Ideje i trendovi
6.8K

​Komunikacija u turizmu: Kako komunicirati s gostima prilikom rezerviranja smještaja?

Kako komunicirati s potencijalnim gostima prilikom njihove rezervacije smještaja? Koje su važne tehnike koje možete iskoristiti za veću popunjenost smještaja? Zašto je kvalitetna komunikacija u turizmu jedan od glavnih generatora većeg broja gostiju i noćenja?

Komunikacija u turizmu igra vrlo važnu ulogu u privlačenju novih gostiju. Želite li bolju popunjenost smještaja, važno je dovoljno pažnje posvetiti pravilnoj promociji smještaja, kao i izvrsnoj komunikaciji s potencijalnim gostima. Ako vas zanima koje sve komunikacijske taktike pomažu u privlačenju gostiju, evo nekoliko savjeta:


Jednostavna komunikacija u turizmu koju svi razumiju

Komunikacija u turizmu, kao i u svim ostalim poslovnim područjima, mora biti iznimno jednostavna i razumljiva svima. Poruke koje želite prenijeti vašim potencijalnim moraju biti jednostavne i nedvosmislene. Ponuda mora biti iskomunicirana bez ikakvih "začkoljica" i gost mora u svakom trenutku jasno znati što može očekivati od vašeg smještaja. Budite jednostavni, kratki i temeljiti – i komunikacijski uspjeh vam je zagarantiran.


komuniciranje na recepciji


Točna informacija u pravo vrijeme

Kod komuniciranja s potencijalnim gostima nije važno samo pružiti točnu informaciju, već tu informaciju pružiti u pravo vrijeme. Ovisno o željama gosta, komunikaciji se pristupa individualno pa svaki gost dobiva svoj set informacija. Netko će odmah u startu željeti znati cijenu, dok će drugi rado saslušati koje sve benefite vaš smještaj donosi. Sukladno tome, gostima morate pružiti točne i smislene informacije u pravo vrijeme.


Praćenje temelja brenda kroz komuniciranje

Kako bi vaš smještaj dopirao do željenih gostiju, važno je stvoriti turistički brend. Vaš smještaj treba definirati ciljanog gosta, a sav sadržaj u smještaju mora biti podređen tome da zadovolji potrebe i želje tog gosta. Primjerice, mladi gosti žele više zabavnog sadržaja, dok stariji teže komforu i miru. Ljubitelji opuštanja zasigurno će priželjkivati saunu, jacuzzi ili bazen, dok će ljubitelji vina biti oduševljeni vinskim podrumom. Brendiranje smještaja mora biti iskomunicirano s budućim gostom, kako bi taj gost u svakom trenutku bio svjestan vrijednosti vašeg smještaja.


komuniciranje putem telefona u turizmu


Isticanje benefita put prema povećanju rezervacija

Gosti vole dobiti vrijednost za uloženi novac. Stoga, budućim gostima jasno istaknite koje sve benefite donosi vaš smještaj. Primjerice, ako se nalazite na predivnoj lokaciji u prirodi okruženoj bogatim šumama i planinarskim putevima, benefiti koje vaš smještaj donosi svakako su mir, svježina i prilika za opuštajući odmor od svakodnevnih napetosti. Isticanjem benefita (npr. bazen, sauna, jacuzzi) stječete prednost pred konkurencijom i stvarate priliku za dodatne rezervacije tijekom čitave godine. Benefite smještaja iskomunicirajte nenametljivo, ali jasno i temeljito.


Ljudi pamte iskustva, a ne stvari

Vašim budućim gostima zapravo nije bitno što sve vas smještaj sadrži, već kako se mogu kvalitetno zabaviti u vašem smještaju. Nije bitno imate li PlayStation, već kako se oni mogu s prijateljima zabavljati igrajući video igre. Gostima nije važan bazen, već vrijeme koje će provoditi ispijajući koktele uz kupanje s prijateljima.

Umjesto da budućim gostima suhoparno nabrajate stvari koje vaš smještaj posjeduje, nabrojite im iskustva koja u vašem smještaju mogu osjetiti. Primjerice, recite im kako su se vaši prošli gosti zabavljali kupajući, kako je ekipa za PlayStationom obarala rekorde, itd. Prikažite gostima iskustva koja mogu osjetiti, a ne stvari koje dobivaju vašim smještajem.


kvalitetna komunikacija u turizmu putem telefona


Pripazite na ton i snagu glasa komuniciranja

Ton i snaga glasa iznimno su važni jer kroz stil komuniciranja vaši gosti mogu saznati puno o vama. Kroz ton i snagu glasa gost može prepoznati koliko ste pouzdani, autentični i koliko uistinu kvalitete nudite. Vješti komunikatori kontroliranjem tona i snage glasa mogu umiriti drugu stranu, pokazati sve benefite i u končanici potaknuti gosta da ostvari rezervaciju.

Budite mirni, staloženi i srednje glasni kroz komunikaciju, no nikada nemojte djelovati iznenađeno i napadno. Gosti će u vas steći povjerenje ako ih mirno i staloženo vodite kroz proces komunikacije i osigurate im sve važne informacije u pravom trenutku. 

Spremi

Dani hrvatskog turizma prvi put u Slavoniji - program će se odvijati u čak 7 gradova

Zimski turizam u Hrvatskoj: Može li napokon doći do procvata turizma u zimskim mjesecima?

Iznajmljivanje smještaja – tko se boji inspekcije još?

Kako kreirati vlastitu digitalnu strategiju oglašavanja apartmana i prisutnosti na internetu

Uradi sam: Jednostavna polica s ljestvama

Obveze privatnih iznajmljivača u 2019. godini

Sada je vrijeme za komentiranje - Zakon o ugostiteljskoj djelatnosti na javnoj raspravi

Uradi sam: Pleteni namještaj neodoljivog šarma

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Montažne kuće kao kuće za odmor: 6 prednosti i nedostataka montažnih kuća za iznajmljivanje

Hoće li 2022. godina biti godina velikog oporavka globalnog turizma?

Popularno: