Turistička putovanja koja su motivirana upoznavanjem kulturnih atrakcija, informacija i doživljaja izvan mjesta stanovanja, nazivamo kulturnim turizmom. Kulturni turizam je jedna od brojnih niša turističkih migracija.
Suhozid.hr ima novo sučelje i funkcije. Tragovima čipkama od kamena možemo virtualno ili šetnjama prekrasnim krajolicima naše domovine u potrazi za bogatstvom hrvatske materijalne i nematerijalne kulturne baštine
18.04.2023 5 8.400Četvrtak 24. rujna u 18:30, u zagrebačkom Art parku će se razgovarati o problemima i potencijalima kulturnog turizma u doba COVID-a. Susret započinje već u 16 sati, otvaranjem pazara s proizvodima domaćih proizvođača
18.09.2020 19 5.749Iznajmljivači pravne osobe, obrtnici i OPG-ovi imaju priliku prijaviti se na tri javna poziva HTZ-a za dodjelu bespovratnih sredstava za programe razvoja turističkih proizvoda, prepoznatljivosti domaće turističke ponude i obogaćivanje ponude u pred i posezoni do 31. siječnja 2018.
11.01.2018 2 19.707 3Iako se turizmu predbacuje uništavanje baštine te različiti negativni socijalno-ekonomski utjecaji, činjenica je da dobra strategija održivog razvoja turizma može samo pomoći prepoznavanju i očuvanju nacionalnih vrijednosti
31.10.2016 1 14.027Austrijanci najčešće putuju u ljetnim mjesecima, stoga ne čudi da im je glavni razlog putovanja more i sunce. Unatoč tome, spremni su dosta potrošiti, a Hrvatska im je omiljena destinacija poslije Italije
18.10.2016 73 19.591Što struka ima reći o kulturnom turizmu u Hrvatskoj, saznali smo na konferenciji Kulturni turizam - vrijednosti i značenje za Hrvatsku, održanoj prošli tjedan u Zagrebu. Istovremeno se odvijala još jedna konferencija o kulturnom turizmu u Osijeku, a svoje mišljenje o kulturnim potencijalima hrvatskog turizma, imali su i posjetitelji
29.04.2016 10 8.719Kulturne atrakcije su osnovni motiv dolaska gostiju kod nas, a kulturni turizam jedan od prioriteta Strategije razvoja turizma RH do 2020. To bi mogao biti i glavni sastojak za recept produljenja turističke sezone, no osnovni je preduvjet umrežavanje i suradnja svih dionika u turizmu
07.04.2016 297 13.105O brendiranju u turizmu razgovarali smo s Mirnom Karzen, angažiranom na projektima obnove osječke Tvrđe i utvrde Klis, koja zna da brend nije samo logo, već složen proces koji iziskuje dugotrajan rad
07.02.2016 17 19.286Svaki mudar iznajmljivač je svjestan važnosti ulaganja u smještajne kapacitete, marketing, edukaciju i umrežavanje. No, kako do novca za ulaganja? Rastuća važnost turizma, kao treće gospodarske grane u Europi, donosi niz mogućnosti sufinanciranja i korištenja različitih potpora
03.11.2015 120 50.557