Ideje i trendovi
438

​Troše li stariji turisti više novca na putovanja od mlađih generacija turista?

Ima li razlike u potrošnji između starih i mladih putnika? Troše li stariji turisti više novca na putovanjima od mlađih putnika? Koliko u prosjeku troše turisti na internacionalnim putovanjima?

Svake godine u Hrvatsku pristižu mnogobrojni stariji i mladi turisti, a navike u ponašanju definitivno se mogu primijetiti već na prvi pogled. Stariji turisti skloniji su mirnom odmoru bez ikakvog stresa, dok mlađi turisti žude za zabavom i partijanjem.

Postavlja se pitanje, troše li stariji turisti zbog svojeg način putovanja više novca ili veću potrošnju možemo pripisati mlađim gostima. Evo što kažu statistike, tko su veći potrošači na putovanjima:


Stariji turisti su uglavnom i veći potrošači

Stariji turisti spremni su platiti više novca kako bi maksimalno uživali na putovanju, što je ujedno i jedan od razloga zašto troše više nego mlađe generacije turista. Popularno zvani Boomersi (generacija 50+ godina), prema američkim istraživanjima, na internacionalnim putovanjima potroše u prosjeku 6600 dolara, što je znatno više od mlađih kolega putnika. Boomersi češće jedu u restoranima, a spremni su potrošiti dodatni novac kako bi osigurali maksimalnu dozu komfora i odmora.


potrošnja starijih i mladih turista


Pripadnici generacije X troše oko 5500 dolara

Pripadnici generacije X (dob od 30-55 godina) troše nešto manje novca od Boomersa, što jasno ukazuje na činjenicu da stariji turisti troše više novca na putovanjima. Dakako, kada u cijelu jednadžbu dodamo i generaciju Milenijalaca (ispod 30 godina), potvrđena je činjenica da su stariji gosti i veći potrošači. Naime, prema istraživanjima Milenijalci troše oko 4500 dolara, što je čak 2000 dolara manje u odnosu na Boomerse.


mladi turisti troše novac na putovanju


Statistike ukazuju na trend, ali nisu pravilo

Sve statistike uvijek treba uzimati s rezervom pa tako i ovu o potrošnji na putovanjima. Naime, razina potrošnje ne ovisi samo o željama turista, već i o destinacijama koje posjećuju. Poprilično je jasno kako će mladi gosti trošiti puno više novca na Zrču, nego primjerice u nekom malenom mjestu u blizini Zadra gdje nema velike ponude noćnih klubova i zabave. Dakle, prilike za ugrabiti novac turista ima svugdje, samo je važno izgraditi kvalitetnu turističku ponudu.

Spremi

Kombinacija boja za dnevni boravak - izbjegnite glavobolju uz par trikova za odabir savršene boje zidova

Lošinj ujedinjen u promociji destinacije - brojni privatni iznajmljivači uključeni u akciju "Ferry free"

Izračun minimalne cijene noćenja i isplativosti najma apartmana i kuća za odmor

​Akontacija u turizmu - kada se može bez, a kada je pametno naplatiti polog za rezervaciju smještaja

Hrvatski turizam sada treba stalnu komunikaciju s emitivnim tržištima na svim kanalima promocije

Iznajmljivači obiteljskog smještaja svoje objekte uglavnom čiste sami, servis za čišćenje ili čistač(ic)e plaća samo 9% anketiranih

Kako napraviti potpis u Gmailu i postaviti GPS koordinate unutar njega

Do 15. siječnja rok za predaju obračuna turističke članarine - obrazac TZ 2

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

​Koje europske zemlje ostvaruju najveće prihode od turizma?

​Zašto je važno web stranicu smještaja prilagoditi pametnim telefonima i tabletima?

Popularno: