Kulturni turizam

Turistička putovanja koja su motivirana upoznavanjem kulturnih atrakcija, informacija i doživljaja izvan mjesta stanovanja, nazivamo kulturnim turizmom. Kulturni turizam je jedna od brojnih niša turističkih migracija.

Bespovratna sredstva Hrvatske turističke zajednice u 2018. godini

Iznajmljivači pravne osobe, obrtnici i OPG-ovi imaju priliku prijaviti se na tri javna poziva HTZ-a za dodjelu bespovratnih sredstava za programe razvoja turističkih proizvoda, prepoznatljivosti domaće turističke ponude i obogaćivanje ponude u pred i posezoni do 31. siječnja 2018.

11.01.2018 2 11.195 3

Turizam u funkciji očuvanja prirodne i kulturne baštine

Iako se turizmu predbacuje uništavanje baštine te različiti negativni socijalno-ekonomski utjecaji, činjenica je da dobra strategija održivog razvoja turizma može samo pomoći prepoznavanju i očuvanju nacionalnih vrijednosti

31.10.2016 2.355

Upoznajmo svoje goste (3) – Austrijanci

Austrijanci najčešće putuju u ljetnim mjesecima, stoga ne čudi da im je glavni razlog putovanja more i sunce. Unatoč tome, spremni su dosta potrošiti, a Hrvatska im je omiljena destinacija poslije Italije

18.10.2016 74 6.016
Aktualno:

Kulturne konferencije – kulturne težnje hrvatskog turizma

Što struka ima reći o kulturnom turizmu u Hrvatskoj, saznali smo na konferenciji Kulturni turizam - vrijednosti i značenje za Hrvatsku, održanoj prošli tjedan u Zagrebu. Istovremeno se odvijala još jedna konferencija o kulturnom turizmu u Osijeku, a svoje mišljenje o kulturnim potencijalima hrvatskog turizma, imali su i posjetitelji

29.04.2016 10 1.975

Kako privatni iznajmljivači mogu doprinijeti razvoju kulturnog turizma?

Kulturne atrakcije su osnovni motiv dolaska gostiju kod nas, a kulturni turizam jedan od prioriteta Strategije razvoja turizma RH do 2020. To bi mogao biti i glavni sastojak za recept produljenja turističke sezone, no osnovni je preduvjet umrežavanje i suradnja svih dionika u turizmu

07.04.2016 297 4.352

`Kod jačanja brenda destinacije, iznajmljivači imaju najveći potencijal za zaradu´

O brendiranju u turizmu razgovarali smo s Mirnom Karzen, angažiranom na projektima obnove osječke Tvrđe i utvrde Klis, koja zna da brend nije samo logo, već složen proces koji iziskuje dugotrajan rad

07.02.2016 17 4.385

Potpore u turizmu – kratki vodič za iznajmljivače

Svaki mudar iznajmljivač je svjestan važnosti ulaganja u smještajne kapacitete, marketing, edukaciju i umrežavanje. No, kako do novca za ulaganja? Rastuća važnost turizma, kao treće gospodarske grane u Europi, donosi niz mogućnosti sufinanciranja i korištenja različitih potpora

03.11.2015 120 27.459