Ideje i trendovi
178

Zašto su hrvatska skijališta već godinama veliki gubitnici domaćeg turizma?

Zašto su hrvatska skijališta veliki gubitaši čiji puni potencijal nikako ne možemo iskoristiti? Može li se dogoditi neka značajnija promjena koja će udahnuti novi život domaćim skijalištima? Je li Hrvatska spremna konkurirati europskom zimskom turizmu?

Hrvatska skijališta već godinama nisu nimalo popularna među stranim turistima, a čini se kako će se taj negativni trend nastaviti i u budućnosti. Naime, premalo je zalaganja  turističkih institucija kako bi se u Hrvatskoj stvorila perspektivna zimska turistička sezona. Zašto su Hrvatska skijališta već godinama veliki gubitnici domaćeg turizma?


Hrvatski turizam potpuno fokusiran na ljetnu sezonu

Turizam u Hrvatskoj gotovo je u potpunosti fokusiran na ljetnu sezonu. Mnogi turisti Hrvatsku percipiraju kao zemlju predivnog mora i sunca, a gotovo svi napori turističkih djelatnika ulažu se u stvaranje profitabilne ljetne sezone. Zimski turizam gotovo je u potpunosti zanemaren i ovisi isključivo o trudu pojedinaca koji su svjesni da Hrvatska, osim mora, ima još štošta za ponuditi turistima.


skijanje u hrvatskoj na niskim granama


Manjak investicija u zimske kapacitete

Veliki problem hrvatskog zimskog turizma definitivno je manjak investicija u zimske kapacitete. Taj se segment slijedno nadovezuje na problem fokusiranosti samo na ljetni turizam jer mnogi smatraju kako se Hrvatska može brendirati isključivo kao ljetna destinacija. Sukladno tome, izostaje brendiranje i investiranje u zimsku turističku sezonu.


skijanje u hrvatskoj ideje


Izostanak kvalitetnih cjelovitih turističkih planova

Zimski turizam u Hrvatskoj treba se graditi iz temelja, što je ujedno i prilika i ogroman izazov. Naime, razvoj turizma od nule predstavlja velik zalogaj s kojim se gotovo nitko nije spreman pozabaviti. Izostaju kvalitetni cjeloviti planovi razvoja zimskog turizma u Hrvatskoj što nas, nažalost, ne vodi nigdje.


nedovoljno snijega za skijanje


Male količine snijega veliki problem za skijališta

Posljednjih je godina izuzetno izražen problem manjka snijega na skijalištima. Infrastruktura hrvatskih skijališta nažalost nije kvalitetna pa nedostaju topovi za proizvodnju umjetnog snijega. Želi li hrvatska graditi kvalitetan zimski turizam, nabavka topova za umjetni snijeg bit će jedan od prioriteta. Dakako, radi se o financijski vrlo izdašnoj investiciji, u koju trenutno nitko ne ulaže.
Spremi

Oglašavanje na društvenim mrežama za iznajmljivače apartmana

Turistički srpanj: Prosječna duljina boravka je 7 dana uz veću potrošnju nego u 2019.

Tražite nove ideje? Plavi ured vas poziva na edukacije za uspješnije i kreativnije poslovanje u turizmu

Obveze privatnih iznajmljivača u 2020. godini

Pozitivna komunikacija – učinkovito odgovaranje na upite gostiju

Uradi sam: Pleteni namještaj neodoljivog šarma

​Kad započinje sezona rezervacija smještaja i kako se kvalitetno pripremiti?

​Terarij za biljke - zeleno srce apartmana

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Sanjkanje u Hrvatskoj: Zašto su sanjkališta postala temelj domaćeg zimskog turizma?

Hiking oko Šibenika: Ples po rubu kanjona Čikole pješačkom stazom sigurnom za sve uzraste

Popularno: