Turistička sezona

Turistička sezona u Hrvatskoj podrazumijeva ljetnu turističku sezonu ili glavnu sezonu koja traje od lipnja do rujna. Prethodi joj predsezona, a slijedi je posezona - vrijeme turističkih migracija manjeg intenziteta.

Izravan udio turizma u BDP-u je 11,4 posto, uz ukupan utjecaj na gospodarstvo Hrvatske od 16,9 posto

U Ministarstvu turizma predstavljena turistička satelitska bilanca (TSA) Republike Hrvatske za 2016. koja pokazuje manji izravan udio turizma u BDP od dosadašnjih procjena. U odnosu na TSA za 2011. godinu, bilježi rast od 1 posto, ali je ukupan doprinos turizma bruto domaćoj vrijednosti Hrvatske značajno veći i iznosi 16,9 posto

15.01.2019 1 1.452

Rekordna turistička 2018. godina - ne samo u Hrvatskoj, već i u drugim zemljama Mediterana

U 2018. godini Hrvatsku je posjetilo rekordnih 19,4 milijuna turista, čime je ostvaren rast od 6,5 % više turističkih dolazaka. Već sada možemo predvidjeti novi rekord u 2019., i to onaj u broju izdanih radnih dozvola strancima. Možemo li stalnim rastom uvoza radne snage graditi kvalitetu i izvornost naše turističke ponude?

03.01.2019 3.918

38 posto noćenja ostvareno u obiteljskom smještaju, 22 posto u hotelima

Od siječnja do kolovoza 2018. godine u objektima u domaćinstvu je ostvareno 33,3 od ukupnih 88,5 milijuna noćenja, a trećina od ukupnih turističkih dolazaka je ostvarena u kolovozu. 19 milijuna noćenja je ostvareno u hotelskom smještaju

07.09.2018 3 2.225
Aktualno:

Postaje li Hrvatska preskupa destinacija stranim turistima?

Statistički ured Europske unije pri Europskoj komisiji u Luksemburgu (Eurostat) objavio je 24. kolovoza statističke usporedbe cijena u zemljama članicama EU u 2017. godini. Prema tim podacima, cijene u Hrvatskoj su uglavnom ispod prosječnih europskih cijena

31.08.2018 49 12.072

Što je first minute ponuda smještaja i koja je razlika u odnosu na last minute aranžman?

Često brkamo pojmove first i last minute. Iako i jedna i druga ponuda označava popust na cijenu smještaja, postoje određene razlike - last minute ponuda nam pomaže popuniti rupe u kalendaru zauzetosti, a first minute nam može osigurati prihode i izvan sezone. Kako?

12.09.2017 38 8.633

Snižavanje cijena smještaja u posezoni

S prvim danima rujna snižavamo cijene smještaja. Koliko i kada sniziti cijene te što još možemo poduzeti kako bismo pokušali popuniti svoje kapacitete u rujnu?

29.08.2017 5 3.789

Kakvim gostima se nadati izvan glavne sezone?

Prema podacima Eurostat-a, turisti u dobi iznad 65+ imaju najveći udio u putovanjima izvan glavne sezone, i to čak 40 %. Isti podaci potvrđuju da stariji gosti manje troše od gostiju ostalih dobnih skupina

28.09.2016 16 4.105

Hrvatski turizam u brojkama 2016.

Do 21. kolovoza je ostvareno preko 65 milijuna noćenja, od čega 21 milijun samo u kolovozu. U prvih devet mjeseci prošle godine, ostvareno je 68,7 milijuna noćenja pa se čini da će ovogodišnje turističke brojke biti vrlo slične lanjskima

30.08.2016 1 21.429

Iznajmljivači, turistička sezona počinje

Od ovog vikenda, Jadrolinija uvodi sezonsku tarifu, a iz Ministarstva turizma očekuju prve veće `valove´ turista. Tvrde kako je većina domaćih hotelskih kuća rasprodana gotovo u cijelosti u srpnju i kolovozu, dok je prodaja u lipnju i rujnu na visokoj razini

25.05.2016 6.268

Iznajmljivači i cikloturizam - prilagodba smještajne ponude za dulju sezonu

Razvoj cikloturizma je dobra vijest za iznajmljivače privatnog smještaja. Idealni vremenski uvjeti za cikloturiste su od veljače pa sve do studenog. Uz prilagodbe smještajne ponude, koje ne iziskuju velika financijska ulaganja, možemo biti puni i do devet mjeseci u godini

15.04.2016 202 11.038 6

Kako privući goste izvan sezone?

Snizili ste cijene, manje su gužve i veći je mir, ali vaši apartmani i dalje zijevaju prazni. Ulaganje u smještajne objekte koji većinu godine ostaju nepopunjeni, bacanje je novca u vjetar, i vi to vrlo dobro znate. Što još možemo učiniti kao bismo privukli goste i izvan sezone?

21.09.2015 251 15.166 6