Aktualno
5.7K

150 bespovratnih eura za financiranje marketinških aktivnosti privatnih iznajmljivača grada Rovinja

Turistička zajednica grada Rovinja-Rovigno objavila javni poziv privatnim iznajmljivačima za financiranje marketinških aktivnosti s rokom prijave do 15. rujna, odnosno, do isteka predviđenih sredstava

Fotografiranje objekata, snimanje promotivnih videa, nabavka softvera za upravljanje rezervacijama, oglašavanje na različitim kanalima, izrada promidžbenih materijala, sve to može biti financirano iz sredstava koje je za svoje privatne iznajmljivače osigurala Turistička zajednice grada Rovinja

14. ožujka 2023. je, naime, objavljen Javni poziv za prijavu programa financiranja marketinških aktivnosti pružatelja ugostiteljskih usluga smještaja u domaćinstvu (privatni iznajmljivači) u okviru Programa rada Turističke zajednice grada Rovinja-Rovigno za 2023. godinu, kojim je predviđeno financiranje do 50% troškova prijave po iznajmljivaču u maksimalnom iznosu do 150 eura.

Ovaj Javni poziv ima cilj jačanja promocije privatnog smještaja na rovinjskom području, uz unificiranje načina i kvalitete komunikacije. Kod izrade promidžbenih materijala, uvjet je praćenje vizualnog identiteta grada i korištenje loga Romantičnog Mediterana.

Ostali uvjeti za dobivanje bespovratnih sredstava su: 
 
  • podmirene obveze po osnovi turističke članarine i turističke pristojbe;

  • dostava ispunjenog obrasca prijave;

  • preslike računa kao i dokaz o uplati istih o troškovima provedbe aktivnosti navedenih u točki III. koji glase na podnositelja prijave, a koji moraju biti izdani u 2023. godini,

  • dokazi o izvršenju aktivnosti koje su predmet sufinanciranja (link na fotografije na web stranicama, foto i video materijal na USB sticku, i sl.), s vidljivim logom Romantični Mediteran destinacije Rovinj-Rovigno.


Prijave su otvorene do 14. rujna 2023. Dostavljaju se mailom, osobno ili poštom na adrese Turističke zajednice, a svi detalji se mogu preuzeti i s poveznice: 

Javni poziv za prijavu programa financiranja marketinških aktivnosti privatnih iznajmljivača grada Rovinja-Rovigno.

Spremi

Čatrnja naša svagdašnja: Od redukcije vode do vječno upaljenih klima-uređaja u apartmanima

Berba maslina - prilika za okupljanje rodbine i prijatelja, ali i turista u potrazi za autentičnim doživljajima

Potpuno ukidanje punog pansiona u obiteljskom smještaju na javnoj raspravi, privremena rješenja važit će dulje

Brendiranje Slavonije kao jedne destinacije za cjelogodišnji turizam

​Što je Google My Business i kako nam može pomoći kod punjenja kapaciteta

Indeks turističke razvijenosti: Interaktivna karta s podacima za svaku općinu ili grad

​Gradnja bazena: Kako odabrati idealne pločice za bazen?

Turistički srpanj: Prosječna duljina boravka je 7 dana uz veću potrošnju nego u 2019.

Slažeš se...ili ne? - uključi se u raspravu
Pročitajte još:

Koliko iznajmljivača zaista živi od iznajmljivanja i druga ključna pitanja

Deklaracijom o hrvatskom prostoru arhitekti poručuju: “Stanje je alarmantno… Prostor se može potrošiti i prestati biti turistička atrakcija!”

Popularno: