Oglašavanje smještaja

Oglašavanje smještaja je skup akcija usmjerenih ka povećanju vidljivosti apartmana, soba i kuća za odmor na turističkim tržištima i privlačenje pažnje krajnjeg korisnika, turista, u svrhu veće popunjenosti naših kapaciteta.

Kreativno oglašavanje smještaja - jednostavan, ali moćan način za privlačenje pažnje turista

Jako smo se potrudili i opisali u svojim oglasima sve što nudimo, a upita i rezervacija nemamo pa nemamo? Vrijeme je da prestanemo nabrajati dodatke ponudi i privučemo pažnju gostiju uz kreativno oglašavanje smještaja

23.05.2023 2.496

Učinkovitost oglašavanja smještaja: Spori u korištenju potencijala društvenih mreža, brzi u odgovaranju na poruke gosta

[REZULTATI ANKETE] Efikasno oglašavanje je temelj uspješnog poslovanja. Mjerili smo učinkovitost oglašavanja smještaja 3-minutnom anketom i otkrili propuste u promociji koji troše novac i ruše kvalitetu prezentacije na internetskim platformama

17.04.2023 2.220

Naslovna fotografija - par trikova za atraktivniju naslovnicu smještaja koja privlači klikove i rezervacije

Naslovna fotografija smještaja mora biti ljubav na prvi pogled - ona je odgovorna za klik turista koji vodi do razgledavanja naše smještajne ponude. Kako snimiti privlačnu naslovnicu smještaja?

11.04.2023 37 3.418
Aktualno:

12 pitanja koji vode do efikasnog oglašavanja apartmana

Efikasno oglašavanje apartmana i kuća za odmor traži angažman. Ovih 12 pitanja nam mogu pomoći da optimiziramo oglašavanje i, uz što manje troška, privučemo što veći broj rezervacija

07.02.2023 22 2.700

Vishing, phishing, smishing - sezona je tu, a s njom stižu krađe identiteta i sve domišljatiji prevaranti

Oprez! Krađa identiteta je tek jedan od brojnih oblika prijevara čije žrtve su često privatni iznajmljivači jer su naši kontakti lako dostupni. Prevaranti su sve maštovitiji i ponekad ih je jako teško prepoznati. Kako se zaštititi?

08.06.2022 15 3.874

Kada treba graditi, a ne prodavati, i zašto je gradnja najlakši put do izravnih rezervacija?

Postoji li lak put do izravnih rezervacija? Vjerojatno ne. Čak i gradnja se čini težom od prodaje, međutim, građenjem udaramo temelje povjerenju, povezivanju s gostima i suradnji za dugoročnu stabilnost naše prodaje smještaja

07.06.2022 28 6.664

7 ključnih elemenata web stranica za apartmane i kuće za odmor koje ostvaruju rezervacije

Što treba sadržavati dobra web stranica za apartmane i druge smještajne objekte? Koje greške moramo izbjeći ako želimo graditi vjerodostojnost svoje smještajne ponude vlastitim webom i ostvariti direktne rezervacije?

14.03.2022 31 8.898

Kako biti viđen? 5 popularnih marketinških alata za učinkovito oglašavanje smještaja

Pet je trendova u marketingu turističkih destinacija koji se mogu primijeniti i kod oglašavanja smještaja za što bolje rezultate i što više direktnih rezervacija, uz minimum ulaganja, s ponešto zalaganja

02.03.2022 8 7.020 1

Škotska kuna na hrvatskom euru - kakve veze autorsko pravo ima s iznajmljivačima obiteljskog smještaja?

Povreda autorskog prava škotskog fotografa čija kuna je zalutala na idejno rješenje hrvatskog eura podsjetnik je da se danas izuzetno brzo pronađu "posuđene" fotografije i tekstovi s interneta, a upravo fotografije i tekst temelj su oglašavanja turističke ponude smještaja i destinacije. Pazimo li na njihovo autorstvo?

07.02.2022 24 4.170

​Zašto je važno web stranicu smještaja prilagoditi pametnim telefonima i tabletima?

Imate web stranicu smještaja, no nije pregledna na malenim zaslonima pametnog telefona ili tableta? Zanima vas trebate li web stranicu smještaja prilagoditi prikazu na pametnom telefonu i tabletu? Zašto je važno prikaz web stranice prilagoditi malim uređajima?

28.10.2021 3.727

Tko su, koliko dugo ostaju i gdje oglašavati smještaj za digitalne nomade

Upoznajmo prosječnog digitalnog nomada kako bismo mogli procijeniti možemo li se pripremiti za takve goste i gdje oglašavati smještaj za digitalne nomade?

21.10.2021 110 15.302

​Što je Google My Business i kako nam može pomoći kod punjenja kapaciteta

Kako možemo iskoristiti besplatnu uslugu Google My Business za promociju smještaja? Koliko nam tu može pomoći SEO i kako optimizirati tražilicu za bolje punjenje naših smještajnih kapaciteta?

22.09.2021 68 9.624

​Kako kroz TikTok profil ostvariti povećanje broja rezervacija smještaja?

Može li TikTok biti kanal za povećanje broja rezervacija smještaja? Kako kroz TikTok promovirati smještaj i kojim se gostima obratiti putem ove društvene mreže? Koje taktike iskoristiti za bolji doseg na TikToku?

16.09.2021 5.392

​5 jednostavnih ideja kako iskoristiti Instagram profil za uspješnu promociju smještaja

Razmišljate o pokretanju Instagram profila za vaš smještaj? Zanima vas može li Instagram profil donijeti povećanje broja rezervacija i kako? Koji potencijal donosi Instagram za iznajmljivače?

11.08.2021 3.980

​Opis nije popis - 10 kreativnih domaćina koji znaju kako opisati svoj smještaj

Opis smještaja je važan. Točka. Pronašli smo deset maštovitih opisa kao inspiraciju nama koji nismo sigurni kako opisati svoj smještaj i predstaviti svoju ponudu riječima...

14.06.2021 119 20.087

7 kriterija za prepoznavanje najbolje stranice za oglašavanje apartmana, soba i kuća za odmor

Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja je potreban jer je oglašivača sve više, a tržište sve zahtjevnije. Lakše ćemo prepoznati najbolje stranice za oglašavanje apartmana ako obratimo pažnju na sedam osnovnih praksi koje u svojem poslovanju primjenjuju uspješni internetski oglašivači

15.04.2021 35 10.177

Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja

U mnoštvu web stranica za oglašavanje smještaja, brojnim ponudama mailom i telefonom, kome pokloniti svoje povjerenje? Zašto ne bismo trebali vjerovati svima?

15.04.2021 3.772

Direktan kontakt s gostom: Turiste sada, više nego ikada ranije, zanima tko su njihovi domaćini

Veliki gradovi s čuvenim turističkim atrakcijama bilježe i do 60% rezervacija manje, nego u vremenima prije pandemije, a rezervacije u manje popularnim ruralnim sredinama rastu. Pri tome, turiste sve više zanimamo mi, kao domaćini kod kojih odsjedaju, zbog osobne sigurnosti i nužnog povjerenja u ovim nesigurnim vremenima

04.03.2021 219 10.713

​Važnost ujednačene cijene smještaja kroz sve prodajne kanale

Danas gosti aktivno pregledavaju smještaj u kojem planiraju ljetovati i zato je važno da su cijene smještaja na svim prodajnim kanalima jednake...

15.02.2021 4 5.794

Oglašavanje smještaja u Facebook grupama: Je li takva promocija zaista besplatna?

Kako i zašto oglašavati smještaj u Facebook grupama? Koje su prednosti, a koji nedostaci takvog oglašavanja? Plaća li se članstvo u Facebook grupama za oglašavanje smještaja?

04.02.2021 399 15.948

Trik za prepoznavanje lažnih stranica za oglašavanje smještaja

Da se bliži proljeće, znamo i po sve češćim pozivima s ponudama za oglašavanje naših smještajnih kapaciteta na stranicama za koje nikad nismo čuli. Kako prepoznati lažne stranice za oglašavanje smještaja?

03.02.2021 1 5.200

Promocija smještaja uz proviziju (OTA) ili direktno bukiranje – je li vrijeme za novu poslovnu strategiju

Utječe li na cijene smještaja samo potražnja ili online agencije nastoje povratiti moć promovirajući što jeftinije objekte pogodujući tako gostima? Hoće li se ovisnost o OTA pokazati pogubnom i je li konačno vrijeme za poslovnu strategiju koja će pojačati direktno bukiranje i kontakt s gostima

04.06.2020 21 8.957

Domaćin na hrvatski način: Direktan kontakt gosta i domaćina nikad nije bio važniji

Dok veliki tonu, mali i spretni imaju šansu isplivati, piše Natalia, a šansu za male vidi upravo u direktnom kontaktu gosta i domaćina, nužnom za povjerenje koje nikada nije bilo važnije, nego u ova nesigurna vremena

30.04.2020 79 11.231

Oglašavanje smještaja u pandemiji: U oglasu pokažimo brigu o sigurnosti gostiju

Ljudi žele putovati, žele planirati putovanja. I u ovom trenutku, mnogi su željni dalekih destinacija i pregledavaju naše oglase smještaja. Jesmo li prilagodili sadržaj tih oglasa kako bismo pokazali svojim potencijalnim gostima da pratimo situaciju i brinemo o njihovoj sigurnosti u našim domaćinstvima?

29.04.2020 51 14.991 1

Psihologija gosta: 5 psiholoških okidača za bolju promociju našeg smještaja

`Psihološki okidač´ je ljudska osobina koja nam je zajednička svima, bez obzira na nacionalnu ili kulturološku pripadnost, dob ili interese, a koja nas potiče na akciju. Psihologija gosta proučava te okidače i uči nas kako ih uklopiti u svoju strategiju za promociju smještaja

05.03.2020 113 23.915 2
Posljednji komentari

Nema više skrivenih troškova i naknada prilikom online rezervacija smještaja

Booking.com poziva korisnike da ažuriraju svoje profile do 1. rujna, kako bi gosti imali bolji pregled cijena bez skrivenih troškova, u skladu s aktualnim zakonima o zaštiti potrošača Europske unije

16.08.2019 178 14.984

​Domaćin na hrvatski način: Kako nazvati apartman?

Ivana, Ana, Dora, Katarina, Jadranka... Krasna ženska imena koja se često koriste i kao nazivi apartmana ili kuća za odmor. Jesmo li s takvim imenom smještaja dovoljno prepoznatljivi, hoće li nas gosti zapamtiti i uspjeti pronaći na internetu? Pročitajte što o toj temi piše Natalia...

05.07.2019 22 48.411 1

Zašto je važno odgovoriti na svaki upit za smještaj pa i onda kada smo zauzeti

Upite za zauzete termine možemo pretvoriti u rezervaciju samo ako odgovorimo na njih - ako ih ignoriramo, zauvijek smo izgubili povjerenje koje nam je turist poklonio odabirom baš našeg oglasa u moru smještajne ponude na stranicama internetskih oglašivača smještaja

26.06.2019 78 11.468 1

30+ stranih stranica za oglašavanje smještaja - uz proviziju, bez i besplatno

Želite oglašavati smještaj uz proviziju, uz godišnju pretplatu ili ste u potrazi za besplatnim stranicama za oglašavanje apartmana? Ponuda nikada nije bila veća niti raznovrsnija. Koje su najpoznatije strane stranice za promociju turističkih smještajnih kapaciteta na svjetskom tržištu?

08.05.2019 95 80.290 3

6 razloga zbog kojih nikad nećete uspjeti povećati broj rezervacija

Nemate rezervacija, a imate svršeno opremljen apartman na vrhunskoj lokaciji? Kako to? Ako se pronađete samo u jednom od ovih 6 razloga, sretni ste jer imate šansu da popravite svoje poslovne rezultate i povećate broj rezervacija

20.03.2019 124 28.587

5 razloga zašto koristiti Facebook za oglašavanje apartmana

Još razmišljate trebate li otvoriti Facebook stranicu za oglašavanje smještaja?

06.02.2019 71 18.345 1
Učitaj više članaka