Promocija smještaja

Promocija smještaja je skup aktivnosti usmjerenih ka oglašavanju smještajne ponude u svrhu bolje popunjenosti i većih prihoda od turizma.

​Opis nije popis - 10 kreativnih domaćina koji znaju kako opisati svoj smještaj

Opis smještaja je važan. Točka. Pronašli smo deset maštovitih opisa kao inspiraciju nama koji nismo sigurni kako opisati svoj smještaj i predstaviti svoju ponudu riječima...

14.06.2021 5.267

Fleksibilne cijene smještaja ne znače spuštanje vrijednosti naših usluga

Zašto gosti vole fleksibilne cijene smještaja i zašto fleksibilnost ne znači spuštanje cijena noćenja? Kako možemo biti fleksibilni, a zadržati svoje cijene i prihode od turizma?

09.06.2021 1.697

7 kriterija za prepoznavanje najbolje stranice za oglašavanje apartmana, soba i kuća za odmor

Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja je potreban jer je oglašivača sve više, a tržište sve zahtjevnije. Lakše ćemo prepoznati najbolje stranice za oglašavanje apartmana ako obratimo pažnju na sedam osnovnih praksi koje u svojem poslovanju primjenjuju uspješni internetski oglašivači

15.04.2021 3.025
Aktualno:

Manje posla i brige oko neizvjesne sezone, više gostiju i prihoda - moguće je uz usluge full-service agencija

Domaća tvrtka Virtus upravljanje sa svojim poznatim brendom Molo Longo, uz usluge full-service agencije, nudi i kvalitetnu promociju i sustav rezervacije smještaja

06.04.2021 417 9.135

Direktan kontakt s gostom: Turiste sada, više nego ikada ranije, zanima tko su njihovi domaćini

Veliki gradovi s čuvenim turističkim atrakcijama bilježe i do 60% rezervacija manje, nego u vremenima prije pandemije, a rezervacije u manje popularnim ruralnim sredinama rastu. Pri tome, turiste sve više zanimamo mi, kao domaćini kod kojih odsjedaju, zbog osobne sigurnosti i nužnog povjerenja u ovim nesigurnim vremenima

04.03.2021 164 5.483

Popunjenost može biti veća i do 40 posto uz kvalitetne fotografije apartmana i kuća za odmor

U promociji smještajnih kapaciteta, fotografija je sve. Dobro, možda ne baš sve, ima nešto i u ocjenama smještaja ili cijeni, ali bez dobre (naslovne) fotografije, gost teško da će ući u naš oglas i primijetiti sve one sjajne stvari koje nudimo

01.03.2021 4.077

​Važnost ujednačene cijene smještaja kroz sve prodajne kanale

Danas gosti aktivno pregledavaju smještaj u kojem planiraju ljetovati i zato je važno da su cijene smještaja na svim prodajnim kanalima jednake...

15.02.2021 1.716

Oglašavanje smještaja u Facebook grupama: Je li takva promocija zaista besplatna?

Kako i zašto oglašavati smještaj u Facebook grupama? Koje su prednosti, a koji nedostaci takvog oglašavanja? Plaća li se članstvo u Facebook grupama za oglašavanje smještaja?

04.02.2021 374 7.375

Kako uloviti rezervacije smještaja za 2021. godinu?

Epidemiološka situacija ne potiče na akciju, ali sad jest vrijeme za akciju, za promotivne i first minute ponude koje bi nam mogle pomoći da mirnije uplovimo u poslovnu 2021. godinu

26.11.2020 5.719

Vitamin D – jača imunitet i pomaže u promociji turističkog smještaja

Vitamin D se sve češće spominje kao saveznik u borbi protiv koronavirusa – može li biti i saveznik u promociji turističke ponude u krizi?

12.11.2020 3.279

Promocija smještaja uz proviziju (OTA) ili direktno bukiranje – je li vrijeme za novu poslovnu strategiju

Utječe li na cijene smještaja samo potražnja ili online agencije nastoje povratiti moć promovirajući što jeftinije objekte pogodujući tako gostima? Hoće li se ovisnost o OTA pokazati pogubnom i je li konačno vrijeme za poslovnu strategiju koja će pojačati direktno bukiranje i kontakt s gostima

04.06.2020 4.277

7 domišljatih turističkih promotivnih kampanja koje su osvojile svijet

Započinje borba za svakog gosta na svjetskom turističkom tržištu – lansirane su brojne kampanje, među njima i ona Hrvatske turističke zajednice. Prisjećamo se nekih od najboljih turističkih promotivnih kampanja koje su bile puno više od dobrih slogana i fotografije

29.05.2020 4.163

Oglašavanje smještaja u pandemiji: U oglasu pokažimo brigu o sigurnosti gostiju

Ljudi žele putovati, žele planirati putovanja. I u ovom trenutku, mnogi su željni dalekih destinacija i pregledavaju naše oglase smještaja. Jesmo li prilagodili sadržaj tih oglasa kako bismo pokazali svojim potencijalnim gostima da pratimo situaciju i brinemo o njihovoj sigurnosti u našim domaćinstvima?

29.04.2020 11.427 1

Psihologija gosta: 5 psiholoških okidača za bolju promociju našeg smještaja

`Psihološki okidač´ je ljudska osobina koja nam je zajednička svima, bez obzira na nacionalnu ili kulturološku pripadnost, dob ili interese, a koja nas potiče na akciju. Psihologija gosta proučava te okidače i uči nas kako ih uklopiti u svoju strategiju za promociju smještaja

05.03.2020 17.671 2

Guest review - mač s dvije oštrice ili neodvojivi dio današnjeg iskustva putovanja

Domaćin na hrvatski način: `Guest review´ još nazivamo `ocjena smještaja´ ili `komentar gosta´. Zašto je važno potaknuti goste da komentiraju našu smještajnu ponudu i kako review pretvoriti u izuzetan marketinški alat za promociju našeg turističkog proizvoda?

23.01.2020 3.920

Poklon čitateljima: Popularne teme u 2019. i obveze privatnih iznajmljivača u 2020. godini

Koje su obveze privatnih iznajmljivača u 2020., popularni dodaci smještaju, tehnološki noviteti, gdje oglašavati smještajne kapacitete i druge teme zapakirane u knjižicu na poklon čitateljima, koji traže inspiraciju svojoj kreativnosti i želji da budu još bolji domaćini svojim gostima

24.12.2019 8.299 1

Floyd Room - priča o brendiranju obiteljskog smještaja

Upoznali su se na koncertu Pink Floyda u Pragu, a sada iznajmljuju, trenutno najzanimljivije, apartmane u Zagrebu. Kao domaćini Floyd Rooma, Iva Čaleta Pleša i Boris Pleša, spojili su svoju strast i posao u pažljivo ispričanu priču o diferenciranju obiteljskog smještaja

08.07.2019 6.162

​Domaćin na hrvatski način: Kako nazvati apartman?

Ivana, Ana, Dora, Katarina, Jadranka... Krasna ženska imena koja se često koriste i kao nazivi apartmana ili kuća za odmor. Jesmo li s takvim imenom smještaja dovoljno prepoznatljivi, hoće li nas gosti zapamtiti i uspjeti pronaći na internetu? Pročitajte što o toj temi piše Natalia...

05.07.2019 23.167 1

Domaćin na hrvatski način: Instagramiziraj se ili nestani?!

Dajemo li i komadić sebe kad dozvoljavamo da nam jeftini turizam ulazi na sva vrata? Koliko fanova Game of Thrones, koji pohode Dubrovnik, zna da je King's Landing bio zbilja moćan i uzoran grad čijoj bi se organizaciji, diplomaciji i ponosu trebali klanjati prvo svi od našeg vrha vlasti pa do stranaca?

07.06.2019 5.617

30+ stranih stranica za oglašavanje smještaja - uz proviziju, bez i besplatno

Želite oglašavati smještaj uz proviziju, uz godišnju pretplatu ili ste u potrazi za besplatnim stranicama za oglašavanje apartmana? Ponuda nikada nije bila veća niti raznovrsnija. Koje su najpoznatije strane stranice za promociju turističkih smještajnih kapaciteta na svjetskom tržištu?

08.05.2019 43.144 3

Domaćin na hrvatski način

Par misli uz kavu - Natalia Krešić Lončar: Sve ono što se nama podrazumijeva, drugima bi moglo biti začudo i vrijedno divljenja. Zašto ne bismo prepoznali i promovirali vrijednosti naših običaja, poput ispijanja kave na suncu ili posebnosti hrvatskih domaćina?

25.03.2019 105 7.589

6 razloga zbog kojih nikad nećete uspjeti povećati broj rezervacija

Nemate rezervacija, a imate svršeno opremljen apartman na vrhunskoj lokaciji? Kako to? Ako se pronađete samo u jednom od ovih 6 razloga, sretni ste jer imate šansu da popravite svoje poslovne rezultate i povećate broj rezervacija

20.03.2019 21.591

`Domaćin je neophodan, agencije koje gostima samo prosljeđuju ključ nisu obiteljski smještaj´

Natalia Krešić Lončar je svestrana iznajmljivačica, blogerica i vlasnica tvrtke za savjetovanje i marketing u turizmu `Odmor na zadatku´. Razgovarali smo o važnosti domaćina, ulaganjima u kvalitetu i promociju smještaja, zadovoljstvu gostiju i uspjehu njezinih Apartmana Sunčanih, koji su osvojili priznanje `Turistički cvijet´ prošle godine

28.02.2019 361 16.007 1

5 razloga zašto koristiti Facebook za oglašavanje apartmana

Još razmišljate trebate li otvoriti Facebook stranicu za oglašavanje smještaja?

06.02.2019 13.144 1

Što je channel manager i kako nam olakšava poslovanje prilikom iznajmljivanja smještaja?

Channel manager je softver koji nam može značajno olakšati poslovanje i priuštiti nam više slobodnog vremena. Kako channel manager štedi vrijeme i koje su prednosti korištenja ovog softverskog sustava u poslovanju?

30.01.2019 10.602
Posljednji komentari

PDV ID broj za privatne iznajmljivače

Kome i kada je potreban PDV identifikacijski broj? Kako do PDV ID broja i zašto je taj broj uvršten u novi Zakon o ugostiteljstvu? Smijemo li oglašavati smještaj na inozemnim internetskim platformama bez PDV ID broja?

21.11.2018 65 56.739 14

Program Welcome: Kamata i do 0 % za privatne iznajmljivače Zadarske županije

Do 9. studenoga je otvoren Javni poziv za nagradu privatnim iznajmljivačima kroz Program brendiranja obiteljskog smještaja "Welcome" za domaćine iz Zadarske županije, u sklopu kojeg se zadarskim domaćinima nude i krediti s kamatama od 4,5 do 0 %

25.10.2018 11 7.293

Putovanje kroz vrijeme: Iznajmljivanje apartmana u budućnosti?

Iznajmljivanje privatnog smještaja u budućnosti bi lako moglo izgledati potpuno drugačije nego danas, a ako otputujemo u nedavnu prošlost, shvatit ćemo da su mnoge stvari tada nezamislive, danas već standard u turizmu i uslugama smještaja u domaćinstvu

02.10.2018 2 8.082

10 savjeta za bolji booking i zadovoljne goste

Vjerujete da sve radite odlično, a ipak rezevacija nema? Bacite oko na ovih 10 savjeta pa provjerite možete li ipak nešto popraviti i tako povećati broj zadovoljnih gostiju i rezervacija vašeg smještaja

26.02.2018 498

7 elemenata uspješne promotivne ponude koja će povećati broj rezervacija

Uspješna promotivna ponuda smještaja mora biti jasno komunicirana s gostima na više kanala kako bismo promociju isplatili kroz ostvarene rezervacije

28.04.2017 471

8 koraka za uspješan online booking (svake sezone)

Prošlo je vrijeme kada je iznajmljivanje bilo sezonski posao, pripreme za sezonu zapravo nikada ne prestaju kako bismo ostvarili uspješan booking svojih kapaciteta

16.01.2017 999
Učitaj više članaka