Aktualno
1 28 4.3K

Oglašavanje smještaja u pandemiji: U oglasu pokažimo brigu o sigurnosti gostiju

Ljudi žele putovati, žele planirati putovanja. I u ovom trenutku, mnogi su željni dalekih destinacija i pregledavaju naše oglase smještaja. Jesmo li prilagodili sadržaj tih oglasa kako bismo pokazali svojim potencijalnim gostima da pratimo situaciju i brinemo o njihovoj sigurnosti u našim domaćinstvima?

Oglašavanje smještaja u ovoj situaciji više ne može biti isto. Zašto? Odgovor na to pitanje je jasan – zato što ni rezervacije smještaja niti odmor kod domaćina ovu sezonu neće biti isti. 
 
Ne mislimo pritom na puste naputke o čišćenju i dezinfekciji prostora niti na mjere socijalne distance, vjerujemo kako će boravak gosta biti puno opušteniji od trenutnih predviđanja epidemiologa i crnih slutnji pojedinaca.
 
Ali, gostiju će biti manje, i da bismo ih privukli u naše domaćinstvo i destinaciju, moramo svoje oglase smještaja prilagoditi situaciji.
 
Pisali o važnosti uvođenja fleksibilnijih uvjeta otkazivanja rezervacija pa novu politiku otkazivanja svakako treba istaknuti na oglasima. Fleksibilniji uvjeti pokazuju našim potencijalnim gostima da smo svjesni situacije i spremni na razumijevanje njihovih aktualnih potreba.
 

Nitko od nas ne može predvidjeti razvoj situacije, u smislu otvaranja granica ili zdravstvene spremnosti gosta na putovanje u trenutku rezerviranog termina, zato je važno da dopustimo rezervacije koje će se moći otkazati gotovo neposredno prije putovanja, u slučaju da dođe do nekakvih iznenadnih promjena

Osim posebnih uvjeta otkazivanja, važno je kroz sadržaj oglasa pokazati gostima da brinemo za njihovu sigurnost i ulažemo maksimalan trud kako bi uživali na odmoru u našoj destinaciji.
 

Kako pokazati gostima da brinemo za njihovu sigurnost?

Ako to već nismo učinili početkom godine, krajnje je vrijeme da pregledamo svoje oglase pa ažurirajmo podatke i kalendare raspoloživosti.
 
Zatvorimo datume koji su rezervirani. Nemojmo gostima u potrazi za smještajem oduzimati vrijeme i živce. Pustimo da kolege iznajmljivači dobiju priliku za kontakt s potencijalnim gostima. Nije vrijeme za nuđenje alternativnih termina i pokušaje popunjavanje rupa.
 
Neki od oglašivača smještaja savjetuju svojim iznajmljivačima da ostave praznim period od 72 sata između rezervacija, kako bi stigli dezinficirati prostorije i kako bi se osigurali da gost ne «pokupi» infekciju u njihovom kućanstvu.
 
Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) još nije izdao konkretne naputke pa takva praksa u ovom trenutku ovisi o našim stavovima i savjesti. 
 

Kakve god mjere sigurnosti poduzeli, bilo da se radi o izmijenjenim uvjetima otkazivanja, dinamici popunjavanja ili higijenskim mjerama u vašem smještajnom objektu, istaknite ih u svojem oglasu

Podsjetimo se kako izgleda dobar oglas za smještaj i prilagodimo ga trenutnoj situaciji tako što ćemo ažurirati:
 

  • Opis objekta

  • Dodatne pogodnosti

 

Opis objekta prilagođen situaciji s koronavirusom

Ostavimo li jednake opise objekta, riskiramo da gost koji pregledava naš oglas iz njega iščita neosjetljivost na situaciju ili neaktivnost.
 

Opisom objekta možemo gostu poručiti da pratimo situaciju, da smo spremni na provođenje mjera opreza te da ćemo uvažavati njegove individualne potrebe

U opisu objekta bismo sada trebali istaknuti one posebnosti zbog kojih bi naš objekt mogao biti zanimljiv gostima koji putuju usprkos opasnosti infekcije COVIDom-19. 
 

Možda su čak i mane naše smještajne ponude, sada prednosti. Primjerice, objekt je u destinaciji bez zabavnih sadržaja – ta izoliranost može biti naša objektivna prednost. Pronađimo značajke koje će turist u doba pandemije cijeniti i osvježimo naš opis objekta kako bismo takve prednosti istaknuli

Razmislimo koje bi aktivnosti naš gost i u ovoj situaciji mogao poželjeti raditi u našoj destinaciji. Neka naglasak bude na aktivnostima na otvorenom. Ima li sportskih terena, prekrasnih mjesta za uživanje u zalasku sunca, planinarskih i biciklističkih staza, šetnica, zanimljivosti koje se mogu u šetnji posjetiti i razgledati? Primjera je mnogo, stavite se u položaj gosta i budite kreativni prilikom opisivanja vašeg objekta.
 
Možete i ažurirati svoje fotografije smještaja tako da gostu pokažete navedene prednosti.
 

Dodatne pogodnosti za goste koji će putovati i uslijed pandemije

Dodatne pogodnosti u oglasu za smještaj nisu ono što gost može pronaći u destinaciji, već ono što dobiva uračunato u cijenu noćenja, a što nije za takvu vrstu usluge uobičajeno.
 
Ako ne nudite dodatne pogodnosti, možda je sad pravo vrijeme da ih uvedete. Naručite paket svježih namirnica od lokalnog OPG-a i počastite njime svoje goste pri dolasku. Opskrbite smještajnu jedinicu dodatnim ručnicima i higijenskim sredstvima.
 
Naglasite sve što nudite, dodajte sitnicu primjerenu situaciji i vaš oglas će sigurno biti primijećen u moru oglasa koji su ostali isti. 
 

Snižavanje cijene smještaja – da ili ne?

Još je jedna stavka na oglasu vrlo važna gostima. Naravno, radi se o cijeni smještaja
 
Iako se ne želimo baviti gatanjima, zasad sve upućuje na to da će ovu sezonu obilježiti domaći gosti. Kupovna moć naših građana je niža od one stranaca koji inače ostvare oko 90 posto našeg turističkog prometa.
 
Korekcije cijena će sigurno biti nužne u nekim našim popularnijim destinacijama kako bi se cijene prilagodile potražnji. Međutim, nemojte umanjivati vrijednost vašeg rada, pogotovo ne do granice isplativosti. 
 
Kvaliteta vaše usluge će se sigurno pokazati kroz spremnost gostiju da tu kvalitetu i plate. Preostaje vam samo tu kvalitetu prvo pokazati kroz oglas koji brine o gostima i na prvo mjesto stavlja njihovu sigurnost u vašem domaćinstvu i destinaciji.


Oglašavanje na društvenim mrežama

Društvene mreže su u ovoj situaciji idealan alat da pokažemo svojim gostima sve što dobiju noćenjem u našem domaćinstvu.

Na društvenim mrežama možemo istaknuti popust ako smo se odlučili uvesti ga, ali većina naših objava ne bi trebala biti prodajnog karaktera. Neka naše objave budu pozitivne ili šaljive (umjereno, bez uvredljivog sadržaja). 

Oglašavanje smještaja u pandemiji
Primjer pozitivnog indirektnog oglašavanja na društvenim mrežama - Dream Day SUP&SURF kuća na Viru

Oglašavanjem na društvenim mrežama možemo gostima pokazati da je smisao njihovog putovanja ostao jednak - opuštanje i odmor. Ovdje ne treba podsjećati goste na trenutnu situaciju, treba samo isticati vrijednosti koje imamo, ako smještajni objekt i destinacija, a koje ne ugrožavaju, već pospješuju naše zdravlje. Jednako pristupite oglašavanju na Facebooku i na Instagramu

Aktivirajte svoje komunikacijske kanale kako bi pokazali spremnost na suočavanje sa situacijom. Pravovremeno odgovarajte na upite gostiju i zadržite optimizam. Ljeto nije otkazano...
Spremi
1 komentara Uključi se u raspravu
Zivana S. - 06.05.2020 15:15
Slažem se... ako smo se dosad brinuli da gosti dobiju sve šta je potrebno, ako su se u našoj kući osjećali dobrodošlo i sigurno, nema razloga da tako ne bude i sada. Ljubaznost i osmijeh sačuvati, poduzeti sve mjere u dogovoru sa Turističkom zajednicom da bismo očuvali zdravlje i sigurnost, kako nas kao domaćina, tako i svakog gosta koji će se odlučiti doći. Svoj rad cijeniti svakako, ali sam mišljenja da s obzirom na ovu situaciju treba ponuditi i gratis nešto, dogovoriti se prema trenutnom stanju s gostima. Ma svašta se može, samo moramo biti na visini zadataka koji se od nas očekuje u novonastaloj situaciji i spasiti od sezone šta se može.
Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Inicijativa Glas poduzetnika traži jednake mjere pomoći i za privatne iznajmljivače

Nova vrsta luksuza - smještaj kod domaćina u izoliranim ruralnim područjima

Popularno: