Ideje i trendovi

Iznajmljivač smještaja si i ponestaje ti ideja za privlačenje novih gostiju i podizanje kvalitete ponude? Ili imaš ideje koje bi podijelio s drugim domaćinima? Ideje i trendovi za umrežavanje i bolje poslovanje.

Dalmatia Storytelling Destination: YouTube premijera promotivnih turističkih videa

U sklopu projekta Dalmatia Storytelling Destination, YouTube promocija u svrhu pričanja zanimljivih priča, koje bi mogle biti motiv za 365 dana turističkih dolazaka u Splitsko-dalmatinsku županiju. I vi možete poslati svoju priču...

prije 2 dana 22 270

Popularne serije imaju sve veći utjecaj na odabir destinacije za putovanje

Turisti iz zapadnih zemalja sve češće u svoje planove za putovanje uključuju lokacije snimanja svojih omiljenih TV serija. Popularne serije kao motiv za dolazak navodi čak 65% američkih turista

prije 2 dana 144

Kamo za vikend: 9 ideja za nezaboravne izlete do manje razvikanih domaćih atrakcija

Kamo za vikend, pitamo se često, a toliko je čudesnih mjesta oko nas. Uzmemo li šestar, zabodemo ga na karti tamo gdje smo pa označimo perimetar uz pola sata ili sat vožnje dostupan, sigurno ćemo pronaći mnoštvo kulturnih i prirodnih znamenitosti vrijednih posjeta. Evo nekoliko ideja...

23.03.2023 1.078
Aktualno:

Kalendar sadnje povrća za jestivu i ukusnu okućnicu smještajnog objekta

Kalendar sadnje povrća je vrijedan alat koji pomaže pri uspješnom uzgoju jestivih biljaka kojima možemo ukrasiti vrtove i okućnicu, ali i začiniti smještajnu ponudu - ukusnom okućnicom oduševiti svoje goste

22.03.2023 1.047

Povećanje popunjenosti bez povećanja broja rezervacija

Kako od jedne obične rupe u kalendaru rezervacija stvoriti vrijedno sredstvo za podizanje zadovoljstva gostiju i povećanje popunjenosti?

21.03.2023 700

Ekoturizam - prilika ili opasnost za lokalnog stanovnika?

Je li ekoturizam prilika za razvoj lokalnih zajednica, kao što mu se često tepa, ili može biti sjeme uništenja te iste zajednice kojoj navodno pomaže? Može li biti štetan?

16.03.2023 296 968

Tipovi turista po potrošačkim navikama - kako ih prepoznati i ostvariti rezervaciju

Ponekad već na prvu, kroz upit turista, možemo procijeniti kako će se daljnja komunikacija razvijati i hoće li gost na kraju rezervirati. Psihologija nas uči da je to zato što postoji nekoliko osnovnih tipova turista po potrošačkim navikama...

13.03.2023 614

Hrvatska - mala zemlja s dugačkim popisom nematerijalne kulturne baštine

Popis hrvatske nematerijalne kulturne baštine je škrinja blaga u koju moramo zaviriti kako bismo svojim gostima mogli pokazati sve vrijednosti naše tradicije i ljepotu baštine

28.02.2023 27 442

Kako do direktnih rezervacija i većih prihoda bez astronomskih provizija

Direktne rezervacije znače prihode bez plaćanja visokih provizija, najčešće stranim agencijama. Nisu besplatne, ali isplativost većeg broja izravnih rezervacija je neupitna. Kako do njih?

23.02.2023 2.192

​Kreativnost i turizam: Kako ispričati priču?

Kako ispričati priču kojom ćemo se povezati s gostima, zadržati njihovu pažnju i potaknuti ih na rezerviranje naše smještajne ponude? Koje tehnike storytellinga koristimo u turizmu?

20.02.2023 124 2.278

Kako spojiti klimu na WiFi pa dobiti saveznika u borbi za niže režije smještajnog objekta

Pametni klima-uređaji su prilika za bolju kontrolu nad potrošnjom energije u našim smještajnim objektima. Kako spojiti klimu na WiFi vezu i ostvariti uštede?

16.02.2023 1.730

5 aplikacija za iznajmljivače koje poboljšavaju iskustvo boravka u našim objektima

Svaka aplikacija za iznajmljivače koja poboljšava iskustvo boravka gosta u smještajnom objektu ujedno olakšava i naše poslovanje. Neke od njih polako postaju standard u opremanju smještaja

16.02.2023 42 2.544

Od turizma spavanja do modularnog smještaja - 9 novih fenomena iz industrije gostoprimstva

Turizam spavanja ili pospani turizam tek jedan je od fenomena koji bi mogli oblikovati budućnost industrije putovanja. Vraćaju se dugoročna planiranja putovanja, a stižu novi modeli smještaja i plaćanja

14.02.2023 109 1.260

Besplatno preuzimanje pravila za korištenje bazena u smještajnom objektu

Pravila za korištenje bazena je nužno istaknuti ih kako bismo goste upozorili da ovaj dodatak ponudi smještaja koriste na vlastitu odgovornost, ali i poduzeli sve da se zaštitimo od rizika koje korištenje bazena u privatnom smještaju donosi

09.02.2023 1.238

12 pitanja koji vode do efikasnog oglašavanja apartmana

Efikasno oglašavanje apartmana i kuća za odmor traži angažman. Ovih 12 pitanja nam mogu pomoći da optimiziramo oglašavanje i, uz što manje troška, privučemo što veći broj rezervacija

07.02.2023 1.676

Kako izmjeriti efikasnost u poslovanju: 7 ključnih pokazatelja uspješnosti (KPI) iznajmljivanja turističkog smještaja

Zašto bismo uopće mjerili uspješnost poslovanja kad možemo to onako od oka procijeniti? Koje mjere se mogu primijeniti u obiteljskom smještaju?

07.02.2023 1.086

Koliko često treba mijenjati madrace u apartmanima?

Koliko često treba mijenjati madrac, često se pitamo. Postoji li univerzalan odgovor na to pitanje ili to ipak ovisi o kvaliteti i namjeni madraca?

31.01.2023 1.314

Plavi turizam - što je i gdje smo mi u svemu tome

Plavi turizam je mnogo više od turizma u obalnim područjima. Koje sve aktivnosti obuhvaća i koji su primjeri dobre prakse na našim obalama Jadrana?

26.01.2023 738

Kako ljubazno odbiti gosta s instant rezervacijom smještaja?

Ljubaznost je esencija gostoprimstva, čak i onda kada smo u neugodnoj situaciji pa moramo otkazati rezervaciju. Kako odbiti gosta, ne razljutiti ga pa zaraditi lošu recenziju?

24.01.2023 1.220

5 prednosti i nedostataka instant rezervacija smještaja

Što su to instant rezervacije smještaja? Kada ih volimo, a kada baš i ne? Kakve su njihove vrline, a koje su mane?

24.01.2023 37 2.180

Spremamo li se za sezonu? Preuzmi popis potrošnog materijala koje apartman ili kuća za odmor trebaju i provjeri svoju spremnost

Popisi su dobri, popisi su podsjetnici i kontrolni obrasci uz koje lakše obavljamo pripreme i poslove. Preuzmi besplatno popis potrošnog materijala u apartmanu ili kući za odmor za efikasniju pripreme sezone i lov na akcije u kojima bismo mogli ostvariti značajne uštede

19.01.2023 41 4.538

Obavijest o odvajanju otpada za goste apartmana i kuća za odmor

Prvaci u odvajanju otpada u Hrvatskoj su gradovi i općine Međimurske županije, Dalmacija je uvjerljivo najlošija. Preuzmite besplatno obavijest o odvajanju otpada za svoje goste pa uključite ovu održivu i nužnu praksu u svoje poslovanje i živote

18.01.2023 77 5.110

Ulazak u Schengen i 7 globalnih turističkih trendova u 2023.

Pored trendova u turizmu koji će obilježiti 2023. na globalnoj razini, Hrvatska ima i samo svoje nove momente - ulazak u šengenski prostor i eurozonu. Kakav turizam očekujemo ove sezone?

12.01.2023 494 2.696

Lojalnost gosta u privatnom smještaju - kako podići cijenu i zadržati stare goste

Podići cijenu nije problem, ali obavijestiti svoje stare goste o poskupljenju može biti. Lojalnost gosta je važan poticaj uspjehu našeg poslovanja, kako je sačuvati prilikom podizanja cijena usluga

11.01.2023 15 3.682

Miso juha - tanjur pun zdravlja

Kako pripremiti čarobnu miso juhu koja poklanja dugovječnost i uživanje u tanjuru punom okusa?

09.01.2023 11 1.358
Posljednji komentari

10 najpopularnijih turističkih atrakcija na svijetu u 2022.

Nazivi kojih turističkih atrakcija su najčešće pretraživani tijekom 2022. godine?

19.12.2022 1.016

Biramo najbolje planinske kuće za odmor u Hrvatskoj

Obožavate svoju brvnaru ili gorsku kuću koju iznajmljujete? Pošaljite fotografije i podatke pa se uvrstite među najbolje planinske kuće u Hrvatskoj

08.12.2022 1335 10.018

Kako književni turizam može unaprijediti destinaciju i nas

[Domaćin na hrvatski način] Pričali smo i prije #storytelling-a, i te priče su bogatstvo, zlato koje treba iskapati jer obogaćuje naš turizam, daje pečat prepoznatljivosti destinaciji i čuva našu kulturu i hrvatski jezik

05.12.2022 231 2.028

Emocionalna inteligencija - zašto je važna u turizmu i kako ju ojačati

Emocionalna inteligencija je sposobnost prepoznavanja i kontrole svojih emocija, ali i uvažavanja tuđih. Jedno od osnovnih vrijednosti visoke emocionalne inteligencije je sposobnost prilagodbe promjenama

01.12.2022 1.176

9 navika uspješnih iznajmljivača obiteljskog smještaja

Uspjeh možemo procjenjivati na različite načine, ali najlakše ga je mjeriti vlastitim ciljevima. Uspješan iznajmljivač obiteljskog smještaja ima jasno definiran poslovni cilj i to je samo jedna od 9 dobrih navika

29.11.2022 1.632

Rane rezervacije - zašto ih volimo?

Rane rezervacije vole svi - i iznajmljivači i gosti. Kako spriječiti otkazivanje ranih rezervacija i zašto su drage našim gostima (osim eventualnih povoljnijih cijena)?

29.11.2022 1.732
Učitaj više članaka
Popularno: