Ideje i trendovi

Iznajmljivač smještaja si i ponestaje ti ideja za privlačenje novih gostiju i podizanje kvalitete ponude? Ili imaš ideje koje bi podijelio s drugim domaćinima? Ideje i trendovi za umrežavanje i bolje poslovanje.

Koliko često treba mijenjati madrace u apartmanima?

Koliko često treba mijenjati madrac, često se pitamo. Postoji li univerzalan odgovor na to pitanje ili to ipak ovisi o kvaliteti i namjeni madraca?

prije 4 dana 566

Plavi turizam - što je i gdje smo mi u svemu tome

Plavi turizam je mnogo više od turizma u obalnim područjima. Koje sve aktivnosti obuhvaća i koji su primjeri dobre prakse na našim obalama Jadrana?

26.01.2023 244

Kako ljubazno odbiti gosta s instant rezervacijom smještaja?

Ljubaznost je esencija gostoprimstva, čak i onda kada smo u neugodnoj situaciji pa moramo otkazati rezervaciju. Kako odbiti gosta, ne razljutiti ga pa zaraditi lošu recenziju?

24.01.2023 756
Aktualno:

5 prednosti i nedostataka instant rezervacija smještaja

Što su to instant rezervacije smještaja? Kada ih volimo, a kada baš i ne? Kakve su njihove vrline, a koje su mane?

24.01.2023 37 1.650

Spremamo li se za sezonu? Preuzmi popis potrošnog materijala koje apartman ili kuća za odmor trebaju i provjeri svoju spremnost

Popisi su dobri, popisi su podsjetnici i kontrolni obrasci uz koje lakše obavljamo pripreme i poslove. Preuzmi besplatno popis potrošnog materijala u apartmanu ili kući za odmor za efikasniju pripreme sezone i lov na akcije u kojima bismo mogli ostvariti značajne uštede

19.01.2023 31 3.536

Obavijest o odvajanju otpada za goste apartmana i kuća za odmor

Prvaci u odvajanju otpada u Hrvatskoj su gradovi i općine Međimurske županije, Dalmacija je uvjerljivo najlošija. Preuzmite besplatno obavijest o odvajanju otpada za svoje goste pa uključite ovu održivu i nužnu praksu u svoje poslovanje i živote

18.01.2023 77 4.454

Ulazak u Schengen i 7 globalnih turističkih trendova u 2023.

Pored trendova u turizmu koji će obilježiti 2023. na globalnoj razini, Hrvatska ima i samo svoje nove momente - ulazak u šengenski prostor i eurozonu. Kakav turizam očekujemo ove sezone?

12.01.2023 494 2.098

Lojalnost gosta u privatnom smještaju - kako podići cijenu i zadržati stare goste

Podići cijenu nije problem, ali obavijestiti svoje stare goste o poskupljenju može biti. Lojalnost gosta je važan poticaj uspjehu našeg poslovanja, kako je sačuvati prilikom podizanja cijena usluga

11.01.2023 15 2.932

Miso juha - tanjur pun zdravlja

Kako pripremiti čarobnu miso juhu koja poklanja dugovječnost i uživanje u tanjuru punom okusa?

09.01.2023 11 620

10 najpopularnijih turističkih atrakcija na svijetu u 2022.

Nazivi kojih turističkih atrakcija su najčešće pretraživani tijekom 2022. godine?

19.12.2022 502

Biramo najbolje planinske kuće za odmor u Hrvatskoj

Obožavate svoju brvnaru ili gorsku kuću koju iznajmljujete? Pošaljite fotografije i podatke pa se uvrstite među najbolje planinske kuće u Hrvatskoj

08.12.2022 1335 9.294

Kako književni turizam može unaprijediti destinaciju i nas

[Domaćin na hrvatski način] Pričali smo i prije #storytelling-a, i te priče su bogatstvo, zlato koje treba iskapati jer obogaćuje naš turizam, daje pečat prepoznatljivosti destinaciji i čuva našu kulturu i hrvatski jezik

05.12.2022 231 1.542

Emocionalna inteligencija - zašto je važna u turizmu i kako ju ojačati

Emocionalna inteligencija je sposobnost prepoznavanja i kontrole svojih emocija, ali i uvažavanja tuđih. Jedno od osnovnih vrijednosti visoke emocionalne inteligencije je sposobnost prilagodbe promjenama

01.12.2022 868

9 navika uspješnih iznajmljivača obiteljskog smještaja

Uspjeh možemo procjenjivati na različite načine, ali najlakše ga je mjeriti vlastitim ciljevima. Uspješan iznajmljivač obiteljskog smještaja ima jasno definiran poslovni cilj i to je samo jedna od 9 dobrih navika

29.11.2022 1.196

Rane rezervacije - zašto ih volimo?

Rane rezervacije vole svi - i iznajmljivači i gosti. Kako spriječiti otkazivanje ranih rezervacija i zašto su drage našim gostima (osim eventualnih povoljnijih cijena)?

29.11.2022 1.260

Najčišća zemlja na svijetu je Švicarska, Hrvatska tek na 41. mjestu

Lako za to što turisti cijene čiste destinacije, koliko cijenimo svoje, pokazuje čistoća naših ulica, trgova i prirode koja nas okružuje

23.11.2022 956

Travel influenceri - isplati li se njihov angažman u promociji privatnog smještaja

Teško je zanemariti rast utjecajnog marketinga od preko 30% na godišnjoj razini. Međutim, čak i ako smo u potrazi za novim modelima promocije, jesu li nam travel influenceri isplativi?

20.11.2022 712

Dolce far niente: Kada idem na odmor, samo želim jesti, piti i ležati (na suncu)

Dolce far niente - talijanska uzrečica za "slatko je ne raditi ništa" u srži je svakog odmora. Koliko se turista u potpunosti slaže s izjavom iz naslova?

19.11.2022 578

Solarne elektrane u kućanstvu za početnike - otkud i kako krenuti?

S udjelom od samo 2% ukupne proizvodnje električne energije iz zračenja Sunca, Hrvatska značajno kaska za europskim zemljama. Koliko znamo o sustavima za korištenje obnovljive energije u kućanstvima?

17.11.2022 2.066

Domaći turizam je prilika za razvoj inovativne turističke ponude i produljenje sezone

Domaći turizam je inicijator razvoja turističkih proizvoda u malim gradovima i jedan od glavnih alata za pokretanje inovacija u turizmu. Velika prednost jačanja domaćeg turističkog tržišta je i činjenica da domaći turisti ne mare za datume glavne turističke sezone

11.11.2022 301 1.492

Mračni turizam u Hrvatskoj - od istarskih vampira do duhova Sljemena

Stiže nam Noć vještica i produljeni vikend - prilika za istraživanje mračne turističke ponude i upoznavanje nekih od najjezivijih legendi i lokacija mračnog turizma u Hrvatskoj

24.10.2022 260 2.172

Kada je turizam bio mlad - stare razglednice turističkih destinacija u Hrvatskoj

Stare razglednice su svjedočanstvo vremena. Atraktivni prizori sa starih razglednica danas su ponegdje zamijenile sasvim nove vizure, preoblikovane rastom i razvojem naših gradova i mjesta. Kada je turizam bio mlad, neke su destinacije izgledale sasvim drugačije...

12.08.2022 2.208

Od putnih sanduka do kofera na kotačima, čiji izum dugujemo i jednom hrvatskom građaninu

Tko je izumio kofer, teško je točno utvrditi. No, ovaj simbol turizma i putovanja ima svoju povijest i razvoj od teških drvenih sanduka do elegantnih modnih dodataka. Neka su imena zauvijek ostala zabilježena u povijesti turizma i kofera, a jedno je i s naših područja

10.08.2022 9 1.398

21 top mjesto za fotografiranje u Hrvatskoj

Fotografije turista koje preplavljuju društvene mreže najbolja su promocija ljepota neke destinacije. Fotografije kojih mjesta u Hrvatskoj su najčešće na Instagramu i sličnim kanalima i zašto su baš one toliko atraktivne?

04.07.2022 37 5.730

Kada treba graditi, a ne prodavati, i zašto je gradnja najlakši put do izravnih rezervacija?

Postoji li lak put do izravnih rezervacija? Vjerojatno ne. Čak i gradnja se čini težom od prodaje, međutim, građenjem udaramo temelje povjerenju, povezivanju s gostima i suradnji za dugoročnu stabilnost naše prodaje smještaja

07.06.2022 28 5.160
Posljednji komentari

Dolina Slapnice - lagana staza za nezaboravnu šetnju u svako doba godine

[Kamo dalje, domaćine?] Dolina Slapnice je mjesto za koje mnogi ne znaju, a krije jednu od najljepših staza kojom lako pješače i najmanja djeca. Vijugavi makadamski put prati potok s nizom razigranih kaskada i slapova po kojima je ova žumberačka rječica i dobila svoje iskričavo ime

03.06.2022 102 6.025

Koji su gosti - najgori gosti?

Talijani, Nijemci, Česi ili Poljaci? Britanci, Francuzi ili Slovaci? Koji gosti su najgori gosti?

25.05.2022 73 5.264

Morska šparoga - nenametljiv prilog jednostavnm jelima i delicija iz jadranskih plićina

Premda dijele naziv, morska šparoga s kopnenom varijantom nema mnogo sličnosti, osim raskošnog zelenila kojeg poklanja jelima. Raste uz more, bogata je nutrijentima, a jesti se može čak i sirova

24.05.2022 75 5.248

Kupuj lokalno: 81% Europljana radije troši novac na domaće proizvode lokalnih proizvođača

Pandemija je promijenila navike potrošača. "Kupuj lokalno" je sve popularnije, a većina Europljana razmišlja i o utjecaju kupnje na okoliš i zajednicu. Stihijsku potrošnju zamjenjuje svijest o kupljenim proizvodima i želja da se kupovinom pruži podrška malim proizvođačima

10.05.2022 26 2.210

Šumska kupka dovodi goste, podiže kvalitetu turističke ponude, čuva naše zdravlje i šume

Šumska kupka je sve atraktivnija aktivnost zbog dokazanog blagotvornog učinka za ljudsko zdravlje. S gotovo polovicom površine Hrvatske pod šumama, imamo potencijal za razvoj ove turističke niše, koja ne samo da dovodi goste, već i pomaže sačuvati šume

27.04.2022 124 2.876

Svemirski turizam: Astronomskih 55 milijuna dolara za povratnu kartu leta i smještaj među zvijezdama

U petak 8. travnja lansiran je još jedan komercijalni let do Međunarodne svemirske postaje, a članovi posade su platili oko 55 milijuna po osobi za povratnu kartu i 8-dnevni smještaj u orbiti. Svemirski turizam je ipak nešto starijeg datuma sa začecima u desetljećima s kraja prošlog stoljeća...

14.04.2022 3 2.736
Učitaj više članaka
Popularno: