Ideje i trendovi
4.8K

Naslovna fotografija - par trikova za atraktivniju naslovnicu smještaja koja privlači klikove i rezervacije

Naslovna fotografija smještaja mora biti ljubav na prvi pogled - ona je odgovorna za klik turista koji vodi do razgledavanja naše smještajne ponude. Kako snimiti privlačnu naslovnicu smještaja?

Koliko su važne kvalitetne fotografije u promociji turističkog smještaja, znaju već i ptičice na granama s nježnim proljetnim listićima. Ne možemo dovoljno puta naglasiti vrijednost kvalitetne fotografije na oglasima turističkog smještaja. Od kvalitetnih i brojnih fotografija kojima je prikazana svaka prostorija i objekt izvana, postoji samo još jedna stvar važnija - i opet je u pitanju fotografija. Ona naslovna.
 

Naslovna fotografija našeg oglasa smještaja je okidač za privlačenje pažnje turista. Zato mora biti savršena

Navucimo cipele turista u potrazi za smještajem. Ona/on dolazi na stranicu internetskog oglašivača smještaja. Unosi parametre poput destinacije, datuma i broja osoba. Stisne opciju traženja. Na stranici se izlista ponuda koja se mahom sastoji od naslovnih fotografija, naziva i cijena smještaja. Naslovna fotografija je najveća i najuočljivija. Ona je naša najveća šansa za zadobivanje pažnje gosta!


Kako treba izgledati naslovna fotografija?

Naslovna fotografija je prvi dojam i najznačajniji dio oglasa, odgovorna je za klik turista prilikom pretraživanja i otvaranje ostatka oglasa s detaljima ponude smještaja. 

Ta fotografija mora prikazivati ono na što smo najviše ponosni u vezi našeg smještaja, ali ako je to pogled na morsku pučinu, možda bismo taj prizor trebali sačuvati za kasnije. Jer naslovna fotografija mora biti upadljiva, sadržavati boje - narančasta i tamnoplava najviše privlače poglede (npr. na naslovnoj fotografiji ovog članka Villa Loriana u Makarskoj).
 

Na fotografiji objekta izvana neka bude otvorenih prozora i vrata. Signaliziraju gostoprimstvo i život, dok zatvoreni prozori i vrata i najatraktivniju građevinu čine nepristupačnom

Kuhinja s nizom dekorativnih elemenata, lepršavi dnevni boravak ili spavaća soba s detaljima, mogli bi biti dobar motiv kakvog treba sadržavati naslovna fotografija.
 

Fotografije bez istaknutih boja i detalja će se izgubiti u moru sličnih prizora među rezultatima pretraga, a najgore će proći mutne fotografija ili one jednakih tonova


Zlatna ribica ostaje dulje fokusirana

Kada kreiramo oglas smještaja, samo jedan cilj nam mora biti u fokusu. Kako zadržati pažnju turista? 
 

Za privlačenje pažnje turista imamo samo jedan pokušaj na raspolaganju - on se zove “naslovna fotografija”

Što je najgore, imamo samo 8,25 sekundi pažnje i ako ne uspijemo pobuditi emociju i zanimanje, naš nesuđeni gost ode dalje. Toliko, naime, znanstvenici tvrde, traje prosječna pažnja današnjeg čovjeka, u svijetu interneta i brze konzumacije sadržaja. Zlatna ribica može zadržati pažnju dulje - čak 9 sekundi pažljivog brojanja mjehurića.

Pažnja opada s godinama, a žene su koncentriranije od muškaraca. Možda zato 80% odluka o putovanjima donose žene, prema istraživanju Forbesa 20023., bez obzira na to s kim putuju i gdje. 

I to je zanimljiv podatak jer znači da naslovnom fotografijom zapravo želimo privući turistkinje. Što sve privlači poglede?


Kako naslovnu fotografiju učiniti atraktivnijom?

1. Dodajmo plavetnila

Ako imamo u ponudi vanjski bazen, jasno da upravo on može biti zvijezda naše naslovne scene. Odaberimo najbolji kut i istaknimo kontrast između plavičaste površine i sjene za lješkarenje kraj vode. Ako nemamo taj bazen, dodajmo plavetnila neba u kontrastu s raslinjem oko objekta ili scenom s terase. Neki dekorativni element, jastuk, vaza, slika u interijeru, naglašene plave boje mogu biti simulacije vedrine koju plavetnilo fotografijama daruje.
 

Seoski turizam Pirak u Čazmi

Seoski turizam Pirak u Čazmi


2. Cvijeće

Bilo da krasi našu okućnicu ili unutarnje prostorije, šarenilo cvijeća fotografiji dodaje nužne boje. Ujedno znači svježinu i ljepotu i budi osjećaje sreće. 

Obitelj Vukoje Lekenik

Kuća za odmor obitelji Vukoje u Lekeniku


3. Piće

Onaj trenutak kada si pripremimo omiljeno piće. To je trenutak kada smo konačno dočekali opuštanje. Bilo da se radi o boci vina s finim vinskim čašama na fotografiji, šalici čaja s tanjurićem ili staklenoj čaši sa sokom od naranče, postavljanje scenografije na mjestu u objektu koje obećava potpuno odmaranje, sjajan je način za kompoziciju naslovne fotografije i privlačenje pažnje.

Vila Vinkovi dvori u Pisku

Vila Vinkovi dvori u Pisku
 

4. Voće

Jednako kao i cvijeće, voće također simbolizira svježinu i sugerira brigu o gostu. Narezana lubenica, jabuke, grožđe ili jagode, svako voće može dati fotografiji potrebnu slatkoću za čeznutljive preglede.

Apartmani Promenada, Tučepi

Apartmani Promenada u Tučepima


5. Hammock i ležaljke

Koji čekaju svoje goste. Ima li što sugestivnije i privlačnije?

Klara, Bjelovar

Relax & wine house Klara u Bjelovaru


6. Ukusno postavljen stol

Posebno kad je na terasi ili pod kakvom sjenicom, sugerira druženje i zabavne sate. Doručak je apsolutni favorit kod postaljanja scenografije za naslovnice. Postavimo li stol za uskrsni doručak, s cvijećem i šarenim dekoracijama ili jednostavan obrok koji simbolizira buđenje, potrudimo se da pri snimanju uhvatimo veći dio okoliša, i eto savršene naslovne fotografije koja izaziva zazubice i brze rezervacije.

Apartmani Luna u Dubrovniku

Apartmani Luna u Dubrovniku


7. Ambijentalna rasvjeta

Noćne fotografije i fotografije na kojima se ističu strateški postavljene lampice mogu biti sjajne za prizivanje intimnosti iz koje ljubav prema smještaju kreće, a s njom i rezervacije. Takve fotografija moraju biti visoko kvalitetne jer su amaterske noćne fotografije uočljive na negativan način i odbojne. Ali profesionalno snimljena fotografija terase pod lampicama ili osvijetljenog noćnog okoliša sa zvjezdanim nebom gore - čista su romantika i prilika za izdvajanje iz mora slične smještajne prezentacije. 

Toscana San Marco Svetvinčenat

Vila Toscana San Marco u Svetvinčentu


Je li format fotografija važan?

Da, format je važan. Različiti mediji i platforme “vole” različite formate. Tzv. story opcije na Instagramu i Facebooku vratile su uspravne formate u učestalu upotrebu. Međutim, većina internetskih oglašivača smještaja prezentira polegnute fotografije (vodoravne - leže na duljoj stranici). Zato kada biramo fotografije za oglase smještajnog objekta, uzmimo samo vodoravne fotografije, čak i onda kada sustav dopušta unos fotografija drugačijeg formata.

Odaberemo li uspravne fotografije, sustav oglašavanja će kadrirati, obrezati fotografiju prema svojim postavkama pa riskiramo da se ono važno, što smo fotografijom htjeli pokazati, uopće ne vidi i da fotografija izgleda čudno i odbojno.

Fotografije ukoso, iskrivljene perspektive ili čudno odrezane odbijaju klikove. Izbjegnite ih pa potom zaradite pažnju turista i brojnije rezervacije. 

Spremi

Besplatne edukacije za privatne iznajmljivače u Trogiru, Splitu, Poreču...

Relax Adria - tri dana opremanja apartmana

Kada treba graditi, a ne prodavati, i zašto je gradnja najlakši put do izravnih rezervacija?

Ljeto bez kraja: U crvenom, ali bez sumnji u uspjeh posezone

Lojalnost gosta u privatnom smještaju - kako podići cijenu i zadržati stare goste

Kako povećati broj turista i noćenja u zimskim mjesecima?

Potrošnja turista: Koliko se promijenila potrošnja turista u Hrvatskoj u posljednjih 20 godina?

Suradnja poduzetnika u turizmu: Promocija drugih kao dodatak vlastitoj ponudi smještaja

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Više od iznajmljivanja apartmana, isplati se - čistiti ih?! Cijene čišćenja po satu podivljale

Utječu li cijene hrane na odabir destinacije?

Popularno: