Natalia Krešić je vlasnica tvrtke za savjetovanje i marketing u turizmu "Odmor na zadatku" s naglaskom na održivi i promišljeni turizam. Dugogodišnja je vlasnica i nagrađenog obiteljskog smještaja, autorica stručnih tekstova.
DOMAĆIN NA HRVATSKI NAČIN: Ranijih desetljeća pitanje iz naslova bi bilo nezamislivo i suvišno postaviti. Znalo se u svakom mjestu gdje teče najbliža voda jer su se s vodom i oko vode ljudi družili i provodili vrijeme, ne samo iz puke potrebe, nego i iz posebne vezanosti za njen tekući šum i osvježenje
10.07.2024 28 1.632DOMAĆIN NA HRVATSKI NAČIN: Graditi bazen je poput nabavke kućnog ljubimca. Zašto i o čemu bi to točno trebalo dobro promisliti prije odluke o ulaganju u gradnju bazena uz objekt sa smještajem za turiste?
14.06.2024 24 4.021Zašto su Dalmatinci toliko visoki? Inicijativa Voda Malih Divova ima odgovore pa povezuje turističke dionike u promociji i zaštiti pitke vode Šibensko-kninske županije. Zašto i kako uključiti se?
25.03.2024 168 2.858[Domaćin na hrvatski način] O nedostatku kvalitetne radne snage i zašto se mi domaćini najmanje moramo bojati tog globalnog problema
22.11.2023 91 4.888[Domaćin na hrvatski način] Dva tjedna koji prolete poput sati... Postoje li načini da usporimo vrijeme, da godišnji odmor potraje što dulje?
30.08.2023 20 4.370[Domaćin na hrvatski način] Koje su to granice koje gura današnji doživljajni turizam? Je li ona plinovita izreka "samo nebo je granica" istinita upravo u ovom pitanju? U aktualnom nesretnom slučaju kojeg je prošli tjedan intenzivno pratila svjetska javnost, turistička podmornica je dotakla svoju granicu na, po svemu sudeći, tragičan način
26.06.2023 3.590[Domaćin na hrvatski način] Da bismo ostvarili ciljeve cirkularne ekonomije i života, u taj krug se moraju uključiti svi, piše Natalia, prenoseći dojmove s najzelenijeg festivala, održanog 24. i 25. svibnja u Zagrebu
02.06.2023 3.156[Domaćin na hrvatski način] Koja je uloga individualca u sistemu koji nas je doveo do potrebe za čuvanjem prostora i stanja klimatske krize? Možemo li nešto učiniti odmah? Odgovor sam potražila osobno, provjerite jesam li ga našla...
05.04.2023 88 4.584[Domaćin na hrvatski način] Jesu li hoteli zbilja konkurencija smještaju kod domaćina? Može li destinacija profitirati izgradnjom hotela ili je to samo put do nepovratnog mijenjanja imidža?
06.03.2023 362 4.894[Domaćin na hrvatski način] Pričali smo i prije #storytelling-a, i te priče su bogatstvo, zlato koje treba iskapati jer obogaćuje naš turizam, daje pečat prepoznatljivosti destinaciji i čuva našu kulturu i hrvatski jezik
05.12.2022 231 5.060[Domaćin na hrvatski način] Priča o ovoljetnoj suši, klimatskim promjenama, krizi energenata, skoku cijena istih i, već poslovičnoj, praksi gostiju ostavljanja upaljenih klima-uređaja dok su na plaži. Kako do opće svijesti o važnosti racionalnog raspolaganja resursima?
31.08.2022 174 5.870[Domaćin na hrvatski način] U ovim dugo očekivanim trenucima kad se na Pelješac konačno stiže putem mosta, sva je pozornost usmjerena na ne tako malu regiju koja krije kojekakve potencijale. Također, tko zna koliko se priča, poput mastodonta iz Postira, ovdje sprema ili je već u nekoj fazi realizacije. Naravno, nisu svi projekti za osudu, daleko od toga, ali kod nas je ispalo točno da i dalje moramo puhati na hladno - nema opuštanja
01.08.2022 272 8.531Domaćin na hrvatski način: Nepovjerenje i popratne negativnosti umjesto strategije i planske aktivnosti za izgurati zimu do nove (i uspješnije?) budućnosti
08.11.2021 4.316Knin je doslovna turistička tabula rasa. Je li moguće da još postoje takva mjesta? No i on konačno dobiva svoje mjesto na našoj turističkoj karti
20.04.2021 217 11.732Domaćin na hrvatski način: U ovako nevjerojatnim vremenima kad treba igrati mudro, polako i promišljeno, naše turističke strategije jednostavno nema. Ili - možda je upravo to strategija?
01.04.2021 109 7.504Nataila Krešić Lončar preporučuje dokumentarac Davida Attenborougha "Život na našem planetu" iz kojeg možemo naučiti kako svaki iznajmljivač može pomoći u čuvanju života na našem planetu. Dobra je vijest da to još uvijek možemo...
23.11.2020 68 8.829Domaćin na hrvatski način: Korona je donijela nove prilike u turizmu - pokušajmo razumjeti turizam poslije korone i pripremiti se na sve ono što "novo normalno" donosi obiteljskom smještaju
13.10.2020 69 6.976Natalia Krešić Lončar: Jednostavno jelo za obitelj s dvoje sitne djece 1000 kn, izleti na otoke skuplji za 20 do 30% usprkos sniženoj potražnji, u Dubrovniku cijena testa na COVID-19 za strance seže do 3000 kn... Otkud nam ta matematika?
24.08.2020 2 6.882Dok veliki tonu, mali i spretni imaju šansu isplivati, piše Natalia, a šansu za male vidi upravo u direktnom kontaktu gosta i domaćina, nužnom za povjerenje koje nikada nije bilo važnije, nego u ova nesigurna vremena
30.04.2020 79 13.015Glavna motivacija u doba pandemije, koja je realna, je ta da će ova situacija proći. Zato jednostavno moramo pričekati, i usput očuvati zdravlje sebe i svojih. Neka to bude naš akcijski plan
03.04.2020 36 6.848"Što kad iznajmljivač postane dio industrije?", pita se Natalia Krešić Lončar, koja je krajem listopada posjetila konferenciju HOST 2019. u Londonu, namijenjenu privatnim iznajmljivačima. Ono što je u inozemstvu industrija, kod nas je još uvijek domaćinstvo. Koliko smo spremni iskoristiti industrijska rješenja u poslovanju i prigrliti izazove suvremenog turističkog tržišta?
18.11.2019 39 12.486 1Kao u "Kralju lavova" i njegovoj himni o krugu života, "Circle of life", baš tako nekako se i naš zimmer frei vrti ukrug. Nije taj krug, ta sezonalnost hrvatskog turizma, uzalud, koliko god ponegdje kukali da sezona traje samo 60-ak dana. Možda nama, s našom infrastrukturom, našim nategnutim godišnjim odmorima, stisnutom rodbinom i neprestanim zujanjem telefona treba odmak...
13.09.2019 48 9.268Postoji li netko tko nikada nije osjetio želju za promjenom? Ne samo onu koja želi novi stan, auto ili posao? Pričamo o želji za promjenama iznutra, želji za dubinskom mijenom u vlastitom biću koja bi transformirala naša stajališta i, možda, život sav. O vezi takvih promjena i turizma, pripovijeda Natalia Krešić Lončar
22.08.2019 69 11.275Ivana, Ana, Dora, Katarina, Jadranka... Krasna ženska imena koja se često koriste i kao nazivi apartmana ili kuća za odmor. Jesmo li s takvim imenom smještaja dovoljno prepoznatljivi, hoće li nas gosti zapamtiti i uspjeti pronaći na internetu? Pročitajte što o toj temi piše Natalia...
05.07.2019 22 64.364 1Dajemo li i komadić sebe kad dozvoljavamo da nam jeftini turizam ulazi na sva vrata? Koliko fanova Game of Thrones, koji pohode Dubrovnik, zna da je King's Landing bio zbilja moćan i uzoran grad čijoj bi se organizaciji, diplomaciji i ponosu trebali klanjati prvo svi od našeg vrha vlasti pa do stranaca?
07.06.2019 6 10.768Detalji čine dojam kojeg gosti vole pohvaliti na svojim recenzijama. Isplati se potruditi se. Puno je posla u osmišljavanju detalja, ali je formula jednostavna. Provedite jedan dan i noć u svom smještaju pa odgovorite iskreno kako ste se osjećali, je li prostor prazan, što vam je nedostajalo...
08.04.2019 48 14.988Par misli uz kavu - Natalia Krešić Lončar: Sve ono što se nama podrazumijeva, drugima bi moglo biti začudo i vrijedno divljenja. Zašto ne bismo prepoznali i promovirali vrijednosti naših običaja, poput ispijanja kave na suncu ili posebnosti hrvatskih domaćina?
25.03.2019 152 13.741Natalia Krešić Lončar je svestrana iznajmljivačica, blogerica i vlasnica tvrtke za savjetovanje i marketing u turizmu `Odmor na zadatku´. Razgovarali smo o važnosti domaćina, ulaganjima u kvalitetu i promociju smještaja, zadovoljstvu gostiju i uspjehu njezinih Apartmana Sunčanih, koji su osvojili priznanje `Turistički cvijet´ prošle godine
28.02.2019 426 27.884 1