Nišni turizam je pojam koji označava specijaliziranu turističku ponudu za ciljana tržišta. Nišni turizam nazivamo još i specifičnim oblikom turizma.
Regenerativni turizam je obrana od destruktivnih učinaka masovnog turizma i temelj nove Strategije razvoja turizma grada Šibenika do 2030. koju je, u četvrtak 29. travnja, predstavila autorica i znanstvenica dr. sc. Irena Ateljević
29.04.2022 66 1.032Šumska kupka je sve atraktivnija aktivnost zbog dokazanog blagotvornog učinka za ljudsko zdravlje. S gotovo polovicom površine Hrvatske pod šumama, imamo potencijal za razvoj ove turističke niše, koja ne samo da dovodi goste, već i pomaže sačuvati šume
27.04.2022 124 946Medicinski turizam, kao jedan od najbrže rastućih segmenata turizma, ima svoje zvijezde. Jedna od njih je i nama konkurentna mediteranska zemlja. Zbog čega je Turska top destinacija medicinskog turizma u Europi?
21.04.2022 662U petak 8. travnja lansiran je još jedan komercijalni let do Međunarodne svemirske postaje, a članovi posade su platili oko 55 milijuna po osobi za povratnu kartu i 8-dnevni smještaj u orbiti. Svemirski turizam je ipak nešto starijeg datuma sa začecima u desetljećima s kraja prošlog stoljeća...
14.04.2022 3 1.148Nišni turizam je proizašao iz pojma nišni marketing. Za razliku od masovnog, nišni marketing razvija strategiju za mali homogeni dio tržišta. Analogno, nišni turizam razvija i promovira specifične turističke proizvode namijenjene turistima posebnih interesa pa su iz takve prakse proizašle brojne vrste turizma. Izbrojili smo ih čak 73!
07.04.2022 25 2.120 2Maslinarstvo i turizam mogu zajedno stvoriti niz neodoljivih turističkih proizvoda koji spajaju gastronomiju, zdravlje, kreativnost i proizvodnju u ruralnim prostorima Hrvatske
21.02.2022 41 1.554Što točno znači ribolovni turizam? Koji su propisi kojima je regulirana turistička ribolovna aktivnost? Kako privatni iznajmljivači iz mogu uklopiti ribolovni turizam u svoju ponudu i promociju?
20.01.2022 23 2.417Okusi hrvatske tradicije su vrijedan projekt turističke valorizacije domaće gastro ponude, u sklopu kojeg 108 restorana u raznim dijelovima Hrvatske nude posebne menije do 28. studenoga. Prigodne cijene se kreću od 75 do 195 kuna za tri slijeda specijaliteta tradicijske kuhinje
15.11.2021 29 2.972Sve je veća popularnost nerazvikanih destinacija koje mogu ponuditi privatnost kao turistički proizvod i novu vrstu luksuza. Na tom tragu, bili smo u Požeško-slavonskoj županiji i otkrili ogroman potencijal za razvoj posebnih oblika turizma
15.06.2021 7 2.676U posljednjih 5 godina, domaća se proizvodnja vina prepolovila, a uvoz udvostručio. Iako se veliki dio vina domaćih proizvođača plasira kroz turizam, nedovoljna je sinergija između sektora kako bi domaće vino bilo prepoznatljivije, a turistička ponuda bogatija. Ima i svijetlih primjera razvoja vinskog turizma u Hrvatskoj
16.09.2020 55 8.686Last chance tourism (LCT), što bismo mogli prevesti kao turizam posljednje šanse, vodi nas u predjele koji nestaju pod utjecajem klimatskih promjena i nudi doživljaje koje suvremeni način života briše. Imamo li i mi u Hrvatskoj takvih odredišta?
31.08.2020 101 5.169