Ovo nije PR tekst u kojem se reklamira profesionalno fotografiranje apartmana, već još jedan članak o važnosti kvalitetne fotografije smještaja. Vjerujete li da su vaše fotografije dovoljno dobre, možete biti sigurni da to nije dovoljno. S 1,23 milijuna registriranih kreveta u Hrvatskoj, pažnju gostiju u potrazi za smještajem privlače samo sjajne fotografije
Uložili ste hrpu novaca u uređenje i opremanje apartmana, a vaši oglasi sadržavaju pretamne, presvijetle (spaljene), mutne i pijane (nakrivljene) fotografije? Ovo je tekst za vas, za sve one koji zaziru od profesionalnih fotografa i sumnjaju u opravdanost investicije u profesionalno fotografiranje.
Dovoljno je samo preletjeti okom po oglasima smještaja u Hrvatskoj na bilo kojoj od stranica internetskih oglašivača smještaja pa da nam bude jasno da su naše prezentacijske vještine generalno zbilja loše. Što je prvo što turist u potrazi za smještajem u nekom odredištu vidi? Svakako, to je fotografija smještaja, ona naslovna, čak i prije cijene ili ocjene. Ako je ta fotografija odbojna, hoće li uopće pogledati ostatak ponude? Naravno da neće. No, onoliko koliko je važna naslovna fotografija, toliko su važne i sve ostale.
Naslovne fotografije koje se sastoje od više snimaka (kolaž), fotografije s tekstom, logićima, i različitim efektima, odmah zaboravite
Turizam je konstantna mijena, ali neke navike turista su stalne. Prema istraživanju platforme Travelnest, za 73% turista fotografije su jednako važne kao i cijena noćenja pri odabiru smještaja, a više od 50% turista će eliminirati oglas za smještaj ako su fotografije loše. Bez obzira na cijene. To je činjenica. Stoga nemamo pravo čuditi se zašto nemamo rezervacija ni upita ako su naše fotografije očajne.
Ne smijemo zaboraviti ni da nas neki popularni internetski oglašivači pozicioniraju niže u svojim tražilicama smještaja ako naše fotografije ne zadovoljavaju njihove standarde
Jesu li te naše fotografije zbilja tako grozne? “Ta procjena je subjektivna”, reći ćete. “Dobre su, imam dobar mobitel”, reći ćete. Ili se ipak služite fotografskom kamerom već desetljeće pa ste uvjereni da su super vaše fotografije. Pogledajte oglase svoje konkurencije. Razlika između amaterske fotografije i one profesionalne ipak je vrlo uočljiva, priznat ćete.
1. prednost ne traži puno riječi jer, vidi gore - većina turista zaobilazi smještaj čije su fotografije loše.
2. Statistike potvrđuju da privlačne fotografije smještaja povećavaju broj klikova na oglas za čitavih 200% u usporedbi s oglasima loše foto prezentacije.
3. Važnost prvog dojma nikada ne smijemo podcijeniti. Svijetle, prozračne i lijepe fotografije vode turiste u predjele maštanja o boravku pod našim krovom, a ta faza je korak do rezervacije.
4. Bolje fotografije donose veću zaradu od turizma. Profesionalne fotografije nam mogu donijeti između 15 i 40% više prihoda. Usporedite tu cifru s cijenom izrade profi fotografija.
5. Profesionalne fotografije su dugotrajno ulaganje. One ne moraju nužno služiti samo za postavljanje oglasa, već ih možemo vrtjeti na svojim stranicama i društvenim mrežama.
Ako još uvijek niste uvjereni da morate angažirati profesionalca, nastavite s čitanjem ovoga teksta. Vjerujete li da su vaše fotografije dovoljno dobre? Dovoljno dobro nikada nije dovoljno.
U Hrvatskoj je u 2023., bilo registrirano 1,2 milijuna kreveta u komercijalnom smještaju. Od te brojke samo 180 tisuća je hotelskih ležajeva. Koliko ono imate kreveta? Zašto bi baš u vaš krevet bilo tko poželio leći?
Iskreno, kada pogledamo fotografije privatnog smještaja kakve još uvijek prevladavaju na internetskim oglasnicima koji prodaju domaće krevete, nije ni čudo što turistima smeta visoka cijena noćenja u Hrvata niti što im je odjednom draža Albanija.
Vaše fotografije ne pokazuju vrijednost vaše ponude!
Džaba ulaganje kućanske aparate, džaba skupe pločice i parket, veleban pogled i oprema terase, čak i bazen, Jacuzzi kade, solariji i teretane. Ako fotografija to ulaganje zatamnjuje, muti, iskrivljuje, poružnjuje jer gost neće prepoznati pravu vrijednost vaše ponude
Kvalitetu naše smještajne ponude gosti vide kroz filter fotografija koje objavljujemo. Našu ponudu prvo doživljavaju osjetom vida. Ugledaju li loše fotografije, produljit će u svojoj potrazi dalje. Neće čitati detalje. Posebno privlačna fotografija mora biti ona naslovna.
Cijene najma profesionalca za snimanje apartmana se kreću od 100,00 do 130,00 eura po smještajnoj jedinici, ovisno o njenoj veličini.
Za kuće za odmor i objekte s više smještajnih jedinica se može dogovoriti popust, ovisno o lokaciji i preferencijama (zračna fotografija, video prezentacija).
Da ponovimo i rezimiramo, imamo li jedan apartman, za samo 100,00 eura, možemo se nadati minimalno 15% višim prihodima.
Jesu li još uvijek te vaše fotografije dovoljno dobre ili se ipak isplati angažirati profesionalca?