Preporuke i popusti
10K

Hotelor: Tehnologija neće impresionirati gosta koliko hotelska kozmetika u smještaju

Hotelski ručnici po cijenama već od 1,59 eura i Hotelor kozmetika sada su na dodatnih 10% popusta za Cimerfraj.hr članove

U moru istovjetne smještaje ponude, izdvajaju se oni koji svojim gostima osiguravaju različite dodatke usluzi. Nije tajna da hotelska kozmetika više nije rezervirana samo hotele - sve više domaćina u svojoj ponudi ima kupaonsku kozmetiku i dodatke smještaju koji goste dočekuju kao kraljice i kraljeve.
 

Činjenica je da je hotelska kozmetika najmanje ulaganje u smještajnu ponudu koje može donijeti zadovoljnije goste i bolje recenzije


Što gosti žele i očekuju u smještaju?

Vremena se mijenjaju. “Volim nositi najmanje što moram pa kupiti kozmetiku u destinaciji. Ipak, u slučaju kasnijeg dolaska, sjajno bi bilo da me dočekaju barem sapun i zubna pasta”, jedan je od odgovora na pitanje očekujemo li kozmetiku u smještaju na Redditu.
 

Nekada su WiFi veza klima-uređaji bili luksuz u smještaju, danas su standard. Slično je i s higijenskim potrepštinama za goste

Što gosti očekuju u smještaju?
Kao što infografika pokazuje, gosti današnjice očekuju, prije svega, Wi-Fi vezu, potom sušilo za kosu, aparat za kavu s vrećicama kave i/ili čaja, potom se nadaju da će ih dočekati kupaonska kozmetika, i to bi radije nego piće dobrodošlice, perilicu, pećnicu ili punjače. Ni tehnologija koju koristimo, poput pametnih brava ili klima-uređaja s paljenjem na daljinu, neće ih očarati koliko male kutijice zapakiranog sapuna, šampona ili papučice.


Što gosti najviše troše?

Infografika niže pokazuje koju opremu smještaja gosti najviše koriste. Televizije se neće odreći ni na odmoru 84% turista, dok Wi-Fi većina ipak izbjegava pa ga konzumira tek 36%. Sapun je na prvom mjestu - 86% gostiju koristi sredstva za osobnu higijenu pripremljena za njih u smještaju.

Gosti najviše konzumiraju sapun


Koje higijenske proizvode ostavljati gostima?

Samo sapun, šampon, gel za tuširanje, ili kompletan higijenski asortiman jedne dobro opremljene kupaonice?

Dobra vijest je da ne moramo razbijati glavu s time. O linijama hotelske kozmetike brine Hotelor - domaća tvrtka distributer hotelske kozmetike i opreme. Hotelor nudi više - ima i vlastite kozmetičke linije.
 

Nekada Vivic, danas Hotelor - novo ime je pouzdanog dobavljača hotelske galanterije

Méditerranée linija hotelske kozmetike Hotelor
 

Méditerranée, Lunar, AMÉLIE i Nature s Secrets četiri su vrste vlastite Hotelor linije hotelske kozmetike. Linija Nature s Secrets dolazi u pakiranju od 450 ml i koristi se sa zidnim držačima. Dostupni su u bijeloj i crnoj boji kako bi se uklopili u kupaonice različitog dizajna

Kozmetičke Hotelor linije možemo sami spajati i kombinirati, a sadrže sapune, gelove za tuširanje, šampone za kosu, setove za pranje zubi, čišćenje ušiju, brijanje, kape za tuširanje, regeneratore, losione i - setove za šivanje.


Hotelor - hotelska kozmetika i oprema direktno od proizvođača za nevjerojatno povoljne cijene

Hotelor ne nudi samo kozmetičke linije - u ponudi je i druga oprema, poput kvalitetnih ručnika i ogrtača od turskog pamuka. Hotelor je direktan uvoznik pa su cijene izuzetno povoljne. Manji ručnici se mogu nabaviti već po cijeni od 1,59 eura, a hotelske papuče ćemo doslovno moći poklanjati gostima jer se ovdje mogu kupiti po cijeni od 0,39 eura.

Hotelor kozmetika

Hotelor Lunar kozmetička linija s koja spaja mistiku i eleganciju vrhunskog gostoprimstva
 

"Posebno smo prilagođeni malim iznajmljivačima jer nemamo minimalne količine kupnje, već se kod nas može kupiti i jedna bočica šampona, tako da su proizvodi dostupni svima od malog apartmana do lanca hotela", poručuju iz Hotelora

Oprema za čišćenje, papirnata konfekcija, stalci za prtljagu, tek su dio su ponude Hotelora. Čitav asortiman provjerite na web adresi Hotelor.hr

 

Hotelor poklanja

10% popusta

uz Cimerfraj.hr kod

korisnicima Apartmanije.hr i članovima Cimerfraj.hr
na čitav asortiman 
od 1. travnja do 30. travnja 2024.

 

Više na: Hotelor.hr


Preuzmi svoj kod niže (uz prethodnu prijavu).
 
Za prikaz ovog sadržaja potrebno se ili kao Cimerfraj.hr korisnik.
Spremi

K(o)ronična promjena: Kako razumjeti nove prilike i turizam poslije korone

Suhozid - tragovima čipke od kamena

Dalmatinska janjetina dobila oznaku izvornosti, a ovčari moraju iseliti ovce koje smetaju turistima

Ribafish i RokOtok najljepša su promocija hrvatskog turizma, a nema je na stranicama HTZ-a

​Dalmatinska mišancija - koje biljke brati i kako pripremati?

Konferencija 3T 2022. - od umjetne inteligencije i robota do TikTok promocije u turizmu

​Kupnja božićnog drvca: Na što sve pripaziti kod kupnje drvca za stan ili apartman?

Osvrt na 3. Forum obiteljskog smještaja Grada Zagreba

Pročitajte još:

Prednosti korištenja PMS-a i Channel Managera u obiteljskom smještaju

Popularno: