Ideje i trendovi
234

Kratki vodič za bolju popunjenost u sezoni 2025.

5 koraka za uspješnije poslovanje u novim uvjetima na turističkom tržištu

Bez obzira na tijek sezone i statistike koje prate brojeve dolazaka i noćenja u europskim zemljama, u jednom se slažu svi - više ne postoji "normalna" sezona. Tržišta se svugdje mijenjaju preko noći, promjene osjećamo i sami. 

Gužve na cestama i plažama su manje, premda dežurni statističari prijavljuju veći broj turista u lipnju. Što se stvarno događa, znaju analitičke tvrtke koje prate navike potrošača, pa tako i turista u 2025. Većinu analiza i istraživanja tržišta možemo svesti na pet ključnih pokazatelja trendova u turizmu, koje moramo uvažiti želimo li ostvariti maksimum prihoda od ove sezone.

 

1. Last minute rezervacije su opet u trendu

Gosti rezerviraju sve kasnije.
 

Ako nam je kalendar za kolovoz još prazan, nema razloga za paniku niti za mahnito spuštanje cijena

Umjesto gledanja “prošle godine u ovo vrijeme”, koristit ćemo aktualne podatke, prilagoditi svoju last minute ponudu i ponuditi mogućnost kraćeg boravka jer su opet poželjni turistički aranžmani koji nude doživljaj većeg broja odredišta unutar jednog putovanja.

 

2. AI i automatizacija nisu u sukobu s domaćinstvom

Brzina odgovaranja na upite je uvijek bila poželjna i ključna. Uz pomoć AI tehnologije, sada još lakše možemo automatizirati odgovaranja na poruke potencijalnih gostiju kako bi naš odgovor na upite za smještaj stigao brže.

Umjetna inteligencija i razni digitalni alati nam mogu pomoći da iskoristimo dinamičko određivanje cijena. Zaboravimo fiksne cijene po noćenju za cijelu sezonu želimo li povećati prihode i privući nove goste. 
 

3. Dodavanje vrijednosti smještaju

Dodaci ponudi smještaja mogu povećati zaradu, kao što su npr. doručak, najam bicikla, ručnici za plažu, prijevoz s aerodroma, kasni check-in i check-out.
 

Ulaganja u pogodnosti koje gosti žele (npr. Wi-Fi + radni kutak = “workation friendly”) donose više rezervacija

Sve što ponudimo kao dodatak usluzi smještaja nam može pomoći u jačanju vidljivosti i boljoj promociji našeg objekta. Dodavanje ključnih riječi u naslov i opis apartmana, kao što su, primjerice, “idealno za rad na daljinu”, “jacuzzi i pogled na more”, “pet-friendly smještaj” pomaže da privučemo ciljanu skupinu gostiju koja traži baš ono što nudimo.

 

4. Oglašavanje na više kanala

Oslanjanje samo na jedan kanal oglašavanja može značiti veći broj rupa u kalendarima rezervacija. Vlastita web stranica i nišne platforme povećavaju vidljivost.

Isprobajmo više modela oglašavanja smještaja kao što je oglašavanje s ili bez provizije, ažurirajmo prisutnost na Google kartama, iskoristimo društvene mreže za održavanje svog imidža "živim".

 

5. Praćenje izmjena propisa i priprema za promjene

Na europskim turističkim tržištima se propisi iz turizma mijenjaju sporije. Mi smo već navikli na konstantne promjene. Važno je pratiti te promjene pa njima prilagođavati poslovanje. 

U 2025. više nije dovoljno samo "imati apartman i oglas". Tržište traži angažman. Udružimo se s lokalnim proizvođačima i pružateljima usluga, budimo ambasadori svojih gradova i mjesta, promovirajmo lokalnu kulturu i vrijednosti - sitnice su te koje nas čine drugačijima, koje privlače goste i povećavaju popunjenost našeg objekta.
Spremi

Najava: Regionalni forumi obiteljskog smještaja u veljači

​Kreativnost i turizam: Kako ispričati priču?

42 posto više stranaca u Hrvatskoj za blagdane u odnosu na lani

World Travel Market 2022.: Nitko ne bi radio u turizmu

Klizna sobna vrata: Zašto su klizna vrata odličan izbor i koliko koštaju?

Zimski turizam u Hrvatskoj: Može li napokon doći do procvata turizma u zimskim mjesecima?

Mrlje na tepihu: 5 savjeta za jednostavno i brzo rješavanje mrlja na tepihu

Mala škola opremanja apartmana

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Certifikati za privatni smještaj - šansa za povećanje popunjenosti

Popularno: