Ocjena smještaja

Recenzija ili ocjena smještaja je suvremeni prodajni alat koji pomaže u popunjavanju naših smještajnih kapaciteta. Više od 2/3 gostiju čita recenzije prije odluke o rezervaciji i nije im važno jesu li ocjene najviše, već njihova autentičnost.

Kako izbjeći negativne recenzije gostiju?

Recenzije prodaju smještaj. One dobre, naravno. Čak i najboljima se desi poneka loša ocjena, ali ipak, zašto si ne bismo postavili izazov - izbjeći negativne ocjene gostiju. To ne bi trebalo biti tako teško...

29.04.2019 60 3.164

Savjeti uspješnih domaćina: Jednostavna anketa gostiju je neprocjenjiva

Koliko nam ankete gostiju može pomoći u radu na kvaliteti svoje smještajne usluge? Kako bi anketni upitnik za gosta trebao izgledati i kako "nagovoriti" gosta da ga ispuni?

02.04.2019 7 2.275 1

​10 lekcija koje nas je 2017. godina naučila o turizmu

Koji su turistički trendovi obilježili prošlu godinu i što smo naučili u 2017. o industriji putovanja? Kako nam to može pomoći da ovu godinu poslujemo efikasnije, podignemo kvalitetu svoje smještajne ponude i ostvarimo veće prihode od turizma?

03.01.2018 65 8.763
Aktualno:

Oglašavanje apartmana: Važnost opisa smještaja

Opis smještajnog objekta je važan prodajni alat. Odmjerimo riječi i spojimo ih u poruku optimizma, srdačnosti i otvorenosti, kako bismo gostu poželjeli dobrodošlicu i njegov interes za našu smještajnu ponudu pretvorili u rezervaciju

08.11.2017 45 5.626

Koliko su važne recenzije gostiju i kako upravljati komentarima na smještaj

Koliki je utjecaj ocjena gostiju na rezervacije smještaja i kako izvući maksimalnu korist iz svakog komentara gosta? Trebamo li poticati goste na komentiranje smještaja i kako odgovoriti na negativan komentar gosta?

07.09.2017 3 5.585 5

9 prijedloga za zadovoljnije goste (i bolje ocjene apartmana)

Eleanor Roosevelt je svojedobno izjavila kako upravo o domaćinu ovisi hoće li gost biti dobar ili loš, a većina turista će se složiti da kod domaćina najviše cijene iskrenu ljubaznost. Različiti su načini kako tu ljubaznost pokazati

20.01.2017 56 12.674

Kako se boriti s negativnom ocjenom gosta

Više ocjena gostiju znači bolju promociju naše smještajne ponude. Vrijeme je da pozovemo svoje goste da ostave recenzije naših apartmana, soba i kuća za iznajmljivanje, ali moramo biti spremni i na negativne komentare. Oni su sastavni dio našega posla

05.09.2016 1 8.226

Koliko nam je važna ocjena gosta?

Statistike koje pažljivo analiziraju trendove u turizmu posebno naglašavaju važnost recenzije, ocjene ili komentara gosta na smještaj. I recenzija gosta i vaš odgovor na nju dio su promocije vašeg smještaja i zato bi svaki iznajmljivač trebao zamoliti svoga gosta: `Ocjeni me!´

24.11.2015 108 4.657