Rane rezervacije vole svi - i iznajmljivači i gosti. Kako spriječiti otkazivanje ranih rezervacija i zašto su drage našim gostima (osim eventualnih povoljnijih cijena)?

Rane rezervacije omiljene su među mnogobrojnim iznajmljivačima jer mjesecima unaprijed mogu biti sigurni kako će imati popunjene smještajne kapacitete. Ipak, mnogi se iznajmljivači pitaju je li pametno nekoliko mjeseci prije ponuditi smještaj za rezervaciju ili biste trebali čekati zadnji tren. Statistike jasno pokazuju da su rane rezervacije itekako poželjne, evo i zašto:

 

Gosti koji rezerviraju rano ne paze na svaku kunu

Gosti koji smještaj rezerviraju rano, uglavnom ne razmišljaju puno o troškovima. Naime, takvi gosti znaju gdje žele ići i kakvu razinu usluge očekuju pa su samim time spremni potrošiti nešto više novca na rezervaciju. Velika je vjerojatnost da će takvi gosti puno pažljivije odabrati smještaj, s obzirom da znaju da ranom rezervacijom dobivaju priliku birati između mnogobrojnih atraktivnih ponuda.


rano rezerviranje smještaja za turiste


Stopa otkazivanja ranih rezervacija...

... je prilično visoka. Međutim, ako otkazivanje nije besplatno, u tom slučaju će naš gost ostati pri svojoj rezervaciji. Naplatite tu akontaciju čak i za rane rezervacije kako bi bili što sigurniji da će se ista realizirati, kao i vaš poslovni plan utemeljen na rezervacijama ranoranilaca. Predujam za rezervaciju dogovorenu rano je osiguranje i gostima, samo se pobrinite da su jasno upoznati s uvjetima eventualnog povrata akontacije.


smještajne rezervacije turista rane rezervacije


Lakša organizacija

Moramo biti svjesni da naši gosti također vole rezervirati dugo unaprijed kada je u pitanju njihov godšnji odmor koji najčešće uzimaju u isto doba godine. Tu činjenicu možemo iskoristiti kod promocije ranih rezervacija. Iako je pandemija pomaknula buking prema datumima boravka, još uvijek mnogi gosti vole znati unaprijed gdje i kada točno putuju, a rano rezerviranje smještaja (i prijevoza) omogućuje im lakše usklađivanje poslovnih i privatnih obveza s partnerima ili prijateljima, odnosno, s osobama s kojima će doputovati. 

Spremi

​Cappelli o PDV-u, legalizaciji, rekategorizaciji obiteljskog smještaja i kreditima HBOR-a

Kako biti viđen? 5 popularnih marketinških alata za učinkovito oglašavanje smještaja

3T konferencija 2020.: Je li održivi turizam naša prilika? (ODGOĐENO)

Obavijest o odvajanju otpada za goste apartmana i kuća za odmor

​Komunikacija u turizmu: Kako komunicirati s gostima prilikom rezerviranja smještaja?

Domaćin na hrvatski način: Kliše doživljajnog turizma polako prolazi - traži se transformacijski turizam

Pljesak za kolovoz, molimo, s turističkim pokazateljima nadomak rekordne staronormalne godine

Drveni ili PVC krovni prozori: Kakva je razlika i koje odabrati?

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

​Troše li stariji turisti više novca na putovanja od mlađih generacija turista?

​Zašto je važno web stranicu smještaja prilagoditi pametnim telefonima i tabletima?

Popularno: