Ideje i trendovi
7.9K

Izvrsna turistička sezona - plod slučajnosti ili...?

Hrvatski privatni iznajmljivači su temelj (smještajne) turističke ponude. I znaju da recept za uspješno poslovanje u turizmu postoji. Samo treba...

Za uspješno bavljenje iznajmljivanjem i turizmom treba biti svestran.

Treba znati uzgojiti vrt, urediti okućnicu i dizajnirati interijer. Treba znati dizajnirati doživljaj svojim gostima, znati stisnuti ruku, ispričati priču, osvojiti pažnju i simpatije detaljima i nenametljivom prisutnosti.

Treba poznavati svoje mjesto, moći dati informaciju i preporuku. Treba uskočiti kada zagusti, pronaći parkirno mjesto, prijevoznika, majstora i liječnika. 

Treba uvijek biti spreman na skok. Na uskakanje i pomoć. 

Treba biti iskren, gostoprimstvo je puno više od besprijekorno očišćenog i savršeno uređenog prostora. Treba priznati nedostatke i truditi se popraviti ih. 

Treba imati empatije, treba zastati, osvrnuti se oko sebe i progledati očima gosta. Vidjeti kao da vidiš prvi put. Treba prepoznati čaroliju koja nas okružuje, čaroliju koju naši gosti vide, traže i vraćaju joj se. Treba čuvati tu čaroliju. I biti ponosan na nju. 

Svaki dio ove naše neobično raznolike zemlje, prekrasan je. Trebamo voljeti je. Zelene livade, sitno cvijeće, otočiće koji lebde nad horizontom, brze i uspavane rijeke, pitome zime i vatromet boja jesenske šume…

Da bi se uspješno bavio turizmom, trebaš voljeti svoje. I imati ljubavi za druge. 

Ako pronađeš tu ljubav u sebi, pronaći ćeš i put do svestranosti. Svestranost nije samo maštovitost ili informiranost, ona se stiče kroz mnoge neočekivane situacije koje posao u turizmu donosi. Bez ljubavi, takve situacije su samo novi stresovi i šokovi. 

Ali, ako volimo, svaki takav događaj, čak i onaj u kojem se nismo najbolje snašli, vodič je za uspješnije poslovanje u turizmu i mala škola svestranosti.

Svaki gost s kojim smo ikada pričali učitelj je našoj svestranosti. Upoznavanje novih osoba i razmjena iskustava, komunikacija, ključ je za stjecanje te vještine.

Hrvatski domaćini, sa svojom dugom tradicijom gostoprimstva, generacijama koje se bave turizmom i dugim poznanstvima s dragim gostima koji se vraćaju, majstori su svestranosti.

I zato privatni smještaj u Hrvatskoj nikada neće biti puko rentijerstvo. Zato su naši domaćini uspješni. Zato nam hrle gosti iz čitave Europe čak i u pandemiji. Naš turizam i uspješna sezona, koju uskoro ostavljamo za sobom, nisu plod slučajnosti, promotivnih akcija, nekakvih naljepnica ili boja na kakvoj karti.

Plod su ljubavi i svestranosti. I ljepote kojom smo okruženi.
Spremi

Kada su tepisi visokog flora bolja opcija od tepiha ravnog tkanja?

Ukida li se Ministarstvo turizma?

Jesmo li slušali na satovima geografije pa zapamtili kakvo bogatstvo su naše rijeke?

Koliko je robot usisavač učinkovit u održavanju čistoće soba i apartmana

Drvene saonice za smještaj: Koje saonice kupiti za goste apartmana ili kuće za odmor?

Veličina (ni)je bitna: Najmanji apartmani i kuće za odmor na svijetu

Ruralni turizam: Iznajmljivač koji je Donju Stubicu ucrtao u turističke karte

Kombinacija boja za dnevni boravak - izbjegnite glavobolju uz par trikova za odabir savršene boje zidova

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Recept za slatko od smokava - supervoća s okusom Dalmacije i Mediterana

25 najposjećenijih zemalja na svijetu po broju dolazaka stranih turista

Popularno: