Ideje i trendovi
8.5K

Izvrsna turistička sezona - plod slučajnosti ili...?

Hrvatski privatni iznajmljivači su temelj (smještajne) turističke ponude. I znaju da recept za uspješno poslovanje u turizmu postoji. Samo treba...

Za uspješno bavljenje iznajmljivanjem i turizmom treba biti svestran.

Treba znati uzgojiti vrt, urediti okućnicu i dizajnirati interijer. Treba znati dizajnirati doživljaj svojim gostima, znati stisnuti ruku, ispričati priču, osvojiti pažnju i simpatije detaljima i nenametljivom prisutnosti.

Treba poznavati svoje mjesto, moći dati informaciju i preporuku. Treba uskočiti kada zagusti, pronaći parkirno mjesto, prijevoznika, majstora i liječnika. 

Treba uvijek biti spreman na skok. Na uskakanje i pomoć. 

Treba biti iskren, gostoprimstvo je puno više od besprijekorno očišćenog i savršeno uređenog prostora. Treba priznati nedostatke i truditi se popraviti ih. 

Treba imati empatije, treba zastati, osvrnuti se oko sebe i progledati očima gosta. Vidjeti kao da vidiš prvi put. Treba prepoznati čaroliju koja nas okružuje, čaroliju koju naši gosti vide, traže i vraćaju joj se. Treba čuvati tu čaroliju. I biti ponosan na nju. 

Svaki dio ove naše neobično raznolike zemlje, prekrasan je. Trebamo voljeti je. Zelene livade, sitno cvijeće, otočiće koji lebde nad horizontom, brze i uspavane rijeke, pitome zime i vatromet boja jesenske šume…

Da bi se uspješno bavio turizmom, trebaš voljeti svoje. I imati ljubavi za druge. 

Ako pronađeš tu ljubav u sebi, pronaći ćeš i put do svestranosti. Svestranost nije samo maštovitost ili informiranost, ona se stiče kroz mnoge neočekivane situacije koje posao u turizmu donosi. Bez ljubavi, takve situacije su samo novi stresovi i šokovi. 

Ali, ako volimo, svaki takav događaj, čak i onaj u kojem se nismo najbolje snašli, vodič je za uspješnije poslovanje u turizmu i mala škola svestranosti.

Svaki gost s kojim smo ikada pričali učitelj je našoj svestranosti. Upoznavanje novih osoba i razmjena iskustava, komunikacija, ključ je za stjecanje te vještine.

Hrvatski domaćini, sa svojom dugom tradicijom gostoprimstva, generacijama koje se bave turizmom i dugim poznanstvima s dragim gostima koji se vraćaju, majstori su svestranosti.

I zato privatni smještaj u Hrvatskoj nikada neće biti puko rentijerstvo. Zato su naši domaćini uspješni. Zato nam hrle gosti iz čitave Europe čak i u pandemiji. Naš turizam i uspješna sezona, koju uskoro ostavljamo za sobom, nisu plod slučajnosti, promotivnih akcija, nekakvih naljepnica ili boja na kakvoj karti.

Plod su ljubavi i svestranosti. I ljepote kojom smo okruženi.
Spremi

Ukrašavanje kamina za Božić: Kako dekorirati kamin za ljepši blagdanski ugođaj?

Turistički cvijet za obiteljski smještaj 2018.: Prijavite se do 24. veljače i ponesite titulu najboljeg domaćina

Ulaganje u namještaj i opremu apartmana može opravdati 5 do 10% više cijene noćenja

Kako odabrati tepih: 5 grešaka koje trebate izbjeći kod odabira tepiha

Magneti za frižider - tržište najpopularnijeg turističkog suvenira vrijedno je više od 1,24 milijardi dolara

Kamo za vikend: 9 ideja za nezaboravne izlete do manje razvikanih domaćih atrakcija

12. Festival samoniklog bilja u Kršanu: Od ukusnih pjata do pripravaka za usporavanje starenja

Šumska kupka dovodi goste, podiže kvalitetu turističke ponude, čuva naše zdravlje i šume

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Recept za slatko od smokava - supervoća s okusom Dalmacije i Mediterana

25 najposjećenijih zemalja na svijetu po broju dolazaka stranih turista

Popularno: