Promocija smještaja

Promocija smještaja je skup aktivnosti usmjerenih ka oglašavanju smještajne ponude u svrhu bolje popunjenosti i većih prihoda od turizma.

Interes za putovanja još uvijek viši nego lani, turistima i ovu godinu najzanimljiviji Rovinj

Travel Insights with Google donosi zanimljive statistike pretraživanja prema kojima smo u vrhu ljestvice interesa turista diljem svijeta, Rovinj je najpopularniji grad u Hrvatskoj, a interes za putovanja u porastu

23.03.2022 144 3.430

Kako napraviti QR kod da bismo goste kvalitetno informirali o detaljima smještajne ponude

QR kod je jednostavan način za brzo prenošenje svih informacija o smještaju ili za povezivanje s gostima na društvenim mrežama. Kako napraviti QR kod koji će odgovarati našim potrebama i gdje ga koristiti?

22.03.2022 48 3.856

7 ključnih elemenata web stranica za apartmane i kuće za odmor koje ostvaruju rezervacije

Što treba sadržavati dobra web stranica za apartmane i druge smještajne objekte? Koje greške moramo izbjeći ako želimo graditi vjerodostojnost svoje smještajne ponude vlastitim webom i ostvariti direktne rezervacije?

14.03.2022 31 2.582
Aktualno:

Kako biti viđen? 5 popularnih marketinških alata za učinkovito oglašavanje smještaja

Pet je trendova u marketingu turističkih destinacija koji se mogu primijeniti i kod oglašavanja smještaja za što bolje rezultate i što više direktnih rezervacija, uz minimum ulaganja, s ponešto zalaganja

02.03.2022 8 2.936

Škotska kuna na hrvatskom euru - kakve veze autorsko pravo ima s iznajmljivačima obiteljskog smještaja?

Povreda autorskog prava škotskog fotografa čija kuna je zalutala na idejno rješenje hrvatskog eura podsjetnik je da se danas izuzetno brzo pronađu "posuđene" fotografije i tekstovi s interneta, a upravo fotografije i tekst temelj su oglašavanja turističke ponude smještaja i destinacije. Pazimo li na njihovo autorstvo?

07.02.2022 24 1.944

Promo video apartmana: 5 super razloga zašto vam treba promotivni video smještaja

Razmišljate o snimanju promotivnih video materijala za vaš apartman ili kuću za odmor? Zanima vas koje su prednosti promotivnog video sadržaja i isplati li se ulagati u video materijale? Može li promo video apartmana ili kuće za odmor povećati broj rezervacija u smještaju?

13.12.2021 1.232

​Zašto je važno web stranicu smještaja prilagoditi pametnim telefonima i tabletima?

Imate web stranicu smještaja, no nije pregledna na malenim zaslonima pametnog telefona ili tableta? Zanima vas trebate li web stranicu smještaja prilagoditi prikazu na pametnom telefonu i tabletu? Zašto je važno prikaz web stranice prilagoditi malim uređajima?

28.10.2021 1.159

​Što je Google My Business i kako nam može pomoći kod punjenja kapaciteta

Kako možemo iskoristiti besplatnu uslugu Google My Business za promociju smještaja? Koliko nam tu može pomoći SEO i kako optimizirati tražilicu za bolje punjenje naših smještajnih kapaciteta?

22.09.2021 68 5.596

​Kako kroz TikTok profil ostvariti povećanje broja rezervacija smještaja?

Može li TikTok biti kanal za povećanje broja rezervacija smještaja? Kako kroz TikTok promovirati smještaj i kojim se gostima obratiti putem ove društvene mreže? Koje taktike iskoristiti za bolji doseg na TikToku?

16.09.2021 1.686

25 najposjećenijih zemalja na svijetu po broju dolazaka stranih turista

Polovica od 25 najposjećenijih zemalja na svijetu se nalazi u Europi. Među njima je i Hrvatska, i to kao zemlja s najmanjim brojem stanovnika, ali velikim brojem dolazaka stranih turista

14.09.2021 3 5.658

​5 jednostavnih ideja kako iskoristiti Instagram profil za uspješnu promociju smještaja

Razmišljate o pokretanju Instagram profila za vaš smještaj? Zanima vas može li Instagram profil donijeti povećanje broja rezervacija i kako? Koji potencijal donosi Instagram za iznajmljivače?

11.08.2021 1.018

​Opis nije popis - 10 kreativnih domaćina koji znaju kako opisati svoj smještaj

Opis smještaja je važan. Točka. Pronašli smo deset maštovitih opisa kao inspiraciju nama koji nismo sigurni kako opisati svoj smještaj i predstaviti svoju ponudu riječima...

14.06.2021 119 10.671

Fleksibilne cijene smještaja ne znače spuštanje vrijednosti naših usluga

Zašto gosti vole fleksibilne cijene smještaja i zašto fleksibilnost ne znači spuštanje cijena noćenja? Kako možemo biti fleksibilni, a zadržati svoje cijene i prihode od turizma?

09.06.2021 6 3.537

7 kriterija za prepoznavanje najbolje stranice za oglašavanje apartmana, soba i kuća za odmor

Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja je potreban jer je oglašivača sve više, a tržište sve zahtjevnije. Lakše ćemo prepoznati najbolje stranice za oglašavanje apartmana ako obratimo pažnju na sedam osnovnih praksi koje u svojem poslovanju primjenjuju uspješni internetski oglašivači

15.04.2021 35 5.977

Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja

U mnoštvu web stranica za oglašavanje smještaja, brojnim ponudama mailom i telefonom, kome pokloniti svoje povjerenje? Zašto ne bismo trebali vjerovati svima?

15.04.2021 1.390

​Fotografije apartmana: 7 super ideja kako urediti apartman za snimanje

Potrebne su vam nove fotografije apartmana i planirate skorašnje fotografiranje? Zanima vas kako urediti apartman za snimanje, odnosno fotografiranje apartmana? Koje taktike i ideje koriste poznati profesionalci kako bi fotografije apartmana izgledale fantastično?

12.04.2021 912

Manje posla i brige oko neizvjesne sezone, više gostiju i prihoda - moguće je uz usluge full-service agencija

Domaća tvrtka Virtus upravljanje sa svojim poznatim brendom Molo Longo, uz usluge full-service agencije, nudi i kvalitetnu promociju i sustav rezervacije smještaja

06.04.2021 380 14.478

Direktan kontakt s gostom: Turiste sada, više nego ikada ranije, zanima tko su njihovi domaćini

Veliki gradovi s čuvenim turističkim atrakcijama bilježe i do 60% rezervacija manje, nego u vremenima prije pandemije, a rezervacije u manje popularnim ruralnim sredinama rastu. Pri tome, turiste sve više zanimamo mi, kao domaćini kod kojih odsjedaju, zbog osobne sigurnosti i nužnog povjerenja u ovim nesigurnim vremenima

04.03.2021 219 7.793

Popunjenost može biti veća i do 40 posto uz kvalitetne fotografije apartmana i kuća za odmor

U promociji smještajnih kapaciteta, fotografija je sve. Dobro, možda ne baš sve, ima nešto i u ocjenama smještaja ili cijeni, ali bez dobre (naslovne) fotografije, gost teško da će ući u naš oglas i primijetiti sve one sjajne stvari koje nudimo

01.03.2021 9 7.553

​Važnost ujednačene cijene smještaja kroz sve prodajne kanale

Danas gosti aktivno pregledavaju smještaj u kojem planiraju ljetovati i zato je važno da su cijene smještaja na svim prodajnim kanalima jednake...

15.02.2021 4 3.450

Oglašavanje smještaja u Facebook grupama: Je li takva promocija zaista besplatna?

Kako i zašto oglašavati smještaj u Facebook grupama? Koje su prednosti, a koji nedostaci takvog oglašavanja? Plaća li se članstvo u Facebook grupama za oglašavanje smještaja?

04.02.2021 399 11.151

​Fotografiranje apartmana: Zašto je važno angažirati profesionalnog fotografa?

Želite predivne fotografije apartmana i potreban vam je savjet oko fotografiranja? Zanima vas kako profesionalni fotograf može vaš apartman učiniti vizualno ljepšim? Kako kvalitetno obaviti fotografiranje apartmana i zašto je važno angažirati profesionalca za fotografije?

11.01.2021 646

Kako uloviti rezervacije smještaja za 2021. godinu?

Epidemiološka situacija ne potiče na akciju, ali sad jest vrijeme za akciju, za promotivne i first minute ponude koje bi nam mogle pomoći da mirnije uplovimo u poslovnu 2021. godinu

26.11.2020 25 8.341

Vitamin D – jača imunitet i pomaže u promociji turističkog smještaja

Vitamin D se sve češće spominje kao saveznik u borbi protiv koronavirusa – može li biti i saveznik u promociji turističke ponude u krizi?

12.11.2020 58 5.605

Promocija smještaja uz proviziju (OTA) ili direktno bukiranje – je li vrijeme za novu poslovnu strategiju

Utječe li na cijene smještaja samo potražnja ili online agencije nastoje povratiti moć promovirajući što jeftinije objekte pogodujući tako gostima? Hoće li se ovisnost o OTA pokazati pogubnom i je li konačno vrijeme za poslovnu strategiju koja će pojačati direktno bukiranje i kontakt s gostima

04.06.2020 21 6.011
Posljednji komentari

7 domišljatih turističkih promotivnih kampanja koje su osvojile svijet

Započinje borba za svakog gosta na svjetskom turističkom tržištu – lansirane su brojne kampanje, među njima i ona Hrvatske turističke zajednice. Prisjećamo se nekih od najboljih turističkih promotivnih kampanja koje su bile puno više od dobrih slogana i fotografije

29.05.2020 19 6.705

Oglašavanje smještaja u pandemiji: U oglasu pokažimo brigu o sigurnosti gostiju

Ljudi žele putovati, žele planirati putovanja. I u ovom trenutku, mnogi su željni dalekih destinacija i pregledavaju naše oglase smještaja. Jesmo li prilagodili sadržaj tih oglasa kako bismo pokazali svojim potencijalnim gostima da pratimo situaciju i brinemo o njihovoj sigurnosti u našim domaćinstvima?

29.04.2020 51 13.181 1

Psihologija gosta: 5 psiholoških okidača za bolju promociju našeg smještaja

`Psihološki okidač´ je ljudska osobina koja nam je zajednička svima, bez obzira na nacionalnu ili kulturološku pripadnost, dob ili interese, a koja nas potiče na akciju. Psihologija gosta proučava te okidače i uči nas kako ih uklopiti u svoju strategiju za promociju smještaja

05.03.2020 113 20.547 2

Guest review - mač s dvije oštrice ili neodvojivi dio današnjeg iskustva putovanja

Domaćin na hrvatski način: `Guest review´ još nazivamo `ocjena smještaja´ ili `komentar gosta´. Zašto je važno potaknuti goste da komentiraju našu smještajnu ponudu i kako review pretvoriti u izuzetan marketinški alat za promociju našeg turističkog proizvoda?

23.01.2020 1 5.808

Poklon čitateljima: Popularne teme u 2019. i obveze privatnih iznajmljivača u 2020. godini

Koje su obveze privatnih iznajmljivača u 2020., popularni dodaci smještaju, tehnološki noviteti, gdje oglašavati smještajne kapacitete i druge teme zapakirane u knjižicu na poklon čitateljima, koji traže inspiraciju svojoj kreativnosti i želji da budu još bolji domaćini svojim gostima

24.12.2019 10 10.135 1

Floyd Room - priča o brendiranju obiteljskog smještaja

Upoznali su se na koncertu Pink Floyda u Pragu, a sada iznajmljuju, trenutno najzanimljivije, apartmane u Zagrebu. Kao domaćini Floyd Rooma, Iva Čaleta Pleša i Boris Pleša, spojili su svoju strast i posao u pažljivo ispričanu priču o diferenciranju obiteljskog smještaja

08.07.2019 83 8.430
Učitaj više članaka