Aktualno
3.1K

HTZ provodi analizu karakteristika obiteljskog smještaja

Analizu karakteristika obiteljskog smještaja provode HTZ i Institut za turizam u svrhu izrade novog programa certificiranja. Kratka anonimna anketa je dostupna u eVisitoru na početnoj stranici do 27. veljače 2023.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) planira pokrenuti sustav dodjele oznaka kvalitete za obiteljskom smještaju u Hrvatskoj. Cilj je, kažu, promocija pojedinih segmenata ponude kao jedinstvenih proizvoda usklađenih s trendovima potražnje na turističkim tržištima. HTZ će certifikaciju provoditi u suradnji s Institutom za turizam

Za potrebe tog projekta, HTZ provodi analizu karakteristika obiteljskog smještaja od 6. do 27. veljače 2023. U sustavu eVisitor na početnoj stranici, među obavijestima TZ-a, dostupan je poziv iznajmljivačima da se uključe u ovu analizu ispunjavanjem anonimne ankete. Online anketa će nam uzeti šest, sedam minuta, a HTZ-u i Institutu za turizam će pružiti vrijedne podatke, ključne za dobivanje objektivnog pogleda na ponudu obiteljskog smještaja u Hrvatskoj i kreiranje programa i oznaka kvalitete HTZ-a.

HTZ analiza obiteljskog smještaja
Ovako izgleda jedno od pitanja, čitavoj online anketi pristupite preko svog eVisitor sučelja
Spremi

Turistička inspekcija - kada i kako podnijeti prijavu?

Indeks turističke razvijenosti: Interaktivna karta s podacima za svaku općinu ili grad

5 razloga zašto je Facebook bolji od Google AdWordsa za oglašavanje smještaja

Porez na kuće za odmor: Što trebaju znati iznajmljivači u 2024. godini?

Uređenje apartmana: Kako urediti apartman na zadovoljstvo svih gostiju?

Kalendar branja ljekovitog bilja našeg podneblja

Dani hrvatskog turizma prvi put u Slavoniji - program će se odvijati u čak 7 gradova

Sustav eVisitor - prijava i odjava gostiju na novi način!

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Humanitarna akcija More ljubavi: Istarski iznajmljivači za potrebitu djecu

Turistički paradoks - što smo naučili u pandemiji i (izgleda) već zaboravili

Popularno: