Brendiranje destinacije je kreiranje identiteta mjesta u svrhu bolje promocije i prepoznatljivosti na turističkim tržištima. Brendiranje destinacije se provodi kroz interpretaciju doživljaja mjesta, koje je drugačije, nezaboravno, vrijedno posjeta.
Stalan rast interesa turista je rezultat ulaganja u turističku ponudu. Prostora za napredak još ima - pokazuje to i šibenski doček nove godine kada je, uz izuzetno velik broj gostiju, zakazala sinergija na lokalnoj razini i ponuda ugostiteljskih objekata i sličnog sadržaja poslije slavlja
16.01.2023 1 364Indonezijski parlament zabranjuje izvanbračni seks za građane, ali i za posjetitelje. Postoji kvaka, ne odgađajte odmah planove za romantično putovanje na Bali...
13.12.2022 654Zašto bi Hrvatska bila samo europsko ljetovalište kad imamo toliko atraktivnih destinacija za jesenovanje? Gotovo svaka regija ima adute za zanimljivo jesensko putovanje - od Kontinentalne Hrvatske, odjevene u šarenilo jesenjih krošnji, do obale koja konačno diše, dok u moru se melankolija kraja ljeta topi
23.09.2022 1.710Najnoviji slučaj gradnje novog hotela u Puli koji je podigao građane na noge, potakao nas je na promišljanje koliko je "pametno" graditi nove hotele. Osvrnuli smo se na primjer Barcelone koja se, u borbi protiv masovnog turizma, transformira u pametni grad i primjer za druge španjolske gradove koji sve manje grade, a više revitaliziraju postojeće objekte
15.07.2022 144 3.577Od kupanja u vinu i rakiji u Japanu do vjenčanja u staklenoj crkvi u obliku cipele na Tajvanu - koja su to najluđa mjesta koja privlače turiste i spadaju među najbizarnije turističke atrakcije na svijetu?
06.03.2022 2.720Polovica od 25 najposjećenijih zemalja na svijetu se nalazi u Europi. Među njima je i Hrvatska, i to kao zemlja s najmanjim brojem stanovnika, ali velikim brojem dolazaka stranih turista
14.09.2021 3 12.171Narančasta obala Hrvatske na ECDC kartama nas je prestravila. No boja te karte se stalno mijenja i tek je privremeno (nadamo se) upozorenje. Gledano dugoročno, naša obala je već odavno u narančasto obojena zbog nekontrolirane gradnje
16.07.2021 149 8.140Što se u požeškom kraju može doživjeti i koji su sve turistički aduti Slavonije, otkrila nam je Silvija Podoljak, direktorica Turističke zajednice grada Požege
16.06.2021 150 7.232U posljednjih 5 godina, domaća se proizvodnja vina prepolovila, a uvoz udvostručio. Iako se veliki dio vina domaćih proizvođača plasira kroz turizam, nedovoljna je sinergija između sektora kako bi domaće vino bilo prepoznatljivije, a turistička ponuda bogatija. Ima i svijetlih primjera razvoja vinskog turizma u Hrvatskoj
16.09.2020 55 11.338Brza koordinacija službi, dezinfekcija prostorija, financijska nadoknada štete iznajmljivaču i troška samoizolacije gostu, tek su neke odrednice protokola kojeg su skrojili lošinjska TZ u sinergiji s nadležnim i lokalnim dionicima u slučaju sumnje na zarazu gosta koronavirusom u destinaciji. O protokolu smo razgovarali s Daliborom Cvitkovićem, direktorom TZ grada Malog Lošinja
03.06.2020 490 23.868U sklopu kampanje "Lošinj - vaša otočna oaza" je i akcija "Ferry free" kao odgovor na trenutnu pandemijsku krizu, a kojom se osigurava besplatan trajekt za sve goste koji rezerviraju minimalno 7 noćenja u rujnu
02.06.2020 12 6.498Uskrsna pogača, pinca, jajarica, sirnica, sve ove riječi označavaju vrstu slatkog kruha, čiji miris i okus volimo. A miris pogače najčešće očara naša čula u vrijeme Uskrsa, iako se peče i u ostatku godine. Otkad je pogača simbol najznačajnijeg kršćanskog blagdana i zašto recepte za uskrsnu pogaču toliko volimo?
09.04.2020 9 50.738Airbnb, Booking, Expedia, TripAdvisor i kineska Tujia ostvaruju 73% globalnih bruto rezervacija nekretnina za kratkoročni najam. I dok se kod nas uporno diže hajka na privatne iznajmljivače, izvan naših granica traje bitka za svaki komadić tržišta privatnog smještaja...
28.02.2020 26 6.896Dani hrvatskog turizma (DHT) 2019. će se održati od 2. do 4. listopada u pet slavonskih županija. Objavljen je program koji prezentira turističku ponudu čak sedam slavonskih gradova, a prijave za sudjelovanje su otvorene do 29. rujna
12.09.2019 6.239Par misli uz kavu - Natalia Krešić Lončar: Sve ono što se nama podrazumijeva, drugima bi moglo biti začudo i vrijedno divljenja. Zašto ne bismo prepoznali i promovirali vrijednosti naših običaja, poput ispijanja kave na suncu ili posebnosti hrvatskih domaćina?
25.03.2019 152 11.085Prezentacija projekta IQM VODICE za privatne iznajmljivače će se održati u utorak, 4. prosinca 2018. godine, u 18 sati u hotelu Punta u Vodicama. Vodičkim domaćinima će biti predstavljen sustav upravljanja kvalitetom destinacije uz mogućnosti promocije privatnog smještaja i kartice s popustima za iznajmljivače
27.11.2018 4 5.847Ministar turizma Gari Cappelli, u Osijeku 2. srpnja, potpisao sporazum vrijedan 612 tisuća kuna, na tragu dosadašnjih 37,5 milijuna kuna uloženih u kontinentalni turizam
03.07.2018 11.054U Mrkoplju, 17. travnja 2018., održan susret goranskih iznajmljivača i proizvođača autohtonih proizvoda u organizaciji TZ-ova Gorskoga Kotara. Veliki odaziv je tek prvi korak ka povezivanju i suradnji za bolje poslovanje i brendiranje goranske turističke ponude
19.04.2018 85 22.138Spektakularna noćna skijaška utrka na otoku Ižu će se održati 23. prosinca. Iz razgovora sa Sinišom Kulišićem, predsjednikom MO Veli Iž, saznajemo kako će Iž dobiti svoju prvu snježnu kraljicu, a osam otočkih školaraca novu opremu od prihoda spektakla
04.12.2017 260 13.118 1Dani otvorenih vrata obiteljskog smještaja 28. listopada u Dobrinju su prilika za horizontalno povezivanje i upoznavanje izvrsnih domaćina otoka Krka te pronalaženje ideja za unapređenje vlastitog poslovanja u turizmu
27.10.2017 1 7.018Razgovor s Jasminom Krkić Poznić, vlasnicom obiteljskog smještaja Maksimilian iz Osijeka, otkriva kako se u Slavoniji i Baranji može živjeti od turizma i kako privatni iznajmljivači mogu sudjelovati u brendiranju destinacije
06.02.2017 798 57.611Nacionalni program unapređenja obiteljskog smještaja je razvojna strategija iz 2013. za podizanje kvalitete smještajne ponude i bolju promociju na međunarodnom tržištu, u svrhu povećanja prosječne potrošnje turista i sprečavanje štetnih utjecaja masovnog turizma
30.01.2017 35 12.716Salenjaci su domaći kolači koji se najviše peku u adventsko vrijeme. Sastoje se od mnogo slojeva tijesta u čiju pripremu je uloženo puno vremena i pažnje te domaćih sastojaka. Isto je potrebno i za autentičnu turističku priču
26.12.2016 139 16.661Božićni običaji u Hrvatskoj sve više nalikuju na one u svijetu. Ipak, postoje navade koje još uvijek njegujemo, ponajviše u ruralnim sredinama, te tradicionalna božićna jela koja se ponešto razlikuju među regijama Lijepe naše
22.12.2016 36 70.013 2Intervju: Sabina Urbanc iz Fužina koja je osvojila Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku 2016. u kategoriji najboljeg apartmana na kontinentu
24.11.2016 34 36.879 2Intervju: O razvoju hrvatskog turizma i ulozi obiteljskog smještaja u tome - Đuro Tomljenović, nagrađivani HRT-ov urednik i čovjek koji je gotovo četiri desetljeća svoga života posvetio upravo turizmu
03.11.2016 559 37.967 1S više od 500 kilometara biciklističkih staza i ponudom smještaja s oznakom Istra Bike&Bed, Istra je vodeća regija na području cikloturizma. Dobra vijest za istarske iznajmljivače je dodjela potpora za opremanje smještaja u skladu s Istra Bike&Bed standardima
22.07.2016 29 21.245Kulturne atrakcije su osnovni motiv dolaska gostiju kod nas, a kulturni turizam jedan od prioriteta Strategije razvoja turizma RH do 2020. To bi mogao biti i glavni sastojak za recept produljenja turističke sezone, no osnovni je preduvjet umrežavanje i suradnja svih dionika u turizmu
07.04.2016 297 10.823S Višnjicom Čerič, predsjednicom Udruge privatnih iznajmljivača na Šolti, razgovarali smo o otoku, komunikaciji i udruživanju na lokalnoj razini za napredak u turizmu i poboljšanje uvjeta života na otocima
31.03.2016 250 28.587Brendiranje smještaja je relativno novo na ovim prostorima u turizmu. Rijetki iznajmljivači koriste ovu metodu u strateškom planiranju poslovanja iako su prednosti brojne: stabilnost poslovanja, veća konkurentnost, manja ulaganja u promociju, veći broj preporuka...
08.02.2016 466 25.675 4O brendiranju u turizmu razgovarali smo s Mirnom Karzen, angažiranom na projektima obnove osječke Tvrđe i utvrde Klis, koja zna da brend nije samo logo, već složen proces koji iziskuje dugotrajan rad
07.02.2016 17 14.713