Aktualno
14.2K

Brendiranje Slavonije kao jedne destinacije za cjelogodišnji turizam

Ministar turizma Gari Cappelli, u Osijeku 2. srpnja, potpisao sporazum vrijedan 612 tisuća kuna, na tragu dosadašnjih 37,5 milijuna kuna uloženih u kontinentalni turizam

U Osijeku je u ponedjeljak, 2. srpnja, bilo živo. Aktualni ministar turizma Gari Cappelli je po prvi puta posjetio našu najistočniju regiju i po prvi puta se ozbiljno razgovaralo o turizmu Slavonije. Ministar se susreo s osječko-baranjskim županom Ivanom Anušićem pa su potpisali Sporazum o suradnji na kreiranju i promociji turističkog brenda "Slavonija". Sporazum su potpisali i Kristijan Staničić, direktor HTZ-a te predstavnici slavonskih TZ-ova Osječko-baranjske, Vukovarsko-srijemske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske i Virovitičko-podravske županije. 
 
Cilj sporazuma je kreiranje jedinstvenog brenda, ujednačen razvoj turizma i promocija regije kao cjelogodišnje destinacije, a strateški marketinški dokumenti bi se odnosili na razdoblje od 2019. do 2025. godine.
 
Najavljena je i mogućnost održavanja Dana hrvatskog turizma u Slavoniji dogodine, što je inicijativa koju je prošlu godinu pokrenuo Goran Rihelj, urednik portala HrTurizam, revoltiran isključivo deklarativnom podrškom kontinentalnom turizmu, bez konkretne potpore i sustavnog brendiranja i promocije naše najplodnije regije.
 
Ako je suditi prema potpisanom sporazumu i najavljenim akcijama, Slavonija bi konačno mogla dobiti strategiju i planski razvoj svojih turističkih potencijala. A Slavonija ima mnogo toga za ponuditi: očuvane prirodne ljepote, jedinstvenu gastronomiju i vinsku kulturu, ekološku proizvodnju, zdravstveni turizam, cikloturizam, ekološki turizam, lovni i ribolovni turizam i drugo, začinjeno već čuvenim slavonskim gostoprimstvom. 
 
Slavonija je okružena trima našim najvećim rijekama, Dravom, Dunavom i Savom, a krase je i dva parka prirode, Papuk i Kopački rit, koji je najstariji park prirode u Hrvatskoj. 
 
"Ono što je najvažnije - želimo da naši proizvođači proizvode ekoproizvode i zdravu hranu za potrebe turističkih usluga", istaknuo je osječko-baranjski župan, koji u sustavnom razvoju turizma Slavonije vidi priliku i za posrnulu slavonsku poljoprivredu te ujednačen razvoj gospodarstva regije. 
Spremi

Uputa za popunjavanje obrasca TZ 2 s rokom predaje do 15. siječnja 2022.

Domaćin na hrvatski način: Umjesto nižim cijenama, istaknimo se zanimljivom ponudom

Guest review - mač s dvije oštrice ili neodvojivi dio današnjeg iskustva putovanja

Javni poziv za raspodjelu 3,4 milijuna eura hotelima, kampovima, ugostiteljima, OPG-ovima i nautičkom turizmu

​Presvlake za stolice: Kako odabrati najbolje presvlake i koliko doprinose ugodnom dojmu?

Adaptacija stana i uređenje za turistički najam - otkud krenuti i na što paziti?

Forum obiteljskog smještaja u Zadru – o zakonskim izazovima i neporeznim davanjima

Koliko nam je važna ocjena gosta?

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

15 % veća boravišna pristojba za iznajmljivače paušaliste u 2019. godini?

Paušal za privatne iznajmljivače će biti viši, uvjeti za (re)kategorizaciju smještaja još nepoznati

Popularno: