Povećanje rezervacija

Više rezervacija = veća popunjenost smještaja i manje rupa u kalendaru rezervacija = više prihoda od iznajmljivanja smještaja. Mnogo je faktora koji utječu na povećanje rezervacija, a najvažniji su trud i briga domaćina.

Gosti traže maksimalnu fleksibilnost politike otkazivanja

Polemike se vode oko politike otkazivanja - ostati pri svojim uobičajenim uvjetima ili malo popustiti gostima zbog neizvjesnih pandemijskih vremena?

02.06.2021 47 2.912 1

Popunjenost može biti veća i do 40 posto uz kvalitetne fotografije apartmana i kuća za odmor

U promociji smještajnih kapaciteta, fotografija je sve. Dobro, možda ne baš sve, ima nešto i u ocjenama smještaja ili cijeni, ali bez dobre (naslovne) fotografije, gost teško da će ući u naš oglas i primijetiti sve one sjajne stvari koje nudimo

01.03.2021 9 5.015

Kako uloviti rezervacije smještaja za 2021. godinu?

Epidemiološka situacija ne potiče na akciju, ali sad jest vrijeme za akciju, za promotivne i first minute ponude koje bi nam mogle pomoći da mirnije uplovimo u poslovnu 2021. godinu

26.11.2020 25 6.493
Aktualno:

Dodaci ponudi smještaja: Hoće li turisti pamtiti ovo ljeto po dosadi u destinacijama bez uobičajenih ljetnih događanja?

Što ponuditi gostima kako bi ispunili vrijeme u destinaciji u kojoj se, zbog krizne situacije, gotovo ništa ne događa? Koji dodaci ponudi smještaja mogu pomoći našim gostima da ne zapamte ljeto po dosadi i destinaciji u koju se neće vratiti jer se tu ništa ne događa?

21.07.2020 16 3.632

Otkazivanje rezervacija u 2020.: Katastrofalno proljeće slijede ljetni mjeseci s naznakama oporavka

Broj otkazanih rezervacija i uporedba s otkazivanjima u istom razdoblju lani najbolje opisuje trenutno stanje u turizmu. Proljeće bilježi 76 i više posto otkazivanja, ali je silazni trend uočljiv u srpnju i kolovozu...

10.06.2020 40 4.258

​Fleksibilniji uvjeti otkazivanja nam mogu sačuvati rezervacije u ovoj ekstremnoj globalnoj situaciji

Hajdemo pokušati pronaći način kako sačuvati rezervacije koje imamo, pa čak i upisati nove unatoč globalnoj prijetnji koja ugrožava turističku sezonu

10.03.2020 15 8.868

Zašto je važno odgovoriti na svaki upit za smještaj pa i onda kada smo zauzeti

Upite za zauzete termine možemo pretvoriti u rezervaciju samo ako odgovorimo na njih - ako ih ignoriramo, zauvijek smo izgubili povjerenje koje nam je turist poklonio odabirom baš našeg oglasa u moru smještajne ponude na stranicama internetskih oglašivača smještaja

26.06.2019 71 6.818 1

Domaćin na hrvatski način: Umjesto nižim cijenama, istaknimo se zanimljivom ponudom

Šteta koju uzrokuje spuštanje cijena smještaja se ne ograničava samo na vaš objekt nego malo po malo zahvaća vaš dio grada/mjesta, pa s vremenom, ako se trend nastavlja, i cijelu destinaciju. Poznati su primjeri gradova koji su jednom pali nisko i nikako se ne mogu oporaviti. Najlakše je spustiti cijenu smještaja, s ponudom se nešto teže pozabaviti...

10.05.2019 453 9.733

Kako izbjeći negativne recenzije gostiju?

Recenzije prodaju smještaj. One dobre, naravno. Čak i najboljima se desi poneka loša ocjena, ali ipak, zašto si ne bismo postavili izazov - izbjeći negativne ocjene gostiju. To ne bi trebalo biti tako teško...

29.04.2019 41 8.524

Channel manager Hrvatska: Što nudi domaće tržište softvera?

Veliki je broj stranih channel managera, ali i domaće tržište nudi kvalitetne softvere za upravljanje kalendarima rezervacija s učinkovitom korisničkom podrškom i sučeljem na hrvatskom jeziku. Koje su to tvrtke?

11.04.2019 127 15.703 5

Pet friendly apartmani: Pravila i preporuke za boravak gosta s kućnim ljubimcem

Pet-friendly smještaj je sve popularniji, a kućne životinje sve češći gosti. Ako ste se odlučili dozvoliti boravak s ljubimcima, postavite jasna kućna pravila kako bi odmor pod vašim krovom, u društvu četveronožaca, svima bio što bezbrižniji

09.04.2019 53 12.300

6 razloga zbog kojih nikad nećete uspjeti povećati broj rezervacija

Nemate rezervacija, a imate svršeno opremljen apartman na vrhunskoj lokaciji? Kako to? Ako se pronađete samo u jednom od ovih 6 razloga, sretni ste jer imate šansu da popravite svoje poslovne rezultate i povećate broj rezervacija

20.03.2019 71 22.447

Atraktivnim cjenikom povećajte broj noćenja

Mora li cjenik noćenja biti monotona tablica ispunjena brojkama ili se možemo poigrati pa kroz cjenik prezentirati sve dodatne pogodnosti koje utječu na konačnu cijenu smještaja?

26.02.2019 1.056

Što je channel manager i kako nam olakšava poslovanje prilikom iznajmljivanja smještaja?

Channel manager je softver koji nam može značajno olakšati poslovanje i priuštiti nam više slobodnog vremena. Kako channel manager štedi vrijeme i koje su prednosti korištenja ovog softverskog sustava u poslovanju?

30.01.2019 41 11.391

Zašto turisti rezerviraju privatni smještaj i koje dodatne pogodnosti cijene?

Privatni smještaj je povoljniji i omogućava dulji boravak uz niže troškove - činjenica je to koja privlači određeni broj gostiju. Osim toga, noćenje kod domaćina nudi upoznavanje lokalne kulture i tradicije, ali i fleksibilnost koje nema u hotelskim sustavima i koja je važna za opušten odmor

19.06.2018 3 13.067 3

​Lov na upite gostiju: Kako izgleda dobar oglas za smještaj?

Dobar oglas za smještaj je promišljen i aktualan, fotografije kvalitetne i pažljivo odabrane, tekst oglasa informativan i zanimljiv. Dobar oglas za smještaj je priča o našoj jedinstvenosti i gostoljubivosti. Što sve mora sadržavati kvalitetan oglas i kako uloviti upite gostiju?

11.04.2018 73 24.836 9

10 savjeta za bolji booking i zadovoljne goste

Vjerujete da sve radite odlično, a ipak rezevacija nema? Bacite oko na ovih 10 savjeta pa provjerite možete li ipak nešto popraviti i tako povećati broj zadovoljnih gostiju i rezervacija vašeg smještaja

26.02.2018 820

Snižavanje cijena smještaja u posezoni

S prvim danima rujna snižavamo cijene smještaja. Koliko i kada sniziti cijene te što još možemo poduzeti kako bismo pokušali popuniti svoje kapacitete u rujnu?

29.08.2017 4 10.195

Otkazivanje rezervacije od strane gosta i od strane iznajmljivača

Kako postupiti u slučaju otkazivanja rezrevacije od strane gosta? Kako gostu (ljubazno) otkazati rezervaciju?

13.07.2017 1.348

Što iznajmljivač smještaja mora znati i koje vještine posjedovati?

Ne postoji škola za privatne iznajmljivače jer mnogo bi semestara trajala i mnoštvo kolegija sadržavala. Iznajmljivač mora posjedovati brojna znanja i savladati mnoge vještine. Najvažnija škola domaćina je ona iskustvena, a gost je taj koji ocjenjuje naš uspjeh

29.05.2017 279 28.599 5

Gosta više smeta kad nema interneta u apartmanu, nego neljubaznost i neiskrenost domaćina

Besplatna Wi-Fi veza za goste je postala jedan od najvažnijih dodataka ponudi. Zapravo, to više nije dodatak niti luksuz, već standard, nešto poput vode ili struje bez čega iznajmljivanje turističkog smještaja postaje nezamislivo

22.05.2017 44 31.808 1

Adrenalinski turizam - probudite dijete u sebi

Adrenalin ima mnogo toga zajedničkog s turizmom. Sezonske gužve i svakodnevna komunikacija s različitim ljudima donose nepredviđene situacije pa unose adrenalin i u život domaćina. Iskoristimo ga da probudimo dijete u sebi, igrajmo se i proširimo svoju smještajnu ponudu

21.04.2017 2 11.348

Priča o brendiranju obiteljskog smještaja s otoka Vira

Intervju: Jasmina Simić, privatna iznajmljivačica o brendiranju smještaja, windusfingu i SUPanju u svojoj ponudi, produljenju sezone i dobrim vjetrovima u turizmu u općini Vir

23.03.2017 272 42.627 1

Kopriva - vatrena saveznica u borbi za zdravlje i ljepotu

Forumi, konferencije, popusti, prigode i dodatne ponude, sve nas to zaokuplja pred sezonu. Odmorimo malo od najava, poreza, davanja, obveza... Najbolje bi bilo pobjeći u prirodu, a vikend pred nama je idealan za takav bijeg

17.03.2017 171 26.771

Regionalni FOS Šibensko-kninske županije s raznolikim programom - od iznajmljivača do inspektorata

U vodičkom hotelu Olympia, 22. ožujka, održat će se 2. regionalni FOS, a na programu će se uz predstavnike nadležnih institucija, naći i iznajmljivači iz Skradina i s otoka Kaprija, kao primjeri dobre prakse u Šibensko-kninskoj županiji

06.03.2017 5 3.828
Posljednji komentari

Tražite nove ideje? Plavi ured vas poziva na edukacije za uspješnije i kreativnije poslovanje u turizmu

Saznaj koje su edukacije na rasporedu do kraja ožujka i u travnju u zagrebačkom Plavom uredu. Sve edukacije su besplatne, a prijava je moguća 7 dana prije održavanja predavanja

06.03.2017 36 13.638

Javni poziv za potpore privatnim iznajmljivačima Splitsko-dalmatinske županije

Splitsko-dalmatinska županija je objavila Javni poziv za dodjelu bespovratnih sredstava za pružatelje usluga smještaja u domaćinstvu. Poziv je otvoren do 17. ožujka

06.03.2017 5 5.775

`Da bi bili puni čitavu godinu, moramo neprestano pričati priče, utemeljene i iskrene´

Razgovor s Jasminom Krkić Poznić, vlasnicom obiteljskog smještaja Maksimilian iz Osijeka, otkriva kako se u Slavoniji i Baranji može živjeti od turizma i kako privatni iznajmljivači mogu sudjelovati u brendiranju destinacije

06.02.2017 798 51.057

Što je nacionalni program unapređenja obiteljskog smještaja?

Nacionalni program unapređenja obiteljskog smještaja je razvojna strategija iz 2013. za podizanje kvalitete smještajne ponude i bolju promociju na međunarodnom tržištu, u svrhu povećanja prosječne potrošnje turista i sprečavanje štetnih utjecaja masovnog turizma

30.01.2017 35 10.674

9 prijedloga za zadovoljnije goste (i bolje ocjene apartmana)

Eleanor Roosevelt je svojedobno izjavila kako upravo o domaćinu ovisi hoće li gost biti dobar ili loš, a većina turista će se složiti da kod domaćina najviše cijene iskrenu ljubaznost. Različiti su načini kako tu ljubaznost pokazati

20.01.2017 55 23.429

8 koraka za uspješan online booking (svake sezone)

Prošlo je vrijeme kada je iznajmljivanje bilo sezonski posao, pripreme za sezonu zapravo nikada ne prestaju kako bismo ostvarili uspješan booking svojih kapaciteta

16.01.2017 1.451
Učitaj više članaka