Last minute ponuda je povoljnija cijena smještaja objavljena neposredno prije slobodnih termina. Last minute koristimo za popunjavanje rupa u kalendaru rezervacija.
U određivanju cijene smještaja koristimo različite modele i strategije kako bismo zaintrigirali potencijalnog gosta. Koje su najčešće cjenovne strategije i kakva je njihova primjena?
14.03.2024 5.495Modularna putovanja kao posljedicu imaju last minute rezervacije i visoka očekivanja spram fleksibilnosti turističkih proizvoda i usluga
12.07.2023 3.069Cijena smještaja utječe na popunjenost kapaciteta i zato su nedoumice oko određivanja optimalne cijene razumljive. Određivanje cijene noćenja uključuje promjenjive parametre, a dinamične cijene smještaja jamče veću zaradu od turizma
02.08.2018 3 27.349 4Često brkamo pojmove first i last minute. Iako i jedna i druga ponuda označava popust na cijenu smještaja, postoje određene razlike - last minute ponuda nam pomaže popuniti rupe u kalendaru zauzetosti, a first minute nam može osigurati prihode i izvan sezone. Kako?
12.09.2017 38 34.386S prvim danima rujna snižavamo cijene smještaja. Koliko i kada sniziti cijene te što još možemo poduzeti kako bismo pokušali popuniti svoje kapacitete u rujnu?
29.08.2017 4 18.575Kako povećati popunjenost naših smještajnih kapaciteta u ovoj godini? Najjednostavniji način je postavljanje nekoliko manjih ciljeva koji će nas zajedno dovesti do većeg broja gostiju i bolje zarade od turizma
10.01.2017 99 36.797 1Od ovog vikenda, Jadrolinija uvodi sezonsku tarifu, a iz Ministarstva turizma očekuju prve veće `valove´ turista. Tvrde kako je većina domaćih hotelskih kuća rasprodana gotovo u cijelosti u srpnju i kolovozu, dok je prodaja u lipnju i rujnu na visokoj razini
25.05.2016 117 14.114Last minute ponude smještaja su sve popularnije u svijetu. Brzina života se povećava te se sve više ljudi odlučuje na spontana putovanja koja ne planiraju mjesecima unaprijed. Je li u pitanju samo trend ili se tu radi o budućnosti iznajmljivanja apartmana, soba i kuća za odmor?
25.04.2016 107 16.309 3Snizili ste cijene, manje su gužve i veći je mir, ali vaši apartmani i dalje zijevaju prazni. Ulaganje u smještajne objekte koji većinu godine ostaju nepopunjeni, bacanje je novca u vjetar, i vi to vrlo dobro znate. Što još možemo učiniti kao bismo privukli goste i izvan sezone?
21.09.2015 250 48.718 9