Aktualno
3.9K

HTZ provodi analizu karakteristika obiteljskog smještaja

Analizu karakteristika obiteljskog smještaja provode HTZ i Institut za turizam u svrhu izrade novog programa certificiranja. Kratka anonimna anketa je dostupna u eVisitoru na početnoj stranici do 27. veljače 2023.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) planira pokrenuti sustav dodjele oznaka kvalitete za obiteljskom smještaju u Hrvatskoj. Cilj je, kažu, promocija pojedinih segmenata ponude kao jedinstvenih proizvoda usklađenih s trendovima potražnje na turističkim tržištima. HTZ će certifikaciju provoditi u suradnji s Institutom za turizam

Za potrebe tog projekta, HTZ provodi analizu karakteristika obiteljskog smještaja od 6. do 27. veljače 2023. U sustavu eVisitor na početnoj stranici, među obavijestima TZ-a, dostupan je poziv iznajmljivačima da se uključe u ovu analizu ispunjavanjem anonimne ankete. Online anketa će nam uzeti šest, sedam minuta, a HTZ-u i Institutu za turizam će pružiti vrijedne podatke, ključne za dobivanje objektivnog pogleda na ponudu obiteljskog smještaja u Hrvatskoj i kreiranje programa i oznaka kvalitete HTZ-a.

HTZ analiza obiteljskog smještaja
Ovako izgleda jedno od pitanja, čitavoj online anketi pristupite preko svog eVisitor sučelja
Spremi

KVIZ UTORKOM: Podravina i Prigorje u 10 zagonetki koje opisuju raskoš naše kulturne baštine

Kako postati iznajmljivač u 13 (sretnih) koraka

Vishing, phishing, smishing - sezona je tu, a s njom stižu krađe identiteta i sve domišljatiji prevaranti

Sjenila za krovne prozore – zašto ih nabaviti i kako ih uklopiti u dizajn prostora?

Mala ulaganja u nekretninu za iznajmljivanje koja mogu učiniti veliku razliku

Građevina u sezoni: Radovi u susjedstvu, gosti u odlasku

​Vrtne plastične stolice: Zašto (ni)su najbolje rješenje za terase apartmana?!

Zašto wellness turizam nije rezerviran samo za hotele i kako nam može donijeti rezervacije izvan sezone

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Humanitarna akcija More ljubavi: Istarski iznajmljivači za potrebitu djecu

Turistički paradoks - što smo naučili u pandemiji i (izgleda) već zaboravili

Popularno: