Airbnb je platforma za posredovanje između privatnih iznajmljivača i gostiju, odnosno privatnih pružatelja usluge smještaja i lokalnih poduzetnika s korisnicima diljem svijeta. Airbnb je posebno učinkovit za oglašavanje smještaja u gradovima.
Nedavno smo imali prilike čuti kako bi Zagreb trebao ograničiti najam apartmana preko Airbnb platforme pa čak i da bi se restrikcija trebala uvesti na europskoj razini. Koje su to poznate svjetske destinacije koje su već uvele slična ograničenja i čemu takve zabrane služe?
15.05.2019 40 17.856Želite oglašavati smještaj uz proviziju, uz godišnju pretplatu ili ste u potrazi za besplatnim stranicama za oglašavanje apartmana? Ponuda nikada nije bila veća niti raznovrsnija. Koje su najpoznatije strane stranice za promociju turističkih smještajnih kapaciteta na svjetskom tržištu?
08.05.2019 89 96.567 3Je li kvadratura smještaja važna? Dolaze li luksuz i kvaliteta isključivo u velikom pakiranju? Popunjenost nekih od najmanjih apartmana i kuća za odmor na svijetu odgovara niječno na ova pitanja i pokazuje trend minimalizma u svijetu iznajmljivanja turističkog smještaja
06.06.2018 13 25.421Kratki vodič za popunjavanje PDV I PDV-S obrazaca i prijavu PDV-a na provizije stranih posrednika i agencija prilikom punjenja smještajnih kapaciteta za privatne iznajmljivače
15.05.2018 182 371.612 39Booking.com provizija + PDV, da ili ne? Što je s drugim stranim agencijama i oglašivačima? Obračunavamo li i plaćamo PDV na usluge agencija i oglašivača smještaja sa sjedištem u inozemstvu?
15.02.2017 202 203.495 43Stopa poreza na dodanu vrijednost je omiljena tema rasprava domaćih poduzetnika u turizmu i turističkih analitičara. Mnogi proriču bolju budućnost hrvatskog turizma ako bi se stopa smanjivala prema neslužbenim najavama aktualnog ministra turizma. Iznajmljivači paušalci ne obračunavaju PDV, ali i oni moraju voditi računa o njemu kada koriste usluge agencija i oglašivača
17.05.2016 90 85.471 6Aktualni ministar turizma, Anton Kliman, je najavio proces rekategorizacije postojećih privatnih smještajnih objekata, a stručnjaci upozoravaju na besmisao takve akcije
03.05.2016 154 38.086 6Dva su osnovna modela promocije smještaja na internetu: oglašavanje s provizijom ili bez nje, ali uz naplatu članarine, najčešće godišnje. Kakvi su trendovi u internetskom oglašavanju smještajnih objekata te koliko isti mogu utjecati na odabir modela za naše turističke kapacitete?
23.02.2016 348 102.433 9