Ideje i trendovi

Iznajmljivač smještaja si i ponestaje ti ideja za privlačenje novih gostiju i podizanje kvalitete ponude? Ili imaš ideje koje bi podijelio s drugim domaćinima? Ideje i trendovi za umrežavanje i bolje poslovanje.

​Što je Google My Business i kako nam može pomoći kod punjenja kapaciteta

Kako možemo iskoristiti besplatnu uslugu Google My Business za promociju smještaja? Koliko nam tu može pomoći SEO i kako optimizirati tražilicu za bolje punjenje naših smještajnih kapaciteta?

prije 4 dana 14 928

Što je "Internet stvari" i kako može utjecati na naše poslovanje u turizmu?

Internet of Things (IoT) ili Internet stvari je pojam kojeg susrećemo sve češće kada se priča o budućnosti turizma. Što on zapravo označava i kako može promijeniti pružanje usluge smještaja?

15.09.2021 2 308

25 najposjećenijih zemalja na svijetu po broju dolazaka stranih turista

Polovica od 25 najposjećenijih zemalja na svijetu se nalazi u Europi. Među njima je i Hrvatska, i to kao zemlja s najmanjim brojem stanovnika, ali velikim brojem dolazaka stranih turista

14.09.2021 3 460
Aktualno:

Izvrsna turistička sezona - plod slučajnosti ili...?

Hrvatski privatni iznajmljivači su temelj (smještajne) turističke ponude. I znaju da recept za uspješno poslovanje u turizmu postoji. Samo treba...

30.08.2021 196 3.564

Recept za slatko od smokava - supervoća s okusom Dalmacije i Mediterana

Volimo svježe smokve ubrane sa stabla, ali, pošto su smokve voće koje ne ostaje dugo svježe, isprobali smo par jednostavnih recepata za pripremu slatkog i pite od smokvi pa se fino osladili i oduševili ovom čudesnom voćkom

27.08.2021 63 2.856

Mailing lista gostiju - kako je sastaviti i koristiti?

Maling lista gostiju je adresar u kojeg možemo upisati e-mail adrese svojih starih gostiju, ali i onih koji su se samo raspitivali za smještaj kod nas, pa takvu listu iskoristiti za održavanje komunikacije ili za obavijesti o akcijama i novostima u svojoj smještajnoj ponudi

23.08.2021 9 1.284

Turistički srpanj: Prosječna duljina boravka je 7 dana uz veću potrošnju nego u 2019.

Turističke statistike za srpanj 2021. nam se smiješe, i to ne samo brojevi dolazaka i noćenja, već i potrošnje

02.08.2021 120 2.284

20 zabavnih činjenica o putovanjima i turizmu

Gdje se nalazi najveći hotel na svijetu, koji je grad najposjećeniji, a koja država ima najmanje turista? Fontana s vinom za besplatno korištenje?! O da, postoji zaista...

30.07.2021 22 962

Recepti za koktele - 5 osvježavajućih napitaka s aromom vrtova naših baka i Dalmacije

Recepti za koktele, koji nisu samo ljetno osvježenje, već prava aromaterapija u čašama sa svježinom lavande, elegancijom ružmarina i otmjenošću kadulje

19.07.2021 39 3.118

10 preporuka kako čuvati more za iznajmljivače i goste u obiteljskom smještaju

I ovu godinu su organizatori festivala aMore pripremili preporuke koje iznajmljivači mogu besplatno preuzeti i isprintati pa njima ukrasiti svoje apartmane, a koje apeliraju na savjest turista da čuvaju naše more

09.07.2021 74 2.116

FITUR 2021.: ​Bez zdrave doze patriotizma nema uspješnog turizma

Od 19. do 23. svibnja u Madridu je održan FITUR, jedan od vodećih turističkih sajmova u Europi. Program je upriličen uživo, kao simboličan otpor svemu što nam se dogodilo, a pratila ga je na licu mjesta Natalia Krešić Lončar

30.06.2021 50 1.880

5 razloga zbog kojih gosti rezerviraju privatne apartmane kad idu na mora, oceane

Zašto gosti, koji odsjedaju u privatnom smještaju, ne vole hotele i trebaju li nas brinuti all-inclusive ponude niskih cijena velikih hotelskih marki?

29.06.2021 62 4.142 1

Privatnost kao turistički proizvod i prilika za uzlet manje poznatih destinacija

Sve je veća popularnost nerazvikanih destinacija koje mogu ponuditi privatnost kao turistički proizvod i novu vrstu luksuza. Na tom tragu, bili smo u Požeško-slavonskoj županiji i otkrili ogroman potencijal za razvoj posebnih oblika turizma

15.06.2021 7 1.418

​Opis nije popis - 10 kreativnih domaćina koji znaju kako opisati svoj smještaj

Opis smještaja je važan. Točka. Pronašli smo deset maštovitih opisa kao inspiraciju nama koji nismo sigurni kako opisati svoj smještaj i predstaviti svoju ponudu riječima...

14.06.2021 119 6.297

Gosti traže maksimalnu fleksibilnost politike otkazivanja

Polemike se vode oko politike otkazivanja - ostati pri svojim uobičajenim uvjetima ili malo popustiti gostima zbog neizvjesnih pandemijskih vremena?

02.06.2021 47 2.684 1

Suradnja poduzetnika u turizmu: Promocija drugih kao dodatak vlastitoj ponudi smještaja

Mnogi će postaviti pitanje: "Zašto bi baš ja trebao trošiti vlastite resurse i promovirati susjedov restoran, za što je zadužena turistička zajednica ili mjesto?" Odgovor je, Između ostalih razloga, možda i zato što je suradnja u turizmu kroz promociju drugih najjeftinija dodatna vrijednost vašoj ponudi smještaja

05.05.2021 9 1.277

Kako napraviti potpis u Gmailu i postaviti GPS koordinate unutar njega

Zašto koristiti e-mail potpis? Zato jer je to brz i jednostavan način za pružanje vrijednih informacija gostima poput GPS koordinata, adrese, naziva objekta i slično. Kako napraviti potpis u Gmailu? Lako...

05.05.2021 59 3.894

Dupla rezervacija (overbooking) i što učiniti kada se ona dogodi

Kako se može spriječiti, a kako "liječiti" overbooking? Događa se češće, nego što to priznajemo, ali postoje načini da neugodnu situaciju riješimo nabolje što možemo

05.05.2021 286

7 kriterija za prepoznavanje najbolje stranice za oglašavanje apartmana, soba i kuća za odmor

Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja je potreban jer je oglašivača sve više, a tržište sve zahtjevnije. Lakše ćemo prepoznati najbolje stranice za oglašavanje apartmana ako obratimo pažnju na sedam osnovnih praksi koje u svojem poslovanju primjenjuju uspješni internetski oglašivači

15.04.2021 35 3.637

Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja

U mnoštvu web stranica za oglašavanje smještaja, brojnim ponudama mailom i telefonom, kome pokloniti svoje povjerenje? Zašto ne bismo trebali vjerovati svima?

15.04.2021 196

​10 trendova koji bi mogli potrajati i nakon krize u turizmu

Od sve češćeg rada na daljinu do sve popularnijih nepoznatih turističkih odredišta - koji od trendova, koje nam je epidemiološka situacija uvjetovala, bi mogli ostati i jednom kada ograničenja putovanja prođu?

18.03.2021 30 4.378

Male muke iznajmljivača: Kako se riješiti mrava u apartmanima i kućama za odmor?

Kako se riješiti mrava - problem je s kojim se često susrećemo u proljeće i ljeto, bez obzira na sve higijenske standarde koje u svojim smještajnim objektima provodimo. Od bezbroj prirodnih metoda (koje rijetko pale), izdvojili smo par zbilja učinkovitih

18.03.2021 16 4.922

Uređenje okućnice smještaja: 20 moćnih biljaka koje izgledaju fantastično, a ne traže mnogo pažnje

Konačno je vrijeme da se posvetite tom vrtu ili terasi, a ne znate koje biljke odabrati? Koje biljke su savršene za uređenje okućnice smještaja i izgledaju moćno ljeti, a ne traže stalnu pažnju?

11.03.2021 161 18.158

Direktan kontakt s gostom: Turiste sada, više nego ikada ranije, zanima tko su njihovi domaćini

Veliki gradovi s čuvenim turističkim atrakcijama bilježe i do 60% rezervacija manje, nego u vremenima prije pandemije, a rezervacije u manje popularnim ruralnim sredinama rastu. Pri tome, turiste sve više zanimamo mi, kao domaćini kod kojih odsjedaju, zbog osobne sigurnosti i nužnog povjerenja u ovim nesigurnim vremenima

04.03.2021 219 5.851

Popunjenost može biti veća i do 40 posto uz kvalitetne fotografije apartmana i kuća za odmor

U promociji smještajnih kapaciteta, fotografija je sve. Dobro, možda ne baš sve, ima nešto i u ocjenama smještaja ili cijeni, ali bez dobre (naslovne) fotografije, gost teško da će ući u naš oglas i primijetiti sve one sjajne stvari koje nudimo

01.03.2021 9 4.795
Posljednji komentari

​Važnost ujednačene cijene smještaja kroz sve prodajne kanale

Danas gosti aktivno pregledavaju smještaj u kojem planiraju ljetovati i zato je važno da su cijene smještaja na svim prodajnim kanalima jednake...

15.02.2021 4 2.140

Što je follow up i kako nam može pomoći kad gost ne odgovara na poslanu ponudu?

Što kad gost ne odgovori na ponudu? Zaboraviti ili primijeniti follow up poslovnu praksu? Kako nam pokušaj nastavka takve komunikacije može pomoći?

08.02.2021 12 3.644

Oglašavanje smještaja u Facebook grupama: Je li takva promocija zaista besplatna?

Kako i zašto oglašavati smještaj u Facebook grupama? Koje su prednosti, a koji nedostaci takvog oglašavanja? Plaća li se članstvo u Facebook grupama za oglašavanje smještaja?

04.02.2021 399 8.203

Prijetnje i ucjene gosta radi postizanja povoljnije cijene smještaja

Da, nažalost, i to se događa. Događa se da gost prijeti i ucjenjuje ne bi li dobio popust na cijenu smještaja. Kako i čime se obraniti u takvim slučajevima?

03.02.2021 17 3.680

Trik za prepoznavanje lažnih stranica za oglašavanje smještaja

Da se bliži proljeće, znamo i po sve češćim pozivima s ponudama za oglašavanje naših smještajnih kapaciteta na stranicama za koje nikad nismo čuli. Kako prepoznati lažne stranice za oglašavanje smještaja?

03.02.2021 1 2.126

Cijene smještaja: Ne nudite popuste besplatno

Možda vam naslov ne zvuči previše logično jer kako nešto, poput popusta bilo koje vrste koji je u suštini dodatna “besplatna” vrijednost, možete “naplatiti”?

29.01.2021 26 3.632
Učitaj više članaka
Popularno: