Upit za smještaj

Pojmom upit za smještaj označavamo inicijativu turista u svrhu dobivanja informacija o raspoloživosti smještaja i detaljnijih informacija o objektu i destinaciji u kojoj se nalazi.

Što je follow up i kako nam može pomoći kad gost ne odgovara na poslanu ponudu?

Što kad gost ne odgovori na ponudu? Zaboraviti ili primijeniti follow up poslovnu praksu? Kako nam pokušaj nastavka takve komunikacije može pomoći?

08.02.2021 17 1.892

Zašto je važno odgovoriti na svaki upit za smještaj pa i onda kada smo zauzeti

Upite za zauzete termine možemo pretvoriti u rezervaciju samo ako odgovorimo na njih - ako ih ignoriramo, zauvijek smo izgubili povjerenje koje nam je turist poklonio odabirom baš našeg oglasa u moru smještajne ponude na stranicama internetskih oglašivača smještaja

26.06.2019 81 5.588 1

​Lov na upite gostiju: Kako izgleda dobar oglas za smještaj?

Dobar oglas za smještaj je promišljen i aktualan, fotografije kvalitetne i pažljivo odabrane, tekst oglasa informativan i zanimljiv. Dobar oglas za smještaj je priča o našoj jedinstvenosti i gostoljubivosti. Što sve mora sadržavati kvalitetan oglas i kako uloviti upite gostiju?

11.04.2018 76 21.754 9
Aktualno:

​Što je phishing i kako ga prepoznati?

Phishing je vrsta internetske prijevare - phishing email i phishing web-stranice služe kao mamci za krađu osobnih podataka i identiteta koju najčešće slijedi pražnjenje bankovnih računa ili šteta u poslovanju

05.04.2018 47 18.357

Domaćine brzo zbori i na upit gosta odgovori

Brzi odgovor na upit za smještaj je nužan kako bismo interes gosta pretvorili u rezervaciju. U trenucima kada ne možemo provjeravati elektronsku poštu često i kada ne stižemo brzo odgovarati na upite, iskoristimo mogućnost automatskog odgovora na pristiglu poštu

27.09.2017 46 8.735 3

Otkazivanje rezervacije od strane gosta i od strane iznajmljivača

Kako postupiti u slučaju otkazivanja rezrevacije od strane gosta? Kako gostu (ljubazno) otkazati rezervaciju?

13.07.2017 106

Jeste li ikad odbili rezervaciju gosta iako je vaš apartman bio raspoloživ?

Još jedna sezona se kotrlja pred nama, a upita ima i nema. Čini se kako nije baš pravo vrijeme za ovakvo pitanje. Naravno, čemu odbiti upit gosta u trenutku kada naši smještajni kapaciteti nisu rezervirani, a već je polovica lipnja, vrijeme kada smo inače puni?

01.07.2016 17 6.910

Pozitivna komunikacija – učinkovito odgovaranje na upite gostiju

Ovo je vrijeme kada nam većini pomalo počinju stizati prvi upiti gostiju, bilo da se radi o rezervaciji za predstojeće blagdane, ili o upitima za iduću turističku sezonu. Odgovaranje na svaki upit, ključ je uspostavljanja kvalitetne i pozitivne komunikacije između iznajmljivača i turista kako bismo ostvarili što veću popunjenost u idućoj godini

15.12.2015 150 24.446

Pozitivna komunikacija - ključ uspjeha u turizmu

Početak prosinca svake godine nam donosi i miris blagdanskih kolača uz koje se prisjećamo onih kojima dugujemo još jednu sretnu i uspješnu godinu, bilo na osobnom, bilo na poslovnom planu. Zahvalimo im blagdanskom čestitkom

30.11.2015 22 7.876 4