Ocjena smještaja

Recenzija ili ocjena smještaja je suvremeni prodajni alat koji pomaže u popunjavanju naših smještajnih kapaciteta. Više od 2/3 gostiju čita recenzije prije odluke o rezervaciji i nije im važno jesu li ocjene najviše, već njihova autentičnost.

Kako gosta zamoliti za recenziju? (Primjeri)

Vjerujemo da ne postoji nitko u ovom poslu tko nije svjestan važnosti recenzija smještaja. Međutim, vrlo često se ustručavamo tražiti od gostiju da ostave svoje ocjene na našim oglasima. Zašto to ne bismo trebali izbjegavati? Primjeri kako gosta zamoliti za recenziju

28.11.2023 81 5.128

Treba li Google recenzije shvaćati ozbiljno (ili bilo koje druge)?

"Čekao sam check-in tri sata i na kraju sam morao pomoći. Ne preporučujem!"

22.08.2023 134 6.338

Guest review - mač s dvije oštrice ili neodvojivi dio današnjeg iskustva putovanja

Domaćin na hrvatski način: `Guest review´ još nazivamo `ocjena smještaja´ ili `komentar gosta´. Zašto je važno potaknuti goste da komentiraju našu smještajnu ponudu i kako review pretvoriti u izuzetan marketinški alat za promociju našeg turističkog proizvoda?

23.01.2020 1 7.948
Aktualno:

Kako izbjeći negativne recenzije gostiju?

Recenzije prodaju smještaj. One dobre, naravno. Čak i najboljima se desi poneka loša ocjena, ali ipak, zašto si ne bismo postavili izazov - izbjeći negativne ocjene gostiju. To ne bi trebalo biti tako teško...

29.04.2019 68 13.782

Savjeti uspješnih domaćina: Jednostavna anketa gostiju je neprocjenjiva

Koliko nam ankete gostiju može pomoći u radu na kvaliteti svoje smještajne usluge? Kako bi anketni upitnik za gosta trebao izgledati i kako "nagovoriti" gosta da ga ispuni?

02.04.2019 93 19.012 1

​10 lekcija koje nas je 2017. godina naučila o turizmu

Koji su turistički trendovi obilježili prošlu godinu i što smo naučili u 2017. o industriji putovanja? Kako nam to može pomoći da ovu godinu poslujemo efikasnije, podignemo kvalitetu svoje smještajne ponude i ostvarimo veće prihode od turizma?

03.01.2018 65 24.705

Oglašavanje apartmana: Važnost opisa smještaja

Opis smještajnog objekta je važan prodajni alat. Odmjerimo riječi i spojimo ih u poruku optimizma, srdačnosti i otvorenosti, kako bismo gostu poželjeli dobrodošlicu i njegov interes za našu smještajnu ponudu pretvorili u rezervaciju

08.11.2017 45 16.314

Koliko su važne recenzije gostiju i kako upravljati komentarima na smještaj

Koliki je utjecaj ocjena gostiju na rezervacije smještaja i kako izvući maksimalnu korist iz svakog komentara gosta? Trebamo li poticati goste na komentiranje smještaja i kako odgovoriti na negativan komentar gosta?

07.09.2017 11 25.276 5

9 prijedloga za zadovoljnije goste (i bolje ocjene apartmana)

Eleanor Roosevelt je svojedobno izjavila kako upravo o domaćinu ovisi hoće li gost biti dobar ili loš, a većina turista će se složiti da kod domaćina najviše cijene iskrenu ljubaznost. Različiti su načini kako tu ljubaznost pokazati

20.01.2017 55 32.852

Važnost povratne informacije (feedback) gostiju i anonimni upitnici o zadovoljstvu smještajem

Feedback gostiju ili povratna informacija o zadovoljstvu uslugom smještaja važan je alat u radu na kvaliteti smještajne ponude

15.09.2016 4.768

Kako se boriti s negativnom ocjenom gosta

Više ocjena gostiju znači bolju promociju naše smještajne ponude. Vrijeme je da pozovemo svoje goste da ostave recenzije naših apartmana, soba i kuća za iznajmljivanje, ali moramo biti spremni i na negativne komentare. Oni su sastavni dio našega posla

05.09.2016 74 18.068

Koliko nam je važna ocjena gosta?

Statistike koje pažljivo analiziraju trendove u turizmu posebno naglašavaju važnost recenzije, ocjene ili komentara gosta na smještaj. I recenzija gosta i vaš odgovor na nju dio su promocije vašeg smještaja i zato bi svaki iznajmljivač trebao zamoliti svoga gosta: `Ocjeni me!´

24.11.2015 102 13.689