvodnje vina

U posljednjih 5 godina, domaća se proizvodnja vina prepolovila, a uvoz udvostručio. Iako se veliki dio vina domaćih proizvođača plasira kroz turizam, nedovoljna je sinergija između sektora kako bi domaće vino bilo prepoznatljivije, a turistička ponuda bogatija. Ima i svijetlih primjera razvoja vinskog turizma u Hrvatskoj

16.09.2020 4.602
Učitaj više članaka
Popularno: