Pojmom upit za smještaj označavamo inicijativu turista u svrhu dobivanja informacija o raspoloživosti smještaja i detaljnijih informacija o objektu i destinaciji u kojoj se nalazi.
Zašto se ne javlja? Što se događa? Pitanja su to koja se često postavljaju nakon slanja e-poruke bez odgovora. Rijetko tko pomisli da je poruka završila u spam mapi ili provjerava istu. No, to se događa kod oko 45% globalno poslanih e-poruka...
23.11.2023 6.098Ponekad već na prvu, kroz upit turista, možemo procijeniti kako će se daljnja komunikacija razvijati i hoće li gost na kraju rezervirati. Psihologija nas uči da je to zato što postoji nekoliko osnovnih tipova turista po potrošačkim navikama...
13.03.2023 4.606Kako komunicirati s potencijalnim gostima prilikom njihove rezervacije smještaja? Koje su važne tehnike koje možete iskoristiti za veću popunjenost smještaja? Zašto je kvalitetna komunikacija u turizmu jedan od glavnih generatora većeg broja gostiju i noćenja?
18.09.2021 11.086Zašto koristiti e-mail potpis? Zato jer je to brz i jednostavan način za pružanje vrijednih informacija gostima poput GPS koordinata, adrese, naziva objekta i slično. Kako napraviti potpis u Gmailu? Lako...
05.05.2021 39 12.759Što kad gost ne odgovori na ponudu? Zaboraviti ili primijeniti follow up poslovnu praksu? Kako nam pokušaj nastavka takve komunikacije može pomoći?
08.02.2021 5 19.998Upite za zauzete termine možemo pretvoriti u rezervaciju samo ako odgovorimo na njih - ako ih ignoriramo, zauvijek smo izgubili povjerenje koje nam je turist poklonio odabirom baš našeg oglasa u moru smještajne ponude na stranicama internetskih oglašivača smještaja
26.06.2019 88 14.460 1Dobar oglas za smještaj je promišljen i aktualan, fotografije kvalitetne i pažljivo odabrane, tekst oglasa informativan i zanimljiv. Dobar oglas za smještaj je priča o našoj jedinstvenosti i gostoljubivosti. Što sve mora sadržavati kvalitetan oglas i kako uloviti upite gostiju?
11.04.2018 73 39.752 9Phishing je vrsta internetske prijevare - phishing email i phishing web-stranice služe kao mamci za krađu osobnih podataka i identiteta koju najčešće slijedi pražnjenje bankovnih računa ili šteta u poslovanju
05.04.2018 47 37.191Brzi odgovor na upit za smještaj je nužan kako bismo interes gosta pretvorili u rezervaciju. U trenucima kada ne možemo provjeravati elektronsku poštu često i kada ne stižemo brzo odgovarati na upite, iskoristimo mogućnost automatskog odgovora na pristiglu poštu
27.09.2017 4 21.717 3Kako postupiti u slučaju otkazivanja rezrevacije od strane gosta? Kako gostu (ljubazno) otkazati rezervaciju?
13.07.2017 13.280Još jedna sezona se kotrlja pred nama, a upita ima i nema. Čini se kako nije baš pravo vrijeme za ovakvo pitanje. Naravno, čemu odbiti upit gosta u trenutku kada naši smještajni kapaciteti nisu rezervirani, a već je polovica lipnja, vrijeme kada smo inače puni?
01.07.2016 17 16.522Ovo je vrijeme kada nam većini pomalo počinju stizati prvi upiti gostiju, bilo da se radi o rezervaciji za predstojeće blagdane, ili o upitima za iduću turističku sezonu. Odgovaranje na svaki upit, ključ je uspostavljanja kvalitetne i pozitivne komunikacije između iznajmljivača i turista kako bismo ostvarili što veću popunjenost u idućoj godini
15.12.2015 149 71.109Početak prosinca svake godine nam donosi i miris blagdanskih kolača uz koje se prisjećamo onih kojima dugujemo još jednu sretnu i uspješnu godinu, bilo na osobnom, bilo na poslovnom planu. Zahvalimo im blagdanskom čestitkom
30.11.2015 22 20.384 4