Preporuke i popusti
1 44 6.9K

Gosta više smeta kad nema interneta u apartmanu, nego neljubaznost i neiskrenost domaćina

Besplatna Wi-Fi veza za goste je postala jedan od najvažnijih dodataka ponudi. Zapravo, to više nije dodatak niti luksuz, već standard, nešto poput vode ili struje bez čega iznajmljivanje turističkog smještaja postaje nezamislivo

Pitate li bilo kojeg turističkog djelatnika ili turista što je najvažnije za zadovoljstvo gosta, svi će se, bez imalo sumnje, složiti da je to kvaliteta usluge. Dobra usluga se sastoji od niza čimbenika koji moraju biti zadovoljeni kako bismo na kraju dobili zadovoljnog gosta koji će nam napisati dobre recenzije. Kako bismo znali što čini dobru uslugu, važno je znati i na što se gosti najčešće žale kada nisu zadovoljni uslugom.

5 najčešćih pritužbi gostiju*

1. Nema interneta
Većina ljudi je navikla na pristup internetu u svakom trenutku i sada očekuje to svugdje i u svako vrijeme. Internetska veza postaje nužna poput vode ili struje. Turisti nose sa sobom svoje laptope, tablete i mobitele, dijele impresije s odmora na društvenim mrežama i komuniciraju s prijateljima putem interneta. Nedostatak internetske veze u apartmanu ili slaba veza, sigurna su poveznica s lošim ocjenama gosta ako se slučajno netko i odluči za takav smještaj. 

2. Nepristojnost domaćina
Ljubaznost je temelj turizma, a osmijeh jedan od najvažnijih odlika dobrog domaćina. Onoga trenutka kada gost stupi pod naš krov, on postaje i naša odgovornost. U svakom trenutku moramo biti na raspolaganju gostu, naravno, to moramo činiti nenametljivo, a iskustvo nas uči gdje i kada podvući crtu. Čak i ako imamo posla s neugodnim gostom, ljubaznim pristupom i osmjehom možemo riješiti neugodnosti. 

3. Nema povrata akontacije
Akontacija je osiguranje od štete koja nastaje prilikom otkazivanja gosta u posljednji čas i naplata pologa je preporučljiva i očekivana. Međutim, iznajmljivač mora prije naplate akontacije upoznati gosta s pravilima otkazivanja rezervacije, odnosno s rokovima unutar kojih se akontacija vraća djelomično ili u cijelosti. Primjerice, ako gost otkaže mjesec dana ranije, polog se vraća u cijelosti, a ako to učini par dana prije dolaska, nema povrata novca jer su šanse za popunjavanje rupe u rezervacijama male.

4. Apartman u stvarnosti ne izgleda kao na fotografijama (i pružanje netočnih informacija)
Fotografije smještaja moraju biti kvalitetne, ali i vjerodostojne. Nikada nećemo gosta obmanjivati kako bismo ga zaveli da rezervira naš apartman. Isto tako, nećemo pružati niti lažne informacije, svaka informacija koju proslijedimo gostu mora biti točna i provjerljiva. Iskrenost je jedna od temeljnih vrijednosti i naš najveći adut za dugoročni uspjeh u turizmu.

5. Dodatna naplata pojedinih usluga bez prethodne obavijesti
Svi smo čuli priče o iznajmljivačima koji gostima dodatno naplaćuju korištenje klima-uređaja ili neke slične pogodnosti. Nikada ne smijemo goste dovesti pred gotov čin. Čak i ako naplaćujemo neke od dodatnih usluga posebno, dužni smo gosta unaprijed obavijestiti o tome, prije bookiranja smještaja.

*Izvor: Oxbridge Academy


Bežični internet za apartmane

Zanimljiva činjenica iz navedenog istraživanja je da nedostatak besplatne Wi-Fi veze u smještajnim jedinicama zauzima prvo mjesto po broju pritužbi gostiju - turistu je pristup internetu važniji od negostoljubivosti ili lažnog informiranja prilikom rezervacije.

I zato je važno da se što prije pobrinete za kvalitetnu Wi-Fi vezu u apartmanima, sobama i kućama za odmor, pogotovo ako još niste uveli internetsku vezu u svoj objekt ili ako niste zadovoljni kvalitetom i količinom interneta kojeg trenutno koristite. Obratite pažnju na jačinu veze tako da ona podržava veći broj korisnika istovremeno, kao što je to slučaj u sezoni kada su vaši smještajni kapaciteti puni.

Prilikom odabira internetskog poslužitelja, iznajmljivačima su važni brzina surfanja, jačina signala, postoji li ugovorna obveza, mogućnost stavljanja veze u mirovanje i, naravno, cijena. U skladu s navedenim potrebama, Vip je složio zanimljivu ponudu za iznajmljivače obiteljskog smještaja. Ako se odlučite za brzu internetsku vezu, bez ugovorne obveze i dodatnih instalacija, svoje goste možete dočekati uz Vip Dnevni Internet od 10 GB uz maksimalnu 4G brzinu.


VIP Dnevni Internet

  • Potpuna kontrola troškova
  • 10 GB dnevno, bez dodatne naplate
  • Povoljna cijena - 10 kn dnevno
  • Bez ugovorne obveze
  • Superbrzi Internet maksimalne 4G brzine

Ako vaši gosti surfaju manje, možete odabrati Dnevne internet tarife od 1 GB ili 5 GB dnevno.

Uz Dnevni Internet 10 GB možete naručiti i prijenosni modem koji podržava 14 korisnika istovremeno što znači da ne morate imati telefonski priključak niti dodatno plaćati telefonsku liniju.

Provjerite kakve još mogućnosti i pogodnosti sadrži Vip ponuda za iznajmljivače.

Prošla godina je za hrvatski turizam značila još jedan rast u brojevima noćenja od čak 9 %, ali i veliki porast broja iznajmljivača kojih je sada preko 81.000 s više od pola milijuna postelja, ne računajući one pomoćne. Ovu godinu se očekuje više od 80 milijuna noćenja. Dočekajmo goste spremni i svjesni da svako ulaganje u podizanje kvalitete naše ponude, povećava šanse za produljenje sezone i bolje prihode od turizma.
Spremi
1 komentara Uključi se u raspravu
Tatjana F. - Rijeka 25.05.2017 18:19
Stalno se govori o podizanju kvalitete ponuda te se dodijeljuju i bespovratna sredstva. Pri tome su mali iznajmljivači već u startu u nepovoljnom položaju jer čak ne mogu ni aplicirati za ta sredstva npr. za izgradnju bazena. Naime, uvjet je minimum 6 stalnih kreveta, a to su iznajmljivači s 3 i više apartmana. Mislim da je takav uvjet veoma nepravedan jer se tako pomaže onima koji i inače više zarađuju pa si lakše mogu sami izgraditi bazen. No to je u stilu Lijepe naše: tko ima više, više mu se daje.
Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Bicikl, kajak i SUP - uhvatite priliku za dodatnu zaradu!

DOMOS Rent: Koja je cijena jedinstvenog osiguranja za vaš apartman?

Popularno: