Ideje i trendovi

Iznajmljivač smještaja si i ponestaje ti ideja za privlačenje novih gostiju i podizanje kvalitete ponude? Ili imaš ideje koje bi podijelio s drugim domaćinima? Ideje i trendovi za umrežavanje i bolje poslovanje.

Kako uloviti rezervacije smještaja za 2021. godinu?

Epidemiološka situacija ne potiče na akciju, ali sad jest vrijeme za akciju, za promotivne i first minute ponude koje bi nam mogle pomoći da mirnije uplovimo u poslovnu 2021. godinu

26.11.2020 28 1.516

Domaćin na hrvatski način: 5 koraka za održivi razvoj ponude smještaja i čuvanje života na našem planetu

Nataila Krešić Lončar preporučuje dokumentarac Davida Attenborougha "Život na našem planetu" iz kojeg možemo naučiti kako svaki iznajmljivač može pomoći u čuvanju života na našem planetu. Dobra je vijest da to još uvijek možemo...

23.11.2020 536

15 trendova u turizmu: Kako će izgledati putovanja u 2021. godini?

Poznavanje trendova je važno za kvalitetniju promociju i veće šanse za bolju popunjenost naših kapaciteta, a dobra vijest je da je jedan od trendova sve veća popularnost privatnog smještaja

20.11.2020 88 3.462
Aktualno:

Vitamin D – jača imunitet i pomaže u promociji turističkog smještaja

Vitamin D se sve češće spominje kao saveznik u borbi protiv koronavirusa – može li biti i saveznik u promociji turističke ponude u krizi?

12.11.2020 38 1.236

#plasticfree smještaj: Kako možemo pomoći u borbi protiv jednokratne plastike

Jednokratna plastika ugrožava zdravlje ljudi, životinja i prirode koja nas okružuje. I iznajmljivači privatnog smještaja mogu pomoći u suzbijanju korištenja potrošnih plastičnih proizvoda, a time i brendirati svoju smještajnu ponudu kao #plasticfree smještaj

02.11.2020 42 1.490

K(o)ronična promjena: Kako razumjeti nove prilike i turizam poslije korone

Domaćin na hrvatski način: Korona je donijela nove prilike u turizmu - pokušajmo razumjeti turizam poslije korone i pripremiti se na sve ono što "novo normalno" donosi obiteljskom smještaju

13.10.2020 39 1.220

Sufinanciranje solara privatnim iznajmljivačima i obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima

Prijave na Javni poziv Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost fizičkim osobama građanima – registriranim iznajmljivačima i obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima za sufinanciranje korištenja obnovljivih izvora energije u turizmu, bit će otvorene od 1. do 23. studenog

06.10.2020 18 1.894

Vinski turizam u Hrvatskoj: Zanemareni potencijal u doba sve većeg uvoza i manje domaće proizvodnje vina

U posljednjih 5 godina, domaća se proizvodnja vina prepolovila, a uvoz udvostručio. Iako se veliki dio vina domaćih proizvođača plasira kroz turizam, nedovoljna je sinergija između sektora kako bi domaće vino bilo prepoznatljivije, a turistička ponuda bogatija. Ima i svijetlih primjera razvoja vinskog turizma u Hrvatskoj

16.09.2020 40 1.404

Turizam posljednje šanse: U potrazi za destinacijama i doživljajima koji nestaju

Last chance tourism (LCT), što bismo mogli prevesti kao turizam posljednje šanse, vodi nas u predjele koji nestaju pod utjecajem klimatskih promjena i nudi doživljaje koje suvremeni način života briše. Imamo li i mi u Hrvatskoj takvih odredišta?

31.08.2020 86 1.724

Dodaci ponudi smještaja: Hoće li turisti pamtiti ovo ljeto po dosadi u destinacijama bez uobičajenih ljetnih događanja?

Što ponuditi gostima kako bi ispunili vrijeme u destinaciji u kojoj se, zbog krizne situacije, gotovo ništa ne događa? Koji dodaci ponudi smještaja mogu pomoći našim gostima da ne zapamte ljeto po dosadi i destinaciji u koju se neće vratiti jer se tu ništa ne događa?

21.07.2020 6 2.138

​7 trikova pregovarača s otmičarima za lakšu komunikaciju s nezadovoljnim gostima

Pregovarač s otmičarima je posao, sasvim sigurno stresniji od ovog našeg. Nažalost, i mi se znamo naći u neugodnim razgovorima s nezadovoljnim gostima, susjedima, suradnicima ili bližnjima - kojih 7 trikova vrsnih pregovarača nam mogu pomoći da takva komunikacija završi ugodnijim tonom

10.07.2020 4 2.784

Kriza potiče rezervacije s više noćenja: Koliki popust za dulji boravak ponuditi?

Gosti ostaju dulje u jednoj destinaciji i smještaju, pokazuju analize utjecaja krize na turističke trendove u svijetu. Pri tom manje troše na transport, ali više u destinaciji i smještaju, čak i uz popuste za dulji boravak

25.06.2020 26 2.908

Promocija smještaja uz proviziju (OTA) ili direktno bukiranje – je li vrijeme za novu poslovnu strategiju

Utječe li na cijene smještaja samo potražnja ili online agencije nastoje povratiti moć promovirajući što jeftinije objekte pogodujući tako gostima? Hoće li se ovisnost o OTA pokazati pogubnom i je li konačno vrijeme za poslovnu strategiju koja će pojačati direktno bukiranje i kontakt s gostima

04.06.2020 39 3.204

7 domišljatih turističkih promotivnih kampanja koje su osvojile svijet

Započinje borba za svakog gosta na svjetskom turističkom tržištu – lansirane su brojne kampanje, među njima i ona Hrvatske turističke zajednice. Prisjećamo se nekih od najboljih turističkih promotivnih kampanja koje su bile puno više od dobrih slogana i fotografije

29.05.2020 16 2.442

Uradi sam: Kako napraviti sredstvo za dezinfekciju apartmana?

Sredstvo za dezinfekciju prostora ili dezinficijens za ruke možemo napraviti sami. Kako, zna Vilma Plenković Plazonja, iznajmljivačica s otoka Hvara

07.05.2020 159 8.762 2

Postani "zeleni" domaćin: Udruga Sunce poklanja online certificiranje za članstvo u Dalmatia Green programu

U tijeku je akcija besplatnog certificiranja održivog Dalmatia Green smještaja. Do 1. lipnja ćemo se moći prijaviti za besplatno članstvo i certifikat, što nam nudi mogućnost kreiranja ekološki svjesne ponude smještaja i oglašavanje u društvu odgovornih domaćina

06.05.2020 88 7.982

Domaćin na hrvatski način: Direktan kontakt gosta i domaćina nikad nije bio važniji

Dok veliki tonu, mali i spretni imaju šansu isplivati, piše Natalia, a šansu za male vidi upravo u direktnom kontaktu gosta i domaćina, nužnom za povjerenje koje nikada nije bilo važnije, nego u ova nesigurna vremena

30.04.2020 87 5.486

Uskrsna pogača – recept iz kuharica naših baka

Uskrsna pogača, pinca, jajarica, sirnica, sve ove riječi označavaju vrstu slatkog kruha, čiji miris i okus volimo. A miris pogače najčešće očara naša čula u vrijeme Uskrsa, iako se peče i u ostatku godine. Otkad je pogača simbol najznačajnijeg kršćanskog blagdana i zašto recepte za uskrsnu pogaču toliko volimo?

09.04.2020 45 10.362

Gljivice na zidu – kako ih se riješiti

Gljivice na zidu su čest problem u prostorima koji se koriste povremeno, primjerice s apartmanima i kućama za odmor koji su prazni zimi

05.04.2020 1.950

Domaćin na hrvatski način: Kako pronaći motivaciju u doba pandemije?

Glavna motivacija u doba pandemije, koja je realna, je ta da će ova situacija proći. Zato jednostavno moramo pričekati, i usput očuvati zdravlje sebe i svojih. Neka to bude naš akcijski plan

03.04.2020 16 2.354

Zaštitne maske - kako ih možemo izraditi sami?

Zaštitne maske koje možemo izraditi sami nisu djelotvorne poput maski s filterima, ali djelomično mogu spriječiti širenje zaraza kapljičnim putem. Izrada zaštitnih maski je zabavna pa će nas sigurno zaštiti od dosade i gomilanja nepotrebnih misli besposlenog duha

02.04.2020 14 24.776

Psihologija gosta: 5 psiholoških okidača za bolju promociju našeg smještaja

`Psihološki okidač´ je ljudska osobina koja nam je zajednička svima, bez obzira na nacionalnu ili kulturološku pripadnost, dob ili interese, a koja nas potiče na akciju. Psihologija gosta proučava te okidače i uči nas kako ih uklopiti u svoju strategiju za promociju smještaja

05.03.2020 101 11.754 2

Uradi sam: Tegle za cvijeće od drva i bakra

Tegle za cvijeće - jedna od onih stvari kojih kao da nam nikako nije dovoljno - bilje preraste svoje prve tegle, a zelenilo gomilamo u kući i oko nje. Tegle nisu jeftine, srećom, postoje načini kako iskoristiti stvari koje gomilamo (jer će nam jednom zatrebati) i napraviti savršene tegle za naše lisnate ljubimce

24.02.2020 1 10.980

17 dokumentaraca o turizmu koje moramo pogledati: Utjecaji turističkih migracija na okoliš i lokalnu zajednicu

Preskočili smo turističke dokumentarne filmove koji promoviraju popularne destinacije, a pronašli one iz kojih možemo naučiti ponešto o utjecaju turizma na okoliš i lokalne zajednice te one koji promoviraju održivi razvoj turizma i održiva odredišta

21.02.2020 25 4.428

Domaćin na hrvatski način: Noviteti za privatne iznajmljivače s konferencije HOST 2019. London

"Što kad iznajmljivač postane dio industrije?", pita se Natalia Krešić Lončar, koja je krajem listopada posjetila konferenciju HOST 2019. u Londonu, namijenjenu privatnim iznajmljivačima. Ono što je u inozemstvu industrija, kod nas je još uvijek domaćinstvo. Koliko smo spremni iskoristiti industrijska rješenja u poslovanju i prigrliti izazove suvremenog turističkog tržišta?

18.11.2019 4 4.820 1
Posljednji komentari

Planiranje rasvjete u apartmanu za privlačnije fotografije smještaja i ugodniji boravak gostiju

Ako i ne uređujemo smještaj za iduću sezonu, sitnim preinakama, poput dodavanja LED traka s rasvjetom na strateškim mjestima, možemo prostor učiniti privlačnijim i ugodnijim za boravak gostiju. Planiranje rasvjete je zabavan, koristan i jeftin način da oplemenimo smještajnu ponudu

30.10.2019 20 10.356

​Terarij za biljke - zeleno srce apartmana

Zelenilo u apartmanima i kućama za odmor doprinosi osjećaju ugode i zadovoljstva gosta, ali je teško ga održavati ili očekivati od gostiju da to čine umjesto nas. Terarij za biljke je idealno rješenje jer biljke u njemu uspijevaju bez puno nježnosti i pažnje zbog efekta staklenika kojeg osigurava

29.10.2019 4 9.248

Kuhinjski trokut: Kako odabrati pravilan raspored kuhinjskih elemenata

Za sve one koji razmišljaju o renoviranju apartmana i kuća za odmor - uredimo svoje smještajne objekte onako kako bismo ih uredili za sebe. Kakav je pravilan raspored kuhinjskih elemenata koji osigurava funkcionalan i ugodan prostor? Odgovor se krije u kuhinjskom trokutu...

11.09.2019 7 13.060

Domaćin na hrvatski način: Želite ponuditi drugačiji privatni smještaj? Neka bude dostupan "za sve"

Koncept smještaja "za sve" je onaj inkluzivni, koji može primiti sve osobe, bez obzira na njihovu trajnu ili trenutnu sposobnost. I samim time što sve "uključuje" i postaje dostupan, stvara sebi jednu vrlo pouzdanu nišu

26.07.2019 59 10.418

Turističke statistike: Koliko se jela ispod peke pripremi u srpnju i kolovozu?

Ovo je priča o peki, posveta posudi koja je nezamjenjiva u tradiciji pripreme hrane na našim područjima, ali i o turizmu, o prepoznatljivosti hrvatske gastronomije u svijetu

18.07.2019 146 5.764

​Domaćin na hrvatski način: Kako nazvati apartman?

Ivana, Ana, Dora, Katarina, Jadranka... Krasna ženska imena koja se često koriste i kao nazivi apartmana ili kuća za odmor. Jesmo li s takvim imenom smještaja dovoljno prepoznatljivi, hoće li nas gosti zapamtiti i uspjeti pronaći na internetu? Pročitajte što o toj temi piše Natalia...

05.07.2019 30 17.122 1
Učitaj više članaka
Popularno: