Ideje i trendovi
998

​Troše li stariji turisti više novca na putovanja od mlađih generacija turista?

Ima li razlike u potrošnji između starih i mladih putnika? Troše li stariji turisti više novca na putovanjima od mlađih putnika? Koliko u prosjeku troše turisti na internacionalnim putovanjima?

Svake godine u Hrvatsku pristižu mnogobrojni stariji i mladi turisti, a navike u ponašanju definitivno se mogu primijetiti već na prvi pogled. Stariji turisti skloniji su mirnom odmoru bez ikakvog stresa, dok mlađi turisti žude za zabavom i partijanjem.

Postavlja se pitanje, troše li stariji turisti zbog svojeg način putovanja više novca ili veću potrošnju možemo pripisati mlađim gostima. Evo što kažu statistike, tko su veći potrošači na putovanjima:


Stariji turisti su uglavnom i veći potrošači

Stariji turisti spremni su platiti više novca kako bi maksimalno uživali na putovanju, što je ujedno i jedan od razloga zašto troše više nego mlađe generacije turista. Popularno zvani Boomersi (generacija 50+ godina), prema američkim istraživanjima, na internacionalnim putovanjima potroše u prosjeku 6600 dolara, što je znatno više od mlađih kolega putnika. Boomersi češće jedu u restoranima, a spremni su potrošiti dodatni novac kako bi osigurali maksimalnu dozu komfora i odmora.


potrošnja starijih i mladih turista


Pripadnici generacije X troše oko 5500 dolara

Pripadnici generacije X (dob od 30-55 godina) troše nešto manje novca od Boomersa, što jasno ukazuje na činjenicu da stariji turisti troše više novca na putovanjima. Dakako, kada u cijelu jednadžbu dodamo i generaciju Milenijalaca (ispod 30 godina), potvrđena je činjenica da su stariji gosti i veći potrošači. Naime, prema istraživanjima Milenijalci troše oko 4500 dolara, što je čak 2000 dolara manje u odnosu na Boomerse.


mladi turisti troše novac na putovanju


Statistike ukazuju na trend, ali nisu pravilo

Sve statistike uvijek treba uzimati s rezervom pa tako i ovu o potrošnji na putovanjima. Naime, razina potrošnje ne ovisi samo o željama turista, već i o destinacijama koje posjećuju. Poprilično je jasno kako će mladi gosti trošiti puno više novca na Zrču, nego primjerice u nekom malenom mjestu u blizini Zadra gdje nema velike ponude noćnih klubova i zabave. Dakle, prilike za ugrabiti novac turista ima svugdje, samo je važno izgraditi kvalitetnu turističku ponudu.

Spremi

K(o)ronična promjena: Kako razumjeti nove prilike i turizam poslije korone

Božićne navlake za stolice: Top 7 savjeta zašto i kako odabrati idealne navlake

Kupnja apartmana na moru: Je li isplativo kupiti i iznajmljivati apartman na moru?

Inicijativa Glas poduzetnika traži jednake mjere pomoći i za privatne iznajmljivače

Pripreme za sezonu: Male tajne velikih domaćina

Vaučer kao potvrda rezervacije i uplaćene akontacije za uslugu privatnog smještaja

Hrvatski domaćin: Privatni smještaj je naša posebnost - brendirajmo ga

​Lov na upite gostiju: Kako izgleda dobar oglas za smještaj?

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

​Koje europske zemlje ostvaruju najveće prihode od turizma?

​Zašto je važno web stranicu smještaja prilagoditi pametnim telefonima i tabletima?

Popularno: