Promocija smještaja je skup aktivnosti usmjerenih ka oglašavanju smještajne ponude u svrhu bolje popunjenosti i većih prihoda od turizma.
Travel Insights with Google donosi zanimljive statistike pretraživanja prema kojima smo u vrhu ljestvice interesa turista diljem svijeta, Rovinj je najpopularniji grad u Hrvatskoj, a interes za putovanja u porastu
23.03.2022 144 3.430QR kod je jednostavan način za brzo prenošenje svih informacija o smještaju ili za povezivanje s gostima na društvenim mrežama. Kako napraviti QR kod koji će odgovarati našim potrebama i gdje ga koristiti?
22.03.2022 48 3.856Što treba sadržavati dobra web stranica za apartmane i druge smještajne objekte? Koje greške moramo izbjeći ako želimo graditi vjerodostojnost svoje smještajne ponude vlastitim webom i ostvariti direktne rezervacije?
14.03.2022 31 2.582Pet je trendova u marketingu turističkih destinacija koji se mogu primijeniti i kod oglašavanja smještaja za što bolje rezultate i što više direktnih rezervacija, uz minimum ulaganja, s ponešto zalaganja
02.03.2022 8 2.936Povreda autorskog prava škotskog fotografa čija kuna je zalutala na idejno rješenje hrvatskog eura podsjetnik je da se danas izuzetno brzo pronađu "posuđene" fotografije i tekstovi s interneta, a upravo fotografije i tekst temelj su oglašavanja turističke ponude smještaja i destinacije. Pazimo li na njihovo autorstvo?
07.02.2022 24 1.944Razmišljate o snimanju promotivnih video materijala za vaš apartman ili kuću za odmor? Zanima vas koje su prednosti promotivnog video sadržaja i isplati li se ulagati u video materijale? Može li promo video apartmana ili kuće za odmor povećati broj rezervacija u smještaju?
13.12.2021 1.232Imate web stranicu smještaja, no nije pregledna na malenim zaslonima pametnog telefona ili tableta? Zanima vas trebate li web stranicu smještaja prilagoditi prikazu na pametnom telefonu i tabletu? Zašto je važno prikaz web stranice prilagoditi malim uređajima?
28.10.2021 1.159Kako možemo iskoristiti besplatnu uslugu Google My Business za promociju smještaja? Koliko nam tu može pomoći SEO i kako optimizirati tražilicu za bolje punjenje naših smještajnih kapaciteta?
22.09.2021 68 5.596Može li TikTok biti kanal za povećanje broja rezervacija smještaja? Kako kroz TikTok promovirati smještaj i kojim se gostima obratiti putem ove društvene mreže? Koje taktike iskoristiti za bolji doseg na TikToku?
16.09.2021 1.686Polovica od 25 najposjećenijih zemalja na svijetu se nalazi u Europi. Među njima je i Hrvatska, i to kao zemlja s najmanjim brojem stanovnika, ali velikim brojem dolazaka stranih turista
14.09.2021 3 5.658Razmišljate o pokretanju Instagram profila za vaš smještaj? Zanima vas može li Instagram profil donijeti povećanje broja rezervacija i kako? Koji potencijal donosi Instagram za iznajmljivače?
11.08.2021 1.018Opis smještaja je važan. Točka. Pronašli smo deset maštovitih opisa kao inspiraciju nama koji nismo sigurni kako opisati svoj smještaj i predstaviti svoju ponudu riječima...
14.06.2021 119 10.671Zašto gosti vole fleksibilne cijene smještaja i zašto fleksibilnost ne znači spuštanje cijena noćenja? Kako možemo biti fleksibilni, a zadržati svoje cijene i prihode od turizma?
09.06.2021 6 3.537Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja je potreban jer je oglašivača sve više, a tržište sve zahtjevnije. Lakše ćemo prepoznati najbolje stranice za oglašavanje apartmana ako obratimo pažnju na sedam osnovnih praksi koje u svojem poslovanju primjenjuju uspješni internetski oglašivači
15.04.2021 35 5.977U mnoštvu web stranica za oglašavanje smještaja, brojnim ponudama mailom i telefonom, kome pokloniti svoje povjerenje? Zašto ne bismo trebali vjerovati svima?
15.04.2021 1.390Potrebne su vam nove fotografije apartmana i planirate skorašnje fotografiranje? Zanima vas kako urediti apartman za snimanje, odnosno fotografiranje apartmana? Koje taktike i ideje koriste poznati profesionalci kako bi fotografije apartmana izgledale fantastično?
12.04.2021 912Domaća tvrtka Virtus upravljanje sa svojim poznatim brendom Molo Longo, uz usluge full-service agencije, nudi i kvalitetnu promociju i sustav rezervacije smještaja
06.04.2021 380 14.478Veliki gradovi s čuvenim turističkim atrakcijama bilježe i do 60% rezervacija manje, nego u vremenima prije pandemije, a rezervacije u manje popularnim ruralnim sredinama rastu. Pri tome, turiste sve više zanimamo mi, kao domaćini kod kojih odsjedaju, zbog osobne sigurnosti i nužnog povjerenja u ovim nesigurnim vremenima
04.03.2021 219 7.793U promociji smještajnih kapaciteta, fotografija je sve. Dobro, možda ne baš sve, ima nešto i u ocjenama smještaja ili cijeni, ali bez dobre (naslovne) fotografije, gost teško da će ući u naš oglas i primijetiti sve one sjajne stvari koje nudimo
01.03.2021 9 7.553Danas gosti aktivno pregledavaju smještaj u kojem planiraju ljetovati i zato je važno da su cijene smještaja na svim prodajnim kanalima jednake...
15.02.2021 4 3.450Kako i zašto oglašavati smještaj u Facebook grupama? Koje su prednosti, a koji nedostaci takvog oglašavanja? Plaća li se članstvo u Facebook grupama za oglašavanje smještaja?
04.02.2021 399 11.151Želite predivne fotografije apartmana i potreban vam je savjet oko fotografiranja? Zanima vas kako profesionalni fotograf može vaš apartman učiniti vizualno ljepšim? Kako kvalitetno obaviti fotografiranje apartmana i zašto je važno angažirati profesionalca za fotografije?
11.01.2021 646Epidemiološka situacija ne potiče na akciju, ali sad jest vrijeme za akciju, za promotivne i first minute ponude koje bi nam mogle pomoći da mirnije uplovimo u poslovnu 2021. godinu
26.11.2020 25 8.341Vitamin D se sve češće spominje kao saveznik u borbi protiv koronavirusa – može li biti i saveznik u promociji turističke ponude u krizi?
12.11.2020 58 5.605Utječe li na cijene smještaja samo potražnja ili online agencije nastoje povratiti moć promovirajući što jeftinije objekte pogodujući tako gostima? Hoće li se ovisnost o OTA pokazati pogubnom i je li konačno vrijeme za poslovnu strategiju koja će pojačati direktno bukiranje i kontakt s gostima
04.06.2020 21 6.011Započinje borba za svakog gosta na svjetskom turističkom tržištu – lansirane su brojne kampanje, među njima i ona Hrvatske turističke zajednice. Prisjećamo se nekih od najboljih turističkih promotivnih kampanja koje su bile puno više od dobrih slogana i fotografije
29.05.2020 19 6.705Ljudi žele putovati, žele planirati putovanja. I u ovom trenutku, mnogi su željni dalekih destinacija i pregledavaju naše oglase smještaja. Jesmo li prilagodili sadržaj tih oglasa kako bismo pokazali svojim potencijalnim gostima da pratimo situaciju i brinemo o njihovoj sigurnosti u našim domaćinstvima?
29.04.2020 51 13.181 1`Psihološki okidač´ je ljudska osobina koja nam je zajednička svima, bez obzira na nacionalnu ili kulturološku pripadnost, dob ili interese, a koja nas potiče na akciju. Psihologija gosta proučava te okidače i uči nas kako ih uklopiti u svoju strategiju za promociju smještaja
05.03.2020 113 20.547 2Domaćin na hrvatski način: `Guest review´ još nazivamo `ocjena smještaja´ ili `komentar gosta´. Zašto je važno potaknuti goste da komentiraju našu smještajnu ponudu i kako review pretvoriti u izuzetan marketinški alat za promociju našeg turističkog proizvoda?
23.01.2020 1 5.808Koje su obveze privatnih iznajmljivača u 2020., popularni dodaci smještaju, tehnološki noviteti, gdje oglašavati smještajne kapacitete i druge teme zapakirane u knjižicu na poklon čitateljima, koji traže inspiraciju svojoj kreativnosti i želji da budu još bolji domaćini svojim gostima
24.12.2019 10 10.135 1Upoznali su se na koncertu Pink Floyda u Pragu, a sada iznajmljuju, trenutno najzanimljivije, apartmane u Zagrebu. Kao domaćini Floyd Rooma, Iva Čaleta Pleša i Boris Pleša, spojili su svoju strast i posao u pažljivo ispričanu priču o diferenciranju obiteljskog smještaja
08.07.2019 83 8.430