Facebook oglašavanje je jedna od strategija digitalnog marketinga. Oglašavanje smještaja na Facebooku nam pruža mogućnost da, uz niska financijska ulaganja, brzo prenesemo poruku ciljnoj skupini, potencijalnim gostima.
Simpatičan post i mudro odabrana publika mogu pojačati učinkovitost našeg Facebook oglašavanja i popuniti rupe na našim kalendarima direktnim rezervacijama
04.07.2024 1.740Postoji li lak put do izravnih rezervacija? Vjerojatno ne. Čak i gradnja se čini težom od prodaje, međutim, građenjem udaramo temelje povjerenju, povezivanju s gostima i suradnji za dugoročnu stabilnost naše prodaje smještaja
07.06.2022 28 8.584Kako i zašto oglašavati smještaj u Facebook grupama? Koje su prednosti, a koji nedostaci takvog oglašavanja? Plaća li se članstvo u Facebook grupama za oglašavanje smještaja?
04.02.2021 399 18.723Još razmišljate trebate li otvoriti Facebook stranicu za oglašavanje smještaja?
06.02.2019 71 19.788 1Kako iskoristiti mogućnosti Facebook stranice za povećanje broja rezervacija smještaja? Može li Facebook stranica biti sjajan temelj za izgradnju uspješnih turističkih rezultata? Koje pogodnosti Facebook stranice trebate iskoristiti?
19.03.2018 3.258Facebook ima čak 1.18 milijardi aktivnih korisnika dnevno, a za osnovno održavanje stranice je potrebno odvojiti tek nekoliko minuta dnevno. Zašto ne?
24.11.2016 98 23.888 1Facebook ili Google AdWords? Gdje uložiti svoj novac i kako možemo uloženo vratiti kroz oglašavanje i komuniciranje s potencijalnim gostima?
06.09.2015 3.830