Aktualno
1.4K

Kako poslati ponudu za smještaj iz Apartmanija.hr korisničkog sučelja?

Iz Apartmanija.hr korisničkog sučelja možemo poslati gostu ponudu za smještaj, bez obzira na to je li upit stigao preko Apartmanije ili drugim kanalima oglašavanja i komunikacije. Koje se prednosti slanja ponude gostu i kako je izraditi?

Izdavanje računa gostima je obveza ugostitelja koji pruža usluge smještaja u domaćinstvu, osim u slučaju kada račun izdaje agencija. Izdavanje ponude, s druge strane, nije obvezno, ali je praksa koja nas može izdvojiti u moru slične ponude smještaja.

Stavimo se načas u cipele gosta. Šaljemo upite raspoloživosti i konačnoj cijeni za željeni termin boravka. Stižu odgovori s informacijama u par rečenica. Stiže odgovor i u njemu ponuda. Što je vjerodostojnije i profesionalnije? Cijena i iznos akontacije u tekstu maila ili informativna ponuda

Štoviše, ponuda izdana iz Apartmanija.hr korisničkog sučelja može zatvoriti datume za koje se gost raspituje ako odaberemo tu opciju. Tako su datumi rezervirani dok traje ponuda pa se na Apartmaniji ne može desiti da ih netko drugi u međuvremenu rezervira.
 

Automatizacija poslovnih procesa koja smanjuje mogućnosti pogreške na minimum uključuje izdavanje ponuda za smještaj iz Apartmanija.hr korisničkog sučelja 


Prednosti slanja ponude iz Apartmanija.hr korisničkog sučelja

Ovisno o podacima koje smo unijeli u sučelje, ponuda poslana iz Apartmanija.hr sučelja sadržava kodove koji gostu olakšavaju uplatu akontacije. Predviđeni su kodovi / podaci za domaća i inozemna plaćanja.

Svaka ponuda koju pošaljemo, i ona gostima koji stižu preko Apartmanije i vanjskim gostima, ostaje pohranjena u korisničkom sučelju pa lako možemo voditi evidenciju o svim upitima gostiju na jednom mjestu. "Pregled izdanih ponuda" u izborniku lijevo ispod alata za izradu ponuda sadrži sve ponude. Njih možemo deaktivirati ili označiti prihvaćenima po uplati akontacije.


KS Apartmanija pregled ponuda

Evidencija ponuda nam služi i kao podsjetnik jesmo li odobrili popust gostu i kolika je još njegova obveza plaćanja do pune cijene boravka


5 koraka za izradu i slanje ponude za smještaj iz Apartmanija.hr korisničkog sučelja

1. korak: Ulogirat ćemo se u korisničko sučelje. Izbornik lijevo sadrži mogućnost odabira alata "Ponude i računi", označenih markicom "NOVO". Klikom na tu opciju, dobit ćemo padajući izbornik u kojem ćemo odabrati funkciju "Izrada ponude" (vidi prikaz niže).

KS Apartmanija.hr Izrada ponude


2. korak: U ovom koraku možemo odabrati hoćemo li ponudu izdati na temelju upita koji je stigao preko Apartmanija.hr servisa ili ćemo izdati ponudu za gosta koji je interes pokazao koristeći druge kanale oglašavanja i komunikacije.

KS Apartmanija Izdavanje ponude
 

Kada ponudu šaljemo gostu koji je upit poslao preko Apartmanije, svi podaci koje je gost ostavio u sustavu, poput željenih datuma dolaska i odlaska, broja gostiju ili odabira smještajne jedinice, automatski su uneseni u ponudu, kao što je prikazano niže


KS Apartmanija izrada ponude na temelju upita
 

Izrada ponude uključuje i sadržaj maila na jeziku gosta, kojim ga jednom rečenicom obavještavamo da je ponuda u prilogu. Taj sadržaj možemo personalizirati pa unijeti vlastitu poruku za gosta kojem šaljemo ponudu


3. korak: Unos i provjera svih podataka. Ako su cijene noćenja ispravno unesene u naš oglas, ukupna vrijednost boravka će se automatski prikazati na ponudi. Možemo unijeti eventualne dodatne troškove koje naplaćujemo, odobriti popust na ukupnu cijenu ako želimo i upisati iznos akontacije koju nam je gost dužan platiti u svrhu čuvanja rezervacije. 

KS Apartmanija


4. korak: Sada ćemo spremiti ponudu i poslati gostu. Označit ćemo kvačicom opciju "Pošalji kopiju na moju e-mail adresu" ako želimo da i na mailu imamo evidenciju o poslanim ponudama. U suprotnom će ona ostati spremljena samo u Apartmanija.hr korisničkom sučelju. Ako ponudu šaljemo gostu koji nije stigao preko Apartmanije, njegovu e-mail adresu moramo unijeti ručno.

KS Apartmanija - slanje ponude


5. korak: U posljednjem koraku možemo odabrati zatvaranje termina za vrijeme trajanja ponude. Ponuda koju izdajemo iz Apartmanija.hr sučelja vrijedi 7 dana od datuma izdavanja. Ako gost ne prihvati ponudu, rezervirane datume ćemo ručno otvoriti, jednako onako kao što ćemo ih ručno uskladiti s kalendarima na drugim kanalima oglašavanja ili u vlastitoj evidenciji.

Dodavanje rezervacije u kalendar po ponudi
 

Prije slanja ponude gostu, uputno je provjeriti sve unesene podatke, uključujući i podatke o računu za uplatu i iznos akontacije

Izdavanje ponude gostu je najjednostavniji način da pokažemo profesionalan pristup poslu i poslovnoj komunikaciji. Automatiziran obrazac za izradu ponuda u Apartmanija.hr korisničkom sučelju nam značajno olakšava posao, bez obzira na to stižu li upiti za smještaj putem ovog servisa ili drugim kanalima oglašavanja i komunikacije. Ako već niste, isprobajte ovaj koristan alat i tako privucite nove goste i rezervacije.

Ponuda iz Apartmanija.hr korisničkog sučelja

Izgled ponude poslane gostu iz Apartmanija.hr korisničkog sučelja
Spremi

Bespovratna sredstava za digitalnu transformaciju malih iznajmljivača na području Europske Amazone

​Svjetski dan turizma 2022.: Povoljnije cijene ulaznica u NP Brijuni i Plitvička jezera, popusti na turističke usluge i do 80%

Kako odrediti optimalnu cijenu smještaja za veću popunjenost i bolju zaradu od turizma?

Interes za putovanja još uvijek viši nego lani, turistima i ovu godinu najzanimljiviji Rovinj

Kolač bez šećera, brašna i pečenja: Zdrave i slatke kuglice od mrkve i datulja

Pravokutni, ovalni ili okrugli blagovaonski stol – koji je najbolji izbor za vas?

PDV ID broj za privatne iznajmljivače

​Iznajmljivači nezadovoljni eVisitor mobilnom aplikacijom

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Gdje je otvoren prvi hotel u Hrvatskoj, otkada brojimo dolaske i noćenja?

Popularno: