Ideje i trendovi

Iznajmljivač smještaja si i ponestaje ti ideja za privlačenje novih gostiju i podizanje kvalitete ponude? Ili imaš ideje koje bi podijelio s drugim domaćinima? Ideje i trendovi za umrežavanje i bolje poslovanje.

7 kriterija za prepoznavanje najbolje stranice za oglašavanje apartmana, soba i kuća za odmor

Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja je potreban jer je oglašivača sve više, a tržište sve zahtjevnije. Lakše ćemo prepoznati najbolje stranice za oglašavanje apartmana ako obratimo pažnju na sedam osnovnih praksi koje u svojem poslovanju primjenjuju uspješni internetski oglašivači

prije 4 dana 264

​10 trendova koji bi mogli potrajati i nakon krize u turizmu

Od sve češćeg rada na daljinu do sve popularnijih nepoznatih turističkih odredišta - koji od trendova, koje nam je epidemiološka situacija uvjetovala, bi mogli ostati i jednom kada ograničenja putovanja prođu?

18.03.2021 27 2.546

Male muke iznajmljivača: Kako se riješiti mrava u apartmanima i kućama za odmor?

Kako se riješiti mrava - problem je s kojim se često susrećemo u proljeće i ljeto, bez obzira na sve higijenske standarde koje u svojim smještajnim objektima provodimo. Od bezbroj prirodnih metoda (koje rijetko pale), izdvojili smo par zbilja učinkovitih

18.03.2021 6 2.848
Aktualno:

Uređenje okućnice smještaja: 20 moćnih biljaka koje izgledaju fantastično, a ne traže mnogo pažnje

Konačno je vrijeme da se posvetite tom vrtu ili terasi, a ne znate koje biljke odabrati? Koje biljke su savršene za uređenje okućnice smještaja i izgledaju moćno ljeti, a ne traže stalnu pažnju?

11.03.2021 14.356

Direktan kontakt s gostom: Turiste sada, više nego ikada ranije, zanima tko su njihovi domaćini

Veliki gradovi s čuvenim turističkim atrakcijama bilježe i do 60% rezervacija manje, nego u vremenima prije pandemije, a rezervacije u manje popularnim ruralnim sredinama rastu. Pri tome, turiste sve više zanimamo mi, kao domaćini kod kojih odsjedaju, zbog osobne sigurnosti i nužnog povjerenja u ovim nesigurnim vremenima

04.03.2021 217 4.408

Popunjenost može biti veća i do 40 posto uz kvalitetne fotografije apartmana i kuća za odmor

U promociji smještajnih kapaciteta, fotografija je sve. Dobro, možda ne baš sve, ima nešto i u ocjenama smještaja ili cijeni, ali bez dobre (naslovne) fotografije, gost teško da će ući u naš oglas i primijetiti sve one sjajne stvari koje nudimo

01.03.2021 50 3.036

​Važnost ujednačene cijene smještaja kroz sve prodajne kanale

Danas gosti aktivno pregledavaju smještaj u kojem planiraju ljetovati i zato je važno da su cijene smještaja na svim prodajnim kanalima jednake...

15.02.2021 882

Što je follow up i kako nam može pomoći kad gost ne odgovara na poslanu ponudu?

Što kad gost ne odgovori na ponudu? Zaboraviti ili primijeniti follow up poslovnu praksu? Kako nam pokušaj nastavka takve komunikacije može pomoći?

08.02.2021 2.412

Oglašavanje smještaja u Facebook grupama: Je li takva promocija zaista besplatna?

Kako i zašto oglašavati smještaj u Facebook grupama? Koje su prednosti, a koji nedostaci takvog oglašavanja? Plaća li se članstvo u Facebook grupama za oglašavanje smještaja?

04.02.2021 6.120

Prijetnje i ucjene gosta radi postizanja povoljnije cijene smještaja

Da, nažalost, i to se događa. Događa se da gost prijeti i ucjenjuje ne bi li dobio popust na cijenu smještaja. Kako i čime se obraniti u takvim slučajevima?

03.02.2021 23 2.524

Trik za prepoznavanje lažnih stranica za oglašavanje smještaja

Da se bliži proljeće, znamo i po sve češćim pozivima s ponudama za oglašavanje naših smještajnih kapaciteta na stranicama za koje nikad nismo čuli. Kako prepoznati lažne stranice za oglašavanje smještaja?

03.02.2021 1 1.364

Cijene smještaja: Ne nudite popuste besplatno

Možda vam naslov ne zvuči previše logično jer kako nešto, poput popusta bilo koje vrste koji je u suštini dodatna “besplatna” vrijednost, možete “naplatiti”?

29.01.2021 2.510

Udruživanje turističkih zajednica: Novi sporazumi u Zagrebačkoj županiji, najviše sinergije u kontinentalnoj Hrvatskoj i Istri, u Dalmaciji suradnja samo na otocima

Turističke zajednice Zagrebačke županije sklopile sporazume o udruživanju s ciljem jačanja turističkih proizvoda i promocije gourmet i kulturnog turizma na području županije. Do sada je sklopljeno više od 20 takvih sporazuma - najviše u kontinentalnoj Hrvatskoj i u Istri

21.01.2021 1.458

Turizam poslije pandemije - sve poželjnija dulja putovanja u manja turistička odredišta

Ankete kažu da će nam turisti ostajati dulje, a radije će birati smještaj u manjim sredinama. Rezerviraju li vaši gosti dulji boravak u 2021.?

09.12.2020 1 1.876

Kako uloviti rezervacije smještaja za 2021. godinu?

Epidemiološka situacija ne potiče na akciju, ali sad jest vrijeme za akciju, za promotivne i first minute ponude koje bi nam mogle pomoći da mirnije uplovimo u poslovnu 2021. godinu

26.11.2020 4.544

Domaćin na hrvatski način: 5 koraka za održivi razvoj ponude smještaja i čuvanje života na našem planetu

Nataila Krešić Lončar preporučuje dokumentarac Davida Attenborougha "Život na našem planetu" iz kojeg možemo naučiti kako svaki iznajmljivač može pomoći u čuvanju života na našem planetu. Dobra je vijest da to još uvijek možemo...

23.11.2020 2.248

15 trendova u turizmu: Kako će izgledati putovanja u 2021. godini?

Poznavanje trendova je važno za kvalitetniju promociju i veće šanse za bolju popunjenost naših kapaciteta, a dobra vijest je da je jedan od trendova sve veća popularnost privatnog smještaja

20.11.2020 8.030

Vitamin D – jača imunitet i pomaže u promociji turističkog smještaja

Vitamin D se sve češće spominje kao saveznik u borbi protiv koronavirusa – može li biti i saveznik u promociji turističke ponude u krizi?

12.11.2020 2.586

#plasticfree smještaj: Kako možemo pomoći u borbi protiv jednokratne plastike

Jednokratna plastika ugrožava zdravlje ljudi, životinja i prirode koja nas okružuje. I iznajmljivači privatnog smještaja mogu pomoći u suzbijanju korištenja potrošnih plastičnih proizvoda, a time i brendirati svoju smještajnu ponudu kao #plasticfree smještaj

02.11.2020 2.589

K(o)ronična promjena: Kako razumjeti nove prilike i turizam poslije korone

Domaćin na hrvatski način: Korona je donijela nove prilike u turizmu - pokušajmo razumjeti turizam poslije korone i pripremiti se na sve ono što "novo normalno" donosi obiteljskom smještaju

13.10.2020 2.220

Sufinanciranje solara privatnim iznajmljivačima i obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima

Prijave na Javni poziv Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost fizičkim osobama građanima – registriranim iznajmljivačima i obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima za sufinanciranje korištenja obnovljivih izvora energije u turizmu, bit će otvorene od 1. do 23. studenog

06.10.2020 3.206

Vinski turizam u Hrvatskoj: Zanemareni potencijal u doba sve većeg uvoza i manje domaće proizvodnje vina

U posljednjih 5 godina, domaća se proizvodnja vina prepolovila, a uvoz udvostručio. Iako se veliki dio vina domaćih proizvođača plasira kroz turizam, nedovoljna je sinergija između sektora kako bi domaće vino bilo prepoznatljivije, a turistička ponuda bogatija. Ima i svijetlih primjera razvoja vinskog turizma u Hrvatskoj

16.09.2020 3.180

Turizam posljednje šanse: U potrazi za destinacijama i doživljajima koji nestaju

Last chance tourism (LCT), što bismo mogli prevesti kao turizam posljednje šanse, vodi nas u predjele koji nestaju pod utjecajem klimatskih promjena i nudi doživljaje koje suvremeni način života briše. Imamo li i mi u Hrvatskoj takvih odredišta?

31.08.2020 2.558

Dodaci ponudi smještaja: Hoće li turisti pamtiti ovo ljeto po dosadi u destinacijama bez uobičajenih ljetnih događanja?

Što ponuditi gostima kako bi ispunili vrijeme u destinaciji u kojoj se, zbog krizne situacije, gotovo ništa ne događa? Koji dodaci ponudi smještaja mogu pomoći našim gostima da ne zapamte ljeto po dosadi i destinaciji u koju se neće vratiti jer se tu ništa ne događa?

21.07.2020 2.750

​7 trikova pregovarača s otmičarima za lakšu komunikaciju s nezadovoljnim gostima

Pregovarač s otmičarima je posao, sasvim sigurno stresniji od ovog našeg. Nažalost, i mi se znamo naći u neugodnim razgovorima s nezadovoljnim gostima, susjedima, suradnicima ili bližnjima - kojih 7 trikova vrsnih pregovarača nam mogu pomoći da takva komunikacija završi ugodnijim tonom

10.07.2020 3.444
Posljednji komentari

Kriza potiče rezervacije s više noćenja: Koliki popust za dulji boravak ponuditi?

Gosti ostaju dulje u jednoj destinaciji i smještaju, pokazuju analize utjecaja krize na turističke trendove u svijetu. Pri tom manje troše na transport, ali više u destinaciji i smještaju, čak i uz popuste za dulji boravak

25.06.2020 3.586

Promocija smještaja uz proviziju (OTA) ili direktno bukiranje – je li vrijeme za novu poslovnu strategiju

Utječe li na cijene smještaja samo potražnja ili online agencije nastoje povratiti moć promovirajući što jeftinije objekte pogodujući tako gostima? Hoće li se ovisnost o OTA pokazati pogubnom i je li konačno vrijeme za poslovnu strategiju koja će pojačati direktno bukiranje i kontakt s gostima

04.06.2020 3.828

7 domišljatih turističkih promotivnih kampanja koje su osvojile svijet

Započinje borba za svakog gosta na svjetskom turističkom tržištu – lansirane su brojne kampanje, među njima i ona Hrvatske turističke zajednice. Prisjećamo se nekih od najboljih turističkih promotivnih kampanja koje su bile puno više od dobrih slogana i fotografije

29.05.2020 3.424

Uradi sam: Kako napraviti sredstvo za dezinfekciju apartmana?

Sredstvo za dezinfekciju prostora ili dezinficijens za ruke možemo napraviti sami. Kako, zna Vilma Plenković Plazonja, iznajmljivačica s otoka Hvara

07.05.2020 9.866 2

Postani "zeleni" domaćin: Udruga Sunce poklanja online certificiranje za članstvo u Dalmatia Green programu

U tijeku je akcija besplatnog certificiranja održivog Dalmatia Green smještaja. Do 1. lipnja ćemo se moći prijaviti za besplatno članstvo i certifikat, što nam nudi mogućnost kreiranja ekološki svjesne ponude smještaja i oglašavanje u društvu odgovornih domaćina

06.05.2020 14.614

Domaćin na hrvatski način: Direktan kontakt gosta i domaćina nikad nije bio važniji

Dok veliki tonu, mali i spretni imaju šansu isplivati, piše Natalia, a šansu za male vidi upravo u direktnom kontaktu gosta i domaćina, nužnom za povjerenje koje nikada nije bilo važnije, nego u ova nesigurna vremena

30.04.2020 6.366
Učitaj više članaka
Popularno: