Ideje i trendovi
326

Atraktivnim cjenikom povećajte broj noćenja

Mora li cjenik noćenja biti monotona tablica ispunjena brojkama ili se možemo poigrati pa kroz cjenik prezentirati sve dodatne pogodnosti koje utječu na konačnu cijenu smještaja?

Kroz cijeli proces privlačenja potencijalnog gosta i navođenja da iznajmi upravo naš smještaj, pazimo (ili bismo trebali paziti) na to da se gostu prezentira sve najbolje iz naše ponude i to na najbolji (ali realan) mogući način.

Web stranice su lijepo dizajnirane, fotografije profesionalno uslikane i ugodne oku, a tekstovi puni epiteta kao da su izvađeni iz bajke. Uglavnom trudimo se istaknuti najbolje što možemo u moru konkurencije i privući gosta baš na naša vrata.

Ali sav taj trud kao da je nestao i postao nebitan kada dođe na red cjenik smještaja.

Gostu je cjenik smještaja jedan od najvažnijih dokumenata koje prima od iznajmljivača i upravo na temelju njega u većini slučajeva donosi konačnu odluku o tome hoće li potvrditi rezervaciju ili tražiti neku povoljniju/kvalitetniju opciju. Zato se i može iskoristiti za prikupljanje podataka novih potencijalnih gostiju uklanjanjem ili postavljanjem na web stranice.
 

Nema te cijene smještaja, visoke ili niske, koju će gost olako shvatiti (čast iznimkama), i upravo zbog toga, kada vidi iznos kojeg mora platiti, brzo zaboravi na sve prekrasne riječi i fotografije s kojima je bio očaran trenutak ranije

Zato cjenik ima važnu ulogu u privlačenju potencijalnih gostiju, koja se ne bazira samo na povoljnim cijenama.


Problem cjenika noćenja

U praksi cjenici izgledaju poput računa HEP-a – dokumenti s nekom tablicom u sredini gdje su navedene cijene i par kontakt podataka! Takva monotona prezentacija, gostu najvažnije informacije u procesu iznajmljivanja, sigurno ne može biti dobra i od pomoći iznajmljivaču.

U trenutku pregledavanja cjenika, gost zaboravlja na sve detalje koji su mu bili ranije prezentirani i u glavi mu ostaju glavne stavke po kojima će donijeti zaključak o isplativosti određenog smještaja. To znači da od desetak dodatnih sadržaja koji iznajmljivača izdižu iznad konkurencije, gost možda uzme u obzir njih samo par. U tom trenutku gostu jedina razlika između “slabije” konkurencije i nas prividno ispada cijena!

Zbog toga bi bilo poželjno podsjetiti gosta na sve dodatne pogodnosti koje se nude i zbog kojih je prikazana cijena zapravo isplativija od jeftinije konkurencije.


Kombinacija brošure i cjenika

Mi smo to odlučili napraviti izradom hibrida između cjenika i brošure. Kako su brošure i prikaz ponude, ono što obično privlači goste k nama, a cjenik ono što ih odbija, odlučili smo cjenik pretvoriti u svojevrsnu suptilnu brošuru.

Prazan prostor na cjeniku iskoristili smo za dodavanje fotografija koje ističu prednost našeg smještaja. Vrh cjenika smo iskoristili za promociju društvenih mreža i drugih servisa kroz koje nas gosti mogu bolje upoznati i istražiti našu ponudu, a centralni dio cjenika smo učinili življim dodajući malo toplih i živih boja umjesto standardnog sivila.


Usporedba starog i novog cjenika

Ovakvi cjenici su nam se toliko svidjeli (a koliko smo primijetili i gosti su s njima zadovoljni) da smo odlučili urediti i službene cjenike koji moraju biti u apartmanima na isti način, a nakon njih smo isti predložak iskoristili i za neformalne ponude koje šaljemo gostima u procesu iznajmljivanja apartmana.

Iako su cijene za sezonu već definirane, a cjenici poslani agencijama, još uvijek nije kasno da ih uredite za vlastite potrebe. To je manji i relativno brzo izvediv zahvat, a omogućit će svakom iznajmljivaču veće šanse i bolju kontrolu nad gostom u procesu iznajmljivanja smještaja što na kraju znači već broj noćenja.
Spremi
Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

​Akontacija u turizmu - kada se može bez, a kada je pametno naplatiti polog za rezervaciju smještaja

Popunjenost može biti veća i do 40 posto uz kvalitetne fotografije apartmana i kuća za odmor

Popularno: