Iznajmljivač smještaja si i ponestaje ti ideja za privlačenje novih gostiju i podizanje kvalitete ponude? Ili imaš ideje koje bi podijelio s drugim domaćinima? Ideje i trendovi za umrežavanje i bolje poslovanje.
Pametna putovanja znače sve veću pažnju koju naši gosti poklanjaju omjeru cijene i kvalitete boravka u odabranom odredištu
17.10.2025 404I više od priloga, lički krumpir dodaje autentičnost svakom tanjuru i može biti ključ za jedinstvena gastronomska i kulturna iskustva naših gostiju
14.10.2025 190S prvim danima jeseni ostavljamo primorcima more. Hrvatske šume nas zovu na uživanje u čudesnim bojama bjelogorice i iscjeljujućoj snazi šumske zajednice
22.09.2025 9 588PRIČAM TI PRIČU: Nije bitna samo lokacija, cijena i uređenje... do srca gosta ćemo također doći preko zvukova i boja, a ponajviše preko mirisa
17.09.2025 165 2.050Jesen, jesen, e pa što je... idemo dalje, hvatati posljednje sunčeve zrake ljeta 2025. Kamo pobjeći iz grada za provesti nezaboravne vikende?
10.09.2025 83 2.724Umjesto suvenira, ponudite gostima gastro-priču koja ostaje u sjećanju. Plavi krumpir može biti zanimljiv sastojak recepta za gostoprimstvo
14.08.2025 84Kako posaditi kaparu - biljku koja raste na najneobičnijim mjestima? Ukras je mediteranskih ulica i trgova, delikatesa s ljekovitim svojstvima
23.07.2025 2 1.3745 koraka za uspješnije poslovanje u novim uvjetima na turističkom tržištu
17.07.2025 10 3.432Na europskom turističkom tržištu postoje prepoznatljivi certifikati za privatni smještaj. Kriteriji su slični, a cijene različite. Zajedničko je svima da nude dodatnu promociju i vodič kroz održive poslovne prakse
30.06.2025 6 1.410Konkurencija raste, gosti su zahtjevniji, a stari recepti više ne pale. Za uspjeh u iznajmljivanju obiteljskog smještaja, trebali bismo početi razmišljati kao "pravi" poduzetnici
18.06.2025 20 2.872Zaštita od sunca nije rezervirana samo za turiste. Čuvajmo svoju kožu svi kako bismo u ljetu uživali bezbrižno, bez crvenila i nelagode
11.05.2025 898Hrvatska ima sve za sportski turizam. Kako iskoristiti potencijal sportskih aktivnosti za privlačenje gostiju i produženje turističke sezone?
27.04.2025 2.922Svako kućanstvo bi trebalo imati zalihe ove čudesne tvari koja ima široku primjenu - od učinkovitog prirodnog čišćenja, preko kozmetike, do dodatka prehrani - multifunkcionalna soda bikarbona
14.04.2025 1.826Domaćin na hrvatski način: Obiteljski smještaj je turizam s licem - to je naša prednost koju moramo ponosno pokazivati i ne smijemo dopustiti da nas dehumaniziraju inflacijom bezličnosti
07.04.2025 1.556Medvjeđi luk spada u aromatično samoniklo bilje, kojeg beremo po kontinentalnim proplancima, kako bismo i mi i naši gosti uživali u ukusnim domaćim jelima
07.04.2025 1.580Poklon dobrodošlice manje-više postaje standard dobrog gostoprimstva. Osim što pomaže stvaranju dobrog prvog dojma, prilika je i da preporučimo lokalne proizvođače. Mašta pri odabiru poklona nema granica
26.03.2025 3 4.928Godišnja stopa rasta tržišta vinskog turizma je 12,8%. Naši gosti žele kušati lokalna vina, posjetiti vinarije i kušaonice u okolici - pokažimo im prava mjesta
26.03.2025 1.596Solo putovanja su najbrže rastuća niša u turističkoj industriji. Tko putuje sam, kako rezerviraju solo putnici i koliko je popularan privatni smještaj?
19.03.2025 1.652Mlade generacije, koje na putovanja troše najviše, radije će u destinaciji posjetiti supermarket, nego muzej. Supermarket turizam je sve jači trend
28.01.2025 13 1.350Europska Mezopotamija ili zlatna Slavonija - pojmovi su kojima opisujemo istok Hrvatske u nadi da ćemo u dvije riječi predočiti svu raskoš tradicije i kulture ove regije. Nije to tako lako...
21.01.2025 5 1.550Popis od 13 odredišta u Hrvatskoj koja se mogu pohvaliti izvorima ljekovitih termalnih voda. Ponuda toplica savršena je za uživanje u opuštajućim blagdanima i vikendima s obitelji i prijateljima
19.12.2024 7.481Struja ljudi koja bježi od blagdana i traži mir je sve jači trend u svijetu putovanja
16.12.2024 11 1.884Obrazovni turizam je sve popularniji jer turisti traže dodatnu vrijednost u odredištu, a njegova velika prednost je što se događa izvan sezone i što gosti ostaju dulje
25.11.2024 1.806Jestive gljive u Hrvatskoj privlače brojne hobiste i povezuju čovjeka s prirodom. Koje vrste su najpopularnije, kako izgledaju i zašto ih volimo?
01.10.2024 6.043DOMAĆIN NA HRVATSKI NAČIN: Ranijih desetljeća pitanje iz naslova bi bilo nezamislivo i suvišno postaviti. Znalo se u svakom mjestu gdje teče najbliža voda jer su se s vodom i oko vode ljudi družili i provodili vrijeme, ne samo iz puke potrebe, nego i iz posebne vezanosti za njen tekući šum i osvježenje
10.07.2024 7 4.546
Simpatičan post i mudro odabrana publika mogu pojačati učinkovitost našeg Facebook oglašavanja i popuniti rupe na našim kalendarima direktnim rezervacijama
04.07.2024 3.874Gost je uvijek u pravu? Ili nije? Što ne volimo kod gostiju i mogu li se izbjeći neugodne situacije koje su najčešće rezultat nepoštivanja kućnog reda i nepisanih pravila dobrog ponašanja?
05.06.2024 12 5.820 2Princip minimalnog napora je psihološki fenomen koji se najviše ogleda u ljudskom ponašanju prikupljanja informacija i donošenja odluka. Kako ga iskoristiti u promociji turističkog smještaja?
06.05.2024 7.982Ovo nije PR tekst u kojem se reklamira profesionalno fotografiranje apartmana, već još jedan članak o važnosti kvalitetne fotografije smještaja. Vjerujete li da su vaše fotografije dovoljno dobre, možete biti sigurni da to nije dovoljno. S 1,23 milijuna registriranih kreveta u Hrvatskoj, pažnju gostiju u potrazi za smještajem privlače samo sjajne fotografije
25.04.2024 108 12.354Metaverzum osvaja tržište medicinskog turizma - u ne tako dalekoj budućnosti možemo ga zamisliti i kao platformu za oglašavanje turističkog smještaja
19.04.2024 3.105Inspiracija, istraživanje, planiranje, rezervacija, sanjarenje, doživljaj, dijeljenje - prisutni smo gotovo u svakoj od sedam faza putovanja. Zato je njihovo razumijevanje važno za što bolje rezultate poslovanja
20.03.2024 4.133