5 koraka za uspješnije poslovanje u novim uvjetima na turističkom tržištu
Bez obzira na tijek sezone i statistike koje prate brojeve dolazaka i noćenja u europskim zemljama, u jednom se slažu svi - više ne postoji "normalna" sezona. Tržišta se svugdje mijenjaju preko noći, promjene osjećamo i sami.
Gužve na cestama i plažama su manje, premda dežurni statističari prijavljuju veći broj turista u lipnju. Što se stvarno događa, znaju analitičke tvrtke koje prate navike potrošača, pa tako i turista u 2025. Većinu analiza i istraživanja tržišta možemo svesti na pet ključnih pokazatelja trendova u turizmu, koje moramo uvažiti želimo li ostvariti maksimum prihoda od ove sezone.
Gosti rezerviraju sve kasnije.
Ako nam je kalendar za kolovoz još prazan, nema razloga za paniku niti za mahnito spuštanje cijena
Umjesto gledanja “prošle godine u ovo vrijeme”, koristit ćemo aktualne podatke, prilagoditi svoju last minute ponudu i ponuditi mogućnost kraćeg boravka jer su opet poželjni turistički aranžmani koji nude doživljaj većeg broja odredišta unutar jednog putovanja.
Brzina odgovaranja na upite je uvijek bila poželjna i ključna. Uz pomoć AI tehnologije, sada još lakše možemo automatizirati odgovaranja na poruke potencijalnih gostiju kako bi naš odgovor na upite za smještaj stigao brže.
Umjetna inteligencija i razni digitalni alati nam mogu pomoći da iskoristimo dinamičko određivanje cijena. Zaboravimo fiksne cijene po noćenju za cijelu sezonu želimo li povećati prihode i privući nove goste.
Dodaci ponudi smještaja mogu povećati zaradu, kao što su npr. doručak, najam bicikla, ručnici za plažu, prijevoz s aerodroma, kasni check-in i check-out.
Ulaganja u pogodnosti koje gosti žele (npr. Wi-Fi + radni kutak = “workation friendly”) donose više rezervacija
Sve što ponudimo kao dodatak usluzi smještaja nam može pomoći u jačanju vidljivosti i boljoj promociji našeg objekta. Dodavanje ključnih riječi u naslov i opis apartmana, kao što su, primjerice, “idealno za rad na daljinu”, “jacuzzi i pogled na more”, “pet-friendly smještaj” pomaže da privučemo ciljanu skupinu gostiju koja traži baš ono što nudimo.
Oslanjanje samo na jedan kanal oglašavanja može značiti veći broj rupa u kalendarima rezervacija. Vlastita web stranica i nišne platforme povećavaju vidljivost.
Isprobajmo više modela oglašavanja smještaja kao što je oglašavanje s ili bez provizije, ažurirajmo prisutnost na Google kartama, iskoristimo društvene mreže za održavanje svog imidža "živim".
Certifikati za privatni smještaj - šansa za povećanje popunjenosti