Promocija u turizmu

Promocija u turizmu obuhvaća niz akcija i alata kojima se povećava vidljivost destinacija, turističkih atrakcija i usluga na turističkom tržištu. Promocija u turizmu obuhvaća različite načine dopiranja da ciljnih skupina - internet, film, događa

Turizam u narančastom ili kako u ime turizma uništavamo svoje posebnosti i turističke adute

Narančasta obala Hrvatske na ECDC kartama nas je prestravila. No boja te karte se stalno mijenja i tek je privremeno (nadamo se) upozorenje. Gledano dugoročno, naša obala je već odavno u narančasto obojena zbog nekontrolirane gradnje

16.07.2021 1.822

Ribafish i RokOtok najljepša su promocija hrvatskog turizma, a nema je na stranicama HTZ-a

Kakve veze ima Ribafish s promjenama koje su nužne za kvalitetnu promociju hrvatskog turizma? Zašto na stranicama Hrvatske turističke zajednice - Croatia Full of Life nema objava o projektu RokOtok?

06.07.2021 123 1.750

​Opis nije popis - 10 kreativnih domaćina koji znaju kako opisati svoj smještaj

Opis smještaja je važan. Točka. Pronašli smo deset maštovitih opisa kao inspiraciju nama koji nismo sigurni kako opisati svoj smještaj i predstaviti svoju ponudu riječima...

14.06.2021 5.265
Aktualno:

Suradnja poduzetnika u turizmu: Promocija drugih kao dodatak vlastitoj ponudi smještaja

Mnogi će postaviti pitanje: "Zašto bi baš ja trebao trošiti vlastite resurse i promovirati susjedov restoran, za što je zadužena turistička zajednica ili mjesto?" Odgovor je, Između ostalih razloga, možda i zato što je suradnja u turizmu kroz promociju drugih najjeftinija dodatna vrijednost vašoj ponudi smještaja

05.05.2021 885

Hrvatski otoci - COVID free zone bez adekvatne zdravstvene zaštite i prometnih veza

Priča o jednom brodu koji nije isplovio i o porinuću reklamne kampanje Ministarstva turizma i sporta pod nazivom "Hrvatski otoci - COVID free zone"

17.04.2021 1.790

7 kriterija za prepoznavanje najbolje stranice za oglašavanje apartmana, soba i kuća za odmor

Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja je potreban jer je oglašivača sve više, a tržište sve zahtjevnije. Lakše ćemo prepoznati najbolje stranice za oglašavanje apartmana ako obratimo pažnju na sedam osnovnih praksi koje u svojem poslovanju primjenjuju uspješni internetski oglašivači

15.04.2021 3.025

Manje posla i brige oko neizvjesne sezone, više gostiju i prihoda - moguće je uz usluge full-service agencija

Domaća tvrtka Virtus upravljanje sa svojim poznatim brendom Molo Longo, uz usluge full-service agencije, nudi i kvalitetnu promociju i sustav rezervacije smještaja

06.04.2021 417 9.135

Popunjenost može biti veća i do 40 posto uz kvalitetne fotografije apartmana i kuća za odmor

U promociji smještajnih kapaciteta, fotografija je sve. Dobro, možda ne baš sve, ima nešto i u ocjenama smještaja ili cijeni, ali bez dobre (naslovne) fotografije, gost teško da će ući u naš oglas i primijetiti sve one sjajne stvari koje nudimo

01.03.2021 4.075

Safe stay in Croatia: O sigurnom boravku u Hrvatskoj i nesigurnom oporavku turizma u 2021.

Ministrica turizma Brnjac i direktor HTZ-a Staničić predstavili projekt Safe stay in Croatia. Ne možemo biti sigurni u uspjeh iduće sezone, ali znamo da je Hrvatska je šesta najsigurnija zemlja u Europi po stopi kriminala, zbog čega bi sigurnost mogla biti naš adut u borbi za goste u idućim sezonama

25.02.2021 3.067

​Važnost ujednačene cijene smještaja kroz sve prodajne kanale

Danas gosti aktivno pregledavaju smještaj u kojem planiraju ljetovati i zato je važno da su cijene smještaja na svim prodajnim kanalima jednake...

15.02.2021 1.714

Oglašavanje smještaja u Facebook grupama: Je li takva promocija zaista besplatna?

Kako i zašto oglašavati smještaj u Facebook grupama? Koje su prednosti, a koji nedostaci takvog oglašavanja? Plaća li se članstvo u Facebook grupama za oglašavanje smještaja?

04.02.2021 374 7.373

Kako uloviti rezervacije smještaja za 2021. godinu?

Epidemiološka situacija ne potiče na akciju, ali sad jest vrijeme za akciju, za promotivne i first minute ponude koje bi nam mogle pomoći da mirnije uplovimo u poslovnu 2021. godinu

26.11.2020 5.719

Vitamin D – jača imunitet i pomaže u promociji turističkog smještaja

Vitamin D se sve češće spominje kao saveznik u borbi protiv koronavirusa – može li biti i saveznik u promociji turističke ponude u krizi?

12.11.2020 3.279

Promocija smještaja uz proviziju (OTA) ili direktno bukiranje – je li vrijeme za novu poslovnu strategiju

Utječe li na cijene smještaja samo potražnja ili online agencije nastoje povratiti moć promovirajući što jeftinije objekte pogodujući tako gostima? Hoće li se ovisnost o OTA pokazati pogubnom i je li konačno vrijeme za poslovnu strategiju koja će pojačati direktno bukiranje i kontakt s gostima

04.06.2020 4.277

7 domišljatih turističkih promotivnih kampanja koje su osvojile svijet

Započinje borba za svakog gosta na svjetskom turističkom tržištu – lansirane su brojne kampanje, među njima i ona Hrvatske turističke zajednice. Prisjećamo se nekih od najboljih turističkih promotivnih kampanja koje su bile puno više od dobrih slogana i fotografije

29.05.2020 4.163

Oglašavanje smještaja u pandemiji: U oglasu pokažimo brigu o sigurnosti gostiju

Ljudi žele putovati, žele planirati putovanja. I u ovom trenutku, mnogi su željni dalekih destinacija i pregledavaju naše oglase smještaja. Jesmo li prilagodili sadržaj tih oglasa kako bismo pokazali svojim potencijalnim gostima da pratimo situaciju i brinemo o njihovoj sigurnosti u našim domaćinstvima?

29.04.2020 11.427 1

Psihologija gosta: 5 psiholoških okidača za bolju promociju našeg smještaja

`Psihološki okidač´ je ljudska osobina koja nam je zajednička svima, bez obzira na nacionalnu ili kulturološku pripadnost, dob ili interese, a koja nas potiče na akciju. Psihologija gosta proučava te okidače i uči nas kako ih uklopiti u svoju strategiju za promociju smještaja

05.03.2020 17.671 2

Guest review - mač s dvije oštrice ili neodvojivi dio današnjeg iskustva putovanja

Domaćin na hrvatski način: `Guest review´ još nazivamo `ocjena smještaja´ ili `komentar gosta´. Zašto je važno potaknuti goste da komentiraju našu smještajnu ponudu i kako review pretvoriti u izuzetan marketinški alat za promociju našeg turističkog proizvoda?

23.01.2020 3.920

Poklon čitateljima: Popularne teme u 2019. i obveze privatnih iznajmljivača u 2020. godini

Koje su obveze privatnih iznajmljivača u 2020., popularni dodaci smještaju, tehnološki noviteti, gdje oglašavati smještajne kapacitete i druge teme zapakirane u knjižicu na poklon čitateljima, koji traže inspiraciju svojoj kreativnosti i želji da budu još bolji domaćini svojim gostima

24.12.2019 8.299 1

Dani hrvatskog turizma prvi put u Slavoniji - program će se odvijati u čak 7 gradova

Dani hrvatskog turizma (DHT) 2019. će se održati od 2. do 4. listopada u pet slavonskih županija. Objavljen je program koji prezentira turističku ponudu čak sedam slavonskih gradova, a prijave za sudjelovanje su otvorene do 29. rujna

12.09.2019 4.473

​Domaćin na hrvatski način: Kako nazvati apartman?

Ivana, Ana, Dora, Katarina, Jadranka... Krasna ženska imena koja se često koriste i kao nazivi apartmana ili kuća za odmor. Jesmo li s takvim imenom smještaja dovoljno prepoznatljivi, hoće li nas gosti zapamtiti i uspjeti pronaći na internetu? Pročitajte što o toj temi piše Natalia...

05.07.2019 23.167 1

Domaćin na hrvatski način: Instagramiziraj se ili nestani?!

Dajemo li i komadić sebe kad dozvoljavamo da nam jeftini turizam ulazi na sva vrata? Koliko fanova Game of Thrones, koji pohode Dubrovnik, zna da je King's Landing bio zbilja moćan i uzoran grad čijoj bi se organizaciji, diplomaciji i ponosu trebali klanjati prvo svi od našeg vrha vlasti pa do stranaca?

07.06.2019 5.617

30+ stranih stranica za oglašavanje smještaja - uz proviziju, bez i besplatno

Želite oglašavati smještaj uz proviziju, uz godišnju pretplatu ili ste u potrazi za besplatnim stranicama za oglašavanje apartmana? Ponuda nikada nije bila veća niti raznovrsnija. Koje su najpoznatije strane stranice za promociju turističkih smještajnih kapaciteta na svjetskom tržištu?

08.05.2019 43.140 3

Domaćin na hrvatski način

Par misli uz kavu - Natalia Krešić Lončar: Sve ono što se nama podrazumijeva, drugima bi moglo biti začudo i vrijedno divljenja. Zašto ne bismo prepoznali i promovirali vrijednosti naših običaja, poput ispijanja kave na suncu ili posebnosti hrvatskih domaćina?

25.03.2019 105 7.589

6 razloga zbog kojih nikad nećete uspjeti povećati broj rezervacija

Nemate rezervacija, a imate svršeno opremljen apartman na vrhunskoj lokaciji? Kako to? Ako se pronađete samo u jednom od ovih 6 razloga, sretni ste jer imate šansu da popravite svoje poslovne rezultate i povećate broj rezervacija

20.03.2019 21.589
Posljednji komentari

Medico Home madraci: Osiguraj gostima dobar san za pun apartman svaki dan

Medico Home madraci s besplatnom dostavom u čitavoj Hrvatskoj i besplatnim povratom u slučaju nezadovoljstva: Znamo svi koliko kvaliteta madraca utječe na kvalitetan i dostatan san, a kvalitetan san na energiju i dobro raspoloženje. Znamo li koliko je čvrsto povezano zadovoljstvo gosta s kvalitetom madraca u apartmanu?

06.11.2018 32 27.707

Na ovogodišnji Zagreb Tourfilm festival prijavljeno čak 807 filmova iz 91 zemlje

U kinu Kaptol centra u Zagrebu će se od 10. do 12. listopada održati 7. Zagreb Tourfilm festival - međunarodni festival turističkog filma. Projekcije počinju 11.10. u 11 sati, a ulaz je besplatan za sve posjetitelje

09.10.2018 2.930 1

7 elemenata uspješne promotivne ponude koja će povećati broj rezervacija

Uspješna promotivna ponuda smještaja mora biti jasno komunicirana s gostima na više kanala kako bismo promociju isplatili kroz ostvarene rezervacije

28.04.2017 471

8 koraka za uspješan online booking (svake sezone)

Prošlo je vrijeme kada je iznajmljivanje bilo sezonski posao, pripreme za sezonu zapravo nikada ne prestaju kako bismo ostvarili uspješan booking svojih kapaciteta

16.01.2017 999

5 razloga zašto je Facebook bolji od Google AdWordsa za oglašavanje smještaja

Facebook ili Google AdWords? Gdje uložiti svoj novac i kako možemo uloženo vratiti kroz oglašavanje i komuniciranje s potencijalnim gostima?

06.09.2015 564