Rane rezervacije vole svi - i iznajmljivači i gosti. Kako spriječiti otkazivanje ranih rezervacija i zašto su drage našim gostima (osim eventualnih povoljnijih cijena)?

Rane rezervacije omiljene su među mnogobrojnim iznajmljivačima jer mjesecima unaprijed mogu biti sigurni kako će imati popunjene smještajne kapacitete. Ipak, mnogi se iznajmljivači pitaju je li pametno nekoliko mjeseci prije ponuditi smještaj za rezervaciju ili biste trebali čekati zadnji tren. Statistike jasno pokazuju da su rane rezervacije itekako poželjne, evo i zašto:

 

Gosti koji rezerviraju rano ne paze na svaku kunu

Gosti koji smještaj rezerviraju rano, uglavnom ne razmišljaju puno o troškovima. Naime, takvi gosti znaju gdje žele ići i kakvu razinu usluge očekuju pa su samim time spremni potrošiti nešto više novca na rezervaciju. Velika je vjerojatnost da će takvi gosti puno pažljivije odabrati smještaj, s obzirom da znaju da ranom rezervacijom dobivaju priliku birati između mnogobrojnih atraktivnih ponuda.


rano rezerviranje smještaja za turiste


Stopa otkazivanja ranih rezervacija...

... je prilično visoka. Međutim, ako otkazivanje nije besplatno, u tom slučaju će naš gost ostati pri svojoj rezervaciji. Naplatite tu akontaciju čak i za rane rezervacije kako bi bili što sigurniji da će se ista realizirati, kao i vaš poslovni plan utemeljen na rezervacijama ranoranilaca. Predujam za rezervaciju dogovorenu rano je osiguranje i gostima, samo se pobrinite da su jasno upoznati s uvjetima eventualnog povrata akontacije.


smještajne rezervacije turista rane rezervacije


Lakša organizacija

Moramo biti svjesni da naši gosti također vole rezervirati dugo unaprijed kada je u pitanju njihov godšnji odmor koji najčešće uzimaju u isto doba godine. Tu činjenicu možemo iskoristiti kod promocije ranih rezervacija. Iako je pandemija pomaknula buking prema datumima boravka, još uvijek mnogi gosti vole znati unaprijed gdje i kada točno putuju, a rano rezerviranje smještaja (i prijevoza) omogućuje im lakše usklađivanje poslovnih i privatnih obveza s partnerima ili prijateljima, odnosno, s osobama s kojima će doputovati. 

Spremi

Male muke iznajmljivača: Kako se riješiti mrava u apartmanima i kućama za odmor?

eTurizam - online zahtjev za kategorizaciju i druge javne usluge dostupne u sustavu e-Građani

Rovinjski restoran Agli Amici prvi u Hrvatskoj s dvije Michelin zvjezdice

​Nemojte se uključiti u javno savjetovanje o visini turističke pristojbe...

O ratu i turizmu, idućoj turističkoj sezoni i pomoći ljudima izbjeglih s ratom zahvaćenih područja

Parafiskalna para na uši: O cjelogodišnjoj HRT pretplati za iznajmljivače u sezoni

Kako ugradbene pećnice uklopiti u kuhinje apartmana i kuća za odmor

9 krajobraznih načela za uređenje dvorišta i preobrazbu prostora u rajske vrtove i oaze mira

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

​Troše li stariji turisti više novca na putovanja od mlađih generacija turista?

​Zašto je važno web stranicu smještaja prilagoditi pametnim telefonima i tabletima?

Popularno: