Ideje i trendovi

Iznajmljivač smještaja si i ponestaje ti ideja za privlačenje novih gostiju i podizanje kvalitete ponude? Ili imaš ideje koje bi podijelio s drugim domaćinima? Ideje i trendovi za umrežavanje i bolje poslovanje.

Iskoristimo "princip minimalnog napora" za postizanje boljih poslovnih rezultata i više prihoda

Princip minimalnog napora je psihološki fenomen koji se najviše ogleda u ljudskom ponašanju prikupljanja informacija i donošenja odluka. Kako ga iskoristiti u promociji turističkog smještaja?

06.05.2024 2.284

Koja je cijena profesionalnog fotografiranja apartmana (i zašto se ta investicija uvijek isplati)?

Ovo nije PR tekst u kojem se reklamira profesionalno fotografiranje apartmana, već još jedan članak o važnosti kvalitetne fotografije smještaja. Vjerujete li da su vaše fotografije dovoljno dobre, možete biti sigurni da to nije dovoljno. S 1,23 milijuna registriranih kreveta u Hrvatskoj, pažnju gostiju u potrazi za smještajem privlače samo sjajne fotografije

25.04.2024 13 3.216

Budućnost oglašavanja smještaja je u - metavrezumu?

Metaverzum osvaja tržište medicinskog turizma - u ne tako dalekoj budućnosti možemo ga zamisliti i kao platformu za oglašavanje turističkog smještaja

19.04.2024 854
Aktualno:

Razumijevanje 7 faza realizacije putovanja za postizanje većeg broja rezervacija

Inspiracija, istraživanje, planiranje, rezervacija, sanjarenje, doživljaj, dijeljenje - prisutni smo gotovo u svakoj od sedam faza putovanja. Zato je njihovo razumijevanje važno za što bolje rezultate poslovanja

20.03.2024 1.604

Cjenovne strategije koje privlače rezervacije

U određivanju cijene smještaja koristimo različite modele i strategije kako bismo zaintrigirali potencijalnog gosta. Koje su najčešće cjenovne strategije i kakva je njihova primjena?

14.03.2024 4.358

Fleksibilni uvjeti otkazivanja rezervacija - prednost u poslovanju ili gnjavaža?

Fleksibilni uvjeti otkazivanja su bili nužni u neizvjesnim pandemijskim vremenima. Koliko sada ima smisla biti "rastezljiv"?

07.03.2024 1 2.472

Kako potaknuti kreativnost koja je ključna za uspjeh

Jedan od ključeva uspjeha u svakom poslu, jednako i u pružanju usluge smještaja, je kreativnost. Kako je potaknuti?

06.03.2024 1.478

​5 proljetnih odredišta za jednodnevni izlet s djecom

Negdje bi, a nemate ideju kamo? Imamo par prijedloga za nezaboravan dan uz upoznavanje čari Hrvatske

29.02.2024 2.923

Slanje ponude gostu - kada, zašto i kako

Slanje ponude gostu, kao odgovor na upit o raspoloživosti i cijenama smještaja, postaje sve češća praksa i prilikom pružanja usluge smještaja u domaćinstvima

22.02.2024 10 2.977

9 strahova iznajmljivača obiteljskog smještaja i kako ih otkloniti

Kao u svakom poslovanju, obiteljski smještaj ima svoje izazove, koji ujedno predstavljaju i najveće strahove domaćina. Koji su i kako se s njima suočiti?

12.02.2024 1.813

Adaptacija stana i uređenje za turistički najam - otkud krenuti i na što paziti?

Adaptacija stana i opremanje za iznajmljivanje ne moraju nužno biti pogubni za naš budžet, unatoč sve višim cijenama rada i materijala. Otkud krenuti s adaptacijom i koje su faze renovacije?

30.01.2024 2.839

Kako maksimalno iskoristiti sve prednosti kanala oglašavanja bez provizije?

Oglašavanje bez provizije na stranicama koje osiguravaju direktan kontakt s gostima može biti izazovno, ali je itekako isplativo. Kako pojačati promet na takvim kanalima oglašavanja?

07.12.2023 57 4.375 1

Usporedite cijenu noćenja s konkurencijom i iskoristite prednosti svih kanala oglašavanja

Usporedba cijene noćenja s konkurencijom se može nacrtati, a taj nacrt nam može pomoći da privučemo pažnju gostiju i povećamo svoje prihode na različitim kanalima oglašavanja

04.12.2023 2.397

Kako gosta zamoliti za recenziju? (Primjeri)

Vjerujemo da ne postoji nitko u ovom poslu tko nije svjestan važnosti recenzija smještaja. Međutim, vrlo često se ustručavamo tražiti od gostiju da ostave svoje ocjene na našim oglasima. Zašto to ne bismo trebali izbjegavati? Primjeri kako gosta zamoliti za recenziju

28.11.2023 81 6.445

Godišnji su pri kraju - kako učiniti da naš odmor potraje i nakon što je gotov?

[Domaćin na hrvatski način] Dva tjedna koji prolete poput sati... Postoje li načini da usporimo vrijeme, da godišnji odmor potraje što dulje?

30.08.2023 20 3.751

5 izazova u poslovanju koji su zajednički svim domaćinima

S kojim se izazovima u poslovanju susreću svi domaćini, bez obzira gdje pružali uslugu smještaja?

06.06.2023 1 4.261

Recept za sirup od bazge - vitaminsku bombu protiv proljetnog umora i alergije

Puna vitamina C i niza korisnih sastojaka, bazga je savršena za ublažavanje simptoma proljetnih alergija i drugih tegoba. Sirup od bazge je najčešći način pripreme, koji može biti i sastojak osvježavajućeg koktela

25.05.2023 48 21.984

Sigurnost na internetu u 9 koraka - zaštitimo se od krađe osobnih podataka

Sigurnost na internetu je važna svim korisnicima, a iznajmljivači su posebno izloženi napadačima zbog dostupnosti osobnih podataka na oglasima smještaja i učestaloj komunikaciji s nepoznatim osobama

24.05.2023 4.043

Politika privatnosti u obiteljskom smještaju: Kako zaštiti svoju imovinu, a ne ugroziti intimu gosta?

Tanka je granica između čuvanja imovine i zadiranja u intimu gosta u obiteljskom smještaju. Naša politika privatnosti mora biti pažljivo osmišljena i jasno komunicirana s turistima kako bi nam poklonili svoje povjerenje uz brigu o njihovoj sigurnosti i interesima

24.05.2023 20 3.204

Kreativno oglašavanje smještaja - jednostavan, ali moćan način za privlačenje pažnje turista

Jako smo se potrudili i opisali u svojim oglasima sve što nudimo, a upita i rezervacija nemamo pa nemamo? Vrijeme je da prestanemo nabrajati dodatke ponudi i privučemo pažnju gostiju uz kreativno oglašavanje smještaja

23.05.2023 11 4.637

Ručnici za plažu: 3 slučaja u kojima bismo ih trebali ostaviti na raspolaganje gostima

Polemika oko ručnika je stara koliko je i iznajmljivačkog poslovanja. Kao dodatak ponudi smještaja, ručnici za plažu su vrlo cijenjeni, a postoje i slučajevi u kojima je mudro imati ih...

09.05.2023 4 5.581

7 korisnih načina na koje privatni iznajmljivači mogu doprinijeti prosperitetu lokalne ekonomije

"Nijedan čovjek nije otok, sasvim sam za sebe; svaki je čovjek dio kontinenta, dio Zemlje; ako More odnese grudu zemlje - Europe je manje..."* I zato, s obzirom na to da nas je mnogo i da imamo moć mijenjanja lokalnih zajednica, moramo tražiti načine na koje ćemo, kao privatni iznajmljivači, doprinositi razvoju lokalne ekonomije

03.05.2023 3.811

Planinski turizam: Na moru sve veće gužve i vrućine, hajdemo u planine

Na planinama živi 15% stanovništva na svijetu, a sve su privlačnije i turistima. Klimatske promjene, osebujna kulturna i gastronomska ponuda s mnoštvom aktivnosti u prirodi čine planine poželjnima gotovo poput mora

02.05.2023 28 3.738

Bogatstva domovine: Sutina je zelena bajka usred surog krša Dalmacije

[Kamo dalje, domaćine?] Ako ste mislili da je dalmatinsko zaleđe sami krš, negostoljubiva brda i planine, ne znate što je Sutina, bujna oaza u srcu Dalmatinske zagore

26.04.2023 583 11.291

Riba u soli - jer nemamo gradele, a željni smo je pečene

[RECEPT] Da bismo pripremili ukusnu ribu pečenu u kuhinjskoj pećnici, ne moramo imati nikakvo prethodno iskustvo s ribom. Riba u soli je vrlo jednostavan recept - podučiti lako možemo i svoje goste, ljubitelje ukusno pripremljene ribe

18.04.2023 4.836
Posljednji komentari

​Sportski turizam - zašto se o njemu toliko priča?

Ususret 3. WRC Rally Croatia, koji spada među najprestižnija svjetska natjecanja, o sportskom turizmu i razvoju ove niše u domaćim destinacijama

18.04.2023 3.802

Kako koristiti ChatGPT u iznajmljivanju privatnog smještaja?

ChatGPT je sjajan alat višestruke primjene i u turističkoj industriji. Privatnim iznajmljivačima može biti vrijedan saveznik u rješavanju mnogih izazova - od smišljanja sadržaja promocije do odgovaranja na ljute recenzije. Kako ga koristiti?

18.04.2023 70 9.067

Motar - recepti s ljekovitim darom stjenovitih morskih obala

Motar je jedna od čudesnih biljaka koje rastu na posolici morskih obala. Ima ljekovita svojstva i sve je češći gost maštovitih recepata

13.04.2023 18 10.015

Naslovna fotografija - par trikova za atraktivniju naslovnicu smještaja koja privlači klikove i rezervacije

Naslovna fotografija smještaja mora biti ljubav na prvi pogled - ona je odgovorna za klik turista koji vodi do razgledavanja naše smještajne ponude. Kako snimiti privlačnu naslovnicu smještaja?

11.04.2023 37 5.531

Utječu li cijene hrane na odabir destinacije?

81% turista očekuje uživanje u lokalnoj hrani destinacije. Odmah po rezervaciji smještaja, pretražuju lokalne restorane i ponudu gastronomske scene

10.04.2023 2.661

Više od iznajmljivanja apartmana, isplati se - čistiti ih?! Cijene čišćenja po satu podivljale

Pokušali smo izračunati približnu zaradu privatnog iznajmljivača po noćenju kada plati sve troškove i poreze, uključujući i čišćenje po najnovijim basnoslovnim tarifama

05.04.2023 341 48.196
Učitaj više članaka
Popularno: