Ideje i trendovi
30.3K

6 razloga zbog kojih nikad nećete uspjeti povećati broj rezervacija

Nemate rezervacija, a imate svršeno opremljen apartman na vrhunskoj lokaciji? Kako to? Ako se pronađete samo u jednom od ovih 6 razloga, sretni ste jer imate šansu da popravite svoje poslovne rezultate i povećate broj rezervacija

Imate prekrasnu nekretninu za iznajmljivanje, opremljenu svim luksuzom potrebnim za ugodan i opuštajući boravak. Ipak, još uvijek niste popunili sve slobodne termine i sporo stižu nove rezervacije.

Umjesto da budete nezadovoljni, da sjedite i čekate da se posao sam pokrene, radije počnite razmišljati o tome što radite krivo. Iako možda ne želite priznati da je u pitanju vaša greška, vjerojatno je nešto što vrlo lako možete riješiti. Ne kockajte se s popunjenošću, reagirajte na vrijeme. 

U ovom brutalno iskrenom članku, skrećemo vam pozornost na šest najvažnijih razloga zašto ne možete povećati broj rezervacija za iznajmljivanje ako uskoro ne promijenite način razmišljanja.


1. Imate grozan dizajn web stranice

Ako ne razmišljate o vašoj web stranici kao o ulaznim vratima u vaš posao, pravite veliku pogrešku.
 
Nikada nećete dobiti drugu priliku za prvi dojam, stoga ne dopustite da loš dizajn weba uništi vaše prilike za nove rezervacije.
Izgled vaše web stranice je važan, ali estetika nije jedino oko čega biste trebali brinuti. Kada uzmete u obzir da se sve veći broj rezervacija smještaja vrši na mobilnim uređajima, korisnici će brzo napustiti stranicu koja se ne prilagođava mobitelu ili tabletu. Ne samo to, sporo vrijeme učitavanja, neuredna navigacijska struktura i nedostatak jasnog stila web stranice također će odbiti posjetitelje.


2. Nitko vas ne može pronaći

Od kakve je koristi zapanjujući dizajn web stranice ako ju nitko ne posjeti?

Mnogi vlasnici apartmana i kuća za odmor ne prepoznaju važnost SEO i drugih tehnika on-line marketinga koje mogu donijeti promet njihovim web stranicama pa zato moramo naglasiti odličan učinak SEO friendly stranice.

Ovo se posebno odnosi na domaćine koji nemaju optimizaciju za ključne riječi svojeg brenda, koji imaju teško pamtljive nazive smještajnog objekta i domene te koji su slabo prisutni na društvenim mrežama.

Kada prestanete odgađati angažman oko ovih stvari, brzo ćete shvatiti koliko je lako pojačati vidljivost svoje smještajne ponude i dobiti više rezervacija.


3. Opis vaše smještajne ponude je loš

Dakle, sada imate pristojnu web stranicu, optimiziranu i SEO friendly, ali niste pružili dovoljno pozornosti samoj prezentaciji objekta i njegovom opisu.
 
Par jednostavnih rečenica više nije dovoljno za privući gosta koji više cijeni kreativnost, nego komoditet i bitnija mu je osobnost nekretnine nego cijena.
Mogućnost trenutnog rezerviranja i sve manja interakcija gosta i domaćina prije dogovora stvorila je poslovnu okolinu u kojoj je dobar opis nekretnine jako bitan jer je komunikacija domaćina i gosta svedena na minimum.

Nemojte se previše uzrujavati ako niste stvoreni za pisanje i potražite pomoć na internetu. Pogledajte kako to radi vaša konkurencija i inspirirajte se njima kako biste složili dobar oglas za smještajni objekt.

Riječi nisu jedino što je važno. Kvalitetne fotografije su još važnije. Vaši gosti neće imati priliku posjetiti vaš apartman ili kuću za odmor prije nego se odluče rezervirati, tako da slike koje prikazujete na vašoj web stranici moraju biti reprezentativne i biti vjerodostojne.

Dvostruko, trostruko ili čak četverostruko povećanje broja rezervacija je moguće samo s učinkovitom ponudom koja ima atraktivne fotografije koje privlače poglede.


4. Nemate dovoljno recenzija

Bez dobrih recenzija, rezervacije su pusti snovi.

Koliko često tražite preporuke na internetu prije odlaska u restoran? Ili gledanja filma? Ili čak običnog preuzimanja aplikacije? I sami ste svjesni da ih volite čitati. Online recenzije su jako prisutne u našim životima pa, ako nemate niti jednu na svojoj stranici, nitko neće pogledati vašu ponudu niti je shvatiti ozbiljno.

Čvrste preporuke prošlih gostiju koji su boravili u vašoj kući za odmor i koji mogu jamčiti da je dobra, (ili čak bolja) nego što se čini na internetu, je jedna vrsta dokaza o vašoj vjerodostojnosti koji je izuzetno važan za izgradnju brenda i uvjeravanje drugih gostiju da ste baš vi dobar izbor.
 
Steknite naviku pitati svoje goste da vam ostave recenziju i shvatit ćete koliko nevjerojatan učinak recenzije mogu imati na broj rezervacija.
Ni negativne recenzije nisu toliko loše, a domaćini zapravo mogu iz njih naučiti vrijedne lekcije, važno je znati kako se boriti s negativnom ocjenom gosta.


5. Presporo odgovarate na upite

Nakon nekoliko dana bez računala, svaki domaćin se boji otvaranja pristigle pošte jer je svjestan da je vjerojatno propustio mnoge upite i potencijalne rezervacije. Da, to se još uvijek događa nekim domaćinima, a ako ste vi među njima, broj vaših rezervacija neće porasti nikada.

Ako vam iz nekog razloga više odgovara način rezervacije putem upita za smještaj, nego instant rezervacija, morat ćete složiti određenu proceduru kako bi izbjegli gubljenje potencijalnih rezervacija. Jer jedno je sigurno - ako ne odgovorite brzo, gosti će bez sumnje potražiti smještaj negdje drugdje.

Da biste brzo odgovarali na upite, postavite automatske postavke e-pošte, prebacite svoje e-mail push obavijesti na mobitel, sinkronizirajte sve svoje rezervacije kako se ne bi dogodilo da dvostruko bukirate istu smještajnu jedinicu u istom periodu. Sve je ovo važno ako ne želite propustiti niti jednu rezervaciju!


6. Cijene smještaja su neprikladne

Priznajemo da je teško složiti prave cijene. No, kada su cijene pogrešne, to je gotovo neoprostivo. Ako niste postavili različite cijene za predsezonu, sezonu ili postsezonu, otkrit ćete koliko je okrutna stvarnost nepopunjenih kapaciteta.

Bilo da su vaši konkurenti mnogo jeftiniji, ili se vaše mjesto ističe kao jeftino u usporedbi s ostalima, ovo bi moglo ostaviti duboki trag na vaše poslovanje. Istražite cijene i konkurenciju te provedite čvrstu strategiju određivanja optimalnih cijena ako želite maksimalnu popunjenost i stvoriti okružje za očekivano povećanje rezervacija.
 

Promocija smještajnog objekta nije jednostavan posao. Ako niste uspjeli iz prve, ne očajavajte, sve se može naučiti. Slijedite ove naputke kako bi vaša smještajna ponuda bila što vidljivija i konkurentna, za višestruko povećanja broja rezervacija i dobru popunjenost vaših apartmana, soba ili kuće za odmor. 
Spremi

Ulaganje u namještaj i opremu apartmana može opravdati 5 do 10% više cijene noćenja

Koje nas izmjene turističkih propisa čekaju u 2021. godini?

Digitalni higrometar: Što je higrometar i zašto je važan za vaš dom?

`Ljubaznost se isplati i to ne samo financijski, mnogi moji gosti su mi postali i dobri prijatelji´

Kopriva - vatrena saveznica u borbi za zdravlje i ljepotu

Laminat ili parket: Koje su prednosti i nedostaci ugradnje parketa ili laminata?

Najava: Regionalni forumi obiteljskog smještaja u veljači

Turska - od presađivanja kose do liječenja raka u najpopularnijoj destinaciji za medicinski turizam u Europi

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

iCal - kako ga koristiti za sinkronizaciju kalendara na različitim platformama za rezerviranje smještaja

Bazeni po mjeri privatnih iznajmljivača: 5 ključnih stvari na koje treba obratiti pažnju

Popularno: