Oglašavanje smještaja

Oglašavanje smještaja je skup akcija usmjerenih ka povećanju vidljivosti apartmana, soba i kuća za odmor na turističkim tržištima i privlačenje pažnje krajnjeg korisnika, turista, u svrhu veće popunjenosti naših kapaciteta.

Kako maksimalno iskoristiti sve prednosti kanala oglašavanja bez provizije?

Oglašavanje bez provizije na stranicama koje osiguravaju direktan kontakt s gostima može biti izazovno, ali je itekako isplativo. Kako pojačati promet na takvim kanalima oglašavanja?

07.12.2023 57 3.758 1

Kako gosta zamoliti za recenziju? (Primjeri)

Vjerujemo da ne postoji nitko u ovom poslu tko nije svjestan važnosti recenzija smještaja. Međutim, vrlo često se ustručavamo tražiti od gostiju da ostave svoje ocjene na našim oglasima. Zašto to ne bismo trebali izbjegavati? Primjeri kako gosta zamoliti za recenziju

28.11.2023 81 4.846

Kako izbjeći da naše e-mail poruke gostima završe u neželjenoj (spam) pošti?

Zašto se ne javlja? Što se događa? Pitanja su to koja se često postavljaju nakon slanja e-poruke bez odgovora. Rijetko tko pomisli da je poruka završila u spam mapi ili provjerava istu. No, to se događa kod oko 45% globalno poslanih e-poruka...

23.11.2023 2.234
Aktualno:

Direktiva DAC7: Što znači za domaćine u Hrvatskoj?

Direktiva DAC7 je u hrvatskim propisima na snazi od 1. siječnja ove godine i tu snagu su već osjetili mnogi naši iznajmljivači turističkog smještaja

17.11.2023 29 14.352 2

Kreativno oglašavanje smještaja - jednostavan, ali moćan način za privlačenje pažnje turista

Jako smo se potrudili i opisali u svojim oglasima sve što nudimo, a upita i rezervacija nemamo pa nemamo? Vrijeme je da prestanemo nabrajati dodatke ponudi i privučemo pažnju gostiju uz kreativno oglašavanje smještaja

23.05.2023 11 3.770

Učinkovitost oglašavanja smještaja: Spori u korištenju potencijala društvenih mreža, brzi u odgovaranju na poruke gosta

[REZULTATI ANKETE] Efikasno oglašavanje je temelj uspješnog poslovanja. Mjerili smo učinkovitost oglašavanja smještaja 3-minutnom anketom i otkrili propuste u promociji koji troše novac i ruše kvalitetu prezentacije na internetskim platformama

17.04.2023 3.090

Naslovna fotografija - par trikova za atraktivniju naslovnicu smještaja koja privlači klikove i rezervacije

Naslovna fotografija smještaja mora biti ljubav na prvi pogled - ona je odgovorna za klik turista koji vodi do razgledavanja naše smještajne ponude. Kako snimiti privlačnu naslovnicu smještaja?

11.04.2023 37 4.854

12 pitanja koji vode do efikasnog oglašavanja apartmana

Efikasno oglašavanje apartmana i kuća za odmor traži angažman. Ovih 12 pitanja nam mogu pomoći da optimiziramo oglašavanje i, uz što manje troška, privučemo što veći broj rezervacija

07.02.2023 22 3.372

Vishing, phishing, smishing - sezona je tu, a s njom stižu krađe identiteta i sve domišljatiji prevaranti

Oprez! Krađa identiteta je tek jedan od brojnih oblika prijevara čije žrtve su često privatni iznajmljivači jer su naši kontakti lako dostupni. Prevaranti su sve maštovitiji i ponekad ih je jako teško prepoznati. Kako se zaštititi?

08.06.2022 15 4.512

Kada treba graditi, a ne prodavati, i zašto je gradnja najlakši put do izravnih rezervacija?

Postoji li lak put do izravnih rezervacija? Vjerojatno ne. Čak i gradnja se čini težom od prodaje, međutim, građenjem udaramo temelje povjerenju, povezivanju s gostima i suradnji za dugoročnu stabilnost naše prodaje smještaja

07.06.2022 28 7.430

7 ključnih elemenata web stranica za apartmane i kuće za odmor koje ostvaruju rezervacije

Što treba sadržavati dobra web stranica za apartmane i druge smještajne objekte? Koje greške moramo izbjeći ako želimo graditi vjerodostojnost svoje smještajne ponude vlastitim webom i ostvariti direktne rezervacije?

14.03.2022 31 10.904

Kako biti viđen? 5 popularnih marketinških alata za učinkovito oglašavanje smještaja

Pet je trendova u marketingu turističkih destinacija koji se mogu primijeniti i kod oglašavanja smještaja za što bolje rezultate i što više direktnih rezervacija, uz minimum ulaganja, s ponešto zalaganja

02.03.2022 8 8.006 1

Škotska kuna na hrvatskom euru - kakve veze autorsko pravo ima s iznajmljivačima obiteljskog smještaja?

Povreda autorskog prava škotskog fotografa čija kuna je zalutala na idejno rješenje hrvatskog eura podsjetnik je da se danas izuzetno brzo pronađu "posuđene" fotografije i tekstovi s interneta, a upravo fotografije i tekst temelj su oglašavanja turističke ponude smještaja i destinacije. Pazimo li na njihovo autorstvo?

07.02.2022 24 4.834

​Zašto je važno web stranicu smještaja prilagoditi pametnim telefonima i tabletima?

Imate web stranicu smještaja, no nije pregledna na malenim zaslonima pametnog telefona ili tableta? Zanima vas trebate li web stranicu smještaja prilagoditi prikazu na pametnom telefonu i tabletu? Zašto je važno prikaz web stranice prilagoditi malim uređajima?

28.10.2021 4.375

Tko su, koliko dugo ostaju i gdje oglašavati smještaj za digitalne nomade

Upoznajmo prosječnog digitalnog nomada kako bismo mogli procijeniti možemo li se pripremiti za takve goste i gdje oglašavati smještaj za digitalne nomade?

21.10.2021 110 18.174

​Što je Google My Business i kako nam može pomoći kod punjenja kapaciteta

Kako možemo iskoristiti besplatnu uslugu Google My Business za promociju smještaja? Koliko nam tu može pomoći SEO i kako optimizirati tražilicu za bolje punjenje naših smještajnih kapaciteta?

22.09.2021 65 10.974

​Kako kroz TikTok profil ostvariti povećanje broja rezervacija smještaja?

Može li TikTok biti kanal za povećanje broja rezervacija smještaja? Kako kroz TikTok promovirati smještaj i kojim se gostima obratiti putem ove društvene mreže? Koje taktike iskoristiti za bolji doseg na TikToku?

16.09.2021 6.732

​5 jednostavnih ideja kako iskoristiti Instagram profil za uspješnu promociju smještaja

Razmišljate o pokretanju Instagram profila za vaš smještaj? Zanima vas može li Instagram profil donijeti povećanje broja rezervacija i kako? Koji potencijal donosi Instagram za iznajmljivače?

11.08.2021 5.374

​Opis nije popis - 10 kreativnih domaćina koji znaju kako opisati svoj smještaj

Opis smještaja je važan. Točka. Pronašli smo deset maštovitih opisa kao inspiraciju nama koji nismo sigurni kako opisati svoj smještaj i predstaviti svoju ponudu riječima...

14.06.2021 119 23.537

7 kriterija za prepoznavanje najbolje stranice za oglašavanje apartmana, soba i kuća za odmor

Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja je potreban jer je oglašivača sve više, a tržište sve zahtjevnije. Lakše ćemo prepoznati najbolje stranice za oglašavanje apartmana ako obratimo pažnju na sedam osnovnih praksi koje u svojem poslovanju primjenjuju uspješni internetski oglašivači

15.04.2021 35 11.535

Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja

U mnoštvu web stranica za oglašavanje smještaja, brojnim ponudama mailom i telefonom, kome pokloniti svoje povjerenje? Zašto ne bismo trebali vjerovati svima?

15.04.2021 4.466

Direktan kontakt s gostom: Turiste sada, više nego ikada ranije, zanima tko su njihovi domaćini

Veliki gradovi s čuvenim turističkim atrakcijama bilježe i do 60% rezervacija manje, nego u vremenima prije pandemije, a rezervacije u manje popularnim ruralnim sredinama rastu. Pri tome, turiste sve više zanimamo mi, kao domaćini kod kojih odsjedaju, zbog osobne sigurnosti i nužnog povjerenja u ovim nesigurnim vremenima

04.03.2021 219 11.325

​Važnost ujednačene cijene smještaja kroz sve prodajne kanale

Danas gosti aktivno pregledavaju smještaj u kojem planiraju ljetovati i zato je važno da su cijene smještaja na svim prodajnim kanalima jednake...

15.02.2021 4 6.596

Oglašavanje smještaja u Facebook grupama: Je li takva promocija zaista besplatna?

Kako i zašto oglašavati smještaj u Facebook grupama? Koje su prednosti, a koji nedostaci takvog oglašavanja? Plaća li se članstvo u Facebook grupama za oglašavanje smještaja?

04.02.2021 399 17.399

Trik za prepoznavanje lažnih stranica za oglašavanje smještaja

Da se bliži proljeće, znamo i po sve češćim pozivima s ponudama za oglašavanje naših smještajnih kapaciteta na stranicama za koje nikad nismo čuli. Kako prepoznati lažne stranice za oglašavanje smještaja?

03.02.2021 1 5.872
Posljednji komentari

Promocija smještaja uz proviziju (OTA) ili direktno bukiranje – je li vrijeme za novu poslovnu strategiju

Utječe li na cijene smještaja samo potražnja ili online agencije nastoje povratiti moć promovirajući što jeftinije objekte pogodujući tako gostima? Hoće li se ovisnost o OTA pokazati pogubnom i je li konačno vrijeme za poslovnu strategiju koja će pojačati direktno bukiranje i kontakt s gostima

04.06.2020 21 9.653

Domaćin na hrvatski način: Direktan kontakt gosta i domaćina nikad nije bio važniji

Dok veliki tonu, mali i spretni imaju šansu isplivati, piše Natalia, a šansu za male vidi upravo u direktnom kontaktu gosta i domaćina, nužnom za povjerenje koje nikada nije bilo važnije, nego u ova nesigurna vremena

30.04.2020 79 11.920

Oglašavanje smještaja u pandemiji: U oglasu pokažimo brigu o sigurnosti gostiju

Ljudi žele putovati, žele planirati putovanja. I u ovom trenutku, mnogi su željni dalekih destinacija i pregledavaju naše oglase smještaja. Jesmo li prilagodili sadržaj tih oglasa kako bismo pokazali svojim potencijalnim gostima da pratimo situaciju i brinemo o njihovoj sigurnosti u našim domaćinstvima?

29.04.2020 51 15.339 1

Psihologija gosta: 5 psiholoških okidača za bolju promociju našeg smještaja

`Psihološki okidač´ je ljudska osobina koja nam je zajednička svima, bez obzira na nacionalnu ili kulturološku pripadnost, dob ili interese, a koja nas potiče na akciju. Psihologija gosta proučava te okidače i uči nas kako ih uklopiti u svoju strategiju za promociju smještaja

05.03.2020 113 24.637 2

Nema više skrivenih troškova i naknada prilikom online rezervacija smještaja

Booking.com poziva korisnike da ažuriraju svoje profile do 1. rujna, kako bi gosti imali bolji pregled cijena bez skrivenih troškova, u skladu s aktualnim zakonima o zaštiti potrošača Europske unije

16.08.2019 178 16.060

​Domaćin na hrvatski način: Kako nazvati apartman?

Ivana, Ana, Dora, Katarina, Jadranka... Krasna ženska imena koja se često koriste i kao nazivi apartmana ili kuća za odmor. Jesmo li s takvim imenom smještaja dovoljno prepoznatljivi, hoće li nas gosti zapamtiti i uspjeti pronaći na internetu? Pročitajte što o toj temi piše Natalia...

05.07.2019 22 54.531 1
Učitaj više članaka