Aktualno
24.1K

Pozivni centar HTZ-a kao korisnička podrška e-Visitora

Hrvatska turistička zajednica je osnovala pozivni centar za sve korisnike sustava e-Visitor čime će se iznajmljivačima osigurati efikasnija korisnička podrška i olakšati proces prilagodbe na novu obvezu načina prijave i odjave gostiju

Otkako je 1. siječnja ove godine, sustav e-Visitor uveden kao obveza prilikom prijave i odjave gostiju, ne prestaju pitanja i zabrinutost iznajmljivača privatnog smještaja.

Da li je e-Visitor obavezan? Tko preuzima, a tko izdaje pristupne podatke za sustav eVisitor? Je li potrebno slati podatke na MUP? Pitanja i nedoumice su brojne i razumljive prilikom pokretanja noviteta kao što je aplikacija e-Visitor.

Iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) podsjećaju kako je ovaj sustav uveden da bi se osigurao istovjetan postupak prijave i odjave turista te vođenje popisa gostiju za sve iznajmljivače u turizmu.

Kako bi olakšala proces usvajanja sustava e-Visitor u praksi, Hrvatska turistička zajednica je osnovala pozivni centar za sve korisnike e-Visitora. Na ovaj način je iznajmljivačima osigurana jača korisnička podrška i informativni sustav za lakšu prilagodbu novoj aplikaciji, pogotovo s obzirom na sve bližu sezonu kada će se sustav naći na svom prvom ozbiljnom testu.

Korisnička podrška pozivnog centra je dostupna svaki dan, uključujući i vikend, od 8 do 24 sata
 

Korisnici mogu slati upite elektronskom poštom na adresu eVisitor@htz.hr ili telefonom na broj 01 5494 477

Upiti, koji se ne budu odnosili na apliciranje sustava e-Visitor, bit će proslijeđeni nadležnim službama.

Veliki broj privatnih iznajmljivača u Hrvatskoj poznaje tek osnove korištenja računala, jasno je kako njima e-Visitor zadaje najviše glavobolje. No, dobra vijest za njih je da mogu opunomoćiti osobu ili agenciju koja će prijavu i odjavu gostiju raditi umjesto njih.

Područne turističke zajednice su obvezne osigurati računalo za one koji ga ne posjeduju – terminal za pristup aplikaciji e-Visitor u svom uredu te stručnu pomoć za unos podataka u korisničko sučelje.

Direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić je naglasio i kako se sva pojašnjenja učestalih nedoumica iznajmljivača u vezi korištenja sustava e-Visitor nalaze na internetskim stranicama te da će se iste redovito ažurirati.

Često postavljana pitanja i odgovore na nedoumice oko korištenja aplikacije možete pročitati ovdje
Spremi

Ukrašavanje kamina za Božić: Kako dekorirati kamin za ljepši blagdanski ugođaj?

Koliko je popularan first minute za 2023. u svijetu u kojem "samo mijena stalna jest"

​Koja su hrvatska skijališta spremna za novu sezonu skijanja?

Sezona je bila jako dobra, može li sljedeća biti još bolja? Property management agencija Irundo savjetuje kako se pripremiti za turističku 2023.

​Nacionalni forum obiteljskog smještaja 29. do 30. ožujka u Splitu

Kućni ljubimci u apartmanima - za i protiv

Potpore za iznajmljivače – zeleni natječaji za energetsku obnovu

​Kupnja božićnog drvca: Na što sve pripaziti kod kupnje drvca za stan ili apartman?

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Kako do potpora turističkim projektima za privatne iznajmljivače

Kulturne konferencije – kulturne težnje hrvatskog turizma

Popularno: