Gosti

`Svakog gosta tri dana dosta´ ne vrijedi u turizmu gdje su najdraži gosti oni koji ostaju što dulje. Zato brinemo o svakom pojedinom gostu uz kvalitetu usluge i profesionalnost koji odgovaraju njihovim očekivanjima i utječu na njihove emocije.

Potrošnja turista u Hrvatskoj porasla, ali i nezadovoljstvo ponudom u destinaciji

Rezultati istraživanja TOMAS ljeto 2017. pokazuju da nam stižu imućniji turisti, spremni potrošiti više, ali ponuda destinacije još uvijek zaostaje za potražnjom. Ljubaznost u smještajnom objektu ocijenjena izvrsnom

06.02.2018 15 1.756 1

Domaćine brzo zbori i na upit gosta odgovori

Brzi odgovor na upit za smještaj je nužan kako bismo interes gosta pretvorili u rezervaciju. U trenucima kada ne možemo provjeravati elektronsku poštu često i kada ne stižemo brzo odgovarati na upite, iskoristimo mogućnost automatskog odgovora na pristiglu poštu

27.09.2017 4 2.475 3

Iskustva s gostima - šaljiva strana iznajmljivanja privatnog smještaja

Neugodna iskustva s gostima se događaju svima, a dijeljenje takvih iskustava nam pomaže da odaberemo pravu reakciju. Tu su i šaljive situacije koje nam pomažu da zadržimo osmijeh na licu, osmijeh koji je odlika svakog dobrog domaćina

25.07.2017 5.924 1
Aktualno:

Gosta više smeta kad nema interneta u apartmanu, nego neljubaznost i neiskrenost domaćina

Besplatna Wi-Fi veza za goste je postala jedan od najvažnijih dodataka ponudi. Zapravo, to više nije dodatak niti luksuz, već standard, nešto poput vode ili struje bez čega iznajmljivanje turističkog smještaja postaje nezamislivo

22.05.2017 44 6.287 1

9 prijedloga za zadovoljnije goste (i bolje ocjene apartmana)

Eleanor Roosevelt je svojedobno izjavila kako upravo o domaćinu ovisi hoće li gost biti dobar ili loš, a većina turista će se složiti da kod domaćina najviše cijene iskrenu ljubaznost. Različiti su načini kako tu ljubaznost pokazati

20.01.2017 55 10.735

Upoznajmo svoje goste (3) – Austrijanci

Austrijanci najčešće putuju u ljetnim mjesecima, stoga ne čudi da im je glavni razlog putovanja more i sunce. Unatoč tome, spremni su dosta potrošiti, a Hrvatska im je omiljena destinacija poslije Italije

18.10.2016 73 4.932

Kakvim gostima se nadati izvan glavne sezone?

Prema podacima Eurostat-a, turisti u dobi iznad 65+ imaju najveći udio u putovanjima izvan glavne sezone, i to čak 40 %. Isti podaci potvrđuju da stariji gosti manje troše od gostiju ostalih dobnih skupina

28.09.2016 16 3.525

Upoznajmo svoje goste (1) - Nijemci

Nijemci čine više od petine turističkih noćenja u Hrvatskoj, a u prosjeku ostaju dulje od tjedan dana. Blizu smo pa većina Nijemaca na odmor kod nas dolazi osobnim vozilom, a ono što ih najviše privlači u Hrvatskoj je - hedonizam!

13.09.2016 89 11.509 3

Jeste li ikad odbili rezervaciju gosta iako je vaš apartman bio raspoloživ?

Još jedna sezona se kotrlja pred nama, a upita ima i nema. Čini se kako nije baš pravo vrijeme za ovakvo pitanje. Naravno, čemu odbiti upit gosta u trenutku kada naši smještajni kapaciteti nisu rezervirani, a već je polovica lipnja, vrijeme kada smo inače puni?

01.07.2016 17 2.445

Pozitivna komunikacija - ključ uspjeha u turizmu

Početak prosinca svake godine nam donosi i miris blagdanskih kolača uz koje se prisjećamo onih kojima dugujemo još jednu sretnu i uspješnu godinu, bilo na osobnom, bilo na poslovnom planu. Zahvalimo im blagdanskom čestitkom

30.11.2015 3.394 4

Koliko nam je važna ocjena gosta?

Statistike koje pažljivo analiziraju trendove u turizmu posebno naglašavaju važnost recenzije, ocjene ili komentara gosta na smještaj. I recenzija gosta i vaš odgovor na nju dio su promocije vašeg smještaja i zato bi svaki iznajmljivač trebao zamoliti svoga gosta: `Ocjeni me!´

24.11.2015 1 3.947