Aktualno
1.8K

World Travel Market 2022.: Nitko ne bi radio u turizmu

Od 7. do 9. studenog u Londonu je održan jedan od najvećih turističkih sajmova u Europi World Travel Market 2022. gdje je kao jedan od glavnih zapreka oporavku turizma istaknut nedostatak radne snage

Oko 36 tisuća sudionika ušetalo je na WTV 2022. prošlog tjedna, što je dvostruko više nego godinu ranije. Za četvrtinu je porastao i promet rezervacija putovanja, a doprinos tolikom rastu sigurno je dala pandemija, odnosno jenjavanje zabrinutosti oko sigurnosti na putovanjima.
 

Na vrhuncu pandemije ExCeL centar je bo pretvoren u poljsku bolnicu, da bi dvije godine kasnije ugostio predstavnike 55 turističkih zemalja, među kojima su bili i naši izaslanici ministrica Nikolina Brnjac i Kristijan Staničić, direktor HTZ-a

 

Promocija Hrvatske na World Travel Market 2022.

“Na Ministarskom forumu u organizaciji UNWTO-a i WTTC-a raspravljali smo o aktivnostima koje će u narednom razdoblju turizam učiniti otpornijim, inovativnijim i održivijim na svjetskoj razini u čemu će vodeću ulogu imati mladi. Istaknula sam kako održivi turizam nema alternativu te pojasnila način na koji smo za provedbu svoje Strategije razvoja održivog turizma do 2030. osigurali sredstva za projekte koji će učiniti Hrvatsku konkurentnom i održivom destinacijom“, izjavila je Brnjac, komentirajući gostovanje u Londonu, istaknuvši i da je interes Britanaca za Hrvatsku velik, kao i da su u svrhu jačanja suradnje održani brojni sastanci s turoperatorima, agencijama i aviokompanijama.


Nitko neće u turizam

Osim različitih događanja, panel rasprava, izlaganja, prezentacija i promocija, WTM je proveo i niz anketa, kako prije samog događanja, tako i za vrijeme. Jedna od zanimljivijih, provedena među britanskim državljanima, pokazala je da jako mali broj ljudi turizam vidi kao zanimljiv sektor za razvoj karijere, samo 29%. Čak 61% ispitanih kategorički odbija rad u industriji putovanja i turizma. 

Rezultati te ankete su zanimljivi zato što je sektor turizma snažno pogođen, prvo pandemijom, a sada i nedostatkom radne snage, bilo one stručne ili one uslužne. Je li ovakav stav ispitanih posljedica nesigurnost radnih mjesta u turizmu, što pokazalo uslijed pandemije, ili je u pitanju nešto drugo? Štogod da je, brzina oporavka turizma i njegov daljnji rast uvelike će ovisiti o motivaciji radno sposobnih ljudi na angažman u ovoj, očito, nepopularnoj branši.

Već smo utvrdili da su plaće u turizmu niže nego u drugim industrijama. Stoga izvjesno da će one morati rasti na sve konkurentnijem tržištu rada u turizmu. Hoće li to biti dovoljan motiv za angažman radno sposobnih u turizmu?!

Spremi

Priča o brendiranju obiteljskog smještaja s otoka Vira

Turska - od presađivanja kose do liječenja raka u najpopularnijoj destinaciji za medicinski turizam u Europi

Anketa za iznajmljivače: Kakva je popunjenost obiteljskog smještaja u 2019.?

`Povežimo se horizontalno za jači i raznolikiji obiteljski smještaj´

​Što je Google My Business i kako nam može pomoći kod punjenja kapaciteta

Human friendly smještaj: Priča o empatiji i što mi iznajmljivači imamo s tim?

Kako odabrati idealan stolić za dnevnu sobu?

Naslovna fotografija - par trikova za atraktivniju naslovnicu smještaja koja privlači klikove i rezervacije

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Svjetsko prvenstvo 2022.: Nogomet kao prilika za brzi razvoj turizma u Kataru

Petrova gora - vremeplov i spomenik neuništivosti ljudske gluposti

Popularno: