Turistička sezona u Hrvatskoj podrazumijeva ljetnu turističku sezonu ili glavnu sezonu koja traje od lipnja do rujna. Prethodi joj predsezona, a slijedi je posezona - vrijeme turističkih migracija manjeg intenziteta.
Od 15. lipnja je započelo otvaranje granica europskih zemalja po preporukama Europske komisije. Otvaranje nije obvezno pa svaka zemlja ima svoja pravila... Koja ograničenja putovanja po zemljama su još uvijek aktualna?
15.06.2020 25.844Gdje možemo provjeriti koje su aktualne mjere prelaska državnih granica Hrvatske i u svijetu? Kamo uputiti svoje goste, koji dolaze iz stranih zemalja, da potraže najsvježije informacije o sigurnijem putovanju do naše destinacije?
19.05.2020 20.799Prema procjenama Svjetske turističke organizacije, turizam će se oporavljati u tri faze. Prva se poklapa s posljednjom fazom epidemije, a u njoj bi, u Hrvatskoj, obiteljski smještaj mogao imati ključnu ulogu. Jesmo li spremni za akciju?
23.04.2020 13.403Hajdemo pokušati pronaći način kako sačuvati rezervacije koje imamo, pa čak i upisati nove unatoč globalnoj prijetnji koja ugrožava turističku sezonu
10.03.2020 7.930Kao u "Kralju lavova" i njegovoj himni o krugu života, "Circle of life", baš tako nekako se i naš zimmer frei vrti ukrug. Nije taj krug, ta sezonalnost hrvatskog turizma, uzalud, koliko god ponegdje kukali da sezona traje samo 60-ak dana. Možda nama, s našom infrastrukturom, našim nategnutim godišnjim odmorima, stisnutom rodbinom i neprestanim zujanjem telefona treba odmak...
13.09.2019 4.758U Ministarstvu turizma predstavljena turistička satelitska bilanca (TSA) Republike Hrvatske za 2016. koja pokazuje manji izravan udio turizma u BDP od dosadašnjih procjena. U odnosu na TSA za 2011. godinu, bilježi rast od 1 posto, ali je ukupan doprinos turizma bruto domaćoj vrijednosti Hrvatske značajno veći i iznosi 16,9 posto
15.01.2019 10.781U 2018. godini Hrvatsku je posjetilo rekordnih 19,4 milijuna turista, čime je ostvaren rast od 6,5 % više turističkih dolazaka. Već sada možemo predvidjeti novi rekord u 2019., i to onaj u broju izdanih radnih dozvola strancima. Možemo li stalnim rastom uvoza radne snage graditi kvalitetu i izvornost naše turističke ponude?
03.01.2019 15.768Od siječnja do kolovoza 2018. godine u objektima u domaćinstvu je ostvareno 33,3 od ukupnih 88,5 milijuna noćenja, a trećina od ukupnih turističkih dolazaka je ostvarena u kolovozu. 19 milijuna noćenja je ostvareno u hotelskom smještaju
07.09.2018 2 4.947Statistički ured Europske unije pri Europskoj komisiji u Luksemburgu (Eurostat) objavio je 24. kolovoza statističke usporedbe cijena u zemljama članicama EU u 2017. godini. Prema tim podacima, cijene u Hrvatskoj su uglavnom ispod prosječnih europskih cijena
31.08.2018 49 16.792Često brkamo pojmove first i last minute. Iako i jedna i druga ponuda označava popust na cijenu smještaja, postoje određene razlike - last minute ponuda nam pomaže popuniti rupe u kalendaru zauzetosti, a first minute nam može osigurati prihode i izvan sezone. Kako?
12.09.2017 38 17.905S prvim danima rujna snižavamo cijene smještaja. Koliko i kada sniziti cijene te što još možemo poduzeti kako bismo pokušali popuniti svoje kapacitete u rujnu?
29.08.2017 4 8.687Prema podacima Eurostat-a, turisti u dobi iznad 65+ imaju najveći udio u putovanjima izvan glavne sezone, i to čak 40 %. Isti podaci potvrđuju da stariji gosti manje troše od gostiju ostalih dobnih skupina
28.09.2016 16 6.885Do 21. kolovoza je ostvareno preko 65 milijuna noćenja, od čega 21 milijun samo u kolovozu. U prvih devet mjeseci prošle godine, ostvareno je 68,7 milijuna noćenja pa se čini da će ovogodišnje turističke brojke biti vrlo slične lanjskima
30.08.2016 92 27.716Od ovog vikenda, Jadrolinija uvodi sezonsku tarifu, a iz Ministarstva turizma očekuju prve veće `valove´ turista. Tvrde kako je većina domaćih hotelskih kuća rasprodana gotovo u cijelosti u srpnju i kolovozu, dok je prodaja u lipnju i rujnu na visokoj razini
25.05.2016 117 9.224Razvoj cikloturizma je dobra vijest za iznajmljivače privatnog smještaja. Idealni vremenski uvjeti za cikloturiste su od veljače pa sve do studenog. Uz prilagodbe smještajne ponude, koje ne iziskuju velika financijska ulaganja, možemo biti puni i do devet mjeseci u godini
15.04.2016 198 20.379 6Snizili ste cijene, manje su gužve i veći je mir, ali vaši apartmani i dalje zijevaju prazni. Ulaganje u smještajne objekte koji većinu godine ostaju nepopunjeni, bacanje je novca u vjetar, i vi to vrlo dobro znate. Što još možemo učiniti kao bismo privukli goste i izvan sezone?
21.09.2015 250 27.937 9