Infografike

Ako fotografija govori 1000 riječi, infografika barem 10 puta toliko. Infografike su slikoviti prikaz statističkih podataka i informacija. One jednostavne sadrže različite grafikone i dijagrame, dok kompliciranije pričaju slojevite priče.

Nijemci ocijenili Hrvatsku kao četvrtu najpopularniju destinaciju, trećina već točno zna gdje će ljetovati

Na njemačkom turističkom tržištu najpopularnija destinacija je Španjolska, Hrvatska je na visokom četvrtom mjestu. 28% Nijemaca već je odabralo točnu destinaciju za svoj godišnji odmor u 2022.

16.03.2022 193 1.858

Što je seoski turizam i kako spojiti poljoprivredu s turizmom u Hrvatskoj?

Dok je ruralni turizam svaka turistička aktivnost u ruralnom prostoru, seoski turizam je njegova posebna vrsta koja ujedinjuje poljoprivrednu djelatnost i pružanje turističkih usluga, a najčešći oblik seoskog turizma je agroturizam

26.03.2018 138 67.364

Ekološki turizam u Hrvatskoj: 7 zelenih koraka prema eco-friendly smještaju

Eko turizam u Hrvatskoj ima veliki potencijal zbog relativno netaknute prirodne i očuvane kulturne ostavštine. Ekološki turizam je i prilika za veću raznolikost turističke ponude uz društveno odgovorno poslovanje. Kako pomoći čuvati baštinu i brendirati eko smještaj?

07.03.2018 27 41.730
Aktualno:

Zašto koristiti Instagram za oglašavanje smještaja?

Instagram je društvena mreža koja slijedi Facebook po popularnosti s preko 500 milijuna svakodnevnih korisnika. Temelji komunikacije na Instagramu su fotografija i video sadržaj što ga čini savršenim kanalom promocije smještaja i ostalih turističkih usluga

08.01.2018 1 12.387

Austrijanci među gostima iz EU koji najviše troše na putovanja, Česi i Mađari najmanje

Europske statistike pokazuju da su najrastrošniji gosti iz Švicarske, Luksemburga i Austrije, dok su Latvijanci, Rumunji i Česi na posljednjim mjestima ljestvice turističke potrošnje

21.09.2017 2 6.636

Što je first minute ponuda smještaja i koja je razlika u odnosu na last minute aranžman?

Često brkamo pojmove first i last minute. Iako i jedna i druga ponuda označava popust na cijenu smještaja, postoje određene razlike - last minute ponuda nam pomaže popuniti rupe u kalendaru zauzetosti, a first minute nam može osigurati prihode i izvan sezone. Kako?

12.09.2017 38 23.887

Koliko su važne recenzije gostiju i kako upravljati komentarima na smještaj

Koliki je utjecaj ocjena gostiju na rezervacije smještaja i kako izvući maksimalnu korist iz svakog komentara gosta? Trebamo li poticati goste na komentiranje smještaja i kako odgovoriti na negativan komentar gosta?

07.09.2017 11 18.613 5

Adrenalinski turizam - probudite dijete u sebi

Adrenalin ima mnogo toga zajedničkog s turizmom. Sezonske gužve i svakodnevna komunikacija s različitim ljudima donose nepredviđene situacije pa unose adrenalin i u život domaćina. Iskoristimo ga da probudimo dijete u sebi, igrajmo se i proširimo svoju smještajnu ponudu

21.04.2017 2 13.504

Kakve nam trendove u obiteljskom smještaju donosi 2017.?

Sada kada smo daleko u 2017.-oj i kada prestajemo brojati rezervacije, a počinjemo brojati rupe u kalendaru popunjenosti, možemo pričati o definiranim trendovima za ovu godinu. Možda primjena nekog od njih može pomoći da popunimo lipanj ili rujan, ako ne i više od toga

10.04.2017 71 18.188 1

Kopriva - vatrena saveznica u borbi za zdravlje i ljepotu

Forumi, konferencije, popusti, prigode i dodatne ponude, sve nas to zaokuplja pred sezonu. Odmorimo malo od najava, poreza, davanja, obveza... Najbolje bi bilo pobjeći u prirodu, a vikend pred nama je idealan za takav bijeg

17.03.2017 171 30.798

Kako kreirati vlastitu digitalnu strategiju oglašavanja apartmana i prisutnosti na internetu

Čekanje je zasigurno najgora digitalna strategija. Potencijal interneta treba početi iskorištavati već sada. Zašto? I kako? Odgovore potražite u članku Branimira Boučeka, voditelja oglašavanja Apartmani Katarina iz Zagreba

24.01.2017 84 17.195

7 koraka do bolje sezone koji ne uključuju sjedenje s natpisom uz cestu

Kako povećati popunjenost naših smještajnih kapaciteta u ovoj godini? Najjednostavniji način je postavljanje nekoliko manjih ciljeva koji će nas zajedno dovesti do većeg broja gostiju i bolje zarade od turizma

10.01.2017 99 28.737 1

Ponudimo domaće: Salenjaci - najpoznatija slastica kontinentalne Hrvatske

Salenjaci su domaći kolači koji se najviše peku u adventsko vrijeme. Sastoje se od mnogo slojeva tijesta u čiju pripremu je uloženo puno vremena i pažnje te domaćih sastojaka. Isto je potrebno i za autentičnu turističku priču

26.12.2016 139 14.209

Božićni običaji u Hrvatskoj - što ćemo jesti za blagdane?

Božićni običaji u Hrvatskoj sve više nalikuju na one u svijetu. Ipak, postoje navade koje još uvijek njegujemo, ponajviše u ruralnim sredinama, te tradicionalna božićna jela koja se ponešto razlikuju među regijama Lijepe naše

22.12.2016 36 62.055 2

Upoznajmo svoje goste (3) – Austrijanci

Austrijanci najčešće putuju u ljetnim mjesecima, stoga ne čudi da im je glavni razlog putovanja more i sunce. Unatoč tome, spremni su dosta potrošiti, a Hrvatska im je omiljena destinacija poslije Italije

18.10.2016 73 13.942

Upoznajmo svoje goste (2) - Slovenci

Slovenci vole putovati, a sve češći gosti na Jadranu su mladi Slovenci u dobi od 18 do 29 godina koji putuju s prijateljima i vole potrošiti novac na zabavu i aktivan odmor

26.09.2016 98 17.212 3

Upoznajmo svoje goste (1) - Nijemci

Nijemci čine više od petine turističkih noćenja u Hrvatskoj, a u prosjeku ostaju dulje od tjedan dana. Blizu smo pa većina Nijemaca na odmor kod nas dolazi osobnim vozilom, a ono što ih najviše privlači u Hrvatskoj je - hedonizam!

13.09.2016 89 21.304 3

Muke po (re)kategorizaciji privatnog smještaja

Aktualni ministar turizma, Anton Kliman, je najavio proces rekategorizacije postojećih privatnih smještajnih objekata, a stručnjaci upozoravaju na besmisao takve akcije

03.05.2016 154 30.862 6

Last minute – trend ili budućnost iznajmljivanja smještaja?

Last minute ponude smještaja su sve popularnije u svijetu. Brzina života se povećava te se sve više ljudi odlučuje na spontana putovanja koja ne planiraju mjesecima unaprijed. Je li u pitanju samo trend ili se tu radi o budućnosti iznajmljivanja apartmana, soba i kuća za odmor?

25.04.2016 107 11.866 3

Šparoge - tajni sastojak recepta za dobro gostoprimstvo

Postoji li veza između gostoljubivosti i šparoge i kako bi iznajmljivači smještaja, koji znaju što je briga o gostu, mogli iskoristiti tu vezu? Pronašli smo dva slasna recepta sa šparogama kako bi ispričali priču o ovoj kraljici samoniklog proljetnog bilja našeg priobalja

09.03.2016 158 20.982 2

Budite uočljivi! Profesionalno fotografiranje apartmana za isplativije oglašavanje

Oglasi smještaja s fotografijama imaju čak 94 posto više pregleda, a oni s kvalitetnim slikama, čak 67 posto. Odaberite kvalitetne fotografije apartmana kojima prezentirate svoj objekt za iznajmljivanje iz više uglova

07.03.2016 538 55.322 7