Uradi sam
8.1K

​5 jednostavnih ideja kako iskoristiti Instagram profil za uspješnu promociju smještaja

Razmišljate o pokretanju Instagram profila za vaš smještaj? Zanima vas može li Instagram profil donijeti povećanje broja rezervacija i kako? Koji potencijal donosi Instagram za iznajmljivače?

Instagram profil donosi mnogobrojne funkcionalnosti koje mogu znatno povećati uspješnost rasta broja rezervacija vašeg smještaja. U obilju raznih mogućnosti koje Instagram donosi, na što se fokusirati želite li povećati broj rezervacija smještaja?


1. Konstantno objavljivanje zanimljivog sadržaja

Instagram algoritam nagrađuje konstantan trud kojeg korisnik ulaže u kreiranje zanimljivog sadržaja. Gosti ne očekuju uvijek savršene fotke, već žele da budete zanimljivi i kreativni. Stoga, fokusirajte se na to da svakog dana ili nekoliko puta tjedno kreirate novi zanimljiv sadržaj koji će privući pažnju Instagram korisnika.


zanimljiv instagram sadržaj


2. Instagram story (priča) kao temelj komunikacije

Instagram se uvelike promijenio posljednjih godina, a danas glavnu ulogu u Instagram objavljivanju igraju upravo priče, odnosno stories. Bilo bi poželjeno da svakog dana objavite barem jedan story kako biste održali pažnju korisnika. Budite kreativni i konzistentni te ćete postići znatno veći doseg od ostalih iznajmljivača.


3. Instagram reels kao trend koji donosi doseg

Instagram sve više gura reels u prvi plan jer želi povećati zadržavanje korisnika na Instagramu, konkuriranjem ostalim društvenim mrežama. Reels su kratke video priče koje objavljujete na Instagram feedu, a omogućuju sjajan način promocije smještaja. Kreativnost je imperativ.


instagram profil na računalu


4. Poslovni profil za praćenje statistike

Želite li pratiti statistiku vašeg Instagram profila to možete ostvariti prebacivanjem privatnog u poslovni profil. U Postavkama pronađite opciju prebacivanja na poslovni profil te otvorite mnoštvo novih funkcionalnosti koje poslovni profil donosi. Redovito pratite statistiku, prepoznajte kakav sadržaj najviše vole vaši pratitelji – pa se fokusirajte na takav tip sadržaja.


instagram u turizmu


5. Brzo odgovaranje u Inbox Instagram profila

Instagram korisnicima nudi instant komunikaciju putem Instagram Inboxa. Za pretpostaviti je kako će se povremeno vaši pratitelji ili Instagram korisnici javiti s nekim pitanjima u vaš Inbox. Potrudite se što prije pročitati poruku te odgovoriti na nju u najkraćem mogućem roku. Brza i kvalitetna komunikacija je ključna za povećanje broja rezervacija smještaja.
Spremi

Bizarne turističke atrakcije: Zašto ova kada košta čak 900.000 dolara i je li najskuplja na svijetu?

Anketa za iznajmljivače: Kakva je popunjenost obiteljskog smještaja u 2019.?

Iznajmljivači preuzimaju svoj imidž u svoje ruke

Domaćin na hrvatski način: Noviteti za privatne iznajmljivače s konferencije HOST 2019. London

Akontacija za smještaj: Ima li gost pravo na povrat novca

U privatnom smještaju odjavljeno oko 14 tisuća kreveta, kapaciteti drugih vrsta komercijalnog smještaja rasli

Ian Yeoman: Hrvatski turizam će se u iduća dva desetljeća značajno promijeniti

Ekoturizam - prilika ili opasnost za lokalnog stanovnika?

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Izrada snjegovića: 5 savjeta za izradu predivnog snjegovića ispred kuće ili apartmana

​Kako kroz TikTok profil ostvariti povećanje broja rezervacija smještaja?

Popularno: