Propisi i Zakoni
86K

Sustav eVisitor - prijava i odjava gostiju na novi način!

Prijava i odjava gostiju putem nove aplikacije eVisitor je još jedan novitet koji čeka iznajmljivače u 2016. godini

Prijava i odjava gostiju, od 1. siječnja 2016. godine, vršit će se isključivo putem nove aplikacije koju je razvila Hrvatska turistička zajednica - eVisitor. Aplikacija eVisitor je novitet namijenjen svim iznajmljivačima apartmana, soba ili kuća za odmor, odnosno svim pružateljima usluga u turizmu, kao i turističkim zajednicama, kako bi se omogućilo i olakšalo njihovo povezivanje te razmjena informacija.

Godina koja je pred nama je prepuna novosti za iznajmljivače u turizmu, od energetskog certifikata do novog sustava prijave gostiju, pa tako i izazova s kojima se moramo suočiti. Dobra vijest je da eVisitor olakšava prijavu i odjavu turista. Aplikacija funkcionira na jednostavan način preko internetske stranice eVisitor.hr i nije potrebna nikakva instalacija na računalo. Jedino što morate imati je računalo ili tablet te internetska veza.


Prijava u sustav eVisitor

Za ulazak u sustav eVisitor bit će vam potrebno korisničko ime, lozinka i TAN lista, a to su podaci koje vam je dužna izdati vaša turistička zajednica. Privatni iznajmljivači će za prijavu stranaca koji dolaze iz zemalja izvan EU, dobiti i šifru od MUP-a. Obveza ovakvog načina prijave i odjave gosta propisana je Pravilnikom o načinu vođenja popisa turista te o obliku i sadržaju obrasca prijave turista turističkoj zajednici (NN 126/05).

Čitav Pravilnik o načinu vođenja popisa turista te o obliku i sadržaju obrasca prijave turista turističkoj zajednici možete pročitati ovdje.

Središnji elektronički sustav prijave i odjave turista u Republici Hrvatskoj je zamišljen i kao podatkovna baza svih iznajmljivača, pružatelja usluge smještaja, kojih ima oko 60.000. Na ovaj način bi i turističke zajednice dijelile svoje informacije te imale uvid u sve podatke o pružateljima usluga smještaja i njihovim gostima.
 
 
Mislite li da će eVisitor olakšati vaše poslovanje u smislu veće dostupnosti informacija koje bi vam mogle biti korisne?
Da
Ne
Poll Maker
 
 
 
 
 
 
Spremi

Zašto ne bismo, umjesto povećanja poreza obiteljskom smještaju, snizili poreze ostalima poduzetnicima u turizmu i ugostiteljstvu?

Razumijevanje 7 faza realizacije putovanja za postizanje većeg broja rezervacija

Kako gosta zamoliti za recenziju? (Primjeri)

Kako da vaš polovni namještaj zasja kao nov

Zakašnjeli zahtjevi za odgodu prve rate plaćanja paušala odbijeni, otpis druge svima bez podnošenja zahtjeva

Bijela boja zidova: 6 savjeta zašto odabrati bijelu boju za zidove

Ian Yeoman: Hrvatski turizam će se u iduća dva desetljeća značajno promijeniti

Tapete u kupaonici: Je li pametno postaviti tapete u kupaonicu?

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Prijava i odjava gostiju - gdje i kako?

Iznajmljivanje objekta za robinzonski smještaj

Popularno: