Ideje i trendovi
2.3K

Budućnost oglašavanja smještaja je u - metavrezumu?

Metaverzum osvaja tržište medicinskog turizma - u ne tako dalekoj budućnosti možemo ga zamisliti i kao platformu za oglašavanje turističkog smještaja

Pojmom telemedicina opisujemo liječenje na daljinu. Nije to, da ne bude zabune, odašiljanje pozitivne energije ili vezivanje čvorova uz bacanje čini. Radi se o sve popularnijem sustavu liječenja koji povezuje liječnike i udaljene pacijente najmodernijim elektroničkim sustavima komuniciranja.

Koncept metaverzuma također ima uporište u razvoju informacijskih tehnologija i opisuje povezane digitalne svjetove, s jednostavnim virtualnim pristupom bez geografskih ograničenja.

Kakve veze ima telemedicina s metaverzumom, a potom i jedno i drugo s turizmom?


Prva virtualna bolnica

O implementaciji tehnoloških dostignuća i načinima na koje ta praksa mijenja turizam, napisano je mnogo. Nedavne analize stručnjaka pokazuju da tehnologija telemedicine u metaverzumu može koristiti za poboljšanje angažmana i zadovoljstva pacijenata medicinskog turizma.

Medicinski turizam uključuje putovanje pacijenata u inozemstvo radi medicinskih tretmana, najčešće u potrazi za boljom kvalitetom usluga i nižim troškovima liječničke skrbi. Mogućnosti korištenja metaverzuma za upoznavanje potencijalnih medicinskih turista s turističkim atrakcijama odredišta uz simuliranje okruženja bolnice istražuju se intenzivno posljednjih godina. Koristi su višestruke, smanjivanje stresa zbog detaljnog prethodnog upoznavanja medicinsko-turističkog proizvoda, uz promociju destinacije medicinskog turizma.

Thumbay Hospital iz Ujedinjenih arapskih emirata, još od listopada 2022., prima pacijente u prvoj potpuno funkcionalnoj bolnici u metaverzumu. Telemedicina svoje benefite temelji na oporavku pacijenata u poznatom kućnom okruženju, ali se neposredni zahvati ipak odvijaju na licu mjesta. Kroz telemedicinske tretmane potencijalni medicinski turisti se pripremaju na liječenje u destinaciji.


Oglašavanje u metaverzumu uz direktan kontakt turista i domaćina

A sada zamislimo platformu za promociju i prodaju smještaja utemeljenu na konceptu metaverzuma. Turist se ulogira, kreće u šetnju našim destinacijama, recimo, ulicama Splita, navođen na razgledavanje apartmana i kuća za odmor našeg lijepog dalmatinskog grada.

Virtualne šetnje više nisu samo video prikaz na stranicama oglašivača smještaja, već dio metaverzuma. Dopuštaju turistima da razgledaju svaki kutak smještajne ponude i njenog okruženja. Upoznaju nas s našim budućim gostima na virtualnom licu mjesta. Naš avatar, kojim upravljamo iza svojih manjih ili većih ekrana, dočekuje gosta u metaverzumu i pokazuje mu posebnosti našeg smještaja. Dogovara rezervaciju, naplaćuje polog odmah, bez posrednika.

Plaćamo samo svoje mjesto u metaverzumu - virtualnu prezentaciju - nema više klikanja po oglasima, kalendarima rezervacija i cjenicima - nema više stranih platformi sa skupim provizijama.

I nije više teško za zamisliti, je l’ da?

Spremi

​Zlatni detalji u interijeru: Je li zlato poželjno u modernom uređenju kuće, stana ili apartmana?

Kako maksimalno iskoristiti sve prednosti kanala oglašavanja bez provizije?

​Što je phishing i kako ga prepoznati?

`Kod jačanja brenda destinacije, iznajmljivači imaju najveći potencijal za zaradu´

I Grčka pokušava obuzdati tržište privatnog smještaja

PLACE2GO 2023. - Posljednji vikend ožujka rezerviran za maštanje o putovanjima

Bizarne turističke atrakcije: Da li biste proveli godišnji odmor u kući u obliku cipele?

Uradi sam: Kako montirati novi televizor na zid?

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Razumijevanje 7 faza realizacije putovanja za postizanje većeg broja rezervacija

Koja je cijena profesionalnog fotografiranja apartmana (i zašto se ta investicija uvijek isplati)?

Popularno: