Ocjena smještaja

Recenzija ili ocjena smještaja je suvremeni prodajni alat koji pomaže u popunjavanju naših smještajnih kapaciteta. Više od 2/3 gostiju čita recenzije prije odluke o rezervaciji i nije im važno jesu li ocjene najviše, već njihova autentičnost.

Guest review - mač s dvije oštrice ili neodvojivi dio današnjeg iskustva putovanja

Domaćin na hrvatski način: `Guest review´ još nazivamo `ocjena smještaja´ ili `komentar gosta´. Zašto je važno potaknuti goste da komentiraju našu smještajnu ponudu i kako review pretvoriti u izuzetan marketinški alat za promociju našeg turističkog proizvoda?

22.01.2020 1 1.397

Kako izbjeći negativne recenzije gostiju?

Recenzije prodaju smještaj. One dobre, naravno. Čak i najboljima se desi poneka loša ocjena, ali ipak, zašto si ne bismo postavili izazov - izbjeći negativne ocjene gostiju. To ne bi trebalo biti tako teško...

28.04.2019 60 5.120

Savjeti uspješnih domaćina: Jednostavna anketa gostiju je neprocjenjiva

Koliko nam ankete gostiju može pomoći u radu na kvaliteti svoje smještajne usluge? Kako bi anketni upitnik za gosta trebao izgledati i kako "nagovoriti" gosta da ga ispuni?

01.04.2019 7 4.531 1
Aktualno:

​10 lekcija koje nas je 2017. godina naučila o turizmu

Koji su turistički trendovi obilježili prošlu godinu i što smo naučili u 2017. o industriji putovanja? Kako nam to može pomoći da ovu godinu poslujemo efikasnije, podignemo kvalitetu svoje smještajne ponude i ostvarimo veće prihode od turizma?

02.01.2018 66 11.703

Oglašavanje apartmana: Važnost opisa smještaja

Opis smještajnog objekta je važan prodajni alat. Odmjerimo riječi i spojimo ih u poruku optimizma, srdačnosti i otvorenosti, kako bismo gostu poželjeli dobrodošlicu i njegov interes za našu smještajnu ponudu pretvorili u rezervaciju

07.11.2017 46 7.666

Koliko su važne recenzije gostiju i kako upravljati komentarima na smještaj

Koliki je utjecaj ocjena gostiju na rezervacije smještaja i kako izvući maksimalnu korist iz svakog komentara gosta? Trebamo li poticati goste na komentiranje smještaja i kako odgovoriti na negativan komentar gosta?

06.09.2017 15 8.591 5

9 prijedloga za zadovoljnije goste (i bolje ocjene apartmana)

Eleanor Roosevelt je svojedobno izjavila kako upravo o domaćinu ovisi hoće li gost biti dobar ili loš, a većina turista će se složiti da kod domaćina najviše cijene iskrenu ljubaznost. Različiti su načini kako tu ljubaznost pokazati

19.01.2017 56 16.082

Kako se boriti s negativnom ocjenom gosta

Više ocjena gostiju znači bolju promociju naše smještajne ponude. Vrijeme je da pozovemo svoje goste da ostave recenzije naših apartmana, soba i kuća za iznajmljivanje, ali moramo biti spremni i na negativne komentare. Oni su sastavni dio našega posla

04.09.2016 107 10.202

Koliko nam je važna ocjena gosta?

Statistike koje pažljivo analiziraju trendove u turizmu posebno naglašavaju važnost recenzije, ocjene ili komentara gosta na smještaj. I recenzija gosta i vaš odgovor na nju dio su promocije vašeg smještaja i zato bi svaki iznajmljivač trebao zamoliti svoga gosta: `Ocjeni me!´

23.11.2015 6 6.115