Brendiranje smještaja

Brendiranje smještaja je skup aktivnosti kojima je cilj povećanje prepoznatljivosti naše smještajne ponude na turističkom tržištu. Brendiranje smještaja je razumljiva interpretacija priče koju želimo svojom ponudom smještaja ispričati.

​Eco-friendly smještaj: Kako napraviti kompost

Kompostiranje kao alat u brendiranju smještaja? Moguće je. Eco-friendly smještaj možemo graditi na `zelenim´ principima koje su poštovali naši stari, na hrvatskom selu i na otocima, gdje je život bio nezamisliv bez kompostiranja koje rezultira s više kvalitetne zemlje i s manje otpada u kućanstvu

27.05.2019 119 1.764

Izrada sjenila za lampu ili luster - 7 trendova rasvjete sobe ili apartmana

Imate staru lampu ili luster kojima je potrebno osvježenje? Želite u svoje apartmane dodati neku rukotvorinu, a da izgleda profesionalno napravljeno i domišljato uklopljeno u prostor? Otkrijte ovih 7 trendova izrade sjenila za lampe i lustere i možda pronađete nešto što će odgovarati vašim pravilima dobrog ukusa

20.05.2019 15 1.062

Pet friendly apartmani: Pravila i preporuke za boravak gosta s kućnim ljubimcem

Pet-friendly smještaj je sve popularniji, a kućne životinje sve češći gosti. Ako ste se odlučili dozvoliti boravak s ljubimcima, postavite jasna kućna pravila kako bi odmor pod vašim krovom, u društvu četveronožaca, svima bio što bezbrižniji

09.04.2019 2 1.463
Aktualno:

Domaćin na hrvatski način

Par misli uz kavu - Natalia Krešić Lončar: Sve ono što se nama podrazumijeva, drugima bi moglo biti začudo i vrijedno divljenja. Zašto ne bismo prepoznali i promovirali vrijednosti naših običaja, poput ispijanja kave na suncu ili posebnosti hrvatskih domaćina?

25.03.2019 133 2.335

`Domaćin je neophodan, agencije koje gostima samo prosljeđuju ključ nisu obiteljski smještaj´

Natalia Krešić Lončar je svestrana iznajmljivačica, blogerica i vlasnica tvrtke za savjetovanje i marketing u turizmu `Odmor na zadatku´. Razgovarali smo o važnosti domaćina, ulaganjima u kvalitetu i promociju smještaja, zadovoljstvu gostiju i uspjehu njezinih Apartmana Sunčanih, koji su osvojili priznanje `Turistički cvijet´ prošle godine

28.02.2019 430 6.681 1

Design District sajam: Od eko namještaja do turističkog smještaja budućnosti

U četvrtak 15. studenoga u Staroj tvornici duhana u centru Rovinja počinje Design District, najveći sajam namještaja i uređenja interijera u regiji. Međunarodni sajam je namijenjen svima, s posebnim naglaskom na opremanje turističkih objekata

12.11.2018 2.601

Program Welcome: Kamata i do 0 % za privatne iznajmljivače Zadarske županije

Do 9. studenoga je otvoren Javni poziv za nagradu privatnim iznajmljivačima kroz Program brendiranja obiteljskog smještaja "Welcome" za domaćine iz Zadarske županije, u sklopu kojeg se zadarskim domaćinima nude i krediti s kamatama od 4,5 do 0 %

25.10.2018 14 2.469

Kakve nam trendove u obiteljskom smještaju donosi 2017.?

Sada kada smo daleko u 2017.-oj i kada prestajemo brojati rezervacije, a počinjemo brojati rupe u kalendaru popunjenosti, možemo pričati o definiranim trendovima za ovu godinu. Možda primjena nekog od njih može pomoći da popunimo lipanj ili rujan, ako ne i više od toga

10.04.2017 71 9.516 1

Priča o brendiranju obiteljskog smještaja s otoka Vira

Intervju: Jasmina Simić, privatna iznajmljivačica o brendiranju smještaja, windusfingu i SUPanju u svojoj ponudi, produljenju sezone i dobrim vjetrovima u turizmu u općini Vir

23.03.2017 272 14.036 1

`Da bi bili puni čitavu godinu, moramo neprestano pričati priče, utemeljene i iskrene´

Razgovor s Jasminom Krkić Poznić, vlasnicom obiteljskog smještaja Maksimilian iz Osijeka, otkriva kako se u Slavoniji i Baranji može živjeti od turizma i kako privatni iznajmljivači mogu sudjelovati u brendiranju destinacije

06.02.2017 798 21.803

`Ljubaznost se isplati i to ne samo financijski, mnogi moji gosti su mi postali i dobri prijatelji´

Intervju: Sabina Urbanc iz Fužina koja je osvojila Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku 2016. u kategoriji najboljeg apartmana na kontinentu

24.11.2016 34 4.623 2

Intervju: Višnjica Čerič, Udruga privatnih iznajmljivača Moja Šolta

S Višnjicom Čerič, predsjednicom Udruge privatnih iznajmljivača na Šolti, razgovarali smo o otoku, komunikaciji i udruživanju na lokalnoj razini za napredak u turizmu i poboljšanje uvjeta života na otocima

31.03.2016 250 3.047

Brendiranje privatnog smještaja

Brendiranje smještaja je relativno novo na ovim prostorima u turizmu. Rijetki iznajmljivači koriste ovu metodu u strateškom planiranju poslovanja iako su prednosti brojne: stabilnost poslovanja, veća konkurentnost, manja ulaganja u promociju, veći broj preporuka...

08.02.2016 467 14.104 4

`Kod jačanja brenda destinacije, iznajmljivači imaju najveći potencijal za zaradu´

O brendiranju u turizmu razgovarali smo s Mirnom Karzen, angažiranom na projektima obnove osječke Tvrđe i utvrde Klis, koja zna da brend nije samo logo, već složen proces koji iziskuje dugotrajan rad

07.02.2016 17 4.385

Potencijal cikloturizma je veliki, samo to trebamo dobro upakirati i prodati

Priču o mogućnostima cikloturizma i njegovoj potencijalnoj važnosti za domaću turističku prepoznatljivost, ispričao je najbolji hrvatski cestovni biciklist i pionir razvoja cikloturizma u Hrvatskoj, Martin Čotar. S Martinom je razgovarao Goran Rihelj, urednik turističkog news portala HrTurizam.hr

19.01.2016 291 4.232 1

Ruralni turizam: Iznajmljivač koji je Donju Stubicu ucrtao u turističke karte

Intervju: Vid Horvat, sportski novinar koji se bavi i iznajmljivanjem, otkriva nam kako ostvariti popunjenost od sto dana u godini. Njegova Eko-kuća Horvat u Donjoj Stubici dočekuje strane goste i izvan sezone

29.09.2015 223 4.897