Ideje i trendovi
11 4.1K

Oglašavanje apartmana - kako zaploviti prostranstvima interneta?

Naoružani dobrim fotografijama i iskrenom pričom potražite partnera koji će tu priču ispričati uz optimalan odnos uloženog novca i što veći broj gostiju kojima ćete pokloniti osmijeh na svom kućnom pragu. Pri tom morate biti svjesni da ne postoji jedan portal za oglašavanje koji pokriva sva tržišta i koji će zadovoljiti svačije potrebe

Internetsko oglašavanje apartmana, soba i kuća za odmor, nikad nije bilo jeftinije, jednostavnije ili dostupnije. No, u skladu sa zakonitostima tržišta, u moru mogućnosti pri odabiru modela oglašavanja apartmana na webu, teško je ostati na površini. Mogućnost da će vaš brižno pripremljen smještajni objekt ostati prazan kroz sezonu nije zanemariva i zato bi strategiju internetskog oglašavanja trebalo pažljivo razraditi i uložiti nešto vremena i novca u to. Mirno more nikad nije dalo dobrog kapetana, a dobar voditelj apartmana zna kako broditi marketinškim bespućima interneta. Evo nekoliko savjeta koji bi vam mogli pomoći da kvalitetno plasirate svoj smještajni objekt na turističkom tržištu:

Fotografija

Dobar oglas za iznajmljivanje apartmana je svaki onaj oglas koji zna ispričati priču, prije svega slikom, tek onda riječima. U slučaju postavljanja fotografija vašeg apartmana na internet vrijedi pravilo: Više je više! Što je više fotografija, to će se osoba koja pretražuje internet u potrazi za smještajem dulje zadržati na vašem oglasu i veća je mogućnost da će odabrati upravo vaš za apartman za svoj odmor iz snova. Poželjna je što veća kvaliteta fotografija. Fotografije snimane mobitelom ili u niskoj rezoluciji sugeriraju na neorganiziranost i nezainteresiranost, a takvi niste. Pokušajte snimiti vaš objekt iz više kuteva, okoliš objekta i interijere, svaku sobu posebno, a potom odaberite najuspjelije fotografije i sačuvajte ih za upotrebu. Poneki zgodan detalj iz apartmana ili okolice, karakterističan za podneblje također se uklapa u vašu foto-priču.
 

Trik: Snimajte u kasnim jutarnjim satima kad je sunce jako. Interijeri neka budu osvjetljeni dnevnom svjetlošću ili, ako je nema dovoljno, diskretnom umjetnom rasvjetom. Apartmani neka budu namješteni kao da će gost kojeg priželjkujete ući svakog trenutka, a vaša dobrodošlica njemu, jedina je vaša trenutna briga. Zatražite pomoć profesionalnog fotografa ako smatrate da to ne možete sami.

Priča

Priča o vašem apartmanu prije svega mora biti istinita. Ne želite da vaš gost dođe pun očekivanja i uzbuđenja pa otkrije da ono što ste naveli u oglasu ne postoji ili da ima viška – i to neugodnosti. No, nema razloga da sve ono što ispričate i što jest kako jest ne zvuči kao bajka. Jer vi ste kapetan najljepšeg broda koji mirno plovi prema svršetku sezone. Dajte što više informacija: vrsta smještaja, usluge koje vršite (npr. priprema doručka), kako je opremljen apartman (klima-uređaj, satelitska tv, pristup internetu, sef, perilica, mikrovalna, radio, računalo, dječji krevetić, itd.), kakav je okoliš apartmana (pogled na more, terasa, bazen, grill, parking, garaža i sl.), da li se smiju dovoditi kućni ljubimci, imate li pristup za invalide, itd. Većinu gostiju zanima položaj apartmana u odnosu na plaže, trgovine, putničke postaje, restorane. Bilo da navodite udaljenosti u minutama ili metrima, uvijek dajte potpunu i točnu informaciju.
 

Trik: Navedite sve dodatne pogodnosti koje ste osmislili kako bi se vaš gost osjećao sasvim ugodno i opušteno dok boravi pod vašim krovom. To može biti piće dobrodošlice, besplatan prijevoz od putničke stanice, vaučer s popustom na ručak u nekom od mjesnih restorana, itd. Spomenite i osnovne nedostatke. Idealiziranje će navesti gosta da posumnja u vašu iskrenost, a vi želite osvojiti njegovo potpuno povjerenje.

Partner

Promocija apartmana na internetu ozbiljan je posao. Internetski servisi koji se bave oglašavanjem apartmana na webu dobro su upoznati s algoritmima internetskih tražilica, marketinškim strategijama za plasiranje proizvoda i informacija na on-line tržištu, ali, što je ključno, poznaju zahtjeve i želje kupaca, odnosno potrebe vašeg budućeg gosta. Vi želite imati vlastitu internet stranicu? Svakako, takva prezentacija ostavlja dojam profesionalnosti i brige u očima potencijalnog gosta, ali rijetko puni apartmane kao renomirani oglačivački portali. Prema statistikama 60% turista odabire smještaj preko sajtova specijaliziranih za oglašavanje turističke ponude od čega samo 6% otpada na one koji se oglašavaju na besplatnim sajtovima. Dakle, vaš slijedeći korak je da naoružani fotografijama i dobrom pričom potražite partnera koji će tu priču ispričati uz optimalan odnos uloženog novca i što veći broj gostiju kojima ćete pokloniti osmijeh na svom kućnom pragu. Pri tom morate biti svjesni da ne postoji jedan portal za oglašavanje koji pokriva sva tržišta i koji će zadovoljiti sve vaše potrebe.
 

Trik: Ona trivijalna da se dobar glas daleko čuje vrijedi i u poslu. Preporuke su najbolja reklama za odabir vašeg oglašivača, koliko i one zadovoljnog gosta koji će vam se vratit i iduće godine te dovesti cijelu svoju širu obitelj sa sobom. U današnje vrijeme, kada je internet preplavljen oglašivačima smještaja, nažalost, nije dovoljno oglašavati se samo na jednoj stranici. Ulaganje u marketing je je dobra investicija, nešto poput dobrog člana posade, a svaki dobar kapetan zna – posada, to sam ja!

Spremi
Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Briga o gostu vaše je najbolje poslovno ulaganje!

Informacija kao znak pažnje

Popularno: