Aktualno
12.9K

Nema više skrivenih troškova i naknada prilikom online rezervacija smještaja

Booking.com poziva korisnike da ažuriraju svoje profile do 1. rujna, kako bi gosti imali bolji pregled cijena bez skrivenih troškova, u skladu s aktualnim zakonima o zaštiti potrošača Europske unije

Jedino stalno mijena jest, kako u životu, tako i u turizmu. U turizmu posebno jer je relativno mlada pojava u gospodarskom i socijalnom smislu - razvija se u potrazi za novim održivim modelima poslovanja. Mijenjaju se i zakoni, ne samo naši na čije smo učestale mijene već pomalo oguglali, već i oni europski koji utječu na poslovanje svih subjekata na turističkom tržištu.
 

Od 1. rujna, Booking.com usklađuje svoje poslovanje s aktualnim zakonima o zaštiti potrošača EU pa poziva svoje korisnike iznajmljivače da ažuriraju postavke na oglasima smještaja.

Krajnji cilj ove akcije je veća transparentnost u prikazivanju cijena na oglasima smještaja i izbjegavanje skrivenih troškova koji bi gosta mogli dočekati u smještajnom objektu.


Bez skrivenih troškova

Skriveni troškovi su oni iznosi novca koje će gost platiti za uslugu smještaja, a koji nisu jasno istaknuti na oglasu niti uračunati u oglašenu cijenu noćenja.   

U ovom slučaju se to odnosi na sve naknade koje bismo eventualno mogli naplatiti gostu, za usluge koje svi gosti koriste i bez kojih je udoban boravak u apartmanu, sobu ili kući za odmor nezamisliv ili nemoguć. Primjeri su boravišna pristojba, naknade za korištenje klima-uređaja ili internetske veze, završno čišćenje smještaja, korištenje ručnika i slično.
 

Cijena noćenja na Booking.com-u mora izražavati ukupan neto iznos kojeg gost plaća.

Primjena novih propisa ne uključuje dodatne usluge koje bi iznajmljivač mogao pružiti gostu, koje se posebno plaćaju i koje je gost izričito zatražio.

Svi profili koji ne budu ažurirani do 1. rujna u skladu s uputama Booking.com-a: Koja pravila moram provjeriti kako bi sve bilo u skladu s pravima potrošača unutar Europske unije?, riskiraju privremeno isključenje iz B.com kataloga smještaja.


Cijena koju gost vidi je cijena koju plaća

Istu akciju veće transparentnosti cijena noćenja je u srpnju proveo Airbnb, čiji su korisnici već od ovog ljeta na oglasima ove digitalne platforme birali istaknutu ukupnu cijenu noćenja u željenom smještaju, s uključenim naknadama za čišćenje i pristojbama boravka.

Na ovim stranicama oduvijek potičemo i promoviramo transparentnost i jednostavnost određivanja cijena noćenja. Podsjećamo i da smo prema aktualnom Zakonu o ugostiteljskoj djelatnosti (25/19), članak 32., stavak 2., dužni u svom objektu istaknuti informaciju da je boravišna pristojba uključena u cijenu boravka te se istaknutih cijena pridržavati.

Korištenje Wi-Fi veze i klima-uređaja je danas standard i značajka kvalitetne usluge smještaja. Umjesto dodatne naplate, radije ćemo korigirati cijenu smještaja.
 

O svakoj usluzi koja se naplaćuje i nudi posebno, obavijestit ćemo svoje goste unaprijed i prije rezervacije, kako bismo osigurali transparentnost i vjerodostojnost svojeg poslovanja. 

Skriveni troškovi i naknade na koje gosti nisu upozoreni prije rezervacije, a koje nisu iskazane u istaknutim cijenama smještaja, lako mogu dovesti do toga da se gost osjeća prevarenim. Budimo pošteni i iskreni u formiranju i oglašavanju cijena našeg smještaja za zadovoljnije goste, bolje recenzije i ugled domaće turističke ponude, te uspješnije poslovanje u turizmu.
Spremi

Certificirana edukacija za pružatelje usluga pustolovnog turizma u Rijeci, Puli i Splitu

​Nacionalni forum obiteljskog smještaja 29. do 30. ožujka u Splitu

​Dodatak ponudi novoga doba: Besplatan test na koronu za hotelske goste iz Austrije i Italije

​Posteljina za smještaj: 7 savjeta za odabir najbolje posteljine za apartmane i kuće za odmor

Program Welcome: Kamata i do 0 % za privatne iznajmljivače Zadarske županije

Gostoprimstvo u posljednji čas: Jednostavna čokoladna torta s maslinovim uljem

Nacionalni program oporavka i otpornosti: 50 milijuna kuna privatnim iznajmljivačima za zelenu tranziciju

Domaćin na hrvatski način: Instagramiziraj se ili nestani?!

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

​Best European Holiday Home 2019.: Tko će ponijeti titulu najboljeg domaćina u Europi?

Domaćin na hrvatski način: Kliše doživljajnog turizma polako prolazi - traži se transformacijski turizam

Popularno: