Promocija smještaja je skup aktivnosti usmjerenih ka oglašavanju smještajne ponude u svrhu bolje popunjenosti i većih prihoda od turizma.
Epidemiološka situacija ne potiče na akciju, ali sad jest vrijeme za akciju, za promotivne i first minute ponude koje bi nam mogle pomoći da mirnije uplovimo u poslovnu 2021. godinu
26.11.2020 31 3.044Vitamin D se sve češće spominje kao saveznik u borbi protiv koronavirusa – može li biti i saveznik u promociji turističke ponude u krizi?
12.11.2020 39 1.772Utječe li na cijene smještaja samo potražnja ili online agencije nastoje povratiti moć promovirajući što jeftinije objekte pogodujući tako gostima? Hoće li se ovisnost o OTA pokazati pogubnom i je li konačno vrijeme za poslovnu strategiju koja će pojačati direktno bukiranje i kontakt s gostima
04.06.2020 39 3.436Započinje borba za svakog gosta na svjetskom turističkom tržištu – lansirane su brojne kampanje, među njima i ona Hrvatske turističke zajednice. Prisjećamo se nekih od najboljih turističkih promotivnih kampanja koje su bile puno više od dobrih slogana i fotografije
29.05.2020 16 2.752Ljudi žele putovati, žele planirati putovanja. I u ovom trenutku, mnogi su željni dalekih destinacija i pregledavaju naše oglase smještaja. Jesmo li prilagodili sadržaj tih oglasa kako bismo pokazali svojim potencijalnim gostima da pratimo situaciju i brinemo o njihovoj sigurnosti u našim domaćinstvima?
29.04.2020 28 10.374 1`Psihološki okidač´ je ljudska osobina koja nam je zajednička svima, bez obzira na nacionalnu ili kulturološku pripadnost, dob ili interese, a koja nas potiče na akciju. Psihologija gosta proučava te okidače i uči nas kako ih uklopiti u svoju strategiju za promociju smještaja
05.03.2020 101 14.464 2Domaćin na hrvatski način: `Guest review´ još nazivamo `ocjena smještaja´ ili `komentar gosta´. Zašto je važno potaknuti goste da komentiraju našu smještajnu ponudu i kako review pretvoriti u izuzetan marketinški alat za promociju našeg turističkog proizvoda?
23.01.2020 1 2.983Koje su obveze privatnih iznajmljivača u 2020., popularni dodaci smještaju, tehnološki noviteti, gdje oglašavati smještajne kapacitete i druge teme zapakirane u knjižicu na poklon čitateljima, koji traže inspiraciju svojoj kreativnosti i želji da budu još bolji domaćini svojim gostima
24.12.2019 16 7.260 1Upoznali su se na koncertu Pink Floyda u Pragu, a sada iznajmljuju, trenutno najzanimljivije, apartmane u Zagrebu. Kao domaćini Floyd Rooma, Iva Čaleta Pleša i Boris Pleša, spojili su svoju strast i posao u pažljivo ispričanu priču o diferenciranju obiteljskog smještaja
08.07.2019 99 5.028Ivana, Ana, Dora, Katarina, Jadranka... Krasna ženska imena koja se često koriste i kao nazivi apartmana ili kuća za odmor. Jesmo li s takvim imenom smještaja dovoljno prepoznatljivi, hoće li nas gosti zapamtiti i uspjeti pronaći na internetu? Pročitajte što o toj temi piše Natalia...
05.07.2019 30 18.298 1Dajemo li i komadić sebe kad dozvoljavamo da nam jeftini turizam ulazi na sva vrata? Koliko fanova Game of Thrones, koji pohode Dubrovnik, zna da je King's Landing bio zbilja moćan i uzoran grad čijoj bi se organizaciji, diplomaciji i ponosu trebali klanjati prvo svi od našeg vrha vlasti pa do stranaca?
07.06.2019 39 4.740Želite oglašavati smještaj uz proviziju, uz godišnju pretplatu ili ste u potrazi za besplatnim stranicama za oglašavanje apartmana? Ponuda nikada nije bila veća niti raznovrsnija. Koje su najpoznatije strane stranice za promociju turističkih smještajnih kapaciteta na svjetskom tržištu?
08.05.2019 74 32.602 3Par misli uz kavu - Natalia Krešić Lončar: Sve ono što se nama podrazumijeva, drugima bi moglo biti začudo i vrijedno divljenja. Zašto ne bismo prepoznali i promovirali vrijednosti naših običaja, poput ispijanja kave na suncu ili posebnosti hrvatskih domaćina?
25.03.2019 133 6.224Nemate rezervacija, a imate svršeno opremljen apartman na vrhunskoj lokaciji? Kako to? Ako se pronađete samo u jednom od ovih 6 razloga, sretni ste jer imate šansu da popravite svoje poslovne rezultate i povećate broj rezervacija
20.03.2019 112 19.632Natalia Krešić Lončar je svestrana iznajmljivačica, blogerica i vlasnica tvrtke za savjetovanje i marketing u turizmu `Odmor na zadatku´. Razgovarali smo o važnosti domaćina, ulaganjima u kvalitetu i promociju smještaja, zadovoljstvu gostiju i uspjehu njezinih Apartmana Sunčanih, koji su osvojili priznanje `Turistički cvijet´ prošle godine
28.02.2019 431 13.983 1Još razmišljate trebate li otvoriti Facebook stranicu za oglašavanje smještaja?
06.02.2019 97 8.784Channel manager je softver koji nam može značajno olakšati poslovanje i priuštiti nam više slobodnog vremena. Kako channel manager štedi vrijeme i koje su prednosti korištenja ovog softverskog sustava u poslovanju?
30.01.2019 15 8.924Kome i kada je potreban PDV identifikacijski broj? Kako do PDV ID broja i zašto je taj broj uvršten u novi Zakon o ugostiteljstvu? Smijemo li oglašavati smještaj na inozemnim internetskim platformama bez PDV ID broja?
21.11.2018 71 49.991 14Do 9. studenoga je otvoren Javni poziv za nagradu privatnim iznajmljivačima kroz Program brendiranja obiteljskog smještaja "Welcome" za domaćine iz Zadarske županije, u sklopu kojeg se zadarskim domaćinima nude i krediti s kamatama od 4,5 do 0 %
25.10.2018 14 6.096Iznajmljivanje privatnog smještaja u budućnosti bi lako moglo izgledati potpuno drugačije nego danas, a ako otputujemo u nedavnu prošlost, shvatit ćemo da su mnoge stvari tada nezamislive, danas već standard u turizmu i uslugama smještaja u domaćinstvu
02.10.2018 3 7.024Kako povećati popunjenost naših smještajnih kapaciteta u ovoj godini? Najjednostavniji način je postavljanje nekoliko manjih ciljeva koji će nas zajedno dovesti do većeg broja gostiju i bolje zarade od turizma
10.01.2017 101 21.155 1Intervju: Sabina Urbanc iz Fužina koja je osvojila Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku 2016. u kategoriji najboljeg apartmana na kontinentu
24.11.2016 34 17.603 2Dva su osnovna modela promocije smještaja na internetu: oglašavanje s provizijom ili bez nje, ali uz naplatu članarine, najčešće godišnje. Kakvi su trendovi u internetskom oglašavanju smještajnih objekata te koliko isti mogu utjecati na odabir modela za naše turističke kapacitete?
23.02.2016 353 72.227 9