Iznajmljivač smještaja si i ponestaje ti ideja za privlačenje novih gostiju i podizanje kvalitete ponude? Ili imaš ideje koje bi podijelio s drugim domaćinima? Ideje i trendovi za umrežavanje i bolje poslovanje.
Veliki gradovi s čuvenim turističkim atrakcijama bilježe i do 60% rezervacija manje, nego u vremenima prije pandemije, a rezervacije u manje popularnim ruralnim sredinama rastu. Pri tome, turiste sve više zanimamo mi, kao domaćini kod kojih odsjedaju, zbog osobne sigurnosti i nužnog povjerenja u ovim nesigurnim vremenima
prije 2 dana 2 236U promociji smještajnih kapaciteta, fotografija je sve. Dobro, možda ne baš sve, ima nešto i u ocjenama smještaja ili cijeni, ali bez dobre (naslovne) fotografije, gost teško da će ući u naš oglas i primijetiti sve one sjajne stvari koje nudimo
prije 5 dana 32 1.374Danas gosti aktivno pregledavaju smještaj u kojem planiraju ljetovati i zato je važno da su cijene smještaja na svim prodajnim kanalima jednake...
15.02.2021 514Što kad gost ne odgovori na ponudu? Zaboraviti ili primijeniti follow up poslovnu praksu? Kako nam pokušaj nastavka takve komunikacije može pomoći?
08.02.2021 17 1.946Kako i zašto oglašavati smještaj u Facebook grupama? Koje su prednosti, a koji nedostaci takvog oglašavanja? Plaća li se članstvo u Facebook grupama za oglašavanje smještaja?
04.02.2021 382 5.480Da, nažalost, i to se događa. Događa se da gost prijeti i ucjenjuje ne bi li dobio popust na cijenu smještaja. Kako i čime se obraniti u takvim slučajevima?
03.02.2021 23 2.118Da se bliži proljeće, znamo i po sve češćim pozivima s ponudama za oglašavanje naših smještajnih kapaciteta na stranicama za koje nikad nismo čuli. Kako prepoznati lažne stranice za oglašavanje smještaja?
03.02.2021 1 1.020Možda vam naslov ne zvuči previše logično jer kako nešto, poput popusta bilo koje vrste koji je u suštini dodatna “besplatna” vrijednost, možete “naplatiti”?
29.01.2021 29 2.142Turističke zajednice Zagrebačke županije sklopile sporazume o udruživanju s ciljem jačanja turističkih proizvoda i promocije gourmet i kulturnog turizma na području županije. Do sada je sklopljeno više od 20 takvih sporazuma - najviše u kontinentalnoj Hrvatskoj i u Istri
21.01.2021 24 1.188Ankete kažu da će nam turisti ostajati dulje, a radije će birati smještaj u manjim sredinama. Rezerviraju li vaši gosti dulji boravak u 2021.?
09.12.2020 1 1.538Epidemiološka situacija ne potiče na akciju, ali sad jest vrijeme za akciju, za promotivne i first minute ponude koje bi nam mogle pomoći da mirnije uplovimo u poslovnu 2021. godinu
26.11.2020 32 3.946Nataila Krešić Lončar preporučuje dokumentarac Davida Attenborougha "Život na našem planetu" iz kojeg možemo naučiti kako svaki iznajmljivač može pomoći u čuvanju života na našem planetu. Dobra je vijest da to još uvijek možemo...
23.11.2020 70 1.964Poznavanje trendova je važno za kvalitetniju promociju i veće šanse za bolju popunjenost naših kapaciteta, a dobra vijest je da je jedan od trendova sve veća popularnost privatnog smještaja
20.11.2020 120 7.040Vitamin D se sve češće spominje kao saveznik u borbi protiv koronavirusa – može li biti i saveznik u promociji turističke ponude u krizi?
12.11.2020 39 2.242Jednokratna plastika ugrožava zdravlje ljudi, životinja i prirode koja nas okružuje. I iznajmljivači privatnog smještaja mogu pomoći u suzbijanju korištenja potrošnih plastičnih proizvoda, a time i brendirati svoju smještajnu ponudu kao #plasticfree smještaj
02.11.2020 42 2.264Domaćin na hrvatski način: Korona je donijela nove prilike u turizmu - pokušajmo razumjeti turizam poslije korone i pripremiti se na sve ono što "novo normalno" donosi obiteljskom smještaju
13.10.2020 40 1.946Prijave na Javni poziv Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost fizičkim osobama građanima – registriranim iznajmljivačima i obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima za sufinanciranje korištenja obnovljivih izvora energije u turizmu, bit će otvorene od 1. do 23. studenog
06.10.2020 19 2.908U posljednjih 5 godina, domaća se proizvodnja vina prepolovila, a uvoz udvostručio. Iako se veliki dio vina domaćih proizvođača plasira kroz turizam, nedovoljna je sinergija između sektora kako bi domaće vino bilo prepoznatljivije, a turistička ponuda bogatija. Ima i svijetlih primjera razvoja vinskog turizma u Hrvatskoj
16.09.2020 40 2.620Last chance tourism (LCT), što bismo mogli prevesti kao turizam posljednje šanse, vodi nas u predjele koji nestaju pod utjecajem klimatskih promjena i nudi doživljaje koje suvremeni način života briše. Imamo li i mi u Hrvatskoj takvih odredišta?
31.08.2020 86 2.302Što ponuditi gostima kako bi ispunili vrijeme u destinaciji u kojoj se, zbog krizne situacije, gotovo ništa ne događa? Koji dodaci ponudi smještaja mogu pomoći našim gostima da ne zapamte ljeto po dosadi i destinaciji u koju se neće vratiti jer se tu ništa ne događa?
21.07.2020 6 2.550Pregovarač s otmičarima je posao, sasvim sigurno stresniji od ovog našeg. Nažalost, i mi se znamo naći u neugodnim razgovorima s nezadovoljnim gostima, susjedima, suradnicima ili bližnjima - kojih 7 trikova vrsnih pregovarača nam mogu pomoći da takva komunikacija završi ugodnijim tonom
10.07.2020 4 3.240Gosti ostaju dulje u jednoj destinaciji i smještaju, pokazuju analize utjecaja krize na turističke trendove u svijetu. Pri tom manje troše na transport, ali više u destinaciji i smještaju, čak i uz popuste za dulji boravak
25.06.2020 26 3.360Utječe li na cijene smještaja samo potražnja ili online agencije nastoje povratiti moć promovirajući što jeftinije objekte pogodujući tako gostima? Hoće li se ovisnost o OTA pokazati pogubnom i je li konačno vrijeme za poslovnu strategiju koja će pojačati direktno bukiranje i kontakt s gostima
04.06.2020 39 3.624Započinje borba za svakog gosta na svjetskom turističkom tržištu – lansirane su brojne kampanje, među njima i ona Hrvatske turističke zajednice. Prisjećamo se nekih od najboljih turističkih promotivnih kampanja koje su bile puno više od dobrih slogana i fotografije
29.05.2020 16 3.066Sredstvo za dezinfekciju prostora ili dezinficijens za ruke možemo napraviti sami. Kako, zna Vilma Plenković Plazonja, iznajmljivačica s otoka Hvara
07.05.2020 159 9.521 2U tijeku je akcija besplatnog certificiranja održivog Dalmatia Green smještaja. Do 1. lipnja ćemo se moći prijaviti za besplatno članstvo i certifikat, što nam nudi mogućnost kreiranja ekološki svjesne ponude smještaja i oglašavanje u društvu odgovornih domaćina
06.05.2020 88 12.702Dok veliki tonu, mali i spretni imaju šansu isplivati, piše Natalia, a šansu za male vidi upravo u direktnom kontaktu gosta i domaćina, nužnom za povjerenje koje nikada nije bilo važnije, nego u ova nesigurna vremena
30.04.2020 87 6.112Uskrsna pogača, pinca, jajarica, sirnica, sve ove riječi označavaju vrstu slatkog kruha, čiji miris i okus volimo. A miris pogače najčešće očara naša čula u vrijeme Uskrsa, iako se peče i u ostatku godine. Otkad je pogača simbol najznačajnijeg kršćanskog blagdana i zašto recepte za uskrsnu pogaču toliko volimo?
09.04.2020 45 12.464Gljivice na zidu su čest problem u prostorima koji se koriste povremeno, primjerice s apartmanima i kućama za odmor koji su prazni zimi
05.04.2020 1 9.198Glavna motivacija u doba pandemije, koja je realna, je ta da će ova situacija proći. Zato jednostavno moramo pričekati, i usput očuvati zdravlje sebe i svojih. Neka to bude naš akcijski plan
03.04.2020 16 2.706Zaštitne maske koje možemo izraditi sami nisu djelotvorne poput maski s filterima, ali djelomično mogu spriječiti širenje zaraza kapljičnim putem. Izrada zaštitnih maski je zabavna pa će nas sigurno zaštiti od dosade i gomilanja nepotrebnih misli besposlenog duha
02.04.2020 14 30.383