Ideje i trendovi
4K

Dalmatia Storytelling Destination: YouTube premijera promotivnih turističkih videa

U sklopu projekta Dalmatia Storytelling Destination, YouTube promocija u svrhu pričanja zanimljivih priča, koje bi mogle biti motiv za 365 dana turističkih dolazaka u Splitsko-dalmatinsku županiju. I vi možete poslati svoju priču...

U svijetu digitalnog marketinga, YouTube (YT) je jedan od najisplativijih kanala. U sijedu 29. ožujka, upravo na YouTubeu je krenula promocija Splitsko-dalmatinske županije kao destinacije autentičnih priča. Promocija je dio online kampanje projekta Dalmatia Storytelling DestinationDalmacija storytelling destinacija.

Na YT kanalu Dalmatia Storytelling Destination bit će dostupno 22 videa u dva serijala. Koncept Storytelling u muzejima obuhvaća kratkih 14 videa koji mikro-destinaciju predstavljaju kroz povijesnu osobu u muzejima i na važnim lokalitetima.

Story hunter će imati 8 videa, u trajanju između 6 i 9 minuta koji će nas odvesti na putovanja Županijom Splitsko-dalmatinskom pri čemu ćemo istraživati autentične priče. Te priče su dostupne i na interpretacijskim turama koje vode kustosi i licencirani turistički vodiči, prethodno osposobljeni i certificirani unutar Dalmacija Storytelling Destinacija programa. 


Stipe Čogelja i 40 interpretatora

U veljači ove godine je nagrađeno 40 interpretatora baštine u sklopu navedenog projekta, a nagrade im je uručio zamjenik župana Stipe Čogelja

"Kada smo pripremali ovu priču o storytellingu, razmišljali smo o emociji koju možemo vratiti ili stvoriti kod naših stanovnika. Cilj nam je imati turizam koji prvenstveno vole naši ljudi, a onda će se to svidjeti i posjetiteljima. Naše bogatstvo ne leži samo u prirodnoj i kulturnoj baštini, ono je i u autentičnim pričama o našem kraju. S našim vodičima, muzejima i turističkim zajednicama smo uspjeli te priče oživjeti, a tako prostori posjetiteljima postaju atraktivniji. Cilj je turizam za sve, on je i za našeg čovjeka, a ne samo za one koji dolaze preko granice. Nagrađeni ljudi su turističke zvijezde koji će svoju turističku i autentičnu priču nekome ispričati", naglasio je tom prilikom Čogelja. 


​Dalmatia Storytelling Destination - YouTube promocija

Autorica i voditeljica projekta je Renata Tešija koja ga provodi ispred Upravnog odbora za turizam i pomorstvo Splitsko-dalmatinske županije (SDŽ) od studenog 2020. godine. Dalmacija storytelling destinacija okuplja Županiju, područne muzeje, vodiče i edukatore u naporima kreiranja drugačije turističke ponude koja će biti motiv za cjelogodišnje posjete. Oživljavanje baštinskih likova je temelj zanimljivih turističkih proizvoda Dalmacija Storytelling Destinacije, a najnovija video produkcija će biti predstavljena i na CIFFT Circuit 2023, globalnom natjecanju za titulu najboljeg svjetskog turističkog filma. Sudjelovanje jača vidljivost destinacije i demonstrira izvrsnost i inovacije turističke komunikacije.

Posjetite YT kanal Dalmatia Storytelling Destination kako biste pogledali sva promo videa, ovdje pogledajte kako izgleda prva Storytelling hunter:


 


I vi možete ispričati priču

"Putuješ Dalmacijom i poznaješ njezine skrivene i zanimljive kutke, neke priče koje ne možemo pronaći na turističkim stranicama? Budi naš lokalac, priča znalac - budi naš Lovac na priče. Objavi svoju zanimljivost na društvenim mrežama i označi nas - veselimo se podijeliti ono što našu Dalmaciju čini posebnom i neodoljivom!", piše na FB stranici Dalmacija storytelling destinacija.

Uključimo se, nema bolje promocije od one zajedničke, priča iz usta lokalaca koji poznaju svoje mikro destinacije. Local experience. 
Spremi

Službene preporuke za iznajmljivače: Kako organizirati prihvat gostiju u obiteljskom smještaju tijekom epidemije COVID-19

7 koraka do bolje sezone koji ne uključuju sjedenje s natpisom uz cestu

​Kamin na struju: 8 razloga zašto ugraditi električni kamin u apartman

Upoznajmo svoje goste (1) - Nijemci

Smart Tourism Meet Up radionice o pametnom turizmu, trendovima i alatima za uspješniju promociju u turizmu

Pet friendly apartmani: Pravila i preporuke za boravak gosta s kućnim ljubimcem

Ljudski faktor X - nepoznanica za koju se više ne možemo pretvarati da je ne vidimo

​Električni kamini cijena - je li električni kamin isplativa investicija?

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Popularne serije imaju sve veći utjecaj na odabir destinacije za putovanje

“Cijena na upit” odbija goste

Popularno: