Ideje i trendovi
434

Oprez s ponudama web stranica za oglašavanje smještaja

U mnoštvu web stranica za oglašavanje smještaja, brojnim ponudama mailom i telefonom, kome pokloniti svoje povjerenje? Zašto ne bismo trebali vjerovati svima?

Web stranice za oglašavanje smještaja privatnih iznajmljivača niču brže nego gljive poslije kiše. Ali treba li im svima vjerovati? Kako prepoznati kvalitetnog ponuđača ovakvih usluga oglašavanja i onog koji to nije?

Koje trikove koriste da zavedu iznajmljivače? I koje smo web stranice osobno recenzirali i isprobali te ih preporučujemo dalje?


Web oglašavanje apartmana – san svakog iznajmljivača

Kada uzmete u obzir koliko se ljudi bavi turizmom u Hrvatskoj, i koliki se postotak iznajmljivača tek sada počinje upoznavati s prednostima interneta i online promocije, ne čudi velika ponuda web stranica koje nude upravo tu uslugu.

Ideja tj. želja iznajmljivača je jednostavna. Iznajmljivač koji ima strah prema tehnologiji, ali s velikom željom da ga ista puni bez ikakvog njegovog angažmana, okreće se raznim ponudama za web oglašavanje. One ga, u idealnom slučaju, za par eura dnevno reklamiraju i dovode mu desetke gostiju na vrata, dok na iznajmljivaču preostaje samo da pobire keš.

Kada prvi oglašivač ne uspije izrealizirati san iznajmljivača, oni se okrenu drugom ponuđaču, a kada drugi ne uspije okrenu se trećem. I tek nakon njih nekoliko shvate da tu nema koristi i da su samo izgubili novac. Tada odustaju od svega i zauvijek prekriže web oglas kao isplativu investiciju.
 
Naravno, nisu svi web oglašivači bačen novac. Ali zbog većine loših, nekolicina dobrih oglašivača smještaja strada, a ideja web oglašavanja koja bi svakako pomogla iznajmljivaču trpi nepovjerenje u njezinu isplativost i mnogi joj okreću leđa.

Ali, da biste znali prepoznati dobre stranice za oglašavanje, morate znati što je potrebno da budu uspješni u promociji smještaja i zašto oni koji to nisu nikada neće niti biti bez drastične promjene poslovanja.


Što znači biti uspješna web stranica za oglašavanje smještaja?

Na ovo pitanje ćemo odgovoriti s gledišta iznajmljivača i što nama znači uspješna stranica za oglašavanje.
 

Da bi neka stranica, portal ili web direktorij za oglašavanje smještaja bili uspješni, oni iznajmljivaču moraju vratiti uložena sredstva kroz zaradu i ostvarene rezervacije, povećanje broja pregleda oglasa i web stranice, povećanje upita za smještaj, a povezano s tim povećati broj ostvarenih rezervacija i stalno se truditi promovirati smještaj iznajmljivača ili lokaciju gdje se on nalazi

Ako je jedan ili više tih uvjeta zadovoljen, obično će se iznajmljivaču već kroz prvu ili drugu realiziranu rezervaciju višestruko isplatiti svaka uložena kuna u taj web oglasni prostor.


Zašto je nemoguće da svaka web stranica bude uspješna?

Odgovor je vrlo jednostavan. Problem leži u tražilici Google (i drugim tražilicama) i navikama gostiju koji kod online traženja smještaja rijetko kad pretražuju više od top 10 ponuđenih rezultata pretraga za traženi pojam. A web stranica s oglasima ima na tisuće i zbog toga većina ne dopre do dovoljnog broja gostiju da im prezentira vlastiti oglas. Zato bi se dalo raspravljati o isplativosti plaćenog oglašavanja na preko 10 web stranica odjednom.
 
Iako za određene popularne pojmove pretraga može u top 10 biti jedan set stranica, a za drugi pojam drugi set, ovisno kako se je koja pozicionirala za te pojmove, no najčešće to u praksi nije slučaj što možete i sami provjeriti.

Sličan problem se javlja i na Facebooku i svim drugim društvenim mrežama kroz koje ovakve stranice nude dodatne plaćene ili besplatne pakete oglašavanja.


Provjerite svaku ponudu prije nego bude kasno

Ovim tekstom smo tek zagrebali temu web oglašivača privatnog smještaja i postavili više pitanja nego smo na njih ponudili odgovora. Međutim, nije teško prepoznati web stranice koje neće ostvariti svoja obećanja. Postavite si pitanje - zašto samo nekolicina internet oglašivača uspije održati svoju riječ i ponuditi obećanu uslugu dok se većina samo drži onog da će vam za tu “uslugu” uzeti novac!?

Uštedite novce na lažnim obećanjima i uložite ih u profesionalne timove kojima je interes pomoći iznajmljivaču i tek kasnije kroz vašu dobit profitirati. Provjerite ponude na Google tražilici i obratite pažnju koliko oglasa iz vaše destinacije i iz Hrvatske uopće je na toj stanici. Poklonite povjerenje onome tko ga zaslužuje i ulažite postepeno u svako novo oglašavanje. 

Spremi

Domaćin na hrvatski način: Kako pronaći motivaciju u doba pandemije?

Bespovratna sredstva Hrvatske turističke zajednice u 2018. godini

Vodič kroz porezni sustav za iznajmljivače smještaja u Hrvatskoj

​Ako iznajmljujemo postelje turistima ljeti, ne smijemo radnicima i studentima zimi

Može li privatni iznajmljivač izdati R1 račun?

Čišćenje apartmana: Hotelski smještaj čišći od privatnog - istina ili mit?

Zašto iznajmljivači apartmana moraju plaćati TV pretplatu?

Ispunite Zahtjev za odgodu plaćanja paušala do 31.3. na stranicama ePorezne

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

​10 trendova koji bi mogli potrajati i nakon krize u turizmu

7 kriterija za prepoznavanje najbolje stranice za oglašavanje apartmana, soba i kuća za odmor

Popularno: