Infografike

Ako fotografija govori 1000 riječi, infografika barem 10 puta toliko. Infografike su slikoviti prikaz statističkih podataka i informacija. One jednostavne sadrže različite grafikone i dijagrame, dok kompliciranije pričaju slojevite priče.

Više turista s manje noćenja u siječnju 2024. u odnosu na isto razdoblje lani

Stranih turista je bilo više nego domaćih i to najviše gostiju iz susjedne Slovenije koji vole Istru i Kvarner. Najviše noćenja je bilo u Gradu Zagrebu

13.03.2024 1.651

Hrvatska ima više turističkih ležajeva od Grčke i Portugala, najviše po glavi stanovnika u EU

Broj turističkih ležajeva u Hrvatskoj premašuje milijun, od čega domaćinstva i sličan smještaj nude više od 656 tisuća postelja. Na svaka 3,6 stanovnika dolazi jedan turistički krevet po čemu smo najjače "naoružani" posteljama u čitavoj EU i daleko od prosjeka koji iznosi 19,6 stanovnika po krevetu

27.10.2022 7 9.664

Nijemci ocijenili Hrvatsku kao četvrtu najpopularniju destinaciju, trećina već točno zna gdje će ljetovati

Na njemačkom turističkom tržištu najpopularnija destinacija je Španjolska, Hrvatska je na visokom četvrtom mjestu. 28% Nijemaca već je odabralo točnu destinaciju za svoj godišnji odmor u 2022.

16.03.2022 195 8.228
Aktualno:

Što je seoski turizam i kako spojiti poljoprivredu s turizmom u Hrvatskoj?

Dok je ruralni turizam svaka turistička aktivnost u ruralnom prostoru, seoski turizam je njegova posebna vrsta koja ujedinjuje poljoprivrednu djelatnost i pružanje turističkih usluga, a najčešći oblik seoskog turizma je agroturizam

26.03.2018 138 94.261

Ekološki turizam u Hrvatskoj: 7 zelenih koraka prema eco-friendly smještaju

Eko turizam u Hrvatskoj ima veliki potencijal zbog relativno netaknute prirodne i očuvane kulturne ostavštine. Ekološki turizam je i prilika za veću raznolikost turističke ponude uz društveno odgovorno poslovanje. Kako pomoći čuvati baštinu i brendirati eko smještaj?

07.03.2018 27 60.557

Zašto koristiti Instagram za oglašavanje smještaja?

Instagram je društvena mreža koja slijedi Facebook po popularnosti s preko 500 milijuna svakodnevnih korisnika. Temelji komunikacije na Instagramu su fotografija i video sadržaj što ga čini savršenim kanalom promocije smještaja i ostalih turističkih usluga

08.01.2018 1 18.150

Austrijanci među gostima iz EU koji najviše troše na putovanja, Česi i Mađari najmanje

Europske statistike pokazuju da su najrastrošniji gosti iz Švicarske, Luksemburga i Austrije, dok su Latvijanci, Rumunji i Česi na posljednjim mjestima ljestvice turističke potrošnje

21.09.2017 2 9.272

Što je first minute ponuda smještaja i koja je razlika u odnosu na last minute aranžman?

Često brkamo pojmove first i last minute. Iako i jedna i druga ponuda označava popust na cijenu smještaja, postoje određene razlike - last minute ponuda nam pomaže popuniti rupe u kalendaru zauzetosti, a first minute nam može osigurati prihode i izvan sezone. Kako?

12.09.2017 38 34.386

Koliko su važne recenzije gostiju i kako upravljati komentarima na smještaj

Koliki je utjecaj ocjena gostiju na rezervacije smještaja i kako izvući maksimalnu korist iz svakog komentara gosta? Trebamo li poticati goste na komentiranje smještaja i kako odgovoriti na negativan komentar gosta?

07.09.2017 11 26.980 5

Adrenalinski turizam - probudite dijete u sebi

Adrenalin ima mnogo toga zajedničkog s turizmom. Sezonske gužve i svakodnevna komunikacija s različitim ljudima donose nepredviđene situacije pa unose adrenalin i u život domaćina. Iskoristimo ga da probudimo dijete u sebi, igrajmo se i proširimo svoju smještajnu ponudu

21.04.2017 2 19.945

Kakve nam trendove u obiteljskom smještaju donosi 2017.?

Sada kada smo daleko u 2017.-oj i kada prestajemo brojati rezervacije, a počinjemo brojati rupe u kalendaru popunjenosti, možemo pričati o definiranim trendovima za ovu godinu. Možda primjena nekog od njih može pomoći da popunimo lipanj ili rujan, ako ne i više od toga

10.04.2017 71 22.554 1

Kopriva - vatrena saveznica u borbi za zdravlje i ljepotu

Forumi, konferencije, popusti, prigode i dodatne ponude, sve nas to zaokuplja pred sezonu. Odmorimo malo od najava, poreza, davanja, obveza... Najbolje bi bilo pobjeći u prirodu, a vikend pred nama je idealan za takav bijeg

17.03.2017 171 38.611

Kako kreirati vlastitu digitalnu strategiju oglašavanja apartmana i prisutnosti na internetu

Čekanje je zasigurno najgora digitalna strategija. Potencijal interneta treba početi iskorištavati već sada. Zašto? I kako? Odgovore potražite u članku Branimira Boučeka, voditelja oglašavanja Apartmani Katarina iz Zagreba

24.01.2017 84 23.045

7 koraka do bolje sezone koji ne uključuju sjedenje s natpisom uz cestu

Kako povećati popunjenost naših smještajnih kapaciteta u ovoj godini? Najjednostavniji način je postavljanje nekoliko manjih ciljeva koji će nas zajedno dovesti do većeg broja gostiju i bolje zarade od turizma

10.01.2017 99 36.797 1

Ponudimo domaće: Salenjaci - najpoznatija slastica kontinentalne Hrvatske

Salenjaci su domaći kolači koji se najviše peku u adventsko vrijeme. Sastoje se od mnogo slojeva tijesta u čiju pripremu je uloženo puno vremena i pažnje te domaćih sastojaka. Isto je potrebno i za autentičnu turističku priču

26.12.2016 139 22.588

Božićni običaji u Hrvatskoj - što ćemo jesti za blagdane?

Božićni običaji u Hrvatskoj sve više nalikuju na one u svijetu. Ipak, postoje navade koje još uvijek njegujemo, ponajviše u ruralnim sredinama, te tradicionalna božićna jela koja se ponešto razlikuju među regijama Lijepe naše

22.12.2016 36 79.807 2

Upoznajmo svoje goste (3) – Austrijanci

Austrijanci najčešće putuju u ljetnim mjesecima, stoga ne čudi da im je glavni razlog putovanja more i sunce. Unatoč tome, spremni su dosta potrošiti, a Hrvatska im je omiljena destinacija poslije Italije

18.10.2016 73 19.707

Upoznajmo svoje goste (2) - Slovenci

Slovenci vole putovati, a sve češći gosti na Jadranu su mladi Slovenci u dobi od 18 do 29 godina koji putuju s prijateljima i vole potrošiti novac na zabavu i aktivan odmor

26.09.2016 98 21.848 3

Upoznajmo svoje goste (1) - Nijemci

Nijemci čine više od petine turističkih noćenja u Hrvatskoj, a u prosjeku ostaju dulje od tjedan dana. Blizu smo pa većina Nijemaca na odmor kod nas dolazi osobnim vozilom, a ono što ih najviše privlači u Hrvatskoj je - hedonizam!

13.09.2016 89 27.112 3

Muke po (re)kategorizaciji privatnog smještaja

Aktualni ministar turizma, Anton Kliman, je najavio proces rekategorizacije postojećih privatnih smještajnih objekata, a stručnjaci upozoravaju na besmisao takve akcije

03.05.2016 154 38.086 6

Last minute – trend ili budućnost iznajmljivanja smještaja?

Last minute ponude smještaja su sve popularnije u svijetu. Brzina života se povećava te se sve više ljudi odlučuje na spontana putovanja koja ne planiraju mjesecima unaprijed. Je li u pitanju samo trend ili se tu radi o budućnosti iznajmljivanja apartmana, soba i kuća za odmor?

25.04.2016 107 16.309 3

Šparoge - tajni sastojak recepta za dobro gostoprimstvo

Postoji li veza između gostoljubivosti i šparoge i kako bi iznajmljivači smještaja, koji znaju što je briga o gostu, mogli iskoristiti tu vezu? Pronašli smo dva slasna recepta sa šparogama kako bi ispričali priču o ovoj kraljici samoniklog proljetnog bilja našeg priobalja

09.03.2016 158 31.327 2

Budite uočljivi! Profesionalno fotografiranje apartmana za isplativije oglašavanje

Oglasi smještaja s fotografijama imaju čak 94 posto više pregleda, a oni s kvalitetnim slikama, čak 67 posto. Odaberite kvalitetne fotografije apartmana kojima prezentirate svoj objekt za iznajmljivanje iz više uglova

07.03.2016 538 78.989 7
Posljednji komentari