Ideje i trendovi
4 17.2K

Pozitivna komunikacija - ključ uspjeha u turizmu

Početak prosinca svake godine nam donosi i miris blagdanskih kolača uz koje se prisjećamo onih kojima dugujemo još jednu sretnu i uspješnu godinu, bilo na osobnom, bilo na poslovnom planu. Zahvalimo im blagdanskom čestitkom

Ovo je priča o čestitkama, o blagdanskim željama koje šaljemo po svijetu kako bismo pokazali da nam je stalo. Ovo može biti i priča o golubu, jednom posebnom golubu kojeg bismo mogli nazvati Winston. Svi znamo da su nekada golubovi bili osnovni alat za komunikaciju na daljinu. Ova priča ne seže daleko u prošlost, dogodilo se to prije par godina. Winston je imao jedanaest i pol mjeseci kada je za jedan sat i osam minuta prevalio 80 kilometara udaljenosti kako bi prenio 4 GB podataka zavezanih za svoju nožicu. U jednakom vremenu, preko ADSL veze je preneseno tek 4% istih tih podataka u toj zemlji. Tako je Winston svojom fascinantnom sposobnošću pomogao da se ukaže na problem spore internetske veze u Južnoafričkoj Republici. Veći dio svijeta nema takvih problema i potrebno je odvojiti tek malo vremena da bi vrlo brzo i sigurno poslali pozdrave, pisma ili čestitke. Iskoristimo to!
 

Slanje pozdrava, pisama i čestitki, nikada nije bilo brže, jeftinije ni jednostavnije.

Iznajmljivači u turizmu svjesni su prednosti interneta u poslovanju, posebice prilikom rezervacije smještaja. Briga o gostu koja uključuje pravodobno pružanje informacija o smještaju, ne prestaje onda kada se gost odjavi iz apartmana, sobe ili kuće za odmor. I tijekom godine, dok pripremamo iduću sezonu, kontaktiramo svoje goste, bilo da im šaljemo molbe za ocjene smještaja u svrhu unaprjeđenja naše usluge, ili im šaljemo pozdrave i blagdanske čestitke.

Krajem svake godine analiziramo proteklu, kako u osobnom, tako i u poslovnom planu. Ujedno je to i vrijeme da pokažemo zahvalnost za sve ono dobro što smo iskusili te da krenemo puni optimizma u novu poslovnu godinu. Da pokažemo zahvalnost gostima i suradnicima koji su nam pomogli u protekloj godini da ostvarimo zadovoljavajuće poslovne rezultate.

Blagdansku čestitku možemo objaviti i na društvenim mrežama, ali će se ona vjerojatno izgubiti u moru sličnih virtualnih pozdrava. Možemo je poslati pojedinačno svakom gostu putem e-maila ili čak u fizičkom obliku, onako kako su nekada čestitke zatrpavale poštanske sandučiće uz ulaze naših domova u ovo doba godine. Neki od nas će se možda odlučiti i na slanje simboličnih poslovnih poklona uz čestitku.
 

Bez obzira na način slanja čestitke, važno je da njen sadržaj ne bude isključivo vaša reklama.

Čestitka je izraz brige i zahvalnosti i trebala bi ostati takva. Preveliki logotipi i slogani, umanjuju vrijednost pozitivne komunikacije koju želite ostvariti slanjem blagdanske čestitke. No, ipak, nemojmo se zavaravati, čestitka je dio marketinške akcije koju provodi svaki ozbiljan poslovni subjekt.

S obzirom na to da su većina iznajmljivača u Hrvatskoj pružatelji usluge u kućanstvima, neka i vaše čestitke ostanu domaće i jednostavne. Pokušajte svakoj od njih dodati osobnu notu, ali ostanite kratki s jasnom porukom. Možda da uz čestitku pošaljete recept za neko hrvatsko blagdansko jelo ili kratku crticu o kakvom domaćem blagdanskom običaju? Vaš bivši/budući gost će prepoznati i cijeniti vašu pažnju!



Priloženu čestitku možete preuzeti ovdje i proslijediti je svojim partnerima i gostima. Za to vam ne treba golub pismonoša, jednostavno je ubacite u e-mail poruku i pustite da odjedri na elektronskim valovima ususret novom ljetu i dobrim željama.
Spremi

Koliko trebaju iznositi brzine interneta u apartmanu i zašto?

Ljeto bez dosadnih krvopija: Recept za prirodno sredstvo protiv komaraca kućne izrade

Rekordna visina prihoda od turizma, dobit sektora ugrožena rastom cijena energenata

Ako se po jutru dan poznaje, na pragu smo sjajne sezone

Đir od Španjolske do Pule: Koliko je "pametna" gradnja novih hotela?

​Presvlake za stolice: Kako odabrati najbolje presvlake i koliko doprinose ugodnom dojmu?

Ribafish i RokOtok najljepša su promocija hrvatskog turizma, a nema je na stranicama HTZ-a

Kako privući rezervacije za rujan i listopad?

4 komentara Uključi se u raspravu
Marina - Sv.Filip i Jakov 04.12.2015 21:03
Odlican podsjetnik,hvala
Gordana - Umag 08.12.2015 12:29
Super čestitka, poslat ću je svojim gostima, hvala.
Ivana - Supetar 10.12.2015 19:38
Vrlo simpatična čestitka.
Mirko - Vrsi Mulo 01.01.2016 15:33
Blago nama dok imamo vas. Hvala za prekrasne ideje i sve najbolje cijeloj ekipi. Sretno i veselo.
Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Koliko nam je važna ocjena gosta?

Pozitivna komunikacija – učinkovito odgovaranje na upite gostiju

Popularno: