ZaÅ¡to su hrvatska skijaliÅ¡ta veliki gubitaÅ¡i Äiji puni potencijal nikako ne možemo iskoristiti? Može li se dogoditi neka znaÄajnija promjena koja će udahnuti novi život domaćim skijaliÅ¡tima? Je li Hrvatska spremna konkurirati europskom zimskom turizmu?
Hrvatska skijaliÅ¡ta već godinama nisu nimalo popularna meÄ‘u stranim turistima, a Äini se kako će se taj negativni trend nastaviti i u budućnosti. Naime, premalo je zalaganja turistiÄkih institucija kako bi se u Hrvatskoj stvorila perspektivna zimska turistiÄka sezona. ZaÅ¡to su Hrvatska skijaliÅ¡ta već godinama veliki gubitnici domaćeg turizma?
Turizam u Hrvatskoj gotovo je u potpunosti fokusiran na ljetnu sezonu. Mnogi turisti Hrvatsku percipiraju kao zemlju predivnog mora i sunca, a gotovo svi napori turistiÄkih djelatnika ulažu se u stvaranje profitabilne ljetne sezone. Zimski turizam gotovo je u potpunosti zanemaren i ovisi iskljuÄivo o trudu pojedinaca koji su svjesni da Hrvatska, osim mora, ima joÅ¡ Å¡toÅ¡ta za ponuditi turistima.
Veliki problem hrvatskog zimskog turizma definitivno je manjak investicija u zimske kapacitete. Taj se segment slijedno nadovezuje na problem fokusiranosti samo na ljetni turizam jer mnogi smatraju kako se Hrvatska može brendirati iskljuÄivo kao ljetna destinacija. Sukladno tome, izostaje brendiranje i investiranje u zimsku turistiÄku sezonu.
Zimski turizam u Hrvatskoj treba se graditi iz temelja, što je ujedno i prilika i ogroman izazov. Naime, razvoj turizma od nule predstavlja velik zalogaj s kojim se gotovo nitko nije spreman pozabaviti. Izostaju kvalitetni cjeloviti planovi razvoja zimskog turizma u Hrvatskoj što nas, nažalost, ne vodi nigdje.