U
minimalnim uvjetima za kategorizaciju nećemo pronaći Wi-Fi vezu ili klimatizaciju prostora. Pa ipak, to je ono što gosti traže i danas je turistički smještaj nezamisliv bez takve opreme. U
Zakonu o ugostiteljstvu ćemo pronaći obvezu izdavanja računa, ne i potvrde o rezervaciji. Pa ipak, evo opet slične situacije, takva potvrda je postala standardni dio komunikacije prilikom realizacije rezervacije.
Svi kupujemo preko interneta. I oprezni smo pri tome jer
internetske prijevare su sve maštovitije i sveprisutne. Onaj trenutak kada nešto platimo ili naručimo
online, na naše e-mail adrese stignu potvrde. Ne stignu li, eto panike. I zato
potvrdu o rezervaciji, vaučer,
voucher, kako god taj dokument nazivali, u praksi obvezan je.
Većina
internetskih oglašivača smještaja s kojima surađujemo preuzima tu obvezu umjesto nas. Gosti koji bukiraju preko
Booking.com-a ili
Airbnb-ja uredno dobiju potvrde o rezervaciji našeg smještajnog objekta na svoje e-mail račune. Ali kad gosti rezerviraju direktno bez provizije, mi smo ti koji moramo izdati takve potvrde.
Običaj je da se potvrde rezervacije izdaju nakon uplaćene akontacije pa služe i kao potvrde o primljenoj uplati gosta
Izdavanje potvrde rezervacije nema
za i
protiv argumente. Koristi su višestruke.
Voucher - nama evidencija, gostima sigurnost
Voucher je još jedna engleska riječ koju smo usvojili u poslovnoj komunikaciji i u prijevodu znači
jamac,
dokaz. U praksi ta riječ označava dokument koji potvrđuje da je dio obveze plaćen, ali i dokument kojim se može tražiti ispunjenje neke obveze. U našem slučaju to znači da smo obvezni prihvatiti gosta u terminu za kojeg je izdan
voucher. Koje su sve koristi od takve prakse?
1. Vaučer je jamstvo gostima da je njihova rezervacija sigurna za odabrane datume boravka. On jednako obvezuje i nas i goste da se pridržavamo navedenih termina i drugih detalja oko rezervacije koji su navedeni u potvrdi.
2. Potvrda rezervacije služi i kao potvrda o uplati akontacije. Tako možemo lakše pratiti koliko od ukupne cijene noćenja gost još mora platiti.
3.
Voucher nam služi za lakše
vođenje evidencije o rezervacijama i primljenim akontacijama. Na njemu ćemo upisati i broj gostiju koji stiže pa u svakom trenutku brzo i lako možemo provjeriti što smo točno dogovorili s gostima. Potvrda nas štiti od zaborava, zabuna ili dodatnih zahtjeva, primjerice, za osobu više tijekom boravka.
Cimerfraj.hr obrazac za izdavanje vaučera
Na stranicama Cimerfraj.hr se može pronaći
online obrazac za izdavanje potvrde rezervacije gostima na poveznici
Cimerfraj.hr - Potvrda rezervacije. Korištenje tog obrasca je besplatno i nije potrebna prethodna registracija.
Kako obrazac funkcionira?
Kao što je prikazano u slici gore, u obrazac ćemo unijeti sve tražene podatke. Odabirom opcije
"Pošalji potvrdu" i označavanjem opcije
"Pošalji kopiju na moju e-mail adresu", potvrda o rezervaciji sa svim nužnim podacima će biti poslana gostu, kao i nama radi kontrole dokumenta.
Svi podaci uneseni u obrazac se automatski brišu iz sustava Cimerfraj.hr, osim imena i e-mail adrese
iznajmljivača koji se mogu koristiti u svrhu slanja informacija u nadogradnji sustava i promjenama u korištenju ovog alata, kao i za slanje obavijesti o drugim proizvodima tvrtke.
Sinkronizacija kalendara s izdanim voucherima
Ako ste korisnik Apartmanija.hr usluga, izdavanjem
vouchera za odabrane datume automatski se zatvaraju termini na kalendarima rezervacija. U tom slučaju nije potrebna naknadna ručna sinkronizacija. Za svaku izdanu potvrdu o rezervaciji i realizirani upit iz Apartmanija.hr sustava, kalendar rezervacija se automatski se popunjava za termine označene u
voucheru kojeg pošaljete gostima.
Ako niste korisnik Apartmanija.hr sustava, ne zaboravite ažurirati svoje kalendare rezervacija na oglašivačkim platformama nakon što ste izdali
potvrdu rezervacije putem Cimerfraj.hr obrasca.
Izdavanje
vouchera putem Cimerfraj.hr online obrasca je mala pomoć kod automatizacije poslovnih procesa i dodatan korak ka profesionalizaciji usluga
obiteljskog smještaja.