Brendiranje smještaja

Brendiranje smještaja je skup aktivnosti kojima je cilj povećanje prepoznatljivosti naše smještajne ponude na turističkom tržištu. Brendiranje smještaja je razumljiva interpretacija priče koju želimo svojom ponudom smještaja ispričati.

​Kreativnost i turizam: Kako ispričati priču?

Kako ispričati priču kojom ćemo se povezati s gostima, zadržati njihovu pažnju i potaknuti ih na rezerviranje naše smještajne ponude? Koje tehnike storytellinga koristimo u turizmu?

20.02.2023 163 4.182

Marika Marić: Ono što Slavonci koji tu žive vide kao svoj nedostatak, turisti prepoznaju kao prednost

[Skratimo pričom zimu] Marika Marić je HGSS-ovka, educirana turistička djelatnica, voditeljica tura aktivnog turizma i privatna iznajmljivačica, vlasnica kuće za odmor na Papuku. Nikada ne bi otišla iz Slavonije, a inspiraciju za rad u turizmu pronalazi - svuda oko sebe

30.01.2023 1017 11.016

Plavi turizam - što je i gdje smo mi u svemu tome

Plavi turizam je mnogo više od turizma u obalnim područjima. Koje sve aktivnosti obuhvaća i koji su primjeri dobre prakse na našim obalama Jadrana?

26.01.2023 2.452
Aktualno:

Dodijeljene prve oznake kvalitete True Zagorje Home

"True Zagorje Home" je naziv oznaka kvalitete obiteljskog smještaja koja se dodjeljuje domaćinima Krapinsko-zagorske županije

14.12.2022 2.164

Direktan kontakt s gostom: Turiste sada, više nego ikada ranije, zanima tko su njihovi domaćini

Veliki gradovi s čuvenim turističkim atrakcijama bilježe i do 60% rezervacija manje, nego u vremenima prije pandemije, a rezervacije u manje popularnim ruralnim sredinama rastu. Pri tome, turiste sve više zanimamo mi, kao domaćini kod kojih odsjedaju, zbog osobne sigurnosti i nužnog povjerenja u ovim nesigurnim vremenima

04.03.2021 219 11.381

#plasticfree smještaj: Kako možemo pomoći u borbi protiv jednokratne plastike

Jednokratna plastika ugrožava zdravlje ljudi, životinja i prirode koja nas okružuje. I iznajmljivači privatnog smještaja mogu pomoći u suzbijanju korištenja potrošnih plastičnih proizvoda, a time i brendirati svoju smještajnu ponudu kao #plasticfree smještaj

02.11.2020 57 10.174

Dodaci ponudi smještaja: Hoće li turisti pamtiti ovo ljeto po dosadi u destinacijama bez uobičajenih ljetnih događanja?

Što ponuditi gostima kako bi ispunili vrijeme u destinaciji u kojoj se, zbog krizne situacije, gotovo ništa ne događa? Koji dodaci ponudi smještaja mogu pomoći našim gostima da ne zapamte ljeto po dosadi i destinaciji u koju se neće vratiti jer se tu ništa ne događa?

21.07.2020 36 7.750

Postani "zeleni" domaćin: Udruga Sunce poklanja online certificiranje za članstvo u Dalmatia Green programu

U tijeku je akcija besplatnog certificiranja održivog Dalmatia Green smještaja. Do 1. lipnja ćemo se moći prijaviti za besplatno članstvo i certifikat, što nam nudi mogućnost kreiranja ekološki svjesne ponude smještaja i oglašavanje u društvu odgovornih domaćina

06.05.2020 114 21.583

Uskrsna pogača – recept iz kuharica naših baka

Uskrsna pogača, pinca, jajarica, sirnica, sve ove riječi označavaju vrstu slatkog kruha, čiji miris i okus volimo. A miris pogače najčešće očara naša čula u vrijeme Uskrsa, iako se peče i u ostatku godine. Otkad je pogača simbol najznačajnijeg kršćanskog blagdana i zašto recepte za uskrsnu pogaču toliko volimo?

09.04.2020 14 70.426

Hrvatski domaćin: Privatni smještaj je naša posebnost - brendirajmo ga

Airbnb, Booking, Expedia, TripAdvisor i kineska Tujia ostvaruju 73% globalnih bruto rezervacija nekretnina za kratkoročni najam. I dok se kod nas uporno diže hajka na privatne iznajmljivače, izvan naših granica traje bitka za svaki komadić tržišta privatnog smještaja...

28.02.2020 9 9.080

Domaćin na hrvatski način: Želite ponuditi drugačiji privatni smještaj? Neka bude dostupan "za sve"

Koncept smještaja "za sve" je onaj inkluzivni, koji može primiti sve osobe, bez obzira na njihovu trajnu ili trenutnu sposobnost. I samim time što sve "uključuje" i postaje dostupan, stvara sebi jednu vrlo pouzdanu nišu

26.07.2019 64 18.300

Floyd Room - priča o brendiranju obiteljskog smještaja

Upoznali su se na koncertu Pink Floyda u Pragu, a sada iznajmljuju, trenutno najzanimljivije, apartmane u Zagrebu. Kao domaćini Floyd Rooma, Iva Čaleta Pleša i Boris Pleša, spojili su svoju strast i posao u pažljivo ispričanu priču o diferenciranju obiteljskog smještaja

08.07.2019 83 12.076

​Eco-friendly smještaj: Kako napraviti kompost

Kompostiranje kao alat u brendiranju smještaja? Moguće je. Eco-friendly smještaj možemo graditi na `zelenim´ principima koje su poštovali naši stari, na hrvatskom selu i na otocima, gdje je život bio nezamisliv bez kompostiranja koje rezultira s više kvalitetne zemlje i s manje otpada u kućanstvu

27.05.2019 130 23.235

Izrada sjenila za lampu ili luster - 7 trendova rasvjete sobe ili apartmana

Imate staru lampu ili luster kojima je potrebno osvježenje? Želite u svoje apartmane dodati neku rukotvorinu, a da izgleda profesionalno napravljeno i domišljato uklopljeno u prostor? Otkrijte ovih 7 trendova izrade sjenila za lampe i lustere i možda pronađete nešto što će odgovarati vašim pravilima dobrog ukusa

20.05.2019 34.526

Pet friendly apartmani: Pravila i preporuke za boravak gosta s kućnim ljubimcem

Pet-friendly smještaj je sve popularniji, a kućne životinje sve češći gosti. Ako ste se odlučili dozvoliti boravak s ljubimcima, postavite jasna kućna pravila kako bi odmor pod vašim krovom, u društvu četveronožaca, svima bio što bezbrižniji

09.04.2019 53 23.616

Domaćin na hrvatski način

Par misli uz kavu - Natalia Krešić Lončar: Sve ono što se nama podrazumijeva, drugima bi moglo biti začudo i vrijedno divljenja. Zašto ne bismo prepoznali i promovirali vrijednosti naših običaja, poput ispijanja kave na suncu ili posebnosti hrvatskih domaćina?

25.03.2019 152 12.993

`Domaćin je neophodan, agencije koje gostima samo prosljeđuju ključ nisu obiteljski smještaj´

Natalia Krešić Lončar je svestrana iznajmljivačica, blogerica i vlasnica tvrtke za savjetovanje i marketing u turizmu `Odmor na zadatku´. Razgovarali smo o važnosti domaćina, ulaganjima u kvalitetu i promociju smještaja, zadovoljstvu gostiju i uspjehu njezinih Apartmana Sunčanih, koji su osvojili priznanje `Turistički cvijet´ prošle godine

28.02.2019 426 25.548 1

Program Welcome: Kamata i do 0 % za privatne iznajmljivače Zadarske županije

Do 9. studenoga je otvoren Javni poziv za nagradu privatnim iznajmljivačima kroz Program brendiranja obiteljskog smještaja "Welcome" za domaćine iz Zadarske županije, u sklopu kojeg se zadarskim domaćinima nude i krediti s kamatama od 4,5 do 0 %

25.10.2018 11 12.581

Kakve nam trendove u obiteljskom smještaju donosi 2017.?

Sada kada smo daleko u 2017.-oj i kada prestajemo brojati rezervacije, a počinjemo brojati rupe u kalendaru popunjenosti, možemo pričati o definiranim trendovima za ovu godinu. Možda primjena nekog od njih može pomoći da popunimo lipanj ili rujan, ako ne i više od toga

10.04.2017 71 21.308 1

Priča o brendiranju obiteljskog smještaja s otoka Vira

Intervju: Jasmina Simić, privatna iznajmljivačica o brendiranju smještaja, windusfingu i SUPanju u svojoj ponudi, produljenju sezone i dobrim vjetrovima u turizmu u općini Vir

23.03.2017 272 52.749 1

`Da bi bili puni čitavu godinu, moramo neprestano pričati priče, utemeljene i iskrene´

Razgovor s Jasminom Krkić Poznić, vlasnicom obiteljskog smještaja Maksimilian iz Osijeka, otkriva kako se u Slavoniji i Baranji može živjeti od turizma i kako privatni iznajmljivači mogu sudjelovati u brendiranju destinacije

06.02.2017 798 61.925

`Ljubaznost se isplati i to ne samo financijski, mnogi moji gosti su mi postali i dobri prijatelji´

Intervju: Sabina Urbanc iz Fužina koja je osvojila Turistički cvijet - kvaliteta za Hrvatsku 2016. u kategoriji najboljeg apartmana na kontinentu

24.11.2016 34 40.157 2

Intervju: Višnjica Čerič, Udruga privatnih iznajmljivača Moja Šolta

S Višnjicom Čerič, predsjednicom Udruge privatnih iznajmljivača na Šolti, razgovarali smo o otoku, komunikaciji i udruživanju na lokalnoj razini za napredak u turizmu i poboljšanje uvjeta života na otocima

31.03.2016 250 31.617

Brendiranje privatnog smještaja

Brendiranje smještaja je relativno novo na ovim prostorima u turizmu. Rijetki iznajmljivači koriste ovu metodu u strateškom planiranju poslovanja iako su prednosti brojne: stabilnost poslovanja, veća konkurentnost, manja ulaganja u promociju, veći broj preporuka...

08.02.2016 466 28.425 4

`Kod jačanja brenda destinacije, iznajmljivači imaju najveći potencijal za zaradu´

O brendiranju u turizmu razgovarali smo s Mirnom Karzen, angažiranom na projektima obnove osječke Tvrđe i utvrde Klis, koja zna da brend nije samo logo, već složen proces koji iziskuje dugotrajan rad

07.02.2016 17 17.389
Posljednji komentari

Potencijal cikloturizma je veliki, samo to trebamo dobro upakirati i prodati

Priču o mogućnostima cikloturizma i njegovoj potencijalnoj važnosti za domaću turističku prepoznatljivost, ispričao je najbolji hrvatski cestovni biciklist i pionir razvoja cikloturizma u Hrvatskoj, Martin Čotar. S Martinom je razgovarao Goran Rihelj, urednik turističkog news portala HrTurizam.hr

19.01.2016 283 18.599 2

Ruralni turizam: Iznajmljivač koji je Donju Stubicu ucrtao u turističke karte

Intervju: Vid Horvat, sportski novinar koji se bavi i iznajmljivanjem, otkriva nam kako ostvariti popunjenost od sto dana u godini. Njegova Eko-kuća Horvat u Donjoj Stubici dočekuje strane goste i izvan sezone

29.09.2015 222 20.891