Ideje i trendovi

Iznajmljivač smještaja si i ponestaje ti ideja za privlačenje novih gostiju i podizanje kvalitete ponude? Ili imaš ideje koje bi podijelio s drugim domaćinima? Ideje i trendovi za umrežavanje i bolje poslovanje.

Pametna putovanja: Moderni turisti su promišljeni, biraju iskustvo, pristupačnost i fleksibilnost

Pametna putovanja znače sve veću pažnju koju naši gosti poklanjaju omjeru cijene i kvalitete boravka u odabranom odredištu

17.10.2025 404

Lički krumpir možemo servirati kao najbolji prilog našem gostoprimstvu

I više od priloga, lički krumpir dodaje autentičnost svakom tanjuru i može biti ključ za jedinstvena gastronomska i kulturna iskustva naših gostiju

14.10.2025 190

Hrvatske šume su ljekovita kupališta za osnaživanje tijela i duše

S prvim danima jeseni ostavljamo primorcima more. Hrvatske šume nas zovu na uživanje u čudesnim bojama bjelogorice i iscjeljujućoj snazi šumske zajednice

22.09.2025 9 588
Aktualno:

Kako učiniti svoj smještaj doslovno nezaboravnim?

PRIČAM TI PRIČU: Nije bitna samo lokacija, cijena i uređenje... do srca gosta ćemo također doći preko zvukova i boja, a ponajviše preko mirisa

17.09.2025 165 2.050

5 odredišta za nezaboravne jesenske izlete, udaljenih oko sat vožnje od Zagreba

Jesen, jesen, e pa što je... idemo dalje, hvatati posljednje sunčeve zrake ljeta 2025. Kamo pobjeći iz grada za provesti nezaboravne vikende?

10.09.2025 83 2.724

​Plavi krumpir: Tajni adut za wow efekt i nezaboravno iskustvo gosta

Umjesto suvenira, ponudite gostima gastro-priču koja ostaje u sjećanju. Plavi krumpir može biti zanimljiv sastojak recepta za gostoprimstvo

14.08.2025 84

Kapara - biljka koja cvate iz kamena kao simbol prkosne ljepote Mediterana

Kako posaditi kaparu - biljku koja raste na najneobičnijim mjestima? Ukras je mediteranskih ulica i trgova, delikatesa s ljekovitim svojstvima

23.07.2025 2 1.374

Kratki vodič za bolju popunjenost u sezoni 2025.

5 koraka za uspješnije poslovanje u novim uvjetima na turističkom tržištu

17.07.2025 10 3.432

Certifikati za privatni smještaj - šansa za povećanje popunjenosti

Na europskom turističkom tržištu postoje prepoznatljivi certifikati za privatni smještaj. Kriteriji su slični, a cijene različite. Zajedničko je svima da nude dodatnu promociju i vodič kroz održive poslovne prakse

30.06.2025 6 1.410

Zaboravimo pasivnu zaradu - vrijeme je za poslovni način razmišljanja u obiteljskom smještaju

Konkurencija raste, gosti su zahtjevniji, a stari recepti više ne pale. Za uspjeh u iznajmljivanju obiteljskog smještaja, trebali bismo početi razmišljati kao "pravi" poduzetnici

18.06.2025 20 2.872

​Zaštita od sunca: Ljeto voli našu kožu samo ako ju volimo i mi

Zaštita od sunca nije rezervirana samo za turiste. Čuvajmo svoju kožu svi kako bismo u ljetu uživali bezbrižno, bez crvenila i nelagode

11.05.2025 898

Aktivni gosti i sportski turizam - prilika za povećanje popunjenosti i prihoda

Hrvatska ima sve za sportski turizam. Kako iskoristiti potencijal sportskih aktivnosti za privlačenje gostiju i produženje turističke sezone?

27.04.2025 2.922

Soda bikarbona - čaroban prah za čišćenje tijela i domaćinstva

Svako kućanstvo bi trebalo imati zalihe ove čudesne tvari koja ima široku primjenu - od učinkovitog prirodnog čišćenja, preko kozmetike, do dodatka prehrani - multifunkcionalna soda bikarbona

14.04.2025 1.826

Turizam s licem: Pokažimo ponosno svoje lice domaćina - prednost kojoj ništa ne može konkurirati

Domaćin na hrvatski način: Obiteljski smještaj je turizam s licem - to je naša prednost koju moramo ponosno pokazivati i ne smijemo dopustiti da nas dehumaniziraju inflacijom bezličnosti

07.04.2025 1.556

​Medvjeđi luk – dar prirode za zdravlje i vitalnost u proljeće

​Medvjeđi luk spada u aromatično samoniklo bilje, kojeg beremo po kontinentalnim proplancima, kako bismo i mi i naši gosti uživali u ukusnim domaćim jelima

07.04.2025 1.580

Poklon dobrodošlice: Što sve ostavljamo gostima kao znak gostoprimstva

Poklon dobrodošlice manje-više postaje standard dobrog gostoprimstva. Osim što pomaže stvaranju dobrog prvog dojma, prilika je i da preporučimo lokalne proizvođače. Mašta pri odabiru poklona nema granica

26.03.2025 3 4.928

Budućnost vinskog turizma: Obiteljski smještaj je putokaz prema vrhunskim vinarijama

Godišnja stopa rasta tržišta vinskog turizma je 12,8%. Naši gosti žele kušati lokalna vina, posjetiti vinarije i kušaonice u okolici - pokažimo im prava mjesta

26.03.2025 1.596

Solo putovanja: Hrvatska sve popularnije odredište

Solo putovanja su najbrže rastuća niša u turističkoj industriji. Tko putuje sam, kako rezerviraju solo putnici i koliko je popularan privatni smještaj?

19.03.2025 1.652

Supermarket turizam: Fenomen putovanja između polica

Mlade generacije, koje na putovanja troše najviše, radije će u destinaciji posjetiti supermarket, nego muzej. Supermarket turizam je sve jači trend

28.01.2025 13 1.350

Zlatna Slavonija: Koliko dobro poznajemo njena bogatstva i skrivene ljepote?

Europska Mezopotamija ili zlatna Slavonija - pojmovi su kojima opisujemo istok Hrvatske u nadi da ćemo u dvije riječi predočiti svu raskoš tradicije i kulture ove regije. Nije to tako lako...

21.01.2025 5 1.550

Idemo u toplice – ponuda u Hrvatskoj za sve uzraste i doba godine

Popis od 13 odredišta u Hrvatskoj koja se mogu pohvaliti izvorima ljekovitih termalnih voda. Ponuda toplica savršena je za uživanje u opuštajućim blagdanima i vikendima s obitelji i prijateljima

19.12.2024 7.481

Ususret blagdanima: Bijegom do povratka

Struja ljudi koja bježi od blagdana i traži mir je sve jači trend u svijetu putovanja

16.12.2024 11 1.884

Obrazovni turizam može popuniti privatne kapacitete izvan sezone

Obrazovni turizam je sve popularniji jer turisti traže dodatnu vrijednost u odredištu, a njegova velika prednost je što se događa izvan sezone i što gosti ostaju dulje

25.11.2024 1.806

Jestive gljive u Hrvatskoj: 5 najpopularnijih i najukusnijih vrsta

Jestive gljive u Hrvatskoj privlače brojne hobiste i povezuju čovjeka s prirodom. Koje vrste su najpopularnije, kako izgledaju i zašto ih volimo?

01.10.2024 6.043

Gdje se nalazi najbliža javna česma u vašem mjestu

DOMAĆIN NA HRVATSKI NAČIN: Ranijih desetljeća pitanje iz naslova bi bilo nezamislivo i suvišno postaviti. Znalo se u svakom mjestu gdje teče najbliža voda jer su se s vodom i oko vode ljudi družili i provodili vrijeme, ne samo iz puke potrebe, nego i iz posebne vezanosti za njen tekući šum i osvježenje

10.07.2024 7 4.546
Posljednji komentari

Facebook oglašavanje smještaja: Kako odabrati publiku za popunjavanje kalendara i više direktnih rezervacija

Simpatičan post i mudro odabrana publika mogu pojačati učinkovitost našeg Facebook oglašavanja i popuniti rupe na našim kalendarima direktnim rezervacijama

04.07.2024 3.874

Gost (ni)je uvijek u pravu

Gost je uvijek u pravu? Ili nije? Što ne volimo kod gostiju i mogu li se izbjeći neugodne situacije koje su najčešće rezultat nepoštivanja kućnog reda i nepisanih pravila dobrog ponašanja?

05.06.2024 12 5.820 2

Iskoristimo "princip minimalnog napora" za postizanje boljih poslovnih rezultata i više prihoda

Princip minimalnog napora je psihološki fenomen koji se najviše ogleda u ljudskom ponašanju prikupljanja informacija i donošenja odluka. Kako ga iskoristiti u promociji turističkog smještaja?

06.05.2024 7.982

Koja je cijena profesionalnog fotografiranja apartmana (i zašto se ta investicija uvijek isplati)?

Ovo nije PR tekst u kojem se reklamira profesionalno fotografiranje apartmana, već još jedan članak o važnosti kvalitetne fotografije smještaja. Vjerujete li da su vaše fotografije dovoljno dobre, možete biti sigurni da to nije dovoljno. S 1,23 milijuna registriranih kreveta u Hrvatskoj, pažnju gostiju u potrazi za smještajem privlače samo sjajne fotografije

25.04.2024 108 12.354

Budućnost oglašavanja smještaja je u - metavrezumu?

Metaverzum osvaja tržište medicinskog turizma - u ne tako dalekoj budućnosti možemo ga zamisliti i kao platformu za oglašavanje turističkog smještaja

19.04.2024 3.105

Razumijevanje 7 faza realizacije putovanja za postizanje većeg broja rezervacija

Inspiracija, istraživanje, planiranje, rezervacija, sanjarenje, doživljaj, dijeljenje - prisutni smo gotovo u svakoj od sedam faza putovanja. Zato je njihovo razumijevanje važno za što bolje rezultate poslovanja

20.03.2024 4.133
Učitaj više članaka
Popularno: