Oglašavanje smještaja

Oglašavanje smještaja je skup akcija usmjerenih ka povećanju vidljivosti apartmana, soba i kuća za odmor na turističkim tržištima i privlačenje pažnje krajnjeg korisnika, turista, u svrhu veće popunjenosti naših kapaciteta.

Vishing, phishing, smishing - sezona je tu, a s njom stižu krađe identiteta i sve domišljatiji prevaranti

Oprez! Krađa identiteta je tek jedan od brojnih oblika prijevara čije žrtve su često privatni iznajmljivači jer su naši kontakti lako dostupni. Prevaranti su sve maštovitiji i ponekad ih je jako teško prepoznati. Kako se zaštititi?

08.06.2022 15 980

Kada treba graditi, a ne prodavati, i zašto je gradnja najlakši put do izravnih rezervacija?

Postoji li lak put do izravnih rezervacija? Vjerojatno ne. Čak i gradnja se čini težom od prodaje, međutim, građenjem udaramo temelje povjerenju, povezivanju s gostima i suradnji za dugoročnu stabilnost naše prodaje smještaja

07.06.2022 2 2.618

7 ključnih elemenata web stranica za apartmane i kuće za odmor koje ostvaruju rezervacije

Što treba sadržavati dobra web stranica za apartmane i druge smještajne objekte? Koje greške moramo izbjeći ako želimo graditi vjerodostojnost svoje smještajne ponude vlastitim webom i ostvariti direktne rezervacije?

14.03.2022 31 2.582
Aktualno:

Kako biti viđen? 5 popularnih marketinških alata za učinkovito oglašavanje smještaja

Pet je trendova u marketingu turističkih destinacija koji se mogu primijeniti i kod oglašavanja smještaja za što bolje rezultate i što više direktnih rezervacija, uz minimum ulaganja, s ponešto zalaganja

02.03.2022 8 2.936

Škotska kuna na hrvatskom euru - kakve veze autorsko pravo ima s iznajmljivačima obiteljskog smještaja?

Povreda autorskog prava škotskog fotografa čija kuna je zalutala na idejno rješenje hrvatskog eura podsjetnik je da se danas izuzetno brzo pronađu "posuđene" fotografije i tekstovi s interneta, a upravo fotografije i tekst temelj su oglašavanja turističke ponude smještaja i destinacije. Pazimo li na njihovo autorstvo?

07.02.2022 24 1.944

​Zašto je važno web stranicu smještaja prilagoditi pametnim telefonima i tabletima?

Imate web stranicu smještaja, no nije pregledna na malenim zaslonima pametnog telefona ili tableta? Zanima vas trebate li web stranicu smještaja prilagoditi prikazu na pametnom telefonu i tabletu? Zašto je važno prikaz web stranice prilagoditi malim uređajima?

28.10.2021 1.157

Tko su, koliko dugo ostaju i gdje oglašavati smještaj za digitalne nomade

Upoznajmo prosječnog digitalnog nomada kako bismo mogli procijeniti možemo li se pripremiti za takve goste i gdje oglašavati smještaj za digitalne nomade?

21.10.2021 74 5.670

​Što je Google My Business i kako nam može pomoći kod punjenja kapaciteta

Kako možemo iskoristiti besplatnu uslugu Google My Business za promociju smještaja? Koliko nam tu može pomoći SEO i kako optimizirati tražilicu za bolje punjenje naših smještajnih kapaciteta?

22.09.2021 68 5.591

​Kako kroz TikTok profil ostvariti povećanje broja rezervacija smještaja?

Može li TikTok biti kanal za povećanje broja rezervacija smještaja? Kako kroz TikTok promovirati smještaj i kojim se gostima obratiti putem ove društvene mreže? Koje taktike iskoristiti za bolji doseg na TikToku?

16.09.2021 1.686

​5 jednostavnih ideja kako iskoristiti Instagram profil za uspješnu promociju smještaja

Razmišljate o pokretanju Instagram profila za vaš smještaj? Zanima vas može li Instagram profil donijeti povećanje broja rezervacija i kako? Koji potencijal donosi Instagram za iznajmljivače?

11.08.2021 1.018

​Opis nije popis - 10 kreativnih domaćina koji znaju kako opisati svoj smještaj

Opis smještaja je važan. Točka. Pronašli smo deset maštovitih opisa kao inspiraciju nama koji nismo sigurni kako opisati svoj smještaj i predstaviti svoju ponudu riječima...

14.06.2021 119 10.671

7 kriterija za prepoznavanje najbolje stranice za oglašavanje apartmana, soba i kuća za odmor

Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja je potreban jer je oglašivača sve više, a tržište sve zahtjevnije. Lakše ćemo prepoznati najbolje stranice za oglašavanje apartmana ako obratimo pažnju na sedam osnovnih praksi koje u svojem poslovanju primjenjuju uspješni internetski oglašivači

15.04.2021 35 5.977

Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja

U mnoštvu web stranica za oglašavanje smještaja, brojnim ponudama mailom i telefonom, kome pokloniti svoje povjerenje? Zašto ne bismo trebali vjerovati svima?

15.04.2021 1.388

Direktan kontakt s gostom: Turiste sada, više nego ikada ranije, zanima tko su njihovi domaćini

Veliki gradovi s čuvenim turističkim atrakcijama bilježe i do 60% rezervacija manje, nego u vremenima prije pandemije, a rezervacije u manje popularnim ruralnim sredinama rastu. Pri tome, turiste sve više zanimamo mi, kao domaćini kod kojih odsjedaju, zbog osobne sigurnosti i nužnog povjerenja u ovim nesigurnim vremenima

04.03.2021 219 7.793

​Važnost ujednačene cijene smještaja kroz sve prodajne kanale

Danas gosti aktivno pregledavaju smještaj u kojem planiraju ljetovati i zato je važno da su cijene smještaja na svim prodajnim kanalima jednake...

15.02.2021 4 3.450

Oglašavanje smještaja u Facebook grupama: Je li takva promocija zaista besplatna?

Kako i zašto oglašavati smještaj u Facebook grupama? Koje su prednosti, a koji nedostaci takvog oglašavanja? Plaća li se članstvo u Facebook grupama za oglašavanje smještaja?

04.02.2021 399 11.151

Trik za prepoznavanje lažnih stranica za oglašavanje smještaja

Da se bliži proljeće, znamo i po sve češćim pozivima s ponudama za oglašavanje naših smještajnih kapaciteta na stranicama za koje nikad nismo čuli. Kako prepoznati lažne stranice za oglašavanje smještaja?

03.02.2021 1 3.012

Promocija smještaja uz proviziju (OTA) ili direktno bukiranje – je li vrijeme za novu poslovnu strategiju

Utječe li na cijene smještaja samo potražnja ili online agencije nastoje povratiti moć promovirajući što jeftinije objekte pogodujući tako gostima? Hoće li se ovisnost o OTA pokazati pogubnom i je li konačno vrijeme za poslovnu strategiju koja će pojačati direktno bukiranje i kontakt s gostima

04.06.2020 21 6.009

Domaćin na hrvatski način: Direktan kontakt gosta i domaćina nikad nije bio važniji

Dok veliki tonu, mali i spretni imaju šansu isplivati, piše Natalia, a šansu za male vidi upravo u direktnom kontaktu gosta i domaćina, nužnom za povjerenje koje nikada nije bilo važnije, nego u ova nesigurna vremena

30.04.2020 79 8.886

Oglašavanje smještaja u pandemiji: U oglasu pokažimo brigu o sigurnosti gostiju

Ljudi žele putovati, žele planirati putovanja. I u ovom trenutku, mnogi su željni dalekih destinacija i pregledavaju naše oglase smještaja. Jesmo li prilagodili sadržaj tih oglasa kako bismo pokazali svojim potencijalnim gostima da pratimo situaciju i brinemo o njihovoj sigurnosti u našim domaćinstvima?

29.04.2020 51 13.181 1

Psihologija gosta: 5 psiholoških okidača za bolju promociju našeg smještaja

`Psihološki okidač´ je ljudska osobina koja nam je zajednička svima, bez obzira na nacionalnu ili kulturološku pripadnost, dob ili interese, a koja nas potiče na akciju. Psihologija gosta proučava te okidače i uči nas kako ih uklopiti u svoju strategiju za promociju smještaja

05.03.2020 113 20.547 2

Nema više skrivenih troškova i naknada prilikom online rezervacija smještaja

Booking.com poziva korisnike da ažuriraju svoje profile do 1. rujna, kako bi gosti imali bolji pregled cijena bez skrivenih troškova, u skladu s aktualnim zakonima o zaštiti potrošača Europske unije

16.08.2019 178 11.876

​Domaćin na hrvatski način: Kako nazvati apartman?

Ivana, Ana, Dora, Katarina, Jadranka... Krasna ženska imena koja se često koriste i kao nazivi apartmana ili kuća za odmor. Jesmo li s takvim imenom smještaja dovoljno prepoznatljivi, hoće li nas gosti zapamtiti i uspjeti pronaći na internetu? Pročitajte što o toj temi piše Natalia...

05.07.2019 22 33.074 1

Zašto je važno odgovoriti na svaki upit za smještaj pa i onda kada smo zauzeti

Upite za zauzete termine možemo pretvoriti u rezervaciju samo ako odgovorimo na njih - ako ih ignoriramo, zauvijek smo izgubili povjerenje koje nam je turist poklonio odabirom baš našeg oglasa u moru smještajne ponude na stranicama internetskih oglašivača smještaja

26.06.2019 78 8.432 1

30+ stranih stranica za oglašavanje smještaja - uz proviziju, bez i besplatno

Želite oglašavati smještaj uz proviziju, uz godišnju pretplatu ili ste u potrazi za besplatnim stranicama za oglašavanje apartmana? Ponuda nikada nije bila veća niti raznovrsnija. Koje su najpoznatije strane stranice za promociju turističkih smještajnih kapaciteta na svjetskom tržištu?

08.05.2019 84 58.435 3
Posljednji komentari

6 razloga zbog kojih nikad nećete uspjeti povećati broj rezervacija

Nemate rezervacija, a imate svršeno opremljen apartman na vrhunskoj lokaciji? Kako to? Ako se pronađete samo u jednom od ovih 6 razloga, sretni ste jer imate šansu da popravite svoje poslovne rezultate i povećate broj rezervacija

20.03.2019 124 24.699

5 razloga zašto koristiti Facebook za oglašavanje apartmana

Još razmišljate trebate li otvoriti Facebook stranicu za oglašavanje smještaja?

06.02.2019 71 15.629 1

PDV ID broj za privatne iznajmljivače

Kome i kada je potreban PDV identifikacijski broj? Kako do PDV ID broja i zašto je taj broj uvršten u novi Zakon o ugostiteljstvu? Smijemo li oglašavati smještaj na inozemnim internetskim platformama bez PDV ID broja?

21.11.2018 65 72.936 14

​Lov na upite gostiju: Kako izgleda dobar oglas za smještaj?

Dobar oglas za smještaj je promišljen i aktualan, fotografije kvalitetne i pažljivo odabrane, tekst oglasa informativan i zanimljiv. Dobar oglas za smještaj je priča o našoj jedinstvenosti i gostoljubivosti. Što sve mora sadržavati kvalitetan oglas i kako uloviti upite gostiju?

11.04.2018 73 28.238 9

​Što je phishing i kako ga prepoznati?

Phishing je vrsta internetske prijevare - phishing email i phishing web-stranice služe kao mamci za krađu osobnih podataka i identiteta koju najčešće slijedi pražnjenje bankovnih računa ili šteta u poslovanju

05.04.2018 47 25.117

Facebook stranica za iznajmljivače: Kako iskoristiti puni potencijal za povećanje rezervacija?

Kako iskoristiti mogućnosti Facebook stranice za povećanje broja rezervacija smještaja? Može li Facebook stranica biti sjajan temelj za izgradnju uspješnih turističkih rezultata? Koje pogodnosti Facebook stranice trebate iskoristiti?

19.03.2018 602
Učitaj više članaka