Oglašavanje smještaja

Oglašavanje smještaja je skup akcija usmjerenih ka povećanju vidljivosti apartmana, soba i kuća za odmor na turističkim tržištima i privlačenje pažnje krajnjeg korisnika, turista, u svrhu veće popunjenosti naših kapaciteta.

​Što je Google My Business i kako nam može pomoći kod punjenja kapaciteta

Kako možemo iskoristiti besplatnu uslugu Google My Business za promociju smještaja? Koliko nam tu može pomoći SEO i kako optimizirati tražilicu za bolje punjenje naših smještajnih kapaciteta?

22.09.2021 90 3.150

​Opis nije popis - 10 kreativnih domaćina koji znaju kako opisati svoj smještaj

Opis smještaja je važan. Točka. Pronašli smo deset maštovitih opisa kao inspiraciju nama koji nismo sigurni kako opisati svoj smještaj i predstaviti svoju ponudu riječima...

14.06.2021 119 6.561

7 kriterija za prepoznavanje najbolje stranice za oglašavanje apartmana, soba i kuća za odmor

Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja je potreban jer je oglašivača sve više, a tržište sve zahtjevnije. Lakše ćemo prepoznati najbolje stranice za oglašavanje apartmana ako obratimo pažnju na sedam osnovnih praksi koje u svojem poslovanju primjenjuju uspješni internetski oglašivači

15.04.2021 35 3.869
Aktualno:

Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja

U mnoštvu web stranica za oglašavanje smještaja, brojnim ponudama mailom i telefonom, kome pokloniti svoje povjerenje? Zašto ne bismo trebali vjerovati svima?

15.04.2021 450

Direktan kontakt s gostom: Turiste sada, više nego ikada ranije, zanima tko su njihovi domaćini

Veliki gradovi s čuvenim turističkim atrakcijama bilježe i do 60% rezervacija manje, nego u vremenima prije pandemije, a rezervacije u manje popularnim ruralnim sredinama rastu. Pri tome, turiste sve više zanimamo mi, kao domaćini kod kojih odsjedaju, zbog osobne sigurnosti i nužnog povjerenja u ovim nesigurnim vremenima

04.03.2021 219 6.083

​Važnost ujednačene cijene smještaja kroz sve prodajne kanale

Danas gosti aktivno pregledavaju smještaj u kojem planiraju ljetovati i zato je važno da su cijene smještaja na svim prodajnim kanalima jednake...

15.02.2021 4 2.350

Oglašavanje smještaja u Facebook grupama: Je li takva promocija zaista besplatna?

Kako i zašto oglašavati smještaj u Facebook grupama? Koje su prednosti, a koji nedostaci takvog oglašavanja? Plaća li se članstvo u Facebook grupama za oglašavanje smještaja?

04.02.2021 399 8.449

Trik za prepoznavanje lažnih stranica za oglašavanje smještaja

Da se bliži proljeće, znamo i po sve češćim pozivima s ponudama za oglašavanje naših smještajnih kapaciteta na stranicama za koje nikad nismo čuli. Kako prepoznati lažne stranice za oglašavanje smještaja?

03.02.2021 1 2.226

Promocija smještaja uz proviziju (OTA) ili direktno bukiranje – je li vrijeme za novu poslovnu strategiju

Utječe li na cijene smještaja samo potražnja ili online agencije nastoje povratiti moć promovirajući što jeftinije objekte pogodujući tako gostima? Hoće li se ovisnost o OTA pokazati pogubnom i je li konačno vrijeme za poslovnu strategiju koja će pojačati direktno bukiranje i kontakt s gostima

04.06.2020 21 4.645

Domaćin na hrvatski način: Direktan kontakt gosta i domaćina nikad nije bio važniji

Dok veliki tonu, mali i spretni imaju šansu isplivati, piše Natalia, a šansu za male vidi upravo u direktnom kontaktu gosta i domaćina, nužnom za povjerenje koje nikada nije bilo važnije, nego u ova nesigurna vremena

30.04.2020 79 7.588

Oglašavanje smještaja u pandemiji: U oglasu pokažimo brigu o sigurnosti gostiju

Ljudi žele putovati, žele planirati putovanja. I u ovom trenutku, mnogi su željni dalekih destinacija i pregledavaju naše oglase smještaja. Jesmo li prilagodili sadržaj tih oglasa kako bismo pokazali svojim potencijalnim gostima da pratimo situaciju i brinemo o njihovoj sigurnosti u našim domaćinstvima?

29.04.2020 51 11.869 1

Psihologija gosta: 5 psiholoških okidača za bolju promociju našeg smještaja

`Psihološki okidač´ je ljudska osobina koja nam je zajednička svima, bez obzira na nacionalnu ili kulturološku pripadnost, dob ili interese, a koja nas potiče na akciju. Psihologija gosta proučava te okidače i uči nas kako ih uklopiti u svoju strategiju za promociju smještaja

05.03.2020 123 18.381 2

Nema više skrivenih troškova i naknada prilikom online rezervacija smještaja

Booking.com poziva korisnike da ažuriraju svoje profile do 1. rujna, kako bi gosti imali bolji pregled cijena bez skrivenih troškova, u skladu s aktualnim zakonima o zaštiti potrošača Europske unije

16.08.2019 147 10.536

​Domaćin na hrvatski način: Kako nazvati apartman?

Ivana, Ana, Dora, Katarina, Jadranka... Krasna ženska imena koja se često koriste i kao nazivi apartmana ili kuća za odmor. Jesmo li s takvim imenom smještaja dovoljno prepoznatljivi, hoće li nas gosti zapamtiti i uspjeti pronaći na internetu? Pročitajte što o toj temi piše Natalia...

05.07.2019 36 25.291 1

Zašto je važno odgovoriti na svaki upit za smještaj pa i onda kada smo zauzeti

Upite za zauzete termine možemo pretvoriti u rezervaciju samo ako odgovorimo na njih - ako ih ignoriramo, zauvijek smo izgubili povjerenje koje nam je turist poklonio odabirom baš našeg oglasa u moru smještajne ponude na stranicama internetskih oglašivača smještaja

26.06.2019 78 6.892 1

30+ stranih stranica za oglašavanje smještaja - uz proviziju, bez i besplatno

Želite oglašavati smještaj uz proviziju, uz godišnju pretplatu ili ste u potrazi za besplatnim stranicama za oglašavanje apartmana? Ponuda nikada nije bila veća niti raznovrsnija. Koje su najpoznatije strane stranice za promociju turističkih smještajnih kapaciteta na svjetskom tržištu?

08.05.2019 75 47.656 3

6 razloga zbog kojih nikad nećete uspjeti povećati broj rezervacija

Nemate rezervacija, a imate svršeno opremljen apartman na vrhunskoj lokaciji? Kako to? Ako se pronađete samo u jednom od ovih 6 razloga, sretni ste jer imate šansu da popravite svoje poslovne rezultate i povećate broj rezervacija

20.03.2019 71 22.459

5 razloga zašto koristiti Facebook za oglašavanje apartmana

Još razmišljate trebate li otvoriti Facebook stranicu za oglašavanje smještaja?

06.02.2019 87 13.836 1

PDV ID broj za privatne iznajmljivače

Kome i kada je potreban PDV identifikacijski broj? Kako do PDV ID broja i zašto je taj broj uvršten u novi Zakon o ugostiteljstvu? Smijemo li oglašavati smještaj na inozemnim internetskim platformama bez PDV ID broja?

21.11.2018 65 64.181 14

​Lov na upite gostiju: Kako izgleda dobar oglas za smještaj?

Dobar oglas za smještaj je promišljen i aktualan, fotografije kvalitetne i pažljivo odabrane, tekst oglasa informativan i zanimljiv. Dobar oglas za smještaj je priča o našoj jedinstvenosti i gostoljubivosti. Što sve mora sadržavati kvalitetan oglas i kako uloviti upite gostiju?

11.04.2018 73 24.872 9

​Što je phishing i kako ga prepoznati?

Phishing je vrsta internetske prijevare - phishing email i phishing web-stranice služe kao mamci za krađu osobnih podataka i identiteta koju najčešće slijedi pražnjenje bankovnih računa ili šteta u poslovanju

05.04.2018 47 21.619

Kako napraviti Instagram profil za oglašavanje apartmana?

Kratki vodič za objavljivanje na Instagramu - kako otvoriti korisnički račun na Instagramu te kako koristiti osnovne mogućnosti ove društvene mreže za promociju smještaja

12.01.2018 54 43.569 3

Zašto koristiti Instagram za oglašavanje smještaja?

Instagram je društvena mreža koja slijedi Facebook po popularnosti s preko 500 milijuna svakodnevnih korisnika. Temelji komunikacije na Instagramu su fotografija i video sadržaj što ga čini savršenim kanalom promocije smještaja i ostalih turističkih usluga

08.01.2018 1 10.203

Oglašavanje apartmana: Važnost opisa smještaja

Opis smještajnog objekta je važan prodajni alat. Odmjerimo riječi i spojimo ih u poruku optimizma, srdačnosti i otvorenosti, kako bismo gostu poželjeli dobrodošlicu i njegov interes za našu smještajnu ponudu pretvorili u rezervaciju

08.11.2017 45 11.436

Kako kreirati vlastitu digitalnu strategiju oglašavanja apartmana i prisutnosti na internetu

Čekanje je zasigurno najgora digitalna strategija. Potencijal interneta treba početi iskorištavati već sada. Zašto? I kako? Odgovore potražite u članku Branimira Boučeka, voditelja oglašavanja Apartmani Katarina iz Zagreba

24.01.2017 84 15.093
Posljednji komentari

8 koraka za uspješan online booking (svake sezone)

Prošlo je vrijeme kada je iznajmljivanje bilo sezonski posao, pripreme za sezonu zapravo nikada ne prestaju kako bismo ostvarili uspješan booking svojih kapaciteta

16.01.2017 1.457

Jeste li ikad odbili rezervaciju gosta iako je vaš apartman bio raspoloživ?

Još jedna sezona se kotrlja pred nama, a upita ima i nema. Čini se kako nije baš pravo vrijeme za ovakvo pitanje. Naravno, čemu odbiti upit gosta u trenutku kada naši smještajni kapaciteti nisu rezervirani, a već je polovica lipnja, vrijeme kada smo inače puni?

01.07.2016 17 8.404

Last minute – trend ili budućnost iznajmljivanja smještaja?

Last minute ponude smještaja su sve popularnije u svijetu. Brzina života se povećava te se sve više ljudi odlučuje na spontana putovanja koja ne planiraju mjesecima unaprijed. Je li u pitanju samo trend ili se tu radi o budućnosti iznajmljivanja apartmana, soba i kuća za odmor?

25.04.2016 107 10.529 3

Budite uočljivi! Profesionalno fotografiranje apartmana za isplativije oglašavanje

Oglasi smještaja s fotografijama imaju čak 94 posto više pregleda, a oni s kvalitetnim slikama, čak 67 posto. Odaberite kvalitetne fotografije apartmana kojima prezentirate svoj objekt za iznajmljivanje iz više uglova

07.03.2016 538 43.028 7

Oglašavanje smještaja na internetu - s provizijom ili bez?

Dva su osnovna modela promocije smještaja na internetu: oglašavanje s provizijom ili bez nje, ali uz naplatu članarine, najčešće godišnje. Kakvi su trendovi u internetskom oglašavanju smještajnih objekata te koliko isti mogu utjecati na odabir modela za naše turističke kapacitete?

23.02.2016 348 79.365 9

Pozitivna komunikacija – učinkovito odgovaranje na upite gostiju

Ovo je vrijeme kada nam većini pomalo počinju stizati prvi upiti gostiju, bilo da se radi o rezervaciji za predstojeće blagdane, ili o upitima za iduću turističku sezonu. Odgovaranje na svaki upit, ključ je uspostavljanja kvalitetne i pozitivne komunikacije između iznajmljivača i turista kako bismo ostvarili što veću popunjenost u idućoj godini

15.12.2015 149 29.894
Učitaj više članaka