Ideje i trendovi

Iznajmljivač smještaja si i ponestaje ti ideja za privlačenje novih gostiju i podizanje kvalitete ponude? Ili imaš ideje koje bi podijelio s drugim domaćinima? Ideje i trendovi za umrežavanje i bolje poslovanje.

Recept za sirup od bazge - vitaminsku bombu protiv proljetnog umora i alergije

Puna vitamina C i niza korisnih sastojaka, bazga je savršena za ublažavanje simptoma proljetnih alergija i drugih tegoba. Sirup od bazge je najčešći način pripreme, koji može biti i sastojak osvježavajućeg koktela

25.05.2023 48 17.568

Sigurnost na internetu u 9 koraka - zaštitimo se od krađe osobnih podataka

Sigurnost na internetu je važna svim korisnicima, a iznajmljivači su posebno izloženi napadačima zbog dostupnosti osobnih podataka na oglasima smještaja i učestaloj komunikaciji s nepoznatim osobama

24.05.2023 1.080

Politika privatnosti u obiteljskom smještaju: Kako zaštiti svoju imovinu, a ne ugroziti intimu gosta?

Tanka je granica između čuvanja imovine i zadiranja u intimu gosta u obiteljskom smještaju. Naša politika privatnosti mora biti pažljivo osmišljena i jasno komunicirana s turistima kako bi nam poklonili svoje povjerenje uz brigu o njihovoj sigurnosti i interesima

24.05.2023 20 712
Aktualno:

Kreativno oglašavanje smještaja - jednostavan, ali moćan način za privlačenje pažnje turista

Jako smo se potrudili i opisali u svojim oglasima sve što nudimo, a upita i rezervacija nemamo pa nemamo? Vrijeme je da prestanemo nabrajati dodatke ponudi i privučemo pažnju gostiju uz kreativno oglašavanje smještaja

23.05.2023 1.528

Ručnici za plažu: 3 slučaja u kojima bismo ih trebali ostaviti na raspolaganje gostima

Polemika oko ručnika je stara koliko je i iznajmljivačkog poslovanja. Kao dodatak ponudi smještaja, ručnici za plažu su vrlo cijenjeni, a postoje i slučajevi u kojima je mudro imati ih...

09.05.2023 4 2.406

7 korisnih načina na koje privatni iznajmljivači mogu doprinijeti prosperitetu lokalne ekonomije

"Nijedan čovjek nije otok, sasvim sam za sebe; svaki je čovjek dio kontinenta, dio Zemlje; ako More odnese grudu zemlje - Europe je manje..."* I zato, s obzirom na to da nas je mnogo i da imamo moć mijenjanja lokalnih zajednica, moramo tražiti načine na koje ćemo, kao privatni iznajmljivači, doprinositi razvoju lokalne ekonomije

03.05.2023 928

Planinski turizam: Na moru sve veće gužve i vrućine, hajdemo u planine

Na planinama živi 15% stanovništva na svijetu, a sve su privlačnije i turistima. Klimatske promjene, osebujna kulturna i gastronomska ponuda s mnoštvom aktivnosti u prirodi čine planine poželjnima gotovo poput mora

02.05.2023 7 738

Bogatstva domovine: Sutina je zelena bajka usred surog krša Dalmacije

[Kamo dalje, domaćine?] Ako ste mislili da je dalmatinsko zaleđe sami krš, negostoljubiva brda i planine, ne znate što je Sutina, bujna oaza u srcu Dalmatinske zagore

26.04.2023 599 4.764

Riba u soli - jer nemamo gradele, a željni smo je pečene

[RECEPT] Da bismo pripremili ukusnu ribu pečenu u kuhinjskoj pećnici, ne moramo imati nikakvo prethodno iskustvo s ribom. Riba u soli je vrlo jednostavan recept - podučiti lako možemo i svoje goste, ljubitelje ukusno pripremljene ribe

18.04.2023 822

​Sportski turizam - zašto se o njemu toliko priča?

Ususret 3. WRC Rally Croatia, koji spada među najprestižnija svjetska natjecanja, o sportskom turizmu i razvoju ove niše u domaćim destinacijama

18.04.2023 700

Kako koristiti ChatGPT u iznajmljivanju privatnog smještaja?

ChatGPT je sjajan alat višestruke primjene i u turističkoj industriji. Privatnim iznajmljivačima može biti vrijedan saveznik u rješavanju mnogih izazova - od smišljanja sadržaja promocije do odgovaranja na ljute recenzije. Kako ga koristiti?

18.04.2023 77 5.742

Motar - recepti s ljekovitim darom stjenovitih morskih obala

Motar je jedna od čudesnih biljaka koje rastu na posolici morskih obala. Ima ljekovita svojstva i sve je češći gost maštovitih recepata

13.04.2023 48 3.114

Naslovna fotografija - par trikova za atraktivniju naslovnicu smještaja koja privlači klikove i rezervacije

Naslovna fotografija smještaja mora biti ljubav na prvi pogled - ona je odgovorna za klik turista koji vodi do razgledavanja naše smještajne ponude. Kako snimiti privlačnu naslovnicu smještaja?

11.04.2023 37 2.164

Utječu li cijene hrane na odabir destinacije?

81% turista očekuje uživanje u lokalnoj hrani destinacije. Odmah po rezervaciji smještaja, pretražuju lokalne restorane i ponudu gastronomske scene

10.04.2023 418

Više od iznajmljivanja apartmana, isplati se - čistiti ih?! Cijene čišćenja po satu podivljale

Pokušali smo izračunati približnu zaradu privatnog iznajmljivača po noćenju kada plati sve troškove i poreze, uključujući i čišćenje po najnovijim basnoslovnim tarifama

05.04.2023 347 14.914

Budućnost turizma i najvrjednijih resursa u Hrvatskoj su u našim rukama

[Domaćin na hrvatski način] Koja je uloga individualca u sistemu koji nas je doveo do potrebe za čuvanjem prostora i stanja klimatske krize? Možemo li nešto učiniti odmah? Odgovor sam potražila osobno, provjerite jesam li ga našla...

05.04.2023 88 1.298

Medvjeđi luk - samozatajni kralj proljetnih recepata za detoks tijela i uma

Medvjeđi luk je jedna od najdjelotvornijih samoniklih biljaka u proljetnom čišćenju organizma. Kako djeluje i na koje sve slasne načine ga možemo pripremiti?

05.04.2023 26 1.104

Uskrsni doručak: Otkud ta tradicija i kako se priprema šunka u kruhu

Šunka u kruhu može biti zvijezda svakog uskrsnog doručka uz recept koji traži samo malo strpljenja i ljubavi, a daje puno radosnih trenutaka. Zašto toliko volimo uskrsni doručak?

04.04.2023 13 904

“Cijena na upit” odbija goste

Cijena na upit može biti dio strategije oglašavanja i imati konkretne razloge, ali "skrivanje" cijene bez pravog razloga, kao što su ekskluzivne personalizirane usluge kod kojih se ne može bez dogovora s gostom generirati jedinstvena cijena, samo odbija potencijalne goste

03.04.2023 765

Dalmatia Storytelling Destination: YouTube premijera promotivnih turističkih videa

U sklopu projekta Dalmatia Storytelling Destination, YouTube promocija u svrhu pričanja zanimljivih priča, koje bi mogle biti motiv za 365 dana turističkih dolazaka u Splitsko-dalmatinsku županiju. I vi možete poslati svoju priču...

29.03.2023 31 1.026

Popularne serije imaju sve veći utjecaj na odabir destinacije za putovanje

Turisti iz zapadnih zemalja sve češće u svoje planove za putovanje uključuju lokacije snimanja svojih omiljenih TV serija. Popularne serije kao motiv za dolazak navodi čak 65% američkih turista

29.03.2023 568

Kamo za vikend: 9 ideja za nezaboravne izlete do manje razvikanih domaćih atrakcija

Kamo za vikend, pitamo se često, a toliko je čudesnih mjesta oko nas. Uzmemo li šestar, zabodemo ga na karti tamo gdje smo pa označimo perimetar uz pola sata ili sat vožnje dostupan, sigurno ćemo pronaći mnoštvo kulturnih i prirodnih znamenitosti vrijednih posjeta. Evo nekoliko ideja...

23.03.2023 162 8.630

Kalendar sadnje povrća za jestivu i ukusnu okućnicu smještajnog objekta

Kalendar sadnje povrća je vrijedan alat koji pomaže pri uspješnom uzgoju jestivih biljaka kojima možemo ukrasiti vrtove i okućnicu, ali i začiniti smještajnu ponudu - ukusnom okućnicom oduševiti svoje goste

22.03.2023 227 7.020

Povećanje popunjenosti bez povećanja broja rezervacija

Kako od jedne obične rupe u kalendaru rezervacija stvoriti vrijedno sredstvo za podizanje zadovoljstva gostiju i povećanje popunjenosti?

21.03.2023 1.140

Ekoturizam - prilika ili opasnost za lokalnog stanovnika?

Je li ekoturizam prilika za razvoj lokalnih zajednica, kao što mu se često tepa, ili može biti sjeme uništenja te iste zajednice kojoj navodno pomaže? Može li biti štetan?

16.03.2023 284 1.458
Posljednji komentari

Tipovi turista po potrošačkim navikama - kako ih prepoznati i ostvariti rezervaciju

Ponekad već na prvu, kroz upit turista, možemo procijeniti kako će se daljnja komunikacija razvijati i hoće li gost na kraju rezervirati. Psihologija nas uči da je to zato što postoji nekoliko osnovnih tipova turista po potrošačkim navikama...

13.03.2023 960

Hrvatska - mala zemlja s dugačkim popisom nematerijalne kulturne baštine

Popis hrvatske nematerijalne kulturne baštine je škrinja blaga u koju moramo zaviriti kako bismo svojim gostima mogli pokazati sve vrijednosti naše tradicije i ljepotu baštine

28.02.2023 27 1.028

Kako do direktnih rezervacija i većih prihoda bez astronomskih provizija

Direktne rezervacije znače prihode bez plaćanja visokih provizija, najčešće stranim agencijama. Nisu besplatne, ali isplativost većeg broja izravnih rezervacija je neupitna. Kako do njih?

23.02.2023 2.890

​Kreativnost i turizam: Kako ispričati priču?

Kako ispričati priču kojom ćemo se povezati s gostima, zadržati njihovu pažnju i potaknuti ih na rezerviranje naše smještajne ponude? Koje tehnike storytellinga koristimo u turizmu?

20.02.2023 163 2.766

Kako spojiti klimu na WiFi pa dobiti saveznika u borbi za niže režije smještajnog objekta

Pametni klima-uređaji su prilika za bolju kontrolu nad potrošnjom energije u našim smještajnim objektima. Kako spojiti klimu na WiFi vezu i ostvariti uštede?

16.02.2023 2.484

5 aplikacija za iznajmljivače koje poboljšavaju iskustvo boravka u našim objektima

Svaka aplikacija za iznajmljivače koja poboljšava iskustvo boravka gosta u smještajnom objektu ujedno olakšava i naše poslovanje. Neke od njih polako postaju standard u opremanju smještaja

16.02.2023 42 3.248
Učitaj više članaka
Popularno: