Brendiranje destinacije

Brendiranje destinacije je kreiranje identiteta mjesta u svrhu bolje promocije i prepoznatljivosti na turističkim tržištima. Brendiranje destinacije se provodi kroz interpretaciju doživljaja mjesta, koje je drugačije, nezaboravno, vrijedno posjeta.

Voda Malih Divova - sjajan primjer povezivanja na lokalnoj razini u promociji i očuvanju prirodne baštine

Zašto su Dalmatinci toliko visoki? Inicijativa Voda Malih Divova ima odgovore pa povezuje turističke dionike u promociji i zaštiti pitke vode Šibensko-kninske županije. Zašto i kako uključiti se?

25.03.2024 168 1.391

Dalmatia Storytelling Destination: YouTube premijera promotivnih turističkih videa

U sklopu projekta Dalmatia Storytelling Destination, YouTube promocija u svrhu pričanja zanimljivih priča, koje bi mogle biti motiv za 365 dana turističkih dolazaka u Splitsko-dalmatinsku županiju. I vi možete poslati svoju priču...

29.03.2023 27 3.992

Hrvatska među najpopularnijm svjetskim turističkim odredištima u 2023. kao dio Balkana

Nijemci najradije putuju u Tursku, Španjolsku, Grčku, Egipat i Portugal, dok je Hrvatska na Forbesovoj listi najpopularnijih odredišta na svijetu - kao dio Balkana

09.03.2023 3.012
Aktualno:

Dalmatinska janjetina dobila oznaku izvornosti, a ovčari moraju iseliti ovce koje smetaju turistima

Dalmatinska janjetina dobila zaštićenu oznaku izvornosti i zemljopisnog podrijetla. Stočara je sve manje, turista sve više. Ovce, kao ovce, bleje i uznemiravaju goste koji bi ipak janjetinu slasnu jeli. Evo prilike za brendiranje i pomirenje dvije važne gospodarske grane

08.03.2023 852 3.600

Hrvatska - mala zemlja s dugačkim popisom nematerijalne kulturne baštine

Popis hrvatske nematerijalne kulturne baštine je škrinja blaga u koju moramo zaviriti kako bismo svojim gostima mogli pokazati sve vrijednosti naše tradicije i ljepotu baštine

28.02.2023 27 3.718

Osmo svjetsko čudo ugroženo zbog klimatskih promjena

Osmo svjetsko čudo, izgrađeno ljudskom rukom prije 2000 godina, sada ruši priroda. Napuštaju ga lokalci zbog bolje zarade od građevine i turizma

23.02.2023 3.734

Šibeniku se turizam ne događa - trostruko više noćenja na novogodišnjem dočeku nego 2019.

Stalan rast interesa turista je rezultat ulaganja u turističku ponudu. Prostora za napredak još ima - pokazuje to i šibenski doček nove godine kada je, uz izuzetno velik broj gostiju, zakazala sinergija na lokalnoj razini i ponuda ugostiteljskih objekata i sličnog sadržaja poslije slavlja

16.01.2023 1 2.220

​Romantično putovanje na Bali - može, ali ne za izvanbračne parove

Indonezijski parlament zabranjuje izvanbračni seks za građane, ali i za posjetitelje. Postoji kvaka, ne odgađajte odmah planove za romantično putovanje na Bali...

13.12.2022 4.372

Kamo na jesenovanje ili kad ćemo Hrvatsku ucrtati u mape najboljih jesenskih destinacija u Europi

Zašto bi Hrvatska bila samo europsko ljetovalište kad imamo toliko atraktivnih destinacija za jesenovanje? Gotovo svaka regija ima adute za zanimljivo jesensko putovanje - od Kontinentalne Hrvatske, odjevene u šarenilo jesenjih krošnji, do obale koja konačno diše, dok u moru se melankolija kraja ljeta topi

23.09.2022 6.158

Đir od Španjolske do Pule: Koliko je "pametna" gradnja novih hotela?

Najnoviji slučaj gradnje novog hotela u Puli koji je podigao građane na noge, potakao nas je na promišljanje koliko je "pametno" graditi nove hotele. Osvrnuli smo se na primjer Barcelone koja se, u borbi protiv masovnog turizma, transformira u pametni grad i primjer za druge španjolske gradove koji sve manje grade, a više revitaliziraju postojeće objekte

15.07.2022 144 5.841

10 najbizarnijih turističkih atrakcija na svijetu

Od kupanja u vinu i rakiji u Japanu do vjenčanja u staklenoj crkvi u obliku cipele na Tajvanu - koja su to najluđa mjesta koja privlače turiste i spadaju među najbizarnije turističke atrakcije na svijetu?

06.03.2022 6.442

25 najposjećenijih zemalja na svijetu po broju dolazaka stranih turista

Polovica od 25 najposjećenijih zemalja na svijetu se nalazi u Europi. Među njima je i Hrvatska, i to kao zemlja s najmanjim brojem stanovnika, ali velikim brojem dolazaka stranih turista

14.09.2021 4 32.850

Turizam u narančastom ili kako u ime turizma uništavamo svoje posebnosti i turističke adute

Narančasta obala Hrvatske na ECDC kartama nas je prestravila. No boja te karte se stalno mijenja i tek je privremeno (nadamo se) upozorenje. Gledano dugoročno, naša obala je već odavno u narančasto obojena zbog nekontrolirane gradnje

16.07.2021 149 10.473

Silvija Podoljak: Turistički aduti Slavonije su brižno gostoprimstvo, aktivni turizam, kultura i sjajna enogastronomija

Što se u požeškom kraju može doživjeti i koji su sve turistički aduti Slavonije, otkrila nam je Silvija Podoljak, direktorica Turističke zajednice grada Požege

16.06.2021 150 10.714

Vinski turizam u Hrvatskoj: Zanemareni potencijal u doba sve većeg uvoza i manje domaće proizvodnje vina

U posljednjih 5 godina, domaća se proizvodnja vina prepolovila, a uvoz udvostručio. Iako se veliki dio vina domaćih proizvođača plasira kroz turizam, nedovoljna je sinergija između sektora kako bi domaće vino bilo prepoznatljivije, a turistička ponuda bogatija. Ima i svijetlih primjera razvoja vinskog turizma u Hrvatskoj

16.09.2020 55 15.915

Lošinjska TZ ima protokol u slučaju sumnje na zarazu gosta koronavirusom: "Nitko neće ostati sam!"

Brza koordinacija službi, dezinfekcija prostorija, financijska nadoknada štete iznajmljivaču i troška samoizolacije gostu, tek su neke odrednice protokola kojeg su skrojili lošinjska TZ u sinergiji s nadležnim i lokalnim dionicima u slučaju sumnje na zarazu gosta koronavirusom u destinaciji. O protokolu smo razgovarali s Daliborom Cvitkovićem, direktorom TZ grada Malog Lošinja

03.06.2020 490 26.820

Lošinj ujedinjen u promociji destinacije - brojni privatni iznajmljivači uključeni u akciju "Ferry free"

U sklopu kampanje "Lošinj - vaša otočna oaza" je i akcija "Ferry free" kao odgovor na trenutnu pandemijsku krizu, a kojom se osigurava besplatan trajekt za sve goste koji rezerviraju minimalno 7 noćenja u rujnu

02.06.2020 12 8.536

Uskrsna pogača – recept iz kuharica naših baka

Uskrsna pogača, pinca, jajarica, sirnica, sve ove riječi označavaju vrstu slatkog kruha, čiji miris i okus volimo. A miris pogače najčešće očara naša čula u vrijeme Uskrsa, iako se peče i u ostatku godine. Otkad je pogača simbol najznačajnijeg kršćanskog blagdana i zašto recepte za uskrsnu pogaču toliko volimo?

09.04.2020 10 79.541

Hrvatski domaćin: Privatni smještaj je naša posebnost - brendirajmo ga

Airbnb, Booking, Expedia, TripAdvisor i kineska Tujia ostvaruju 73% globalnih bruto rezervacija nekretnina za kratkoročni najam. I dok se kod nas uporno diže hajka na privatne iznajmljivače, izvan naših granica traje bitka za svaki komadić tržišta privatnog smještaja...

28.02.2020 9 10.012

Dani hrvatskog turizma prvi put u Slavoniji - program će se odvijati u čak 7 gradova

Dani hrvatskog turizma (DHT) 2019. će se održati od 2. do 4. listopada u pet slavonskih županija. Objavljen je program koji prezentira turističku ponudu čak sedam slavonskih gradova, a prijave za sudjelovanje su otvorene do 29. rujna

12.09.2019 8.307

Domaćin na hrvatski način

Par misli uz kavu - Natalia Krešić Lončar: Sve ono što se nama podrazumijeva, drugima bi moglo biti začudo i vrijedno divljenja. Zašto ne bismo prepoznali i promovirali vrijednosti naših običaja, poput ispijanja kave na suncu ili posebnosti hrvatskih domaćina?

25.03.2019 152 13.181

IQM VODICE: Suradnjom do kvalitetnije turističke ponude, zadovoljnijih gostiju i stanovnika

Prezentacija projekta ​IQM VODICE za privatne iznajmljivače će se održati u utorak, 4. prosinca 2018. godine, u 18 sati u hotelu Punta u Vodicama. Vodičkim domaćinima će biti predstavljen sustav upravljanja kvalitetom destinacije uz mogućnosti promocije privatnog smještaja i kartice s popustima za iznajmljivače

27.11.2018 4 7.899

Brendiranje Slavonije kao jedne destinacije za cjelogodišnji turizam

Ministar turizma Gari Cappelli, u Osijeku 2. srpnja, potpisao sporazum vrijedan 612 tisuća kuna, na tragu dosadašnjih 37,5 milijuna kuna uloženih u kontinentalni turizam

03.07.2018 13.715

Turizam Gorskog Kotara: Dovoljno ludi i dovoljno snažni idu naprijed

U Mrkoplju, 17. travnja 2018., održan susret goranskih iznajmljivača i proizvođača autohtonih proizvoda u organizaciji TZ-ova Gorskoga Kotara. Veliki odaziv je tek prvi korak ka povezivanju i suradnji za bolje poslovanje i brendiranje goranske turističke ponude

19.04.2018 85 26.507

Iška kraljica: Preko snijega do opreme za preostalih osam učenika osnovne škole u Velom Ižu

Spektakularna noćna skijaška utrka na otoku Ižu će se održati 23. prosinca. Iz razgovora sa Sinišom Kulišićem, predsjednikom MO Veli Iž, saznajemo kako će Iž dobiti svoju prvu snježnu kraljicu, a osam otočkih školaraca novu opremu od prihoda spektakla

04.12.2017 260 16.366 1
Posljednji komentari

​Horizontalno povezivanje: Dan otvorenih vrata obiteljskog smještaja Općine Dobrinj

Dani otvorenih vrata obiteljskog smještaja 28. listopada u Dobrinju su prilika za horizontalno povezivanje i upoznavanje izvrsnih domaćina otoka Krka te pronalaženje ideja za unapređenje vlastitog poslovanja u turizmu

27.10.2017 1 8.775

`Da bi bili puni čitavu godinu, moramo neprestano pričati priče, utemeljene i iskrene´

Razgovor s Jasminom Krkić Poznić, vlasnicom obiteljskog smještaja Maksimilian iz Osijeka, otkriva kako se u Slavoniji i Baranji može živjeti od turizma i kako privatni iznajmljivači mogu sudjelovati u brendiranju destinacije

06.02.2017 798 63.059

Što je nacionalni program unapređenja obiteljskog smještaja?

Nacionalni program unapređenja obiteljskog smještaja je razvojna strategija iz 2013. za podizanje kvalitete smještajne ponude i bolju promociju na međunarodnom tržištu, u svrhu povećanja prosječne potrošnje turista i sprečavanje štetnih utjecaja masovnog turizma

30.01.2017 35 14.852

Ponudimo domaće: Salenjaci - najpoznatija slastica kontinentalne Hrvatske

Salenjaci su domaći kolači koji se najviše peku u adventsko vrijeme. Sastoje se od mnogo slojeva tijesta u čiju pripremu je uloženo puno vremena i pažnje te domaćih sastojaka. Isto je potrebno i za autentičnu turističku priču

26.12.2016 139 21.381

Božićni običaji u Hrvatskoj - što ćemo jesti za blagdane?

Božićni običaji u Hrvatskoj sve više nalikuju na one u svijetu. Ipak, postoje navade koje još uvijek njegujemo, ponajviše u ruralnim sredinama, te tradicionalna božićna jela koja se ponešto razlikuju među regijama Lijepe naše

22.12.2016 36 78.547 2

`Ljubaznost se isplati i to ne samo financijski, mnogi moji gosti su mi postali i dobri prijatelji´

Intervju: Sabina Urbanc iz Fužina koja je osvojila Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku 2016. u kategoriji najboljeg apartmana na kontinentu

24.11.2016 34 41.452 2
Učitaj više članaka