Linearno ili horizontalno povezivanje je umrežavanja i suradnja na lokalnoj razini, kao osnova razvoja malog i srednjeg poduzetništva i turističkog razvoja destinacije.
Mnogi će postaviti pitanje: "Zašto bi baš ja trebao trošiti vlastite resurse i promovirati susjedov restoran, za što je zadužena turistička zajednica ili mjesto?" Odgovor je, Između ostalih razloga, možda i zato što je suradnja u turizmu kroz promociju drugih najjeftinija dodatna vrijednost vašoj ponudi smještaja
05.05.2021 9 6.629Što ako za uspješno poslovanje obiteljskog smještaja nije nužno uvoditi novitete, već je dovoljno nekih se stvari odreći?
04.03.2019 64 16.051Spoj turizma i volontiranja nazivamo volonterski turizam ili volonturizam. Volonturisti su ljudi koji, zasićeni ponudom masovnog turizma, biraju turističke aranžmane u kojima pomažu lokalnoj zajednici u turističkoj destinaciji i pri tom upoznaju njezin način života, baštinu i kulturu
30.10.2018 73 18.113U Mrkoplju, 17. travnja 2018., održan susret goranskih iznajmljivača i proizvođača autohtonih proizvoda u organizaciji TZ-ova Gorskoga Kotara. Veliki odaziv je tek prvi korak ka povezivanju i suradnji za bolje poslovanje i brendiranje goranske turističke ponude
19.04.2018 85 27.678U Domu kulture u Mrkoplju, u 18:00 sati 17. travnja 2018., održat će se okupljanje goranskih iznajmljivača i poduzetnika u svrhu povezivanja i bolje prezentacije autohtonih domaćih proizvoda u turizmu
16.04.2018 1 14.638Koji su turistički trendovi obilježili prošlu godinu i što smo naučili u 2017. o industriji putovanja? Kako nam to može pomoći da ovu godinu poslujemo efikasnije, podignemo kvalitetu svoje smještajne ponude i ostvarimo veće prihode od turizma?
03.01.2018 65 26.349Dani otvorenih vrata obiteljskog smještaja 28. listopada u Dobrinju su prilika za horizontalno povezivanje i upoznavanje izvrsnih domaćina otoka Krka te pronalaženje ideja za unapređenje vlastitog poslovanja u turizmu
27.10.2017 1 9.225Sada kada smo daleko u 2017.-oj i kada prestajemo brojati rezervacije, a počinjemo brojati rupe u kalendaru popunjenosti, možemo pričati o definiranim trendovima za ovu godinu. Možda primjena nekog od njih može pomoći da popunimo lipanj ili rujan, ako ne i više od toga
10.04.2017 71 22.558 1Bili smo na 2. regionalnom FOS-u Šibensko-kninske županije u Vodicama, a umjesto uobičajenog osvrta na program Foruma, donosimo pozdravni govor Velibora Krasića, predsjednika regionalnog ogranka Zajednice obiteljskog turizma pri HGK
24.03.2017 6 7.331Razgovor s Jasminom Krkić Poznić, vlasnicom obiteljskog smještaja Maksimilian iz Osijeka, otkriva kako se u Slavoniji i Baranji može živjeti od turizma i kako privatni iznajmljivači mogu sudjelovati u brendiranju destinacije
06.02.2017 798 64.460Nacionalni program unapređenja obiteljskog smještaja je razvojna strategija iz 2013. za podizanje kvalitete smještajne ponude i bolju promociju na međunarodnom tržištu, u svrhu povećanja prosječne potrošnje turista i sprečavanje štetnih utjecaja masovnog turizma
30.01.2017 35 15.311Kako povećati popunjenost naših smještajnih kapaciteta u ovoj godini? Najjednostavniji način je postavljanje nekoliko manjih ciljeva koji će nas zajedno dovesti do većeg broja gostiju i bolje zarade od turizma
10.01.2017 99 36.823 1Udruživanje u lokalne udruge, potom povezivanje i umrežavanje udruga u cilju razmjene iskustava i znanja, najbolji je recept za bolju budućnost iznajmljivanja privatnog smještaja. Donosimo popis udruga iznajmljivača u Hrvatskoj
24.07.2016 5 23.516Kulturne atrakcije su osnovni motiv dolaska gostiju kod nas, a kulturni turizam jedan od prioriteta Strategije razvoja turizma RH do 2020. To bi mogao biti i glavni sastojak za recept produljenja turističke sezone, no osnovni je preduvjet umrežavanje i suradnja svih dionika u turizmu
07.04.2016 297 13.165Snizili ste cijene, manje su gužve i veći je mir, ali vaši apartmani i dalje zijevaju prazni. Ulaganje u smještajne objekte koji većinu godine ostaju nepopunjeni, bacanje je novca u vjetar, i vi to vrlo dobro znate. Što još možemo učiniti kao bismo privukli goste i izvan sezone?
21.09.2015 250 48.748 9