Pojmom upit za smještaj označavamo inicijativu turista u svrhu dobivanja informacija o raspoloživosti smještaja i detaljnijih informacija o objektu i destinaciji u kojoj se nalazi.
Što kad gost ne odgovori na ponudu? Zaboraviti ili primijeniti follow up poslovnu praksu? Kako nam pokušaj nastavka takve komunikacije može pomoći?
08.02.2021 17 1.892Upite za zauzete termine možemo pretvoriti u rezervaciju samo ako odgovorimo na njih - ako ih ignoriramo, zauvijek smo izgubili povjerenje koje nam je turist poklonio odabirom baš našeg oglasa u moru smještajne ponude na stranicama internetskih oglašivača smještaja
26.06.2019 81 5.588 1Dobar oglas za smještaj je promišljen i aktualan, fotografije kvalitetne i pažljivo odabrane, tekst oglasa informativan i zanimljiv. Dobar oglas za smještaj je priča o našoj jedinstvenosti i gostoljubivosti. Što sve mora sadržavati kvalitetan oglas i kako uloviti upite gostiju?
11.04.2018 76 21.754 9Phishing je vrsta internetske prijevare - phishing email i phishing web-stranice služe kao mamci za krađu osobnih podataka i identiteta koju najčešće slijedi pražnjenje bankovnih računa ili šteta u poslovanju
05.04.2018 47 18.357Brzi odgovor na upit za smještaj je nužan kako bismo interes gosta pretvorili u rezervaciju. U trenucima kada ne možemo provjeravati elektronsku poštu često i kada ne stižemo brzo odgovarati na upite, iskoristimo mogućnost automatskog odgovora na pristiglu poštu
27.09.2017 46 8.735 3Kako postupiti u slučaju otkazivanja rezrevacije od strane gosta? Kako gostu (ljubazno) otkazati rezervaciju?
13.07.2017 106Još jedna sezona se kotrlja pred nama, a upita ima i nema. Čini se kako nije baš pravo vrijeme za ovakvo pitanje. Naravno, čemu odbiti upit gosta u trenutku kada naši smještajni kapaciteti nisu rezervirani, a već je polovica lipnja, vrijeme kada smo inače puni?
01.07.2016 17 6.910Ovo je vrijeme kada nam većini pomalo počinju stizati prvi upiti gostiju, bilo da se radi o rezervaciji za predstojeće blagdane, ili o upitima za iduću turističku sezonu. Odgovaranje na svaki upit, ključ je uspostavljanja kvalitetne i pozitivne komunikacije između iznajmljivača i turista kako bismo ostvarili što veću popunjenost u idućoj godini
15.12.2015 150 24.446Početak prosinca svake godine nam donosi i miris blagdanskih kolača uz koje se prisjećamo onih kojima dugujemo još jednu sretnu i uspješnu godinu, bilo na osobnom, bilo na poslovnom planu. Zahvalimo im blagdanskom čestitkom
30.11.2015 22 7.876 4