Brendiranje smještaja

Brendiranje smještaja je skup aktivnosti kojima je cilj povećanje prepoznatljivosti naše smještajne ponude na turističkom tržištu. Brendiranje smještaja je razumljiva interpretacija priče koju želimo svojom ponudom smještaja ispričati.

Dodaci ponudi smještaja: Hoće li turisti pamtiti ovo ljeto po dosadi u destinacijama bez uobičajenih ljetnih događanja?

Što ponuditi gostima kako bi ispunili vrijeme u destinaciji u kojoj se, zbog krizne situacije, gotovo ništa ne događa? Koji dodaci ponudi smještaja mogu pomoći našim gostima da ne zapamte ljeto po dosadi i destinaciji u koju se neće vratiti jer se tu ništa ne događa?

21.07.2020 6 2.022

Postani "zeleni" domaćin: Udruga Sunce poklanja online certificiranje za članstvo u Dalmatia Green programu

U tijeku je akcija besplatnog certificiranja održivog Dalmatia Green smještaja. Do 1. lipnja ćemo se moći prijaviti za besplatno članstvo i certifikat, što nam nudi mogućnost kreiranja ekološki svjesne ponude smještaja i oglašavanje u društvu odgovornih domaćina

06.05.2020 88 5.666

Uskrsna pogača – recept iz kuharica naših baka

Uskrsna pogača, pinca, jajarica, sirnica, sve ove riječi označavaju vrstu slatkog kruha, čiji miris i okus volimo. A miris pogače najčešće očara naša čula u vrijeme Uskrsa, iako se peče i u ostatku godine. Otkad je pogača simbol najznačajnijeg kršćanskog blagdana i zašto recepte za uskrsnu pogaču toliko volimo?

09.04.2020 45 10.016
Aktualno:

Hrvatski domaćin: Privatni smještaj je naša posebnost - brendirajmo ga

Airbnb, Booking, Expedia, TripAdvisor i kineska Tujia ostvaruju 73% globalnih bruto rezervacija nekretnina za kratkoročni najam. I dok se kod nas uporno diže hajka na privatne iznajmljivače, izvan naših granica traje bitka za svaki komadić tržišta privatnog smještaja...

28.02.2020 3 2.164

Domaćin na hrvatski način: Želite ponuditi drugačiji privatni smještaj? Neka bude dostupan "za sve"

Koncept smještaja "za sve" je onaj inkluzivni, koji može primiti sve osobe, bez obzira na njihovu trajnu ili trenutnu sposobnost. I samim time što sve "uključuje" i postaje dostupan, stvara sebi jednu vrlo pouzdanu nišu

26.07.2019 59 8.116

Floyd Room - priča o brendiranju obiteljskog smještaja

Upoznali su se na koncertu Pink Floyda u Pragu, a sada iznajmljuju, trenutno najzanimljivije, apartmane u Zagrebu. Kao domaćini Floyd Rooma, Iva Čaleta Pleša i Boris Pleša, spojili su svoju strast i posao u pažljivo ispričanu priču o diferenciranju obiteljskog smještaja

08.07.2019 99 4.628

​Eco-friendly smještaj: Kako napraviti kompost

Kompostiranje kao alat u brendiranju smještaja? Moguće je. Eco-friendly smještaj možemo graditi na `zelenim´ principima koje su poštovali naši stari, na hrvatskom selu i na otocima, gdje je život bio nezamisliv bez kompostiranja koje rezultira s više kvalitetne zemlje i s manje otpada u kućanstvu

27.05.2019 125 8.243

Izrada sjenila za lampu ili luster - 7 trendova rasvjete sobe ili apartmana

Imate staru lampu ili luster kojima je potrebno osvježenje? Želite u svoje apartmane dodati neku rukotvorinu, a da izgleda profesionalno napravljeno i domišljato uklopljeno u prostor? Otkrijte ovih 7 trendova izrade sjenila za lampe i lustere i možda pronađete nešto što će odgovarati vašim pravilima dobrog ukusa

20.05.2019 16 12.928

Pet friendly apartmani: Pravila i preporuke za boravak gosta s kućnim ljubimcem

Pet-friendly smještaj je sve popularniji, a kućne životinje sve češći gosti. Ako ste se odlučili dozvoliti boravak s ljubimcima, postavite jasna kućna pravila kako bi odmor pod vašim krovom, u društvu četveronožaca, svima bio što bezbrižniji

09.04.2019 2 7.378

Domaćin na hrvatski način

Par misli uz kavu - Natalia Krešić Lončar: Sve ono što se nama podrazumijeva, drugima bi moglo biti začudo i vrijedno divljenja. Zašto ne bismo prepoznali i promovirali vrijednosti naših običaja, poput ispijanja kave na suncu ili posebnosti hrvatskih domaćina?

25.03.2019 133 5.778

`Domaćin je neophodan, agencije koje gostima samo prosljeđuju ključ nisu obiteljski smještaj´

Natalia Krešić Lončar je svestrana iznajmljivačica, blogerica i vlasnica tvrtke za savjetovanje i marketing u turizmu `Odmor na zadatku´. Razgovarali smo o važnosti domaćina, ulaganjima u kvalitetu i promociju smještaja, zadovoljstvu gostiju i uspjehu njezinih Apartmana Sunčanih, koji su osvojili priznanje `Turistički cvijet´ prošle godine

28.02.2019 431 13.213 1

Program Welcome: Kamata i do 0 % za privatne iznajmljivače Zadarske županije

Do 9. studenoga je otvoren Javni poziv za nagradu privatnim iznajmljivačima kroz Program brendiranja obiteljskog smještaja "Welcome" za domaćine iz Zadarske županije, u sklopu kojeg se zadarskim domaćinima nude i krediti s kamatama od 4,5 do 0 %

25.10.2018 14 5.658

Kakve nam trendove u obiteljskom smještaju donosi 2017.?

Sada kada smo daleko u 2017.-oj i kada prestajemo brojati rezervacije, a počinjemo brojati rupe u kalendaru popunjenosti, možemo pričati o definiranim trendovima za ovu godinu. Možda primjena nekog od njih može pomoći da popunimo lipanj ili rujan, ako ne i više od toga

10.04.2017 71 13.587 1

Priča o brendiranju obiteljskog smještaja s otoka Vira

Intervju: Jasmina Simić, privatna iznajmljivačica o brendiranju smještaja, windusfingu i SUPanju u svojoj ponudi, produljenju sezone i dobrim vjetrovima u turizmu u općini Vir

23.03.2017 272 23.291 1

`Da bi bili puni čitavu godinu, moramo neprestano pričati priče, utemeljene i iskrene´

Razgovor s Jasminom Krkić Poznić, vlasnicom obiteljskog smještaja Maksimilian iz Osijeka, otkriva kako se u Slavoniji i Baranji može živjeti od turizma i kako privatni iznajmljivači mogu sudjelovati u brendiranju destinacije

06.02.2017 808 31.757

`Ljubaznost se isplati i to ne samo financijski, mnogi moji gosti su mi postali i dobri prijatelji´

Intervju: Sabina Urbanc iz Fužina koja je osvojila Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku 2016. u kategoriji najboljeg apartmana na kontinentu

24.11.2016 34 12.285 2

Intervju: Višnjica Čerič, Udruga privatnih iznajmljivača Moja Šolta

S Višnjicom Čerič, predsjednicom Udruge privatnih iznajmljivača na Šolti, razgovarali smo o otoku, komunikaciji i udruživanju na lokalnoj razini za napredak u turizmu i poboljšanje uvjeta života na otocima

31.03.2016 250 8.109

Brendiranje privatnog smještaja

Brendiranje smještaja je relativno novo na ovim prostorima u turizmu. Rijetki iznajmljivači koriste ovu metodu u strateškom planiranju poslovanja iako su prednosti brojne: stabilnost poslovanja, veća konkurentnost, manja ulaganja u promociju, veći broj preporuka...

08.02.2016 467 19.269 4

`Kod jačanja brenda destinacije, iznajmljivači imaju najveći potencijal za zaradu´

O brendiranju u turizmu razgovarali smo s Mirnom Karzen, angažiranom na projektima obnove osječke Tvrđe i utvrde Klis, koja zna da brend nije samo logo, već složen proces koji iziskuje dugotrajan rad

07.02.2016 17 7.743

Potencijal cikloturizma je veliki, samo to trebamo dobro upakirati i prodati

Priču o mogućnostima cikloturizma i njegovoj potencijalnoj važnosti za domaću turističku prepoznatljivost, ispričao je najbolji hrvatski cestovni biciklist i pionir razvoja cikloturizma u Hrvatskoj, Martin Čotar. S Martinom je razgovarao Goran Rihelj, urednik turističkog news portala HrTurizam.hr

19.01.2016 291 8.188 2

Ruralni turizam: Iznajmljivač koji je Donju Stubicu ucrtao u turističke karte

Intervju: Vid Horvat, sportski novinar koji se bavi i iznajmljivanjem, otkriva nam kako ostvariti popunjenost od sto dana u godini. Njegova Eko-kuća Horvat u Donjoj Stubici dočekuje strane goste i izvan sezone

29.09.2015 223 9.708