Recenzija ili ocjena smještaja je suvremeni prodajni alat koji pomaže u popunjavanju naših smještajnih kapaciteta. Više od 2/3 gostiju čita recenzije prije odluke o rezervaciji i nije im važno jesu li ocjene najviše, već njihova autentičnost.
"Čekao sam check-in tri sata i na kraju sam morao pomoći. Ne preporučujem!"
22.08.2023 134 4.766Domaćin na hrvatski način: `Guest review´ još nazivamo `ocjena smještaja´ ili `komentar gosta´. Zašto je važno potaknuti goste da komentiraju našu smještajnu ponudu i kako review pretvoriti u izuzetan marketinški alat za promociju našeg turističkog proizvoda?
23.01.2020 1 7.466Recenzije prodaju smještaj. One dobre, naravno. Čak i najboljima se desi poneka loša ocjena, ali ipak, zašto si ne bismo postavili izazov - izbjeći negativne ocjene gostiju. To ne bi trebalo biti tako teško...
29.04.2019 68 12.892Koliko nam ankete gostiju može pomoći u radu na kvaliteti svoje smještajne usluge? Kako bi anketni upitnik za gosta trebao izgledati i kako "nagovoriti" gosta da ga ispuni?
02.04.2019 93 17.724 1Koji su turistički trendovi obilježili prošlu godinu i što smo naučili u 2017. o industriji putovanja? Kako nam to može pomoći da ovu godinu poslujemo efikasnije, podignemo kvalitetu svoje smještajne ponude i ostvarimo veće prihode od turizma?
03.01.2018 65 23.845Opis smještajnog objekta je važan prodajni alat. Odmjerimo riječi i spojimo ih u poruku optimizma, srdačnosti i otvorenosti, kako bismo gostu poželjeli dobrodošlicu i njegov interes za našu smještajnu ponudu pretvorili u rezervaciju
08.11.2017 45 15.636Koliki je utjecaj ocjena gostiju na rezervacije smještaja i kako izvući maksimalnu korist iz svakog komentara gosta? Trebamo li poticati goste na komentiranje smještaja i kako odgovoriti na negativan komentar gosta?
07.09.2017 11 24.093 5Eleanor Roosevelt je svojedobno izjavila kako upravo o domaćinu ovisi hoće li gost biti dobar ili loš, a većina turista će se složiti da kod domaćina najviše cijene iskrenu ljubaznost. Različiti su načini kako tu ljubaznost pokazati
20.01.2017 55 31.810Feedback gostiju ili povratna informacija o zadovoljstvu uslugom smještaja važan je alat u radu na kvaliteti smještajne ponude
15.09.2016 4.016Više ocjena gostiju znači bolju promociju naše smještajne ponude. Vrijeme je da pozovemo svoje goste da ostave recenzije naših apartmana, soba i kuća za iznajmljivanje, ali moramo biti spremni i na negativne komentare. Oni su sastavni dio našega posla
05.09.2016 74 17.428Statistike koje pažljivo analiziraju trendove u turizmu posebno naglašavaju važnost recenzije, ocjene ili komentara gosta na smještaj. I recenzija gosta i vaš odgovor na nju dio su promocije vašeg smještaja i zato bi svaki iznajmljivač trebao zamoliti svoga gosta: `Ocjeni me!´
24.11.2015 102 13.031