Preporuke i popusti
23.7K

Manje posla i brige oko neizvjesne sezone, više gostiju i prihoda - moguće je uz usluge full-service agencija

Domaća tvrtka Virtus upravljanje sa svojim poznatim brendom Molo Longo, uz usluge full-service agencije, nudi i kvalitetnu promociju i sustav rezervacije smještaja

Iznajmljivanje obiteljskog smještaja je zahtjevan posao. Sve zahtjevniji su i gosti koji, i kod smještaja u domaćinstvima, sve češće očekuju kompletnu uslugu, sličnu hotelskoj. Poseban izazov je gostoprimstvo u pandemiji - popunjavanje smještaja je teže zbog manje turista, a očekivana usluga mora biti vrhunska uz stalno praćenje epidemiološke situacije, osiguravanje besprijekorne čistoće i sigurnosti gostiju.
 
Dolasci turista oduvijek su obilježeni dugotrajnim i pažljivim čišćenjem svih površina u smještaju za besprijekornu čistoću, sitnim popravcima i dekoracijama u znak pažnje, dočecima i ispraćajima, prijavama, izdavanjem računa, i stalnom, ali nevidljivom, prisutnošću kako bi gost u svakom trenutku mogao doći do nas u slučaju nepredvidivih događaja. Poslije strepimo oko recenzija koje odlučuju o privlačnosti naše ponude i učinkovitosti svog tog uloženog truda.


Obiteljski smještaj radi cijelu godinu

Za vrhunske rezultate potrebno je uložiti puno truda, a to uključuje stalan rad na promociji uz savršene fotografije smještaja, odgovaranje na bezbroj upita i pažljivo usklađivanje kalendara rezervacija na svim kanalima oglašavanja. O poštivanju svojih poreznih obveza i praćenju stalnih izmjena propisa, da i ne govorimo.
 

Za što bolju popunjenost u sezoni koja u većini mjesta u Hrvatskoj traje 60-ak dana, iznajmljivači rade gotovo čitavu godinu, a epidemiološka kriza nam nije nimalo olakšala posao – pravila "igre" su ponešto drugačija, sezona neizvjesnija, gostiju je manje, a naš angažman, da bismo ih privukli i profesionalno ugostili, mora biti puno veći

Što kada bismo mogli predahnuti i s manje posla doći do većih prihoda? Kada bismo mogli raditi manje, a da gostima pružimo vrhunsku uslugu i da ne moramo stalno brinuti oko njihovog zadovoljstva i recenzija?

Molo Longo apartman

Vrhunski dizajn i kvaliteta smještaja Molo Longo

"Već i preuzimanje dočekivanja gostiju i čišćenja skida velik teret s leđa iznajmljivača. Profesionalne fotografije i oglašavanje dodatne su prednosti koje većina iznajmljivača sve više prepoznaje kao ključne za punjenje kapaciteta u današnje vrijeme", prenosi nam svoje iskustvo Josip Prskalo, vlasnik agencije Virtus upravljanje i prvog integralnog hotela Molo Longo u Rijeci.


Full-service agencija "skida teret s leđa" domaćina

Turistički razvitak Sjevernog Jadrana potaknuo je Prskala na okupljanje stručnog tima koji bi pružao usluge posredovanja u najmu apartmana i soba u Rijeci 2016. godine. Velika potražnja i profesionalni razvoj tima Virtus upravljanja dovodi do uvođenja inovativnog koncepta u poslovanje agencije i otvaranja prvog riječkog integralnog hotela – Molo Longo.
 
Iako integralni hoteli nisu novost na domaćem tržištu, mnogi nisu zaživjeli – priča s Molo Longo je drugačija zbog inzistiranja na kvaliteti i predanom radu tima stručnjaka – danas Molo Longo broji više od 200 vrhunskih smještajnih jedinica, a u rekordnoj 2019. godini su osigurali smještaj za 18.000 gostiju.
 

Potaknuti ostvarenim rezultatima, Molo Longo od ove godine pruža usluge upravljanja rezervacijama u kućama za odmor i vilama na području čitave Hrvatske, a sve ostale usluge full-service turističke agencije na raspolaganju su iznajmljivačima s područja Istre i Kvarnera

Molo Longo u suradnji s domaćim startupom Rentlio povezuje svoje partnere iznajmljivače u jedinstvenu aplikaciju u kojoj na jednom mjestu upravlja objektima, rezervacijama, cijenama i cjelokupnom administracijom vezanom uz upravljanje nekretninama. 

Molo Longo brza usluga

Molo Longo je stalno na raspolaganju gostima i iznajmljivačima


Osim toga, u Rijeci, Opatiji, Crikvenici, gradovima Punat i Krk na otoku Krku, Molo Longo osigurava full-service uslugu posredovanja u turizmu. Ovdje Molo Longo može u potpunosti preuzeti brigu o našem poslovanju pa mi konačno možemo raditi manje i zadovoljno pratiti ostvarene rezultate naše suradnje.

 

Molo Longo je puno više od turističke agencije - to je brend koji je sve prepoznatljiviji na domaćem turističkom tržištu

 

Zadovoljstvo gosta, ali i iznajmljivača

Sve usluge koje Molo Longo razvija usmjerene su i na zadovoljstvo gosta i na zadovoljstvo iznajmljivača. Ono što ih posebno ističe je činjenica da za dodatne usluge čišćenja i kućnih popravaka koriste svoj interni tim stručnjaka, čime osiguravaju brzinu i kvalitetu usluge.
 

Molo Longo gostima nudi:
 

  • besprijekoran smještaj, kako u čistoći, tako i u udobnosti i dizajnu interijera;

  • jednostavnu rezervaciju smještaja;

  • brzu prijavu, plaćanje, preuzimanje ključeva i detaljno informiranje o atrakcijama u destinaciji;

  • sigurne on-line transakcije i zaštitu osobnih podataka.

 
 
Molo Longo iznajmljivačima nudi tri paketa usluga:
 

  • Booking (promociju i izradu profesionalnih fotografija, povezivanje u booking sustav, mobilnu aplikaciju i višejezičnu komunikaciju s gostima);

  • Booking + Recepcija (gore navedeno + prihvat gostiju);

  • Booking + Recepcija + Čišćenje.

 

Molo Longo kao full-service agencija nudi i sljedeće usluge: 
 

  • čišćenje apartmana i kuća za odmor;

  • najam, pranje i izmjena posteljine i ručnika, kupaonskih tepiha i kuhinjskih krpa;

  • održavanje potrošnog materijala kao što su količine toaletnog papira, sapuna, deterdženta za suđe, tableta za perilice, spužvica, krpica i slično.

  • čišćenje i održavanje bazena;

  • organizaciju usluga čišćenja i kućnog majstora;

  • rent-a-car usluge;

  • dizajn interijera u suradnji s mrežom arhitekata, dizajnera i majstora, koji su sposobni u najkraćem roku izvesti kvalitetne renovacijske zahvate.

 

"Nastavljamo pratiti trendove u turizmu i biti na raspolaganju našim partnerima kako bismo svi zajedno postigli što bolje rezultate u ovim nepredvidljivim vremenima", kaže Prskalo i ističe kako je, uz urede u Rijeci, Crikvenici, Opatiji i na otoku Krku, Molo Longo na raspolaganju iznajmljivačima na širem području Kvarnera, a uskoro i u ostalim hrvatskim regijama.

 
I zato, ako vam je dosta brige i neizvjesnosti oko predstojeće sezone, ako imate smještajni objekt, a nemate vremena, pružite priliku profesionalcima iz Molo Longa. Bez ikakve obveze, informirajte se o Molo Longo uslugama na web stranici Mololongo.com, na broj telefona 051 452 883 ili upitom na e-mail adresu info@mololongo.com.


Molo Longo web

Molo Longo web


Stručnjake iz tima Molo Longo moći ćete susresti i kao sudionike ovogodišnjeg izdanja sajma Relax Adria koji će se održati u opatijskoj dvorani Marino Cvetković od 13. do 15. svibnja 2021.

Spremi

Naplata prvog obroka paušala turističke pristojbe iznajmljivačima koji su do 15.7. ostvarili barem jedno noćenje

​Komunikacija u turizmu: Kako komunicirati s gostima prilikom rezerviranja smještaja?

Studija ranjivosti na turističku aktivnost: Koliko je vaše mjesto “pogođeno” turizmom?

Myrent Dani privatnih iznajmljivača u Zadru, Splitu, Makarskoj, Puli i Zagrebu

Regionalni FOS Šibensko-kninske županije s raznolikim programom - od iznajmljivača do inspektorata

Festival aMORE iznajmljivačima: Uvedite "morski red" u svoje apartmane

Građevina u sezoni: Radovi u susjedstvu, gosti u odlasku

Pomoćni kreveti više nisu oslobođeni plaćanja paušala turističke pristojbe

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Ugljični monoksid - kako se zaštititi od trovanja i otkriti nevidljivog ubojicu prije pojave fatalnih simptoma

eIznajmljivači aplikacija: Znamo li koje su naše porezne obveze u 2022.?

Popularno: