Gosti

`Svakog gosta tri dana dosta´ ne vrijedi u turizmu gdje su najdraži gosti oni koji ostaju što dulje. Zato brinemo o svakom pojedinom gostu uz kvalitetu usluge i profesionalnost koji odgovaraju njihovim očekivanjima i utječu na njihove emocije.

Tipovi turista po potrošačkim navikama - kako ih prepoznati i ostvariti rezervaciju

Ponekad već na prvu, kroz upit turista, možemo procijeniti kako će se daljnja komunikacija razvijati i hoće li gost na kraju rezervirati. Psihologija nas uči da je to zato što postoji nekoliko osnovnih tipova turista po potrošačkim navikama...

13.03.2023 2.724

Lojalnost gosta u privatnom smještaju - kako podići cijenu i zadržati stare goste

Podići cijenu nije problem, ali obavijestiti svoje stare goste o poskupljenju može biti. Lojalnost gosta je važan poticaj uspjehu našeg poslovanja, kako je sačuvati prilikom podizanja cijena usluga

11.01.2023 15 6.294

Što sve turisti vuku na odmor u svojim teškim putnim torbama i koferima

Putne torbe i koferi turista kao da su natrpani kamenjem, posvjedočit će svatko tko barem ponekad pomogne gostima da prenesu stvari do vrata smještaja. Zašto je to tako teško i što to turisti nose sa sobom, preko sedam dolina i sedam planina, na odmor?

11.07.2022 18 4.720
Aktualno:

Koji su gosti - najgori gosti?

Talijani, Nijemci, Česi ili Poljaci? Britanci, Francuzi ili Slovaci? Koji gosti su najgori gosti?

25.05.2022 73 7.794

Što je follow up i kako nam može pomoći kad gost ne odgovara na poslanu ponudu?

Što kad gost ne odgovori na ponudu? Zaboraviti ili primijeniti follow up poslovnu praksu? Kako nam pokušaj nastavka takve komunikacije može pomoći?

08.02.2021 12 11.850

Prijetnje i ucjene gosta radi postizanja povoljnije cijene smještaja

Da, nažalost, i to se događa. Događa se da gost prijeti i ucjenjuje ne bi li dobio popust na cijenu smještaja. Kako i čime se obraniti u takvim slučajevima?

03.02.2021 17 8.592

Domaća ćakula: Kako je tata Zvonko parangalom spajao mlado i staro, domaće i strano

Lijepih priča nikad dosta, ova je posebna i zato što glavni junaci priče imaju 23 i 81 godinu. Posebna je i zato što život leti, prhne, nestane za čas, a ostaju priče u kojima su živi i oni kojih više nema, sve dok se sjećamo i pričamo njihove priče

01.07.2019 534 12.589

Savjeti uspješnih domaćina: Jednostavna anketa gostiju je neprocjenjiva

Koliko nam ankete gostiju može pomoći u radu na kvaliteti svoje smještajne usluge? Kako bi anketni upitnik za gosta trebao izgledati i kako "nagovoriti" gosta da ga ispuni?

02.04.2019 93 19.012 1

Potrošnja turista u Hrvatskoj porasla, ali i nezadovoljstvo ponudom u destinaciji

Rezultati istraživanja TOMAS ljeto 2017. pokazuju da nam stižu imućniji turisti, spremni potrošiti više, ali ponuda destinacije još uvijek zaostaje za potražnjom. Ljubaznost u smještajnom objektu ocijenjena izvrsnom

06.02.2018 15 10.155 1

Domaćine brzo zbori i na upit gosta odgovori

Brzi odgovor na upit za smještaj je nužan kako bismo interes gosta pretvorili u rezervaciju. U trenucima kada ne možemo provjeravati elektronsku poštu često i kada ne stižemo brzo odgovarati na upite, iskoristimo mogućnost automatskog odgovora na pristiglu poštu

27.09.2017 4 17.663 3

Iskustva s gostima - šaljiva strana iznajmljivanja privatnog smještaja

Neugodna iskustva s gostima se događaju svima, a dijeljenje takvih iskustava nam pomaže da odaberemo pravu reakciju. Tu su i šaljive situacije koje nam pomažu da zadržimo osmijeh na licu, osmijeh koji je odlika svakog dobrog domaćina

25.07.2017 47 19.622 1

Otkazivanje rezervacije od strane gosta i od strane iznajmljivača

Kako postupiti u slučaju otkazivanja rezrevacije od strane gosta? Kako gostu (ljubazno) otkazati rezervaciju?

13.07.2017 8.951

Gosta više smeta kad nema interneta u apartmanu, nego neljubaznost i neiskrenost domaćina

Besplatna Wi-Fi veza za goste je postala jedan od najvažnijih dodataka ponudi. Zapravo, to više nije dodatak niti luksuz, već standard, nešto poput vode ili struje bez čega iznajmljivanje turističkog smještaja postaje nezamislivo

22.05.2017 44 39.120 1

9 prijedloga za zadovoljnije goste (i bolje ocjene apartmana)

Eleanor Roosevelt je svojedobno izjavila kako upravo o domaćinu ovisi hoće li gost biti dobar ili loš, a većina turista će se složiti da kod domaćina najviše cijene iskrenu ljubaznost. Različiti su načini kako tu ljubaznost pokazati

20.01.2017 55 32.854

Upoznajmo svoje goste (3) – Austrijanci

Austrijanci najčešće putuju u ljetnim mjesecima, stoga ne čudi da im je glavni razlog putovanja more i sunce. Unatoč tome, spremni su dosta potrošiti, a Hrvatska im je omiljena destinacija poslije Italije

18.10.2016 73 18.605

Kakvim gostima se nadati izvan glavne sezone?

Prema podacima Eurostat-a, turisti u dobi iznad 65+ imaju najveći udio u putovanjima izvan glavne sezone, i to čak 40 %. Isti podaci potvrđuju da stariji gosti manje troše od gostiju ostalih dobnih skupina

28.09.2016 16 11.775

Važnost povratne informacije (feedback) gostiju i anonimni upitnici o zadovoljstvu smještajem

Feedback gostiju ili povratna informacija o zadovoljstvu uslugom smještaja važan je alat u radu na kvaliteti smještajne ponude

15.09.2016 4.768

Upoznajmo svoje goste (1) - Nijemci

Nijemci čine više od petine turističkih noćenja u Hrvatskoj, a u prosjeku ostaju dulje od tjedan dana. Blizu smo pa većina Nijemaca na odmor kod nas dolazi osobnim vozilom, a ono što ih najviše privlači u Hrvatskoj je - hedonizam!

13.09.2016 89 26.206 3

Jeste li ikad odbili rezervaciju gosta iako je vaš apartman bio raspoloživ?

Još jedna sezona se kotrlja pred nama, a upita ima i nema. Čini se kako nije baš pravo vrijeme za ovakvo pitanje. Naravno, čemu odbiti upit gosta u trenutku kada naši smještajni kapaciteti nisu rezervirani, a već je polovica lipnja, vrijeme kada smo inače puni?

01.07.2016 17 13.944

Pozitivna komunikacija - ključ uspjeha u turizmu

Početak prosinca svake godine nam donosi i miris blagdanskih kolača uz koje se prisjećamo onih kojima dugujemo još jednu sretnu i uspješnu godinu, bilo na osobnom, bilo na poslovnom planu. Zahvalimo im blagdanskom čestitkom

30.11.2015 22 15.618 4

Koliko nam je važna ocjena gosta?

Statistike koje pažljivo analiziraju trendove u turizmu posebno naglašavaju važnost recenzije, ocjene ili komentara gosta na smještaj. I recenzija gosta i vaš odgovor na nju dio su promocije vašeg smještaja i zato bi svaki iznajmljivač trebao zamoliti svoga gosta: `Ocjeni me!´

24.11.2015 102 13.689